[ herbuts @ 12.04.2007. 10:33 ] @
Molim za savet onih kojih su koristili navedene modele da daju svoje sugestije, komentare, kritike, ....

U dilemi, sta kupiti: dal Astru G 1.6 ili 1.8 benzin-gas iz Belgije sa ugradjenim gasnim uredjajem ili Peugeot 1.4 ili 2.0 Hdi iz Francuske?? oba 2003/2004 godiste

Do sad sam koristio auto sa gas uredjajem, bez ikakvih problema.




Dosadasnja saznanja:


ASTRA BENZIN-GAS

Prednosti: jeftina voznja, pouzdanost auta , vise servisa u odnosu na pezo

Mane: za nase servise nepoznanica belgijski gasni uredjaj , slaba zavrsna obrada, dizajn enterijer ,tvrd u odnosu na pezo



PEUGEOT 307

Prednosti: savremen i pouzdan dizel motor , dizajn, zavrsna obrada, enterijer, dobro vesanje, drzanje, udobnost

Mane: odrzavanje, malo servisa, nepouzdanost elektronike, zale se ljudi da menjac zna da skripi, osecaj kao da nema ulja



hteo bi da mi date savet oko izbora motora i uopste modela... znam da je nasim ljudima blizi Opel zbog dugogodisnjih iskustva, i neki ce reci jeftinijim delovima. hmmm svi originalni delovi su skupi dal za Opel ili za Peugeot. samo sto za Opel lakse naci polovne i kopije.

U opciji je jos i Peugeot 206 hdi, 2003 godiste. moze neke sugestije i oko njega?? iako je on u manjoj klasi od gore pomenutih...
[ bmiillan @ 12.04.2007. 11:33 ] @
opel (ne zato sto je nemac) nego zato sto od ovih sto si naveo je najbolji.

pezo je preuzeo filozofiju fiat-a iz ranijih godina naprave lep auto a ne valja ni za *****, jos mu je motor najbolji deo, sve ostalo krs, skripi posle predjenih 30000km sav se rasrafio kao da su ga sklapali kinezi (bez da vredjam kineze).
[ herbuts @ 12.04.2007. 11:45 ] @
PS zanimaju me konkretna iskustva sa tim modelima, posebno prednosti i mane tih modela, koji motor? globalno poredjenje Opela i Pezoa ovom prilikom nije predmet rasprave
[ bakara @ 12.04.2007. 12:07 ] @
Posto ja gledam slicne automobile...nije mi jasno kako poredis astru G benzin sa pezo HDI jednostavno ne kostaju slicno.
Ako mozes naci 307 sa 1.4HDI motorom u pristojnom stanju (i da nije bio VAN) koji kosta kao astra G ja ne bih razmisljao ni trenutka.


I da:
Pustite se komentara, nemac je nemac ili francuzi su skupi, takve poruke cu brisati kao off topic!
[ indicator1 @ 12.04.2007. 12:34 ] @
Eh izgubih 20 minuta kucajuci i na kraju crce Explorer... Evo zato ponovo ali u kracoj varijanti:

307-ca: izbaci iz kobinacije 1.4hdi, slab je a ako je sa 3 vrata sigurno je bio van. 2.0 HDI ima od 90, 110 i 136 ks, ovaj srednji je moj licni izbor.
Astra: dodaj u kombinaciju i 2.0 motor, vrlo je pouzdan i trajan a malo veca potrosnja nije bitna ako ide na gas

Problem sa ovim fabrickim uredjajima za gas si lepo uocio, prvi ozbiljniji kvar i moraces da se pruzis 500e da zamenis kompjuter, brizgaljke i ostalo sa necim sto ima kod nasi sto nasi znaju da odrzavaju.. Opet, 2.0 HDI vazi za pouzdan ali nase gorivo kad tad dodje glave savremenim motorima. Licno vise volim benzin+gas nego dizel ali izbor je tvoj.
307-ca je daleko veci auto, spolja izgleda kao gromada prema niskoj i kratkoj Astri. Unutra razlika nije bas tolika ali ipak postoji.Astra nije za petoro krupnijih, jer je pozadi potesno. Napred mozes sasvim lepo da se smestis ali iza ostane mesta za manje ljude ili decu. Opet posto je manjih gabarita zgodnija je za voznju u guzvi, Pezo je napred malo nepregledan jer ne vidis haubu. Pezo mnogo luksuznije izgleda unutra, vrlo lepi instrumenti, Astra je previse socijalna. Kvalitet plastike je slican, oba auta imaju gumiranu tablu. 307-ca ima tvrda sedista (sto nije uobicajeno za francuze) ali Astra ima jos tvrdja. Pezo jeste meksi (ali da bude jasno:nije mek auto kao sto se ocekuje od jednog francuza) ali je i bucniji preko rupa. Menjac 307ce ne skripi ali je malo tezi pri rukovanju. Uopste 307 vise trazi musku ruku nego sto je to slucaj kod Astre.
Pezo je vise pravljen za auto put a Astra je bolja po gradu. Astra je mozda nesto pouzdanija zato sto je jednostavnije konstruisana i ima manje elektronike, sto se mehanike i motora mislim da je nereseno.
Uzmi u obzir da je 307 kosta vise, moja procena je da ce ti trebati 9000e+ za 307 a 7.500-8000e za Astru. Vidi za sta ti treba auto i koliko para hoces da das pa se onda odluci.
Ako te jos nesto zanima, pitaj. Vozio sam i 307 i Astru dovoljno da mogu da uvidim prednosti i mane i jednog i drugog.
[ vladd @ 12.04.2007. 12:56 ] @
Astra se bolje prodaje, evo po pet strana u oglasima, u svakoj kategoriji cene, opeli...a Pezoa su vec popljuvali policajci, gori je od Zastave koju su vozili 50 god...
To sto je Astra jednostavno uradjena, sa minimum opreme, manje ce da se kvari, nema problematicne Bosh elektronike, kao francuzi i italijani...

E obrisace me bakara, necu vise.

Jos malo pa i ja "domacin"....
A i mislim da sam "pretekao" neke...

Poz.

[ njinsa @ 12.04.2007. 23:57 ] @
indikator1,vecinom slazem se!
sto se tice poredjenja ova 2 auta,peugeot 307 je za klasu ispred astre g i pre ga mozes porediti sa astrom h!
hdi od 90 ks se pokazao kao najdugotrajniji,znaci sigurno 400000 km uz dobro odrzavanje!ovi ostali su nasvirani i cesce se kvare!sto se tice ogibljenja,pogotovo udobnosti,upravljivosti ,kocenja pezo je bolji bar duplo!cena kvalitetnog odrzavanja za oba auta je priblizna i tu nema bitnije razlike.a policija ih odrzava kao da su zastava,a ne pezo!
astra 1.6 i 1.8 su odlicni i pouzdani motori ,a te sa nazovi fabrickim gasom ,jer to ne postoji, bas ti i ne preporucujem jer sam imao nekih slucajeva neresivih problema u vezi sa popravkom istih uredjaja!
u svakom slucaju kupi nesto sto ima 5 vrata jer je manja verovatnoca da nije presao 250000 i vise km,na sta me upucuje ta kombinacija benz-gas!
[ herbuts @ 13.04.2007. 07:23 ] @
da, 307 je u startu skuplja. benzin gas koji neki zovu "fabricki" je ugradjen naknadno i znam da kod nas serviseri imaju problema. doduse poneki vec imaju dijagnostiku za te dobre, ali nasim majstorima strane, plinske uredjaje. kod nas izgleda samo italijanske i turske znaju ugraditi i servisirati. ali to nije tema.

poznanik uvozi 307 iz francuske po extra cenama, ali naravno sa troja vrata i bili su van. medjutim, 2003god ima primeraka koji su REALNO presli 120 000/140 000 km. ide original servisna i svi papiri tako da nista nije vracano niti kola lupana. e sad, dolazi to sklj - da je boja bela, da se zadnja sedista naknadno ugradjuju, da treba dodati i pojaseve za zadnja sedista.
Znam ljude koji isto trguju kolima iz nemacke i 90% njih dolazi lupano i sa vecom kilometrazom koja se smanjuje, kola izgledaju kao nova, sa metalik bojom, 5 vrata itd a cena skuplja za par hiljada eur!
onda mi je sigurnije uzeti ono sto znam sta je sigurno pa makar bio van pre toga. mozda gresim. zato i trazim sugestije.

ali eto vam racunice- PEUGEOT 307 2.0 hdi godiste 2003,sa stvarnih 120 000 km,beli, 3 vrata, u Srbiji na mom imenu 6800e plus oko 200e za zadnja sedista. od opreme sve sem koznih sedista! znaci i klima, podizaci, abs, centralna, alarm, alu felne,air bag, cd mp3, .... VASE MISLJENJE?

ASTRA benzin/gas iz Belgije, 2003g, sa 5 vrata, metalik boja, sa svom opremom, bi me izasla oko 8000eur.

u obzir dolazi jos i manja i jeftinija kategorija - PEUGEOT 206 1.4 hdi ili 2.0 hdi 2003g iz Fra, bio van, sa svom opremom, oko 4900e plus 200e za sedista. sa stvarnih oko 120 000km. SUGESTIJA???
[ Miroslav Jeftić @ 13.04.2007. 07:55 ] @
Malo offtopica: da li će ikad ovde biti moguće kupiti normalnog polovnjaka (tu ne mislim na one stare xx godina) - koji nije lupan, vraćan, koji ima sva sedišta i sve prozore?
[ bakara @ 13.04.2007. 08:05 ] @
Pa po svemu sudeci nece jos skoro, sve i da zatvore zastavu, smanje carine navikli su da kupuju po otpadima
[ indicator1 @ 13.04.2007. 08:45 ] @
Ja samo da vas upozorim na problem sa van-ovima: iako kilometraza nije nije velika, radni broj sati takvih motora jeste. Ko je bio u FR video je da takvi automobili vrse dostavu novina, cigareta i ostalih sitnica po najvecoj guzvi, bukvalno se ne gase u toku smene. Ni sam ne znam sta da mislim o tome,sigurno da je najveci uticaj takvog rada upravo na motoru. Bas skoro sam se vozio u 1.4HDI i sve je to lepo, auto ocuvan, zategnut, motor fino radi ali dokle? Opet, cena jeste primamljiva, 7000 za dizel star 3 godine, bolje od toga nema. Dobro ocuvan 2.0HDI a da nije bio van kosta 9000e, pa ko moze da prezivi bez zadnjih vrata mozda mu se isplati da kupi ovaj van. Ja licno ne bih, al eto ima nas raznih.

Citat:
herbuts: ali eto vam racunice- PEUGEOT 307 2.0 hdi godiste 2003,sa stvarnih 120 000 km,beli, 3 vrata, u Srbiji na mom imenu 6800e plus oko 200e za zadnja sedista. od opreme sve sem koznih sedista! znaci i klima, podizaci, abs, centralna, alarm, alu felne,air bag, cd mp3, .... VASE MISLJENJE

Ja jos ne videh van sa alu felnama, a cini mi se da 2003 godiste nema CD koji moze da svira MP3 (jedino ako nije fabricki a to onda znaci da nema kontrole "na volanu i da ne ispisuje na centralni displej).
[ herbuts @ 13.04.2007. 09:12 ] @
mp3 nije fabricki, nema komandi na volanu, a felne stavljene. ima ponekad i sa 5 vrata ali to je jako retko... kao sto kod nas ima vanova (FABIE) Jelen, Coca Cola sa 5 vrata a van
[ StORM48 @ 15.04.2007. 18:38 ] @
Citat:
bmiillan: opel (ne zato sto je nemac) nego zato sto od ovih sto si naveo je najbolji.

pezo je preuzeo filozofiju fiat-a iz ranijih godina naprave lep auto a ne valja ni za *****, jos mu je motor najbolji deo, sve ostalo krs, skripi posle predjenih 30000km sav se rasrafio kao da su ga sklapali kinezi (bez da vredjam kineze).


Ja mogu da se hvalim da sam 307-icu popljuvao na forumu više nego iko, ali su se moje kritike više svodile na gomilu sitnih kvarova (retrovizori, sirena, CD plejer, akumulator), jer posle pređenih 142.000km meni NIŠTA ne škripi i ništa se nije "razšrafilo" ili šta već (pritom tih 142k kilometara predstavlja mahom gradsku vožnju - na ravnom je pređeno možda 15% te kilometraže). U vezi ovoga mala ograda - sve ovo važi ISKLJUČIVO ako se auto održava u servisu (a ne kod majstor Miće) i u predviđenim rokovima. Znači, redovno i kvalitetno održavanje, koliko god je moguće.

"Sve ostalo je krš" zvuči kao da si vozio (ako si uopšte vozio) drvene sanke, a ne auto. Takođe, formulacija koju si upotrebio u vezi motora, u stilu "motor još i valja", zvuči kao da je motor OK samo kada se pogleda koliko sve ostalo ne valja, što tek nije tačno! Ako za nešto mogu reći da je "nekvarljivo" kod ove 307-ice, to je onda motor. Za pomenutu kilometražu, na motoru nije pipano DOSLOVNO NIŠTA!

Izvini, ali Tvoj post je krajnje neobjektivan i potpuno netačan!

Jedino je tačno ono što je neko već pomenuo - prelaženje preko većih rupa ume da bude nešto glasnije, nego što je očekivano. Gepek je mali za put van grada, ali pošto ovaj auto i tako ne pretenduje na 5+ metara klasu, to je sasvim razumljivo.

Pozdrav
[ bmiillan @ 15.04.2007. 19:42 ] @
da si pazljivije citao video bi da sam napisao da je motor najbolji deo tog auta. za informaciju nisam od onih koji misle da su nemacki automobili najbolji na svetu, vec sam coveku dao odgovor na pitanje astra g ili pezo 307. da je pitao koji je najbolji auto u toj klasi i odgovor bi bio drugaciji. za ovo malo mojih godina (40) promenio sam dosta automobila a posto i drzim servis smatram da imam malo znanja da dam neki odgovor (koji zbog zauzetosti nije mogao da bude opsiran kao tvoj). sve ostalo je krs se odnosi na prvenstveno elektroniku, vesanje i entrijer pezoa 307.

ovim se moje ucesce u temi zavrsava jer zaista nemam ni volje ni snage da one kojima je automobil koji trenutno voze najbolji na svetu ubedjujem da treba da budu objektivni (mozda vam je tako lakse kada se vozite "najboljim" automobilom na svetu)
[ StORM48 @ 15.04.2007. 22:28 ] @
Hehe, čini mi se da sam rekao da Pežo 307 apsolutno nije najbolji auto na svetu i to više puta na ovom forumu. Meni pogotovo nije. Problem je što se ne može biti isključiv ni sa čim u vezi, pa ni sa automobilima, ma kakvi oni bili.

Ali nema veze, nemam ni ja nameru da se raspravljam sa "serviserima" kojima je sve crno-belo. Pogotovo ne kada tvrde da se taj auto "rasklimata" posle 30k km, posle kojih čak i jugo ume da liči na samog sebe... e, svašta...

A uopšteno, pisanje po forumu treba praktikovati kada se "ima vremena" za iole prihvatljivu argumentaciju, jer tome, na kraju krajeva, ovde težimo.

Pozdrav
[ I miloseski @ 21.06.2007. 13:12 ] @
Ja cu biti vrlo kratac . vozio sam astru na gas ,,nije bila losa" i zato sam je prodao .
sada vozim peugeot 307 1.6 na gas ( landi renzo )prosao sam 150000 KM ,10 L/100km i do sada ni jedan od ovih navedenih problema (elektronika,podvozje i .......)nisam imao ,a za to da nije mekan kao francuz istina, svaku rupu na asvaltu registrira i mislim da ga vozim jos.
Moja preporuka 307 .
POZDRAV !!!!!!
[ alkapulko @ 30.01.2008. 20:28 ] @
Nekupuj nikako sa fabrickim gasom , ja sam kupio i posle 6000 totalna katastrofa .Gasni uredja nije u funkciji , servis najblizi u Budimpesti a delovi za njega preskupi . Bolje uzmi bez gasnog uredjaja pa sam ugradi neki nama dostupni. Ja cu moj da izbacim i ubacim uredjaj dostupan nasim serviserima .To ti je jeftinija varijanta nego opravka istog .
[ sasa022 @ 30.01.2008. 21:19 ] @
@alkapulko - OBRATI PAZNJU NA DATUME
[ bakara @ 30.01.2008. 22:04 ] @
Vala bas...