[ jezdavj @ 30.03.2007. 10:13 ] @
Dajte mi neki savet kako se snaći u ovom izboru? Da li je bolje juriti neki dobar polovan auto,ili nešto skromnije novo? Imam potrebu za nekim monovolumenom ili karavanom,porodičani auto mi treba.Pozz,Jezda.
[ Miroslav Jeftić @ 30.03.2007. 10:26 ] @
Nema baš puno opcija za nov porodični auto do 10k€ - eventualno Dačia Logan karavan. Što se tiče polovnjaka i tu je šareno: Renault Scenic 2002 ili 2003 bi trebalo da se može naći dobar u tom rangu; možda i Ford Mondeo III karavan.
[ jezdavj @ 30.03.2007. 10:36 ] @
Ne bih baš forda ili renoa,pre bih bio zainteresovan za citroen,opel npr. Kakva je stvar sa Stilom karavanom? On mi deluje zanimljivo,ali vidim da se 2003. godište JTD varijanta mogu naći već za 7500? Zašto mu tako naglo pada cena?
[ Miroslav Jeftić @ 30.03.2007. 10:47 ] @
Mislim da ima već tema o Stilu. OK je kupovina, možda i najbolja za te pare, a ne znam nijedan Fiat koji nešto drži cenu, što opet ne znači da su loši.

http://www.elitesecurity.org/t...van-verzija-Kupiti-ili-Zaobici
[ vladd @ 30.03.2007. 11:36 ] @
Svima pada cena, mada "italijanima" nesto malo vise. Neke rasprave o kvalitetu nisu bas korisne, posto cenu formira trziste, koje je kod nas izuzetno deformisano. Neki prelazni oblik izmedju Evrope i Afrike. I svi zele "zaradu", u "auto poslu" da ne kazem industriji.

Stilo ima najbolji odnos cene, kvaliteta, izgleda, u nasem mentalitetu kupovine i prodaje.
Ima jos nekih modela, koji su "jeftiniji" nego sto bi mentalitet dopustio recimo "nemackom" autu. Laguna, C5, Neon..nisu pogodni za "rasprodaju"..
Mada se Laguna "otrgla", postaje popularna, posto je ekstra auto, pa joj i cena malo "raste".

Meni je neobjasnjivo (mada razumem, donekle), poplava neopravdanih cene recimo golfova, narocito krseva G2, neuspelog G3, i sklepanog G4. A G5 je najgore vozilo koje sam vozio u cenovnom rangu oko 20k€, tvrdo, cudno, lose upravljivo..

Ali "tradicija", jos od AEG sporeta, pa "domacinski" mentalitet koji od opreme priznaje kuku i plin, pa masovna poplava takvih razmisljanja, formira i cenu polovnih vozila kod nas.

Tako da u tom kontekstu treba posmatrati navodni "pad" cena..ne toliko tehnicki.

Poz.
[ slavkoni @ 30.03.2007. 18:53 ] @
Prijatelju dragi danas je bar lako kupiti neki bolji auto. Problem nastaje onda kada se takav auto otera u servis makar i na rutinsku zamenu ulja. Zbog čega ti ovo pričam? Uvek sam za varijantu novijeg automobila (makar i domaćeg) nego nekog starijeg ali dobro zamaskiranih mana od kojih kasnije zna da boli glava. Druga stvar, dobro se raspitaj koliko košta održavanje nekog automobila jer ta stavka obično nije ni malo naivna i desi se da dobrano optereti kućni budžet.


[Ovu poruku je menjao bakara dana 09.06.2007. u 19:12 GMT+1]
[ ilkebgd @ 30.03.2007. 19:04 ] @
Za te pare ubedljivo najbolji izbor je Ford Mondeo!!! Bez konkurencije! ne znam zasto ne volis ford, a volis citroen i opel. Pa mondeo se po svim testovima i ispitivanjima odlicno pokazao, bolje od svakog citroena i od velike vecine opela!

Ili uzmi Opel Omegu B restilizovanu, neki su je krstili i kao C. Citroen C5 je daleko losiji izbor od pomenuta 2.
[ jezdavj @ 31.03.2007. 10:17 ] @
Imam osobit razlog da razmišljam o Citroenu,prvo zato što vozim već trećeg BX-a, i imam odlična iskustva,posebno spram starosti tih kola(1991)i broja pređenih km (322 000),još je sposoban auto. A i zato što poznajem majstore iz servisa "Kulić", pa znam da neću imati problema sa održavanjem Tu dolaze onda i Peugeot-i u obzir iz istog razloga.Gledao sam u međuvremenu jednog Fiat Stila, i vrlo su mi dobri utisci. Samo me koleba malopre pomenuto,nemam nikakvu varijantu za održavanje istog,a otići napamet u neki servis...Kad znam šta se sve radi,teško da ću moći da promenim firmu. Citroen Xsara picasso?
[ ilkebgd @ 31.03.2007. 12:07 ] @
Pa neces valjda kupiti losiji auto samo zato jer znas dobar servis za njega... Ima dobrih servisa i za Ford, pogledaj na Cannonball forumu, mislim da ima preporuka za Ford servis. A i Steppa zna neke dobre servise, samo ne znam jel to vazi samo za starije fordove ili i za novije. a to sto imas dobra iskustva sa Bx-om ne mora nista da znaci, to je citroen mnogo starije generacije, mnogo jednostavniji...nema nista zajednicko sa ovima koji te sad zanimaju. imam i ja fenomenalno iskustvo sa Toyotom od 15-ak godina pa ipak cujem za dosta slucajeva da su novijim Toyotama morali nakon svega 2-3 godine i 30-50k km kompletne motore da menjaju... i to obicno nece odmah da zamene nego vlasnik bude i po par meseci bez automobila, zove centralu Toyote za Evropu, salje tone mailova i onda tek posle te borbe ipak nateraju nas neposlovni servis da zamene ceo motor.
[ shober @ 31.03.2007. 13:05 ] @
Vidiš da si si sam potvrdio moj stav oko servisa,očigledno da kod nas podrška za Toyotu nije dobra. Naravno da svce treba izvagati, ali jaka stavka kod kupovine kola treba da bude održavanje,i na to možda najviše treba obratiti pažnju. Vidim da ti voliš Ford,za koji mislim da nije loš auto,ali moj šurak je imao baš oko kvarova vrlo neprijatna iskustva sa Fiestom diesel 1998 godište. Inače,mislim da je kod novih kola razlika u kvalitetu vrlo mala,da se izbor ipak svodi na emocije. Ili na ovakav racionalan izbor kakav ja pokušavan da napravim. Nisam uostalom siguran da Xsari picasso nešto fali.