[ jeftonikius @ 02.04.2007. 16:53 ] @
Prvi mi je topic na Elite, pravi sam Newbie! Procitao uslove, bla bla.. srodne teme... i evo problema!
Corsa je ta koja pise u naslovu topic-a, 1998.g. Naime, kada auto nije u pokretu, ler gas je stabilan na 900 obrtaja. Kada voooozim, brm brm, i krenem sa kočenjem (naročito iz malo većih brzina), broj obrtaja pada ispod 500, i na ivici je da se auto tada ugasi (što se još uvek nije desilo). Kada se auto zaustavi, broj obrtaja se vrati u normalu i konstantan je. Sa istim problemom sam u medjuvremenu ugradio autogas, i situacija je ista i sa tim derivatom, s tim, sto mi se cini da za nijansu manje opada broj obrtaja. Problem je definitivno u motoru. Otisao kod nekog indijanca koji, jel te, ima nazovimo kompjuter (Sony play station mislim da bi bolje radio). Nakacio na auto, gledao nesto, i navodno neki je problem sa nekom sondom ?! Takodje mi je rekao da je zamena 80E, ali da ne moram to da radim da džabe bacam pare jer mu nije u interesu da mi iste uzme bez potrebe. Od ugradnje plina, povremeno mi se i pali zuta lampica motora, za koju sam na dva mesta dobio objasnjenje da je to normalno kada se vozi na plin, jer je drugacija emisija gasova, a kompjukter je zapamtio bezolovnu. U voznji, motor se inače ponaša normalno.
Pitanja...
Sta može biti problem sa ler gasom?!
Ima li veze "sonda" sa ler gasom uopste ili s čime već?!
Zaista li je normalno da se lampica pali tek tako ponekad zbog različite emisije gasova?!

NE VOLIM da mi se pale lampice zato sto je to normalno, i volim da "bacam" pare kad ocigledno postoji problem!
Hvala na potencijalnim odgovorima!
[ mladenpotic @ 02.04.2007. 20:07 ] @
Ako ti ler gas pada pri pritisku na kocnicu onda je los servo uredjaj kocnica, zamena istog resava problem.