[ dzonka @ 12.04.2007. 19:57 ] @
vec neko vreme imam problem sa prekidacem na vratima i sada hocu da prodam auto, pa bih to da resim.
naime vozim seat toledo 2000. godiste (ista je stvar kod golfa 4 i bore) i kada otvorim vrata ne pali se svetlo u kabini, takodje se ne pale ona svetla na vratima, a kad upalim auto, sva se vrata zakljucaju osim mojih (vozacevih). trazio sam onaj prekidac (tzv sisicu) koju vrata aktiviraju i deaktiviraju, ali tog prekidaca nema. nema ga nigde! malo sam se raspitao i cuo sam da je kod mog auta (kao i kod golfa i bore) to smesteno u bravi vrata.
posto meni to cas radi, cas ne radi, ja sam probao kroz otvor za kljuc (koji skoro nikad ne guram,, zbog centralne brave) da ubrizgam wd40. malo je radilo, pa je opet prestalo...

da li neko zna kako da resim ovaj problem?

drugi problem je sa pojasom koji mi je ukocen! da li neko zna gde da nadjem najeftiniji pojas (pez onih pirotehnickih zatezaca) koji odgovara izgledu pojaseva iz WV koncerna.

pozdrav
[ bakara @ 12.04.2007. 20:35 ] @
Ista je stvar i kod skode i kod seata, svi imaju prekidace u bravi i svima se kvare, zamena je dosta komplikovana i serviseri cesto izbegavaju to da odrade, meni su cak trazili 100e za to, mada sam prekidac kosta oko 1000din.
Sam prekidac se moze videti spolja i to je jedna klackalica koja se pomera prilikom zatvaranja vrata, mene je zezala i neko mi je savetovao da naprskam wd40...e od tad mi vise ne radi u opste (ovo cisto da znas...) ako bas hoces da prskas koristi kontakt sprej nikako wd40!

Dosta je nezgodno kada taj prekidac ne obavlja funkciju, zato sto komp. onda ne registruje otvaranje vrata i recimo ne otvori gepek i sl...

Najjeftinije resenje je da ti autoelektricar ili sam ako si vest, ugradis klasican prekidac na vratima, kao na starim automobilima....mada to je vec budzenje, i ako prodajes auto mozda je bolje ostaviti kako jeste.
[ njinsa @ 12.04.2007. 22:58 ] @
sto se pojasa tice,mozes slobodno otici na otpad i kupiti drugi!nakon sudara oni se zakoce i ne mogu popraviti! imam ja kuci svoj iz golfa i bas nameravam da ga otvorim i otkocim( cim nabavim 5-okraki torx),mada sam kupio novi pojas!
sto se brave tice nije to toliko komplikovano,bar ja mislim da nije!sa unutrasje strane vrata u visini brave imas jedan plasticni poklopcic ispod kog ces kad ga skines videti jedan seraf,mislim da je torx 25,njega odvrnes(ima dosta navoja) i izvuces komplet bravicu napolje!videces zatim gde ti ulazi i da li vrh bravice u plastiku i sta je sa prekidacem!
[ dzonka @ 13.04.2007. 08:46 ] @
ma nema sanse da se tako skine kvaka! meni izgleda da mora da se skine tapacirung, pa sa te strane da se skida...

gde ima da se kupi pojas (u beoradu) i koliko kosta?
[ bakara @ 13.04.2007. 08:59 ] @
Ja isto znam da se skida tapacirung, a onda tek postaje komplikovano, jer je iza neki zastitni lim...
Ako prodajes auto bolje ostavi kako jeste.
[ skocimish @ 13.04.2007. 17:59 ] @
Kvaku mozes da izvadis i bez skidanja tapacirunga ali neces postici nista jer se prekidac nalazi u bravi i zbog toga moras da skines tapacirung
[ cigo bos.brod @ 15.04.2007. 20:57 ] @
ako imas jos i elektricne podizace stakla preporucujem ti da nediras nista jer je mnogo komplikovano za rastaviti da ga zamjenis...pozzzz
[ njinsa @ 15.04.2007. 22:33 ] @
piece of cake !!!
samo napred ,navali na posao!ja sam ih rastavljao nebrojeno puta,prvenstveno zbog kvarova na el.podizacima na golfovima,ali i zbog samozakljucavanja brava! ja volim da kazem pokvareno se ne moze pokvariti!!:))) mada pazljivo i pazi se kolateralne stete !