[ BillyTheKid_79 @ 19.03.2007. 15:03 ] @
Čuo sam da treba svaka radnja da ga ima!

Jel ga ima ko?
Jel zna neko gde moze da se skine sa neta!

[ braker @ 19.03.2007. 15:43 ] @
Verovatno ti treba zakon o zashtiti potroshacha.
http://www.parlament.sr.gov.yu...kta_detalji.asp?Id=278&t=Z
[ BillyTheKid_79 @ 19.03.2007. 16:12 ] @
ma imam to!

nego,zavisi od profesije....mora da ga uradi pravnik..ili sl.

Snasao sam se.
Poz.
[ Mobtel @ 19.03.2007. 17:04 ] @
Bilo bi lepo da nam i objasnis kako
[ braker @ 19.03.2007. 18:24 ] @
Citat:
nego,zavisi od profesije....mora da ga uradi pravnik..ili sl.


Iskreno, sa ovim nisam upoznat.
Mozhesh li da pojasnish o chemu se tachno radi, jer je koliko znam reklamacija, kao i prava potroshacha po ovom osnovu, u potpunosti definisana zakonom?
[ BillyTheKid_79 @ 20.03.2007. 17:32 ] @
Da probam...imam malcice vremena.

pre par meseci je donet akt o resavanju reklamacija
http://arhiva.glas-javnosti.co.../02/08/srpski/BG07020601.shtml
....koji je donet ,i sada posle nekog vremena
krenuli su:trzisna inspekcija ili tako neki organ,da vidi jel ga imas.
Jer moras da ga imas.
Ja sam nabavio neki,kad ga sredim okacicu ga sutra,nije nikakav problem.
Pozdrav.
[ braker @ 21.03.2007. 01:04 ] @
Hvala na informaciji-imao si potpuno pravo.
U medjuvremenu sam razgovarao sa knjigovodjom chiji je klijent vec platio prekrshajnu kaznu zbog neposedovanja ovog akta.
Uglavnom, papir koji sadrzhi 3 stavke:
1.U kom sluchaju postoji osnov za reklamaciju
2.U kom vremenu se reklamacija izvrshava
3.Napomena o vazhenju iskljucivo uz fiskalni rachun

Ovo sam danas chuo, tako da ne mogu da garantujem za validnost.
U svakom sluchaju, ako ti ne predstavlja problem, okachi shablon koji si ti koristio.

Tnx,pozdrav
[ BillyTheKid_79 @ 21.03.2007. 13:25 ] @
malo ga isprepravljajte...ali to je to-valda,ako neko zna da fali jos nesto neka javi.
[ Ilic Igor @ 08.07.2010. 23:27 ] @
Pozdrav,
graficka kartica mi je crkla to su u servisu zakljucili, ali nemaju tu karticu na stanju.
Nude mi graf. karticu slabijih performansi i jeftiniju.
Da li ja mogu da trazim povratak para po fisklanom racunu od godinu ipo dana?
Da li ce mi oni isplatiti punu sumu koliko sam i ja platio ili ce mi platiti trenutnu tj. polsednju cenu po kokoj je ta graf. kartica kostala?
Da li ja mogu da se zalim i da trazim za klasu jacu kartu nego sto su mi oni ponudili, posto nemaju i nece imati doticnu kartu?
Pravdaju se po fazonu ta karta se vise ne pravi.

Hvala napred.
[ S A J A @ 09.07.2010. 06:04 ] @
Ako je kartica u garanciji onda trebaju da ti vrate novac u današnjoj vrednosti te kartice ili da ti zamene sa drugom karticom slične cene. Koja su tvoja prava kao potršača možeš naći u Zakonu o zaštiti potrošača.
[ Ilic Igor @ 09.07.2010. 10:20 ] @
Citat:
S A J A: Ako je kartica u garanciji onda trebaju da ti vrate novac u današnjoj vrednosti te kartice ili da ti zamene sa drugom karticom slične cene. Koja su tvoja prava kao potršača možeš naći u Zakonu o zaštiti potrošača.

Kartica je u garantnom roku. Zanima me oko vracanja novca , posto nemaju doticnu kartu i nece je nabaljati nude mi karticu srednje klase koja je jeftinija za 100e i losije su joj performnse od kartice koju sam ja imao.
Spominjali su politiku firme i neku amortizaciju koju racuna fabrika, da bi trebali da mi vrate 60% mozda cak i manje od cene te karte.
Posto doplata ne moze da se izvrsi za bolju karticu, odlucio sam da uzmem pare nazad.
Koliko imam pravo da trazim para nazad, kartica je placena 45000 dinara, sada je njena cena 42000 dinara.
Hvala.