[ GFC @ 16.04.2007. 15:15 ] @
E ovako:

Kada se auto malo zagreje, nakon 15-20 min gradske vožnje, pri zaustavljanju mi se pali lampica za ulje (nekada i za akumulator istovremeno) i auto samo što se ne ugasi.

Tipična situacija je sledeća: vozim u četvrtoj brzini, npr, 70km/h, i kako se približavam semaforu - treća, druga i kada kočim lagano u drugoj i pritisnem kvačilo do kraja ove dve lampice se pale. Nekada se auto i ugasi.

"Majstori" kažu da je auto OK, pre nekoliko dana sam uradio pregled, zamenio ulje motor, ulje menjač, filtere uza vazduh, benzin i ulje. Sipan je i Shell antifriz. Nedavno je zamenjen i kaiš. Kažu i da ovoj Feliciji, koja ima direktno ubrizgavanje, ne može da se šteluje "ler-gas" što je bio moj prvi tip za problem.

Auto se, inače, ok ponaša u vožnji. Gorivo je bezolovni benzin. Prešao 97.000km.

Da li neko ima predstavu šta bi mogao da bude problem?

P.S. Ja imam veoma malo "iskustva" sa automobilima, ali mi se čini da bi problem mogao biti i do akumulatora. Primetio sam, da, recimo, kada autu pri startovanju dam jači gas, a svetla (oborena) su upaljena - osetim promenu u jačini osvetljenja! Ne drastično, ali kada sa npr 4000 obrtaja obrtometar padne na ler gas - osetim da su farovi slabije jačine.
[ tweeester @ 17.04.2007. 07:35 ] @
Poseti elektricara, promena intenziteta svetala ukazuje na problem sa alternatorom ili regulacijom napona.
[ GFC @ 17.04.2007. 09:57 ] @
Hvala za savet!

Misliš li da bi to moglo da ima veze i sa gašenjem auta?
[ tweeester @ 17.04.2007. 10:40 ] @
To sa gasenjem auto je malo teze .. moglo bi da ima veze sa elektrikom, mada vise lici na ono sto se na raznim motorima razlicito zove ali uglavnom "motor/regulator ler gasa" (nemam pojma da li tvoj model ima slican uredjaj). Dijagonstika u servisu (citanje greske iz racunara) bi vise pomogla u ovom slucaju.
[ GFC @ 17.04.2007. 13:37 ] @
Da, moraću u servis. Ova moja Škoda ima direct injection, pa mislim da nema načina da se mehanički našteluje "ler-gas" :(
[ tweeester @ 17.04.2007. 14:11 ] @
da, to i kazem, pomenuti uredjaj (ili njegov pandan na Vw motorima) ne moze da se steluje, mozda u najboljem slucaju da se ocisti ...
[ Stele @ 17.04.2007. 16:23 ] @
Potrebno je da se očisti motorčić za regulaciju ler gasa(steper motor) i pregledati kablove i svećice........

Inače, motor na toj Škodi nema direktno ubrizgavanje! Kad se kaže direktno ubrizgavanje, podrazumeva se ubrizgavanje direktno u cilindar.
Taj motor ima najobičniji multipoint (MPI) u usisnu granu..........
Pozdrav!
[ ~Vojvoda @ 17.04.2007. 17:37 ] @
Citat:
Stele: ...Kad se kaže direktno ubrizgavanje, podrazumeva se ubrizgavanje direktno u cilindar...

Istina, mnogi ljudi ne razlikuju DI i klasicni injection.
[ GFC @ 17.04.2007. 18:33 ] @
Problem solved.

Kao što neko gore reče:

Citat:
Stele: Potrebno je da se očisti motorčić za regulaciju ler gasa(steper motor) i pregledati kablove i svećice........

Inače, motor na toj Škodi nema direktno ubrizgavanje! Kad se kaže direktno ubrizgavanje, podrazumeva se ubrizgavanje direktno u cilindar.
Taj motor ima najobičniji multipoint (MPI) u usisnu granu..........
Pozdrav!


Išao sam na dijagnostiku, nakačili su ga na kompjuter i videli da broj obrtaja pada nakon određenog vremena ispod dozvoljene granice. Majstor u toom servisu je rekao da ima iskustva sa tim, otvorio je poklopac motora, očistio klapnu, podmazao, ponovo spojio na komp i sva merenja su bila ok!

Istina, pratiću u narednim danima situaciju pa ću videti da li je i zaista sve ok.

Hvala svima na savetima!

Poz!
[ zola_nis @ 03.05.2007. 23:36 ] @
Koliko te je kostala ova opravka?
[ dekster2 @ 04.05.2007. 00:14 ] @
To sa jacinom svetla pri gasu je samo jedno.Otisla ti je diodna ploca na alternatoru.
Zameni to pa sve ostalo.!