[ dswalk @ 27.03.2007. 08:57 ] @
Drago mi je da vidim da ima ljudi koji se razumiju!
Ja imam ovakvu signalizaciju na kontrolnoj tabli:
svijetli mi lampica koja predstavlja motor sa oznakom "munje"
u sredini. U opelovom servisu su mi rekli da je to lambda sonda,
ali da mogu voziti tako. Nemam problema s vozilom, pa mi se ne ide
majstorima (kod nas jedan problem riješe i naprave još dva), ali
se bojim da mi se nešto ne pokvari.
Imam li razloga za brigu?
[ tweeester @ 27.03.2007. 09:14 ] @
Ako ti auto dobro radi, lepo vuce i potrosnja je pristojna onda mozes da vozis ... ali zamena lambda sonde stvarno nije velika investicija (bar za taj model), recimo 2.500-4.000 din NTK (zavisi gde kupis, zamena 30 min za sve natezanjem da se odsrafi stara i preveze stari konektor na novu sondu), a moze i za 7.000 original GM (ali ne hvala, mene NTK dobro sluzi za sada). Nakon zamene potrosnja bi se verovatno smanjila (cak i ako mislis da je sada pristojna) a i lampica ti ne bi vise dosadjivala.

BTW, ne rece da li imas plin? Ako imas plin onda je normalno da svetli (kod vecine plinskih uredjaja)?

[ lancia88 @ 27.03.2007. 12:09 ] @
Pozdrav,

pardon, posle ugradnje gasnog uredjaja javlja se engine ceker, ne lampica za lambdu.
[ dswalk @ 27.03.2007. 15:07 ] @
Nemam plin, bezolovni fabrički.
Hvala mnogo na savjetu, ipak ću je
promijeniti!
[ njinsa @ 28.03.2007. 00:09 ] @
ja sam imao takvog kadeta od 96-03,a od 98 nonstop je sijala ta lampica,a on je uvek isao dobro i trosio 10l po gradu i pre i posle paljenja lampice!
[ edi maj @ 13.10.2010. 18:55 ] @
Da ne otvaram novu temu, pošto je pitanje isto (ili slično).
Radi se o Opel Kadetu 1.6, 1991., mono-injection, C16NZ. Poslije raznih zezancija u vezi s paljenjem, raznih majstora i zamjene procesorske jedinice, dizne i ostalog imam sljedeći problem. Kada je ukopčana lambda sonda, elektro-dizna ne dobija signal od procesora tako da auto neće da upali. Iskopčam lambda sondu, i na prevaru upalim auto dovodeći vještački minus na elektro-diznu, i poslije toga auto radi normalno, tako da u stvari vozim sa isključenom lambda sonde. Stavljana je nova lambda sonda, neka univerzalna, ali sve je isto. Inače radi se o negrijanoj lambda sondi, sa samo jednom žicom. Bio bih zahvalan ako neko ima iskustva u vezi sa ovim problemom da mi pomogne. Da li je u pitanjo sonda, procesor ili još neki senzor koji je u kombinaciji sa sondom. Osim toga, engine check lampica blinka kod 54. Hvala



[Ovu poruku je menjao edi maj dana 13.10.2010. u 20:05 GMT+1]
[ Java Beograd @ 14.10.2010. 07:23 ] @
Ja sam dugo godina vozio Fiat Tipo 1.4 i.e. '91 Single point injection. Dakle, jeste nešto manja kubikaža, ali je sistem ubrizgavanja i centralna procesorska jedinica istovetna kao i tvoja. Bosch, jel tako ?
Sve vreme, (skoro deset godina) vozio sam bez lambda sonde. Motor je imao punu snagu, potrošnja je bila sasvim umerena, u okvirima koji se mogu očekivati za taj auto.