[ Lappy @ 07.03.2007. 03:58 ] @
Citat:
BBS: Prema domacim casopisima ovaj auto se nije bas najbolje pokazao i oni ga parafraziram nazivaju velikom greskom Torinske fabrike.


Mislim da se ovo odnosi na neuspeh na trzistu, koji nema veze sa temom, nego sa (objektivnom) ruznocom modela sa 5 vrata :/
[ bakara @ 07.03.2007. 17:02 ] @
Citat:
Lappy: Mislim da se ovo odnosi na neuspeh na trzistu, koji nema veze sa temom, nego sa (objektivnom) ruznocom modela sa 5 vrata :/

Ruznoca modela sa 5 vrata...italijanima se i mogu zameriti neke stvari, ali sto se dizajna tice ostali mogu samo da uce od njih...
Dizajn stila jeste sokantan i neocekivan, ali se meni cini da su italijani namerno napravili taj german look...U ostalom stilo se vise nece prozvoditi novi bravo je vec tu, skola dizajna ponovo pocinje


Ako je stlio 5 door za 7000e ruzan, sta tek reci za golf koji mozete kupiti za iste pare...

Da vidimo taj ruzni zadnje deo:

i uporedimo sa golfom:

Meni deluju slicno, ne znam zasto bi stilo bilo ruzniji, posto nikad nisam cuo da je neko rekao da je golf ruzan...
[ Miroslav Jeftić @ 23.03.2007. 13:00 ] @
@bakara

Hm... mislim da je zadnji deo na verziji sa troje vrata ono "pravo", a ovaj zadnji deo na 5v mi je zaista "tužan" nekako. I lepši je na golfu, mada nisam fan VW-a. Usput, dizajn naravno nikada nema veze sa kvalitetom automobila - Ford Scorpio 2 bi imao štošta da kaže na tu temu
[ vladd @ 23.03.2007. 15:11 ] @
Da ne raspravljamo o ukusima, sta je kome lepse i zasto, ove dve slike su cist primer dizajna i "zero" dizajna. Ili da kazem po japanski "kaki-taki".

Impresivna je kvaka za otvaranje gepeka, dominira dizajnom, sliveni krov koji podrzava pocetnu golfovu boljku zamljuzganog stakla, tablica u braniku, koji strci iz karoserije, i brisac na pogresnoj strani, osim ako nije za UK..ostatak je cisti "standard", suvo, prosecno, jeftino, pardon, to jako kosta...

Ali to su detalji koji nikada nisu proslavili nemacki dizajn, jednostavno su ljudi operisani od te boljke, forsiraju tehniku , ali i to im sve slabije ide.

A italijani, mogu da zapakuju i pitu od blata, pa da izgleda lepo

Nije ni cudo sto su ih Japanezi oduvali..

Poz.
[ lancia88 @ 23.03.2007. 16:57 ] @
Pozdrav,

ah, pa odavno Italijani crtaju za Nemce, malo mi je neverovatno da to niko ne uzima u obzir. Svuda se desavaju greske, pogledajmo Italijane sa lanciom (khmmm) Themom2 i Kappom, pogledajmo malo dizajn promasaje sa Alfom 145 i 146 dok na kraju "ne ubodose" 147, ima propusta, ima....

Konacno, cuveni e30 BMW (kockica) koji su Italijani u dizajnerskom smislu (Pininfarina biro) redefinisali sa svega par detalja od 1987. godine pa do e36 (obrve i sira zadnja svetla) su zaista remek-dela ostrog oka nekoga ko tradicionalno crta i uziva u umetnosti jos od Ticijana i Tintoreta pa do Djudjara i Pininfarine. Detalj koji kompletno izmeni sliku, zaista sjajno. Dakle, ima svega na oba polja, Nemac je naucio da ne ume da crta pa je poceo da placa Italijanu (Mercedes, BMW, Audi) za crtanje ali svuda ima propusta i blistavih momenata. Kontroverzan dizajn Multipla Fiata je fascinantno nemoguce u jednom dahu razumeti pa kako god, bilo da ga dozivis kao ruzan, bilo kao lep, nebitno. Primera je dosta ali time cemo zabraditi u neke druge, netehnicke aspekte pa bih pozvao da se vratimo ipak na te aspekte nazad.
[ vladd @ 23.03.2007. 17:53 ] @
Ma naravno da se majstor mora platiti. Nego me inicirala slika, a i neke moje primedbe su "ispeglane" na G5. Takodje, nisu svi italijani Pinifarina.., ali jednostavno su kao cigani za pesmu (da se neko ne uvredi, ne mislim na rome, nego na termin lutalice, slobodnih emotivnh ljudi..., u pozitivnom smislu).
Stilo posebno, dizajn mi se bas svidja, za taj tip vozila, ima nesto neobicno, malo i agresivno, ai razmisljam o necemu takvom, konkretno, samo da me ubede za JTD...

Poz.
[ njinsa @ 24.03.2007. 01:01 ] @
dizajn promasaje???????????? mora da se salis,ta alfa 145-146 u poredjenju sa bilo cim u klasi 94-95 god je remek delo,a propuste u 147 voleo bih da izneses,a ja cu izneti one sto se tice voznje 147,a i 159! tj.reci cu odmah,nema ih!!!
[ lancia88 @ 24.03.2007. 09:24 ] @
Pozdrav,

njinsa, ocisti tastaturu, izgleda da zaglavljuje na znaku "?" povremeno.....

Citat:
lancia88: ....pogledajmo malo dizajn promasaje sa Alfom 145 i 146 dok na kraju "ne ubodose" 147, ima propusta, ima....



....doduse, mozda i ekran monitora zahteva neko ciscenje cim tako lose uspevas da procitas napisano - 145 i 146 su promasen dizajn, tek je 147 prava stvar, upravo to pise a ne ono sto uspevas da procitas na svom ekranu. Eto, sad sam to citirao i pojasnio da ne bi bilo zabune. Dakle, tema je i dalje dizajn u mom postu na koji reagujes te nema potrebe da objasnjavamo kako se u tehnickom smislu ponasaju automobili koje sam naveo. I opet, propusti koje sam naveo se ponovo odnose na dizajn jer samo o tome i pisem u postu, i odnose se upravo na dizajn promasaje kod modela 145 i 146. Ja italijanska remek-dela poredim iskljucivo sa italijanskim remek-delima, dakle, sa onom kategorijom u koju spadaju. Ne vidim kakvo bi poredjenje bilo da nekome objasnjavam da je Alfa pruzila lepsi dizajn od eskorta, astre itd...(Twinga?) ali lepse jos uvek ne znaci remek-delo a to se najjasnije vidi kako isti dizajnerski biro uspesno izbaci konacno model 147. E, onda se najocitije vidi koliki su promasaji oba prethodna.

Dakle, ciscenje hardvera ili pazljivije citanje/pisanje po forumu....;)
[ vladd @ 24.03.2007. 11:34 ] @
Od Alfi 147 i 159 nema lepsih automobila. Oces mali i besan, ili veci i besan, pa jos za skromne pare.

Stilo je, mislim, izgleda zavrsio sa "dizajnom", ostace prilicno takav kakav je. Vec je dosta doradjen, za tu klasu cene, mogu samo sitnice a mu dodaju.
E sad, karavan, po meni, zastareli, prevazidjeni oblik automobila, namenjenog za "sve" potrebe. A i "uvoznici" imaju trip da se "dobro prodaje".
Mislim da ce mo morati polako da razlucujemo teretno vozilo od automobila. Kupovati auto, da bi bio mazga, ne uklapa se u trendove, proizvodnje sve "kilavijih" autica. Uslovno receno, naravno, svi su vece snage, vece bezbednosti, ali nisu predvidjeni za "vecnu" upotrebu i specificno maltretiranje, pa ubacivanje i prevoz kupusa, cementa ili namestaja izlazi iz zone "isplatljivog" prevoza.

Znaci, po meni, ne vidim cemu sluzi Stilo karavan, osim za preprodaju, Stilo mi vise lici na auto za prevoz, a ne za transport.

Jedino mentalitet "cini svoje", on se sporo menja, pa neke navike ostaju..

Poz.
[ bakara @ 24.03.2007. 12:16 ] @
Evo da ne prljamo temu o fiat stilu, o dizajnu nemackih, italijanskih i ostalih automobila nastavite ovde.
[ lancia88 @ 24.03.2007. 14:02 ] @
Pozdrav,

opa, karavan nema vise namenu?

Tesko, ja bez karavana ne mogu da se setim kada sam zadnji put isao na godisnji odmor...ustvari mogu, tada sam odlucio da takvu ludost necu ponoviti vise. Ove cu godine na jedan godisnji poci motorima sa suprugom (ali ce mi jedan karavan prevesti stvari u medjuvremenu :) ) dok cu na drugi standardno karavanom ali cu mu jos na krovne nosace "prilepiti" i dopunski krovni kofer. Jednostavno, mladji klinac voli pun komfor zadnjeg sedista tokom voznje a ja hvatam zadnje vozove dok jos zeli sa nama na odmor i dok mi se skroz ne otrgne.
[ vladd @ 25.03.2007. 12:33 ] @
Pa nema , :) ali moze da mu se nadje. Tu ulogu su preuzeli monovolumeni, sa jos vise prostora za razmazenu omladinu...

E sad ako postoji opcija kaznjavanja "u gepeku"...

Uglavnom karavan dizajn lagano odumire, mada u auto industriji uvek pronadju nacin da "zaposle" stare kalupe, nista se ne baca.
A jedini nacin da se ulepsa poluteretno vozilo je valjda monovolumen, mada, sto se tice putovanja, svakakvih primera ima, moji prijatelji redovno idu u Grcku, sa 128-com, njih cetvoro, a deca nisu bas mala. Pa posle pricaju dozivljaje, ko je kako raskrecen sedeo, a flasa vode u bubregu....

Poz
[ lancia88 @ 25.03.2007. 19:27 ] @
Pozdrav,

tesko da bih svog mladjeg klinca mogao svrstati u razmazenu omladinu, to zadnje sediste je jedino sto trazi za vreme putovanja, ruku na srce, cak ni njega ne trazi ali mu prija kada ga oslobodimo u potpunosti za njega, zalegne i prespava citav put uglavnom....ne znam da li da ga ovog leta privezem za sebe na motoru :)

Da, u svakom slucaju karavan jeste u trendovskom smislu zapao u corsokak i preticu ga minivan koncepcije lagano ali jos uvek mu itekako ima mesta u svakodnevnoj upotrebi a posebno u toj, vanrednoj. Naime, daleko mi je prihvatljivija ideja da citave godine vozim i parkiram karavan zarad jednom, dvaput ili triput godisnje sto mu realno nadjem nacina za punu afirmaciju, nego da to isto radim sa minivanom.

Ipak, kako god bilo, realnost jeste na strani odumiranja karavana kao koncepcije iako mislim da jos nije vreme da ga otpisujemo.
[ cvekic @ 01.05.2007. 01:45 ] @
slika govori 1000 reci a ja dodajem jos "2".
sve je to isto!

[Ovu poruku je menjao bakara dana 01.05.2007. u 10:55 GMT+1]
[ vladd @ 01.05.2007. 13:17 ] @
Nije, nije. Samo na jako prvi pogled. Ali "lepotu", pa pomalo i funkcionalnost cine detalji.

To su vozila koja prave turbulenciju sa zadnje strane. Stilo ima mali spojler iznad zadnjeg stakla, i nista ne rasporedjuje od detalja izpod gornje i iznad donje ivice. Na G4 je tablica sklona prljanju, a i staklo se zna zamusaviti, vise.
Zatim je kvaka "zalepljena" na relativno ravnu povrsinu zadnjih vrata..ta detinjarija je ispravljena kod G5..

I tako, na sitno brljivo, nema veze kod "zaslepljenih" fanova, graja je graja. Ali ljubav je slepa, pa makar kostala preko 5k€ vise

Poz.
[ bakara @ 01.05.2007. 21:53 ] @
@cvekic

Svaka cast za sliku, narocito ako si je sam napravio, bas se lepo vidi slicnost...a golf nikom nije ruzan...jel`te?

[ lancia88 @ 01.05.2007. 22:35 ] @
Pozdrav,

u sustini, tesko je danas naci bas ruzan automobil, vecinom su lepi i manje lepi, tako da i u ovom poredjenju mozemo tako posmatrati stvari. Mene je umeo fascinirati poneki dizajnerski izlet u nepoznato kao svojevremena pojava one buljave zabe, Twingo.....
[ bakara @ 01.05.2007. 22:40 ] @
Da, taj twingo kada se pojavio meni je bio bas ruzan, a sada mi je nekako lep i simpatican pravi auto za grad, to dosta govori i koliko je njegov dizajn bio ispred svog vremena...

Isto tako fabia kada se pojavila, nije bila narocito lep auto, a sada je smatraju zaista lepim automobilom, na zalost ista prica je i sa novom fabiom, vec kruzi prica kako je ruzna...videcemo za par godina
[ ~Vojvoda @ 01.05.2007. 22:49 ] @
Citroen C3,C6
[ icobh @ 01.05.2007. 23:01 ] @
Twingo jeste bio čudan u svoje vrijeme, ali ovaj novi definitivno to neće biti. Mada, primjetna je sličnost sa Citroen-om C1/C2...

Ako mi se trenutno sviđa neki mali autić ili iz Golf klase onda su to: Chevrolet XXX (neki koncept, zaboravih ime), Punto ali sa 3 vrata, Audi A3, Citroen C1...

P.S. C6 neću da komentarišem
[ lancia88 @ 01.05.2007. 23:15 ] @
Pozdrav,

ih, pa Fiat 128 sport je bio dizajn ispred svog vremena recimo, Lancia Thema itd. a ne nekakav Twingo...navike...pa navikavali smo se mi i na hiperinflacije, na redove po prodavnicama, na pljacku stednji i stosta pa to nismo proglasavali desavanjem ispred svog vremena. Covek je cudna stavka, na svasta se navikne....
[ cvekic @ 02.05.2007. 13:20 ] @
Citat:
bakara: @cvekic

...za sliku, narocito ako si je sam napravio, bas se lepo vidi slicnost...a golf nikom nije ruzan...jel`te?

jesam, u zrenjaninu, moj je taj desno i slucajno sam se parkirao pored golfa pa reko da okinem jednu.