|
[ Zeleni zub @ 19.04.2007. 23:58 ] @
| Imam ~3k+ evra, dvoumim se izmedju Audija 80 (jaje) i Opela vectre.
Pre svega, zanimaju me benzinci i ne vise od 1800 kubika. Znam da Audi ima pocinkovanu limariju, a da Opeli imaju probleme sa rubovima, sajtnama. Znam i da je vectra jeftinija par stotina eura isto godiste.
Raspitivao sam se unaokolo i jos cuo i da audi ima manji gepek (sto neko rece bar necu morati da prevozim stvari komsijama ;-) ) i da motor od 1.6 nije bas po meri audijeve karoserije i da treba traziti odmah 1.8.
Kakva je vectra 1.6 ?
Zanimaju me misljenja ljudi koji su vozili ove automobile:
- kakva je razlika u udobnosti, zvucnoj izolaciji, 'upijanju' rupa na putu ?
- posto bih ugradio plin, da li je bolje traziti auto sa karburatorom ili injection ?
- kakve su cene odrzavanja ovih automobila (cene delova, kao sto su npr. amortizeri, lezajevi, zglobovi) ?
- znam da od opreme audi moze da ima i klimu, ABS, servo. Kolike su cene odrzavanja ovih sistema ili treba traziti auto bez ove opreme ?
- ima li vectri sa ovakvim vrstama opreme ?
PS
NE, ne bih kupio novog yuga ;-)
|
[ HoT_Steppa @ 20.04.2007. 07:45 ] @
http://www.elitesecurity.org/t...im-da-ustekam-eure-pa-da-kupim
Za te pare najbolji izbor Punto I 96-97 godiste, moze se naci u odlicnom stanju bez ulaganja.
[ MarkBg @ 20.04.2007. 09:22 ] @
Ja bih od ta dva uzeo audi jaje 1.8. Limarija je drasticno bolja, ali i uopste utisak u voznji, opsti kvalitet itd. A veoma dobro ide za 90 konja... Samo moraces da se potrudis da nadjes neki u dobrom stanju, ali ipak moze da se nadje, evo jedan komsija iz moje ulice je nasao odlican primerak.
[ Doberman @ 20.04.2007. 09:54 ] @
Audi je bolje rešenje,što se tiče plina,bolje ti je da uzmeš karburatorsku verziju jer injection ima K-glavu koja se ne podnosi baš najbolje sa plinom,mada budzenje karburatora na motor sa K-glavom i nije neki komplikovan posao ovde u Kruševcu naki majstori stavljaju karburator od stojadina za 50-ak evrića.Pa ako nadješ injection u dobrom stanju za manje pare slobodno ga uzmi.
Ako vam performanse nisu najbitnije i 1.6 nije loš izbor,manje troši od 1.8.
Samo da dodam da je razlika u ceni registracije između 1.8 i 2.0 oko 2-3 hiljade dinara tako da ni 2.0 nije loš izbor.
[ ivan31 @ 20.04.2007. 09:58 ] @
Audi ima mnoooogo bolju limariju nego Vectra. Uz to je i u svakom pogledu kvalitetniji od nje. A s druge strane za vectru su neuporedivo jeftiniji delovi i jeftinije odrzavanje. Sad ti vidi..........
[ Miroslav Jeftić @ 20.04.2007. 10:11 ] @
Skoro je bio članak u AutoBild-u o toj prvoj vektri, uglavnom su imali primedbe na kvalitet izrade koji je (po njima) bio prilično nizak. I ja bih se pre odlučio za Audija (ako je u dobrom stanju), bolje će držati cenu i koliko sam imao prilike da čujem, mnogo više ga hvale nego kude.
[ Zeleni zub @ 20.04.2007. 15:31 ] @
Hvala momci na misljenjima, stvarno mi znace i pomazu mi !
@HoT_Steppa
Znam za Punto da je dobar auto, ima ga moj burazer, ali nisam ljubitelj Italijana. Ne znam kakvi su za odrzavanje, burazer doduse nije imao do sada problema sa autom.
@Doberman
Video sam vec na forumu haos oko K glave i plina. Ali vidis moze i varijanta kecov karb, ni to nisam znao. Sto se performansi tice, vozim porodicu u njemu tako da ne verujem da ce bas prelaziti 100-120.
@ivan31
Hvala za odgovor i korisnu informaciju (cene delova)
----
Ne zurim sa kupovinom, bio sam dve subote na pijaci u Jagodini da vidim sta se desava, u nedelju skoro sigurno odem do Nisa da vidim ponudu i kretanja cena.
Svako misljenje je dobrodoslo i dalje.
TNX !
[ ~Vojvoda @ 20.04.2007. 16:02 ] @
Moj glas ide Auduiju.
Jedan moj rodjak je imao audi "jaje"(bash takav kakv ti ocesh), dok nije kupio onaj za 1generaciju noviji, vozio sam se i zaista, vozilo je dobro, doduse njegov automobil je zaista bio ocuvan, a on je bio 2 vlasnik, imao je plin, motor K-jetronic 1.8 nesto oko 100-ak KS, ubrzanje je bilo solidno, sve u svemu zaista dobar polovan automobil.
Buduci da je vozilo iz VAG koncerna, imas veliku prednost sto se tice nabavke rezervnih delova.
Sto se tice udobnosti, ako su amortizeri dobri i sve sa trapom uredu, dobar je, vozili smo se po Batajnickom putu, kada je bio krsh od puta, i veoma dobro pegla rupe,a on jos vozi ko sumanut...
Ja nisam nikakav expert ni mehanicar, samo petrollhead, ali audi mi se zaista svideo, i mislim da je zaista dobar automobil...
Nadam se da sam bio od pomoci !!!
Poz!
[ Srdjan Marinkov @ 21.04.2007. 00:29 ] @
Citat: HoT_Steppa:Za te pare najbolji izbor Punto I 96-97 godiste, moze se naci u odlicnom stanju bez ulaganja.
Neuporedivi su Audi80 i Punto I (bez obzira na to što je Audi stariji 5-6-7-8 godina) nebo i zemlja!
[ millko @ 21.04.2007. 15:13 ] @
Citat: SrDJaNN: Neuporedivi su Audi80 i Punto I (bez obzira na to što je Audi stariji 5-6-7-8 godina) nebo i zemlja!
upravo tako,sem toga nisu ni u klasi.
po meni to je najkvalitetniji audi koji je napravljen.automobil sa pocincanom karoserijom,sa jako dobrim motorima.porediti punta sa ovim je presmjesno,po kvalitetu i ako je stariji mnogo moze da odrzi italijanu dobru lekciju o kvaliteti proizvoda.
[ Zeleni zub @ 23.04.2007. 09:02 ] @
Juce sam bio na autopijaci u Nisu - od onolikog brda automobila, samo 3 je bilo Audi jaje, ali 1.6 dizeli.
Bio je cini mi se i 1 1.8 benzin ali nisu bili ocuvani za kintu koja je trazena.
Ne zurim, iduce nedelje moguce je da odem do Kraljeva, cujem da je tamo mocnija ponuda
Poz
[ dekster2 @ 23.04.2007. 09:16 ] @
Cuj Kralevo
Znaci unutrasnjost,malo se teglilo pa kuka.
Audi jaje ti je za odrzavanje odlican i jeftin,Mozes odmah da zamenis sve silen blokove plocice,diskove za male pare (100 €).
Za licno informisanje o autu i stelovanje imas software auto data 3.16,workshop 2006. etka etos katalog mikro filmova
Imas to na buvljaku u bubanj potoku.ja sam kupovao od nekog tipa ************ mislim da se zove Dejan.
Sto se tice plina nezaboravi da taj auto ima mali gepek sa uspravljenim rezervoarom,mada je dubok pa bi to mogao da isloristis
za plinsku bocu. Opel odlican motor ali limarija (kosevi and rubovi=limar) jako losa.
pozdrav dekster 2
[Ovu poruku je menjao bakara dana 23.04.2007. u 10:30 GMT+1]
[ yonjo @ 24.04.2007. 01:34 ] @
Ne znam prijatelju šta da ti kažem osim da ti opišem svoje iskustvo s jajetom Vozio sam ga 3-4 godine i uglavnom bio zadovoljan što se tiče udobnosti, kvaliteta, ubrzanja (1800ccm) lim je garant I klasa, pa donekle i potrošnje. Ajd da ti opišem potrošnju pošto nijesam čuo ni vidio da jedno auto tako drastično mijenja potrošnju zavisno od uslova. Prvo i najljepše;) Na otvorenom i uglavnom pravom putu, (na umu mi je Nikšić-Podgorica) kakvih je kod nas mali broj a u Srbiji uopšte nije, dakle na takvom putu trošio je izmeđi 6 i 6,5 l supera, baš super. Po brdskim, tj. planinskim putevima oko 9-10l. Međutim po gradu trošio je 11,5 do 12,5 l. E slušaj sad, zimi kad su mrazevi i kad ga moraš voziti (po startovanju) 15 min. pod sauhom, još ako je na ulicama snijeg ili led, trošio je prijatelju, uopšte ne pretjerujem, i 15 ako ne i kojih pola litra više. Zatim, djelovi su za razliku od VW auta skuplji bar 25-30%, za Opele ne znam, no gledajući cijene polovnjaka mislim da je približno i sa opelima. Pa onda registracija, na mojih 1798 ccm, iznosila je oko 135 eura. Pa u sred ljeta prvo jutarnje paljenje isključivo pod sauhom, što i nije nešto strašno. Za mene, gepek je bio sasvim OK, nikad nijesam uspio da ga prepunim, za šta takođe treba para;) Ja zaboravio glavno, jaje je proizvedeno daleke 87. god. za 3-4 godine ja nijesam imao neki ozbiljniji kvar ali napominjem i da ga nijesam mnogo vozio. E da, farba, treće godine po kupovini (tj. njegove 15-16) počela je da mijenja boju iz tamno zelene metalik u običnu crnu i da se na rijetkim mjestima i malo ljušti, ne mnogo. Ajde kad sam se raspisao da ti u detalje opišem što ćete možda interesovati. Kupio sam ga 2001. za 4700 DM a prodao 2005. za 1500 eura. upravo je pored mene naš oglasnik polovnjaka i vidim jedno Audi 80, 1800 ccm 89. godište 1300 eura, pa drugi sa plinom 1990. god, 1700 eura i tako približno. Nijesam razumio tvoju cifru s koliko para raspolažeš ali kod nas sa jaje od 87-90. može naći baš ovako, 1300-2000 eura, recimo TDI i sl.
E sad da ti kažem možda važnu stvar, Dugo godina sam ribolovac i kamper, zaljubljenik planina. U svemu tome napravio sam dugu pauzu sigurno15-tak godina. Sad sam otišao u penziju (53 god.) mlad penzioner, i odlučio da se vratim nekadašnjim aktivnostima. Para se nejma a želje velje, volio bih da mogu doći do Suzuki Samuraja koji bi bio idealan za mene, ali hoćeš. Vjerujem u cijeloj cg ih nema više od 20 kom. a i to su sve baš izrabljeni terenci, znaš kakva je cg, sve goli kamen, uspon i krivine. Ovo nekoliko što sam vidio da se prodaje su godišta od 82. do 89. i koštaju od 1900 do 2500 eura. Ja bih nekako i skrpio da kupim neki i do 3000 ali budući da su to stara auta trebalo bi još 1000-1500 e da se dovedu u red, pa benzin, registracija.....penzijica 144,70 e. Jbg, ne može pa ne može. E da je ponuda veća čeko bih ga godinu dok ga nebih kupio, ovako razmišljam o običnom, na jedan pogon i vjeruj da su mi Opel Vectra i druga posebno malolitražna Opelova auta, kao i druga, Ford, Reno..... Samo mala litraža tj. potrošnja i mala registracija. Koliko god žarko želio Samuraja i koliko on bio baš pravo auto za mene, JBG. ne može se majku mu kad sam sirotinja.
Eto prijatelju o audiju sam ti rekao sta sam znao, možda i nešto preskočio ali da znaš, budući da ću najvjerovatnije kupiti nešto s prednjim pogonom ja ću se odlučiti za neko 1.1L do najviše 1.3L pa bio to Opel, možda baš Vectra ili Reno, Ford...
I na kraju, molim drugare koji pročitaju a znaju nešto više o mogućoj nabavci Samuraja ili bilo kakvog malolitražnog terenca, može i dvosjed, ne budite lijeni javite. Ima jedan u Nikšiću koji ga sanja.
Pozdrav!!!!
P.S. Dao sam ti sadašnje cijene i godišta Audija, a slušaj isto za Vectre: Opel Vectra 1992. god. 1.8 ugrađen plin, registrovan, 1800 eura, pa zatim, Vectra 1992. + 5 alu. felge, 1500 eura, pa Vectra karavan 1997. 1.6, 16v, full oprema, sekvent plin, ocarinjen u odličnom stanju, 3450 eura, pa Vectra 1998.god. 16v, registr. 3500 eura, pa Vectra 2.0 16v, registrovan, servisiran, centralna, servo, ABS, klima, el. podizači, el. retroviz. 2x air beg, al. felge, nove gume, eto prijatelju, čovjek ne navodi cijenu ali ne vjerujem da je više od 3800-4200e, ako te baš zanima evo ti njegov broj pa pitaj : 067-605-506
Vozdra!
[ MarkBg @ 24.04.2007. 09:49 ] @
Blago vama u Cg kad su vam tako niske cene. ovde nema audija 80 ispod 3000. mislim da su im cene obicno 3500-4000. a tek B4 on je jos skuplji.
[ yonjo @ 24.04.2007. 20:45 ] @
Blago nama u cg, kažeš. E burazeru, pa nekome jeste baš blago, i to oteto i bescen, ali velikoj većini, blago rečeno je zlo. Ja se sad mučim ne bih li kupio jednog malolitraznog, mislim najmanjeg i najjeftinijeg 4x4, Samuraja, 900 ccm do 1.3 ccm. Sad da mi bilo ko pokloni najboljeg terenca , Pajera, Čerokija, Tuarega....novog, ispod čekića, reko bih mu hvala ali ja nemam para za benzin, registraciju, po neki dio. Oće đeca s novoga da očupaju brisače ili retrovizor i ode pola penzije. Pa đe su ulja, antifrizi, brrr, sad se smrznem misleći kako ću i s ovim 900-1.3 ccm ako ga uopšte i kupim. Vidiš, nije nam svima blago. Uhhh... zamalo me nijesi izazvao o politici a to nije primjereno ovakvim Forumima. No dobro je, blago nam ga dok se još kontrolišemo. Pa mi u cg a da ko;)
[ Zeleni zub @ 24.04.2007. 20:57 ] @
@dekster2
Hvala za brojeve telefona
@yonjo
Hvala na opsirnom odgovoru !
(Srecom) zivim u malom gradu, tako da auto vrlo retko teram po gradskoj voznji.
Uglavnom je to Jagodina - Paracin (20 km), Paracin - Raska (170 km), Paracin - mesto_gde_radim (20 km) tako da ne bi trebalo da bude veca potrosnja. Samara 1300 koju sam imao je trosila 7l benzina tako da Audijevih 1800 nek potrose i vise, razumecu ga ;-)
Sto se farbe tice - razumecu ga i tu, znam jednu firmu ciji se novi auti ljuste, tako da punoletnih pocinkovanih 18g i ako se ljusnu - nek im je alal.
Sto se cene tice - ne staj mi na muku. Obilazim auto pijac pre neki dan i gledam golf III kao bombonica na vase tablice za 2400 E i dusa me boli... A na ES ima dovljno tema o Zastavi... da ne zagadjujem ovu temu njome. Btw. imam 3k (+ tolerancija) evra
Poz
[ Zeleni zub @ 03.05.2007. 07:24 ] @
Poslusao sam vase savete - uzeo sam Audi 80 1.8 sa karburatorom i plinom za 3k;
Vozio sam od BG do Paracina auto putem 140 km/h i potrosnja se uhvatila (od pune boce do pune boce) 9l plina, ocekivao sam vise, ne znam da li je ovo uobicajeno;
Evo i par pitanja ako ima raspolozenih da odgovore:
1. Motor ima oznaku NE i ovaj momak rece da je to bitno prilikom kupovine delova. O cemu se tacno radi ?
2. Tip vozila pise u saobracajnoj 89 ECE, sta sad to znaci ? Ima li to veze sa cenom registracije ?
3. Odakle se moze skinuti neka knjizica za Audi, neko uputstvo ? Imao sam za ladu neko rusko pdf uputstvo i detaljan prikaz motora, delova, sistem rada, elektricna sema, raspored osiguraca. Zna li neko link ka necem slicnom za Audi 80 ?
[ Doberman @ 03.05.2007. 09:53 ] @
Pre neki dan sam registrovao citroena zx 1.8i cena sve ukupno 15700 din. Mislim da je isto i za audi.
[ ~Vojvoda @ 03.05.2007. 09:53 ] @
Ajd' brate, pa nek je sa srecom!!!
I da te dobro sluzi i da sto pre dodje novi !!!
Pozdrav!!!
[ lancia88 @ 03.05.2007. 12:37 ] @
Pozdrav,
da ne mesamo registracije u sve ovo sto se tehnike tice, nju odredjuju parametri: vrsta goriva, vrsta vozila, vlasnistvo (pravno ili fizicko lice), snaga motora, zapremina motora ili nosivost za teretna vozila.
[ Zeleni zub @ 05.05.2007. 14:46 ] @
Hvala ~Vojvoda,
ako neko zna da rastumaci oznake 'ECE' i 'NE' bilo bi lepo & korisno;
Iznad radija postoje prekidaci za grejac zadnjeg stakla i za svetla za maglu mislim. Svaki od tih prekidaca ima po dve sijalicice u sebi. Gornje rade cim se da kontakt, a kad se pale donje ? Da pogledam osigurace ili sta vec ?
Koliko je komplikovano popraviti casovnik u instrument tabli ? Sa leve strane je obrtomer, unutar njega digitalni casovnik. Ako je crkao onaj cip znam da pomoci nema.
I jos jedno pitanje, kako se na Audiju steluju farovi, snopovi mi idu isuvise u vis i smetaju dolazecim vozilima :-(
[ ~Vojvoda @ 05.05.2007. 15:50 ] @
Ovo u vezi lampica u prekidacima, pitaj nekoga ko ima ili je imao audi 80, pa ce ti on reci, mozda mora tako.
Sto se tice stelovanja farova, pogledaj, obicno je taj tocak/klizac pored onog potenciometra za podesavanje jacine osvetljenja table, to je kod mene sa desne strane instrumenata ispod prekidaca za poziciju i farove, tako je bar kod mene u VW, ovo rekoh oba vozila su VAG grupa obicno je raspored isti...
Sto se tice digitalnog sata, ne mora da znaci da je riknulo integrisano kolo, a i ako jeste, predpostavljam da je njegova namena solo za casovnik, nisu skupi ti cipovi, zapravo ne bi trebali da budu skupi.
Ako poznajes neke iskusne i sposobe majstore za TV/Hi-Fi ili nekog elektronicara entuzijastu mozda popravite, digitalni sat nije komplikovan, a ako ne mozete da popravite ima da se naruci komplet delova, radi na +5V, moze da se skarabuzi na taj displej sto imas, samo ako ima mesta za novu stampanu plocicu negde da uglavis.
Ako te put ikada dovege u Bg, oni imaju gotov kit za dig. sat.
http://www.***
Nadam se da sam bio od pomoci !!! Poz!
p.s. molim moderatora da ne smatra ovaj link kao relamu.
edit lancia88: ne znam kako da ne smatram link kao reklamu kada preko cele stranice na linku stoji da je prodavnica sa sve radnim vremenom itd.
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 06.05.2007. u 00:52 GMT+1]
[ drgrga @ 06.05.2007. 23:23 ] @
Citat: Zeleni zub: Hvala ~Vojvoda,
ako neko zna da rastumaci oznake 'ECE' i 'NE' bilo bi lepo & korisno;
Iznad radija postoje prekidaci za grejac zadnjeg stakla i za svetla za maglu mislim. Svaki od tih prekidaca ima po dve sijalicice u sebi. Gornje rade cim se da kontakt, a kad se pale donje ? Da pogledam osigurace ili sta vec ?
Koliko je komplikovano popraviti casovnik u instrument tabli ? Sa leve strane je obrtomer, unutar njega digitalni casovnik. Ako je crkao onaj cip znam da pomoci nema.
I jos jedno pitanje, kako se na Audiju steluju farovi, snopovi mi idu isuvise u vis i smetaju dolazecim vozilima :-(
Te lampice se pale kad ukljucis prekidac.....
Kad das kontakt svi prekidaci sijaju crveno,a kad upalis grejac zadnjeg stakla i svetlo za maglu na prekidacu ce ti se upaliti dodatna zuta lampica u obliku trougla.
Za sat u tabli......nisi nam napisao da li ista prikazuje.....jako cesto se desava da odu odredjeni segmenti LCD-a pa ti ispisuje brojeve koje vise ne prepoznajes.E sad jel takvo stanje ili nema nista na LCD-u ?
Ako nema nista otvori tablu(sto ti ne preporucujem ako vec nisi radio,vec daj nekom drugom iskusnijem),imas dve "gumice" sa stampe na LCD(koriste se svuda satovi,stariji mob.telefoni,kasetofoni itd........................ ocisti ih i probaj onda.Tek onda sumnjaj na chip a ako je do njega sigurno,imam pa cu ti poslati for free.....
Sto se tice ECE i NE to su engine kodovi samo njima znani evo ti uporedno na primer AUDI 80 QUATTRO 1.8 90 god.
NE----- 60 KW,5200 rpm,Tuned for +R-cat
JV------isto to ali Tuned for (ch)(s)
ECE----nema podataka
Pozdrav,Grga
AUDI RULES !!!!!!!!!!!!!
[Ovu poruku je menjao drgrga dana 07.05.2007. u 00:39 GMT+1]
[ Zeleni zub @ 07.05.2007. 13:47 ] @
TNX drgrga,
OK za lampice, sad kad znam sistem videcu zasto ne rade;
displej ne prikazuje nista. Juce sam vadio instrument tablu i zamenio nekoliko sijalicica pozadinskog osvetljenja. Nisam vidis pogledao te gumice, pogledacu ih.
[ Zeleni zub @ 18.05.2007. 19:46 ] @
Imam pitanje, Audi 80 '88., 1.8 karburator, motor NE;
na usisnoj grani postoje neka dva otvora koja cini mi se da imaju neke cepove. Jedan je potpuno suv, dok drugi pomalo vlazi mislim antifrizom. Ne primecujem neki znacajan gubitak antifriza, ali me zanima koliko je to opasno i kako se sanira. Postoji li opasnost da ti cepovi izlete ?
[ Nikola_Audi80 @ 24.05.2007. 12:34 ] @
Brate bolje ti to oteraj kod nekog da ti to vidi nemoj da se zezas jer moze da se desi da izlete.Ali (savet) oteraj ti to sto pre i vidi to nemoj mnogo da cekas.
[ Zeleni zub @ 24.05.2007. 20:56 ] @
Bio sam vec, lik kaze nije opasno, samo vlazi cccc
A znam da je rizicno
[ ki11erc0de @ 06.08.2007. 13:00 ] @
Razmisljam i ja da uzmem audia 80, isto da ugradim plin. koliko trosi na 100 km, sa plinom i bez?
Ako si testirao.
Jesili zadovoljan sa audijem?
Pozdrav
[ drgrga @ 06.08.2007. 13:31 ] @
Druze,ja imam 1.8 quattro bez plina i nemoj niko da te laze da trosi u gradu ispod 10-ke,nekad i jace.Na otvorenom oko 8.Plin nisam ugradjivao jer od gepeka ne ostane bukvalno nista........
Inace auto po meni odlican....sedi i vozi........i uzivaj....
[ Zeleni zub @ 06.08.2007. 21:59 ] @
Preporucujem ti da uzmes neki sa karburatorom, a o svojoj potrosnji, kojom sam izuzetno zadovoljan (da kucnem u drvo) sam pisao ovde http://www.elitesecurity.org/p1648794 pa da se ne ponavljam.
Bio sam do juce na moru, putovao autom VW Polo classic ('98.), vozio ga veci deo puta i jos ne mogu ledja da ispravim koliko je neudoban... Nedostajao mi je kokpit audija.
Poz
[ ki11erc0de @ 08.08.2007. 00:53 ] @
Daj tacne podatke audija 80, koliko ima kw i koji kod motora, i jos nesto korisno, ostalo mi 2 dana da idem na pijacu, cuo sam da audi trosi oko 14 l ovisno o uslovima, ali proijecno 10l
ovisno i o motoru.
pozz
[ Zeleni zub @ 08.08.2007. 09:59 ] @
1988. godiste, oznaka motora NE, 66 kW, 1781 ccm, dvogrli Keihlin karburator, plin Lovato, ima CB i alarm, nema servo, podizace, klimu... trula visnja zdrava limarija ;-) ... kazi ako te zanima jos nesto;
osmotri po forumima sta ljudi kazu za tu K glavu i plin, neki kazu nema problema, neki kukaju i zlopate se sa tim injectionima, tu zaista ne mogu nista iz prve ruke da ti kazem;
kad sam trazio svoj auto bio sam jedne nedelje u NIsu, medju onolikom masom vozila bila su samo 3-4 audija i to sve 1.6 dizel ali to me nije zanimalo. KAd sam sledece nedelje bio u Kraljevu bilo je takodje nesto malo Audija, ali sve uglavnom
dizel, a ono sto je bilo benzinaca, bas su bili nekako izmrcvareni...
Svoj sam auto nasao preko Neta, napravio spisak od 3 auta cije sam vlasnike pozvao i otisao za BG (svi su bili odatle), od ta 3 uzeo koji mi se najvise svidja i to je bilo to...
Puno uspeha u potrazi i pitaj ako treba jos neka info
[ dekster2 @ 08.08.2007. 13:08 ] @
@osmotri po forumima sta ljudi kazu za tu K glavu i plin, neki kazu nema problema, neki kukaju i zlopate se sa tim injectionima, tu zaista ne mogu nista iz prve ruke da ti kazem;
Gde vidis na tom motoru K glavu ??
[ dekster2 @ 08.08.2007. 13:10 ] @
Usput taj karburator je tesko sr***,promeni podlosku karburatora i stavi pierburg 2e.
[ drgrga @ 08.08.2007. 13:21 ] @
@ki11erc0de
1989. godiste,66 kW,1781 ccm,quattro,el.blokada diferencijala,CB,alarm,servo,podizaci,ABS,siber,stakla u boji,jedino nemam klimu,a boja je teget metalik.......e sad moj je sa K-glavom i nikad problema nisam imao s njom imao sam i golfa 2 GTi koji je isto imao K glavu.Potrosnju sam ti napisao,a gas ti ne preporucujem.Mani se svih tih koji se hvale plinom i K-glavom......to po meni ne moze da radi bez kvalitetnog uredjaja........a takav plin nije 200 e nego 400-600 pa je onda veliko pitanje isplativosti.....
Pozdrav,
[ Zeleni zub @ 09.08.2007. 21:02 ] @
@dekster2
Ne vidim na tom motoru, ali je covek rekao da mu trebaju saveti jer za par dana ide na pijac, pa da ga unapred uputim na taj pojam
[ ki11erc0de @ 10.08.2007. 22:44 ] @
Sutra idem na auto pijacu, ovamo sam gledao jednog audija 2100 eura ne registrovan bijeli sa karburatorom. Vidjecu sutra sta ima od izbora.
Neznam zasto nebi plin na auto sa karburatorskom verzijom, dosta mojih prijatelja je ugradilo sve radi super. Cijena ugradnje je 350 eura.
Ljudi koji imaju injection oni imaju manje probleme sa plinom ali i ugradnja je skuplja mislim da se radi o Lovato sistemu.
Javicu vam kako sam prosao.
Pozz cijeloj ekipi
[ ki11erc0de @ 11.08.2007. 22:28 ] @
Bio sam na autopijaci i vratio se, audiji preko cijene i u losem stanju vratio sam se kuci i uzeo u lokalnom gradu za 2000€ ne registrovanog.
Ima nekih sitnica da se urade ali motor i lim je u extra stanju da kucnem u drvo.
1.8 s 66kw 1988 g. bijeli alu felne.
Pozz
[ Zeleni zub @ 11.08.2007. 23:52 ] @
Puno srece i u zdravlju da se vozis !
[ ki11erc0de @ 12.08.2007. 10:02 ] @
Hvala puno
i vas da auta dobro posluze i da dugo vozite.
Gledao sam prtljaznik stvarno je mali. ako je neko ugradio plin nek okaci sliku kako je najbolje rijesenje, tako da ostane malo prostora.
Ja cu malo da sacekam sa plinom.
POZDRAV ekipi ES-a
[ Zeleni zub @ 12.08.2007. 22:38 ] @
Nije mi ovih dana aparat pri ruci, ali prvom prlikom slikam i kacim;
Imam tocak bocu u desnoj polovini gepeka, a rezervni tocak polozen u levoj polovini. Preko svega toga postoji jedna nefiksirana presvucena ploca, tako da sve to izgleda kao duplo dno gepeka i nije da nema prostora. A video sam kod prijatelja varijantu sa bojler bocom, stvarno je ocaj tesno :-(
[ ki11erc0de @ 19.08.2007. 23:09 ] @
Ako moze ineko da sliku uploaduje od gepeka pa da vidimo pravo rijesenje.
pozz
[ magnat @ 20.08.2007. 17:09 ] @
Vozim Audi 80 B4 2.0E na plin vec godinu dana. Potrosnja plina od 12 do 20lit u gradu(napominjem da ja stvarno vozim grad znaci kuca mi je 3,6km od centra "citaj Terazije" ) i da koristim klimu u autu, na otvorenom npr. Ibarska magistrala do Zlatibora i nazad cak oko 7 lit. Auto put do Nisa i nazad sa 140km/h oko 10lit pa i jace itd. Nemam problema sa gepekom jer je rezervoar za plin od 45lit u prostoru za rezervni tocak a kupio sam tkz. chopavu rezervnu gumu ali nisam za sada imamo gumi defekt (ustvari nikad nisam imao kvar na gumi na otvorenom putu), tako da razmisljam o onom spreju za prvu pomoc. itd.
[ ar nogard @ 20.08.2007. 17:37 ] @
ja imam vektru a 90 god 1.6 i motor i slazem se da je audi bolji po pitanju sasije i stvarno je ok ako je pri tome neudaran do sada ali za sve ostalo sto se tice potrosnje, delova i nalazenja polovnih delova je bolja vektra. Imam ugradjen i plin i potrosnja je stvarno extra nikad mi ne prebacuje 10 u gradu ustvari tacnije je prosek 9.5 a na otvorenom sta reci pre mesec dana sa mora do kuce 550 km i odem na prvu omv pumpu i lik mi sipa 39 l plina pa vi racunajte prosek a moram da napomenem da ni to nije bas klasicna voznja na otvorenom zbog velikih guzvi a retko se vozi u 5 brzini.
pozz...
[ drgrga @ 20.08.2007. 21:18 ] @
A kad si izasao iz njega posle toliko kilometara,kako ti je bilo s kicmom,nogama itd.....
Ja iz Audija izadjem i nastavim da radim nesto......
Audi rules !
[ ar nogard @ 20.08.2007. 21:33 ] @
Citat: drgrga: A kad si izasao iz njega posle toliko kilometara,kako ti je bilo s kicmom,nogama itd.....
Ja iz Audija izadjem i nastavim da radim nesto......
Audi rules !
Mislim stvarno me odusevljavaju likovi kao ti koji kad voze yuga on je ZAKON pa kad ga prodaju i kupe golfa ONDA JE ON ZAKON pa kad sednu u AUUUUUUDI e on je VRH VRHOVA svaka ti cast,
ali ja kao neko bez tih problema i koji sam se vozio i u audiu i u vektri mogu da ti kazem da je razlika nikakva a ti ako si se vozio u nekoj sklopociji od vektre to je tvoj problem ja sam takodje vidjao i sklopocije od audija pa nisam srao po njemu u postovima.
PS: u ***ote vozim audi 20godina star VRH BRATE VRH
[ drgrga @ 20.08.2007. 22:04 ] @
Vidi druze,onda mi samo objasni zasto taj "star auto 20 godina" drzi cenu konstantno pogotovo B4........
Koliko je stara 123-ka pa je udobnija od 80% auta novije generacije.........isto tako kad lupetaju za opremu u novim autima....pa bre ljudi Mercedes je imao ABS i klimu 1981 godine...o cemu mi pricamo...
-Zasto ljudi koji imaju mnogo novija auta tvrde da su neudobnija....puna jeftine plastike,imas i ovde coveka koji je napisao da je isao na more Polom classik i da mu je nedostajao kokpit Audija....
I pre svega ja ne menjam auta,i ne vozim krshine,ovaj imam vec 3 godine a pre njega sam imao Opel kadet 1989 god i to ne moze da uporedi ni sto se tice limarije ni udobnosti....e da juga sam imao pre tacno 10 godina......xe,xee
[ bakara @ 20.08.2007. 22:10 ] @
@drgrga i ar nogard
Ovo nije mesto za prepucavanje, vratite se temi ili ide lock.
Hvala!
[ ar nogard @ 20.08.2007. 23:07 ] @
no hard feellings nisam ja mislio nista lose ali si me malo uvredio sa tom kicmom itd sve je stvar vesanja amortizera itd tako da nemozes da kazes nista slicno kao sto si rekao a da ne argumentujes a sto se tice kokpita licno mislim da je vektra prostornija i konfornija i napred i pozadi a gepek i da ne pominjem a sto se godista tice to se apsolutno slazem ali pri tom ne pominjem kako neki auto slicnih godina kao moj ima neudobnu voznju to jest kicma bubrezi itd osim ako je mnogo manji i kraci sto ovde nije slucaj i drugi put se argumentuj please inace taj kadet sto si imao ne treba da ti daje primer za vektru itd da ne razlazem vise pozz...
[ ar nogard @ 20.08.2007. 23:14 ] @
uf izvini zaboravih nesto gde drzi cenu ovde kod nas pa brate i vektra ovde isto drzi cenu razlika je u par stotina evra ali mi smo jedinstven slucaj u svetu gde moj i tvoj auto od po 20tak godina kosta od 3000 do 4000 evra. To je sramota a kolike su cene preko i za moj i za tvoj auto negde oko 600 do 700 evra i sta mi vise pricamo. I nemoj brate da poredis pola i audi molim te nema smisla.
[ Zeleni zub @ 02.09.2007. 23:33 ] @
Citat: ki11erc0de: Ako moze ineko da sliku uploaduje od gepeka pa da vidimo pravo rijesenje.
pozz
Evo konacno uslikah svoju situaciju. Bocu nikad nisam praznio do kraja pa tocio do vrha tako da ne bih znao koliko staje plina. Do sada sam najvise tocio nesto manje od 30 l ali boca nije bila prazna.
[ ki11erc0de @ 05.09.2007. 22:09 ] @
hvala
[ Nikola_Audi80 @ 12.09.2007. 14:59 ] @
Au moj je u dosta boljem stanju tj u pefektnom za razliku od ovog.A gepek je druga prica tu ne moze nista da se iskombinuje da bi se dobio malo veci prostor unutra.Ja sam izvadio rezervnu gumu da bi imalo malo prostora za neki vufer i sad gledam kako to da zbudzim da bi je stavio ali ne moze nikako,ali mozda bi moglo ako bi izvadio rezervoar....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|