[ pudar @ 07.04.2007. 23:14 ] @
Kupio bih Fiat Tempru 1997,havarisana prednja desna strana. Sve moze da se popravi,medjutim,problem je sto je pocepan desni kos i malo se odvojila i iskrivila ona "kapa" amortizera na kojoj se nalazi broj sasije. Znaci,sam broj nije ostecen,samo "kapa". E sad,prodavac me ubedjuje da to nije nikakav problem,ali posto je ostecenje na takvom mestu, samo treba auto da se stavi na slep sluzbu i odnese u 29-i SUP da oni to pogledaju i daju odobrenje za popravku. Ako neko ima iskustva,molio bih,da me posavetuje dal' je to bas tako jednostavno?!
[ MarkBg @ 07.04.2007. 23:41 ] @
Da, resenje je PUS, sto valjda znaci Prekucan U Sup-u... koliko vidim takva vozila su malo skuplja u oglasima, zasto nemam pojma.

[Ovu poruku je menjao MarkBg dana 08.04.2007. u 10:30 GMT+1]
[ lancia88 @ 08.04.2007. 23:19 ] @
Pozdrav,

postupak:

majstor koji sanira ostecenje izdaje potvrdu (uglavnom u slobodnoj formi) u vidu prakticno izjave da se ostecenje broja nije moglo izbeci usled sanacije lima. Uz potvrdu prilazes i odseceno parce sa brojem, izlazis na tehnicki pregled koji izdaje uput u Gradski SUP (za Beograd, naravno), tamo dodjes rano ujutru, do 7.30 sa tim uputom sa tehnickog pregleda, potvrdom od majstora i komadom lima na kome je i dalje broj a onda eksperti pregledaju i uglavnom je gotovo za par minuta. Naravno, u to vreme ne ulazi ono cekanje posto tu nikad nema ispod pet do deset vozila, vec samo efektivno vreme ekspertize. Zatim oni izdaju nalog za ukucavanje broja (signature, za one kojima fali rec u slagalici :) ), pa na ukucavanje ides u Autokucu Kompresor koja ima licencu da radi ukucavanje tzv. PUS broja. Kada je sve zavrseno, vracas se na tehnicki pregled koji Te uputio na ekspertizu i oni konstatuju nove podatke, sa tom konstatacijom i svim papirima ides u stanicu nekog od OUP-a da izdaju novu saobracajnu dozvolu. Eto, to je sva procedura, placas tehnicki pregled i placas ukucavanje, placas i zamenu saobracajne dozvole i administrativnu taksu za to. Dalje, odluci sam.
[ njinsa @ 09.04.2007. 23:40 ] @
nadam se lancia da si imao takav slucaj ,a kod nas je procedura da prvo ides u MUP po vestaka koji izlazi i sacinjava zapisnik i utvrdjuje stanje!zatim ti to sve odradis,doneses racun od te nove solje(nove bez broja) i opet u MUP da oni vide da nisi samo prebrusio brojeve na nekom istom strancu ,pa sa njihovim zapisnikom na tehnicki i ukucavanje,pa sa tehnickog u MUP po novu saobracajnu!! naravno posto niko ne stavlja nove solje (jer ih nema) moras se "dogovoriti "sa vestacima!!!
a posto su kod tebe brojevi citavi ,a uzimas auto za sebe,lepo ti to sve islikaj i odidji u MUP po savet sta tacno da uradis!!!
[ lancia88 @ 09.04.2007. 23:50 ] @
Pozdrav,

naravno, zar se nisi vec navikao da svako moje slovo ima iza sebe licno iskustvo ukoliko je tako i napisano?

Normalno da sam to radio, vise puta svakako, u Beogradu se samo tako radi, to sto se van Beograda radi sa vestacima, jednostavno je objasnjivo time sto uglavnom samo u Beogradu i postoji takva strucna ekipa, koliko znam, iz razloga nerentabilnosti su pogasene u ostalim gradovima pa ovi odavde "trckaraju" i po ostalim auto-pijacama (to je ona ista ekipa koja povremeno zaplenjuje vozila u Bubanj-potoku) jer su zaduzeni za svo prostranstvo Srbije za utvrdjivanje spornih slucajeva. Ostali se snalaze kako si i opisao sa titulisanim vestacima jer je izrazito najveci broj slucajeva upravo u Beogradu. Konacno, tu se registruje preko 400 hiljada putnickih vozila godisnje, logicno je.....
[ pudar @ 10.04.2007. 22:02 ] @
Sto se tice solje amortizera,ona ne mora da se menja,samo da se ispravi i da se zavari 10-ak cm.Danas sam razgovarao sa nekim limarom iz Kaludjerice i on mi rece da mu "ne pada na pamet da to ispravlja bez potvrde iz Sup-a". Ma,slikacu ovih dana auto i otici cu do 29-og da vidim sta oni predlazu. Hvala svima na iscrpnim odgovorima.