[ Zarko Silic @ 28.04.2007. 13:28 ] @
| Fiat Stilo SW (Karavan) 1900, 115 PS, god 2003.
Pitao bih poznavaoce Fiata da li su imali ovakav “problem”.
U gradskim uslovima potrosnja je oko 9 L/100 km.
Preradom softa mogu da mu skinem oko 1 L ali i tako mi se cini da previse trosi. CR motori bi trebali da budu oko ili ispod 7 u gradskim uvjetima.
Auto odlicno ide i ne pokazuje znake anomalije u toku voznje.
Da li neki od senzora mozda prouzrokuje ovakvu potrisnju?
|
[ comi 1342 @ 28.04.2007. 16:52 ] @
Šteta što ne postoji neki putni računar koji bi beležio prosečnu turu i njihov broj, onda bi se došlo do
nekog realnijeg podatka o prosečnoj potrošnji.Taj auto je prazan težak skoro tonu ipo,a treba mu 6-8 km da
motor dođe na radnu temperaturu, na 20 stepeni spoljne temperature i uz uslov da termostat nije trom i da
dobro zatvara, i da su filter vazduha i protokomer čisti.Nek resetuje trip kompjuter pa 100km na otvorenom,
to će malo realnije pokazati potrošnju. A ti karavani retko kad dođu iz Italije sa manje od 180 000 km,
sigurno mu dizne, pumpa i turbina nisu kao novi, da se osloniš na onih fabričkih 7,8 po gradu ili kolko već ?
Kod verzije sa 5 vrta zimus je potrošnja bila 8,2 - 8,5 čisti grad sa turama kraćim od 4 km, pri 100 na sat
4,8, pri 120 5,3l eurodizela.
Pozdrav !
[ tomo1 @ 28.04.2007. 19:16 ] @
...lako moze biti u pitanju kvalitet goriva...a i ovo sto rece kolega iznad,slazem se...gradska voznja po NS je poslednjih godina uzas...
[ BigFoot @ 23.10.2007. 22:46 ] @
Citat:
comi 1342: da su filter vazduha i protokomer čisti
Kako i čime se čisti protokomer? Koliki je rizik da mu se tako naruši funkcionalnost? Majstor mi je pomenuo da bi mi to radio, ako čišćenje EGR ventila ne pomogne.
[ RS TURBO @ 28.10.2007. 17:45 ] @
to ti je potrosnja malo visa(oko 7 litara bi trebala biti ali opet sve je do vozaca) ali haman i normalna gradska potrosnja(kreni prva,druga stani kreni prva,druga stani) vozis se pola sata predjes 5 km...ne gledaj sta pise u knjizici jer to je rijetko kada tacno a fiat-ovi su motori poznati kao potrosaci
[ Zarko Silic @ 28.10.2007. 21:05 ] @
Problem sam vec davno resio.
Tema je relativno stara: 28.04.2007.
[ RAMBRAKER @ 29.10.2007. 19:40 ] @
A da napises kako
?
[ Zarko Silic @ 29.10.2007. 20:14 ] @
Sarlatani su mu radili ciptuning pa su snagu povecali 1%, a potrosnju 3 L.
[ BigFoot @ 29.10.2007. 23:42 ] @
Zar to za iskusno oko nije bilo očigledno, ako se već radilo tjunovanje? Mislim, valjda se vide nelogične vrednosti kada se nad njima pokuša tjuniranje...
[ Zarko Silic @ 30.10.2007. 07:03 ] @
Ne vidi se to lako. Prilikom dijagnostike uvek se krece od logicnih pretpostavki. Slicnu manifestaciju moze da prouzrokuje niz drugih stvari.
ECU se obicno gleda na kraju. Kad vec nista drugo ne pomogne i nema narocite veze sa iskusnim okom. Auto je bio 3 nedelje u ovlascenom servisu pa nisu nista uradili. Osoba koja ga je kupila nije bila upoznata sa istoriom vozila pa je tesko pretpostaviti da je neko nestrucno uradio tuning jer su vozne karakteristike ostale nepromenjene o odnosu na "normalno" vozilo. Osim doga mnoge dinamicke parametre ne moze ni fabricka dijagnostika da pokaze realno, a pogotovo univerzalne kave su najcesce u upotrebi.
Ovaj problem je mogao da resi (i resio je) samo onaj koji se bavi tuningom i poznaje procesni softver vozila ili da se zameni ECU koga obicno nema kad zatreba, a i cena mu nije za podcenjivanje.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.