[ majstorj @ 17.04.2007. 18:28 ] @
interesuje me kakva iskustva i misljenja ima narod u srbiji sto se tice fordovih automobila,konkretno escorta sa turbo diesel motorom od 1800 cm3 , godista od 1996 do 1999 god
[ slobodan81 @ 17.04.2007. 20:35 ] @
misljenje sta reci mislim da je to najisplativiji auto u cenovnom rangu dosta izdrzljiv auto motor em malo trosi em prelazi brdo kilometara povoljan za odrzavanje jedino moja zamerka kod tog auta je trap koji dosta brzo odlazi . jedan moj prijatelj ga ima dugi nizgodina kupioga iz uvoza i do sada nije imao problema sa njim osim sa trapom (nije menjao na vreme spone pa mu spao tocak)
[ HoT_Steppa @ 18.04.2007. 07:49 ] @
To je bas ekstrem, trap se proverava makar jednom godisnje. Sto se tice limarije, relativno je dobar, ali ne skodi da proveris patos u kakvom je stanju i da uradis zastitu. Motor je pouzdan ako nije pred generalnom, a to proveris kod majstora, izmeris kompresiju. Guta D2, tako da ne razmisljas o gorivu. Proveri stanje turbine, popravka moze da bude skupa.
[ zmijan @ 06.05.2010. 21:10 ] @
Ja posedujem ford escort 1.8 td iz '98 motor je jako izdržliv i startan al visokotlačne pumpe goriva lucas na njima nisu baš kvalitetne,Karoserija je pocinćana i ne rđa baš.
[ vaske2 @ 07.05.2010. 06:48 ] @
Imao sam pomenuti auto i na njega sam bio zadovoljan.Odrzavanje je prilicno povoljno jer se radi o motoru starije konstrukcije koji moze trositi i d2 naftu(mada je moj imao katalizator).Sto se tice limarije...tu situacija nije bas sjajna!Lim nije pocinkovan i gotovo svaki primerak(ako nije na vreme zasticen)ima problema sa korozijom na patosu a prvenstveno na zadnjoj gredi gde je fabricka zastita vrlo slaba ili je uopste i nema.Sam motor moze preci dosta kilometara i nema neku izrazenu potrosnju ulja ali na vecim mrazevima zna da pravi probleme prilikom prvog(jutarnjeg)starta cak iako je sve u tip-top stanju.Inace svog Eskorta vidjam redovno jer sam ga prodao u komsiluk i posle predjenih gotovo 300000km km.jos ne daje znake o potrebi generalne popravke.