[ rajmax @ 06.05.2007. 18:01 ] @
| da li neko moza da mi kaze sta se radi kada se roba kupi u Metrou a jedini servis je u BGD-Surcin.
konkretno crko mi je kompresor posle 2 sata rada i idem sutra u Metro da vidim sta ce reci.sta se radi u mom slucaju tj. ja SAM iz Backe Palanke i treba o bi da idem do Surcina u ovlasteni servis pa da cekam da ga poprave pa onda opet u Surcin da ga podignem.ko ce da plati moje izgubljeno vreme i troskove puta
__________________ |
[ 2nd to none @ 07.05.2007. 02:41 ] @
1. spakuj to u kutiju i posalji u servis kurirskom sluzbom, trazi da ti isto tako posalju nazad kada poprave
2. nemoj vise kupovati u metrou
[ deki77 @ 07.05.2007. 07:57 ] @
Kupuj mashine i alate kod tebe u gradu ili okruženju...
Jeftine mašine-alate izbegavaj !!!
Uvek se seti ove situacije !!!
Idi kod majstora da ti sredi(možda nije neki kvar)..jeftinije ćeš proći !!!!
[ shonex @ 07.05.2007. 07:59 ] @
Kada sam ja prosle godine uzimao neki TV kod njih receno mi je da cuvam ambalazu i sve ostalo jer ako se desi neki problem u prvih, slagacu nedelju ili dve menjaju kompletan uredja novim.
[ dalibord5 @ 07.05.2007. 09:30 ] @
METRO nema nista sa robom od trenutka kad napusti njihov objekat...
Uz racun i overenu garanciju proizvod mozes popraviti ili zameniti za isparavan samo kod predstavnika/uvoznika/distributera...
To je velika glavobolja.
Dok sam radio u Metrou mnogo je problema bilo zbog toga,ali takva je politika kuce.
Oni samo skladiste i prodaju robu,ostalo je na dobavljacu.
Savet jeste da izguras svoje pravo na garanciju,onako kako mora,i da vise nikada tehniku ne kupujes tamo.
[ Majstor Duja @ 07.05.2007. 18:40 ] @
Ajd kad smo kod Metroa(Novi Sad):
GORU i JADNIJU uslugu nisam skoro video u sektoru trgovine.
Kupujem nesto (sta cu, mlad i neiskusan) to nesto nakon placanja treba da se proveri na
nekom pultu pre nego sto se iznese iz objekta, to nesto ne radi (uz to mi nadlezno lice
objasnjava da to tako treba a to nesto je elektronski uredjaj a ja serviser istog (?!?!)).
Nadlezno lice, iznervirano mojim stavom odlazi, prolazi sat vremena, donose drugi uredjaj i
dok ga ja raspakujem da probam i taj, zaposleni metroa nonshalantno obavlja privatan razgovor
sa "ortakom" dok se ja drkam sa pakovanjem...kompletni idioti!
[ rajmax @ 07.05.2007. 22:46 ] @
zamislita ljudi,bio sam danas u Metrou u N.S.-u reakao sam im da je crko kompresor i da hocu da ga zameni za novi.prvo su rekli da ne moze da idem kod servisera.onda sam ih malo naribao pozvao se na zakon o potrosacima i zapretio trzisnom inspekcijom.onda su poceli da lepo pricaju samnom da ce oni uzeti kompresor poslati ga serviseru i u roku 8 dana mu obavestiti sta su uradili.cekam da vidim sta ce biti.a da su bezobrazni ,arogantni i puni gov.. to je tacno
[ Djomloun @ 07.05.2007. 23:17 ] @
Najjaca fora koju sam prochitao u garanciji Metroa da oni daju garanciju na xyz period od trenutka uvoza uredjaja!! Mislim sxa reci.... ;)
[ SomiKnight @ 14.05.2007. 22:21 ] @
Bas htedoh da ti napisem da se pozoves na zakon o zastiti potrosaca ali vidim da si ti to vec uradio. Neku glupost sam skoro kupovao u tempu i rekoh da uzmem garanciju i naravno na salteru mi kaze, u roku od dve nedelje donosite ovde ako se pokvari, kasnije u servis, nevidjenja glupost, njima tako lakse da kazu, i 90% ljudi i ode u servis. Ja uredjaj nisam ni kupovao u servisu kao ni ti naravno i nemam nista sa njima, prodavac je duzan da obavi servis a ne ja da se bakcem sa tim. Skoro je moja tetka menjala dvd za novi jer se pokvario u tehomarketu kupljeno inace, i nakon natezanja naravno, pa pozivanjem na zakon oni pristanu na zamenu ali mora da se nosi u servis to na 8 dana da se ustanovi neispravnost, i oni iscimaju nju da nosi dvd tamo, i posle morala da ide po njega i vrati u prodavnicu i tek tad joj zamene, kad sam cuo da su joj to uvalili kad nisam poludeo!!! Neverovatan bezobrazluk, pa sta da je bio frizider, caskom da ga odnese jel? To za 8 dana je rok da se ustanovi da li je kvar nastao tvojom ili njihovom greskom, nakon toga ako nije tvoja krivica treba da dobijes novi uredjaj, nemoj da pristajes na servis, ako nece, a verovatno nece , pripreti im opet sa inspekcijom. To pod uslovom da nije isteklo 6 meseci od dana kupovine, pozdrav.
[ Joker @ 15.05.2007. 08:04 ] @
Tih šest meseci važi samo za uređaje za koje se ne izdaje garantni list.
[ SomiKnight @ 15.05.2007. 09:19 ] @
Pa tako sto ti kazes pise u zakonu o zastiti potrosaca, ali u ZAKON O USLOVIMA ZA OBAVLJANJE PROMETA ROBE ,VRSENJE USLUGA U PROMETU ROBE I INSPEKCIJSKOM NADZORU pise da za svu robu vazi 6 meseci, na benchmark forumu se puno raspravljalo o tome i zakljucak je bio da vazi za svu robu. Pomenuti dvd o kome sam pricao je zamenjen za nov nakon mesec i po dana, trebalo je samo pozvati se na inspekciju. Mada, cak i da ne vazi postoji sledeca stvar, garancija koju dobijes bi trebalo da bude potpisana sa tvoje strane, ako nije onda kao da je nisi ni dobio, ako jeste potpisana, u 99% slucajeva nije pisana u skladu sa zakonom pa se pominju razne stvari tipa rok za servis 45 dana i slicno, tako da ni tada prodavcu nije svejedno da li ces zvati inspekciju jer cak i da nisi u pravu on popije kaznu za to, jeftinije mu je da tebi da nov uredjaj nego da plati kaznu koje su velikog iznosa. Ali opet kazem to za 6 meseci sam se ja raspitivao dosta dugo i vise ljudi me je ubedjivalo da vazi za svu robu, ima i neka dopuna zakona koja razjasnjava to ali ja je nemam.
[ Joker @ 15.05.2007. 10:07 ] @
Znam za temu na benchu :)
Da li član zakona o reklamaciji proizvoda u roku od 6 meseci važi i za robu za koju se izdaje garantni list, ima više tumačenja, ali mislim da je najbolje se posavetovati sa tržišnom inspekcijom.
[ rajmax @ 27.05.2007. 17:17 ] @
bio sam u petak 25.05.2007 kod tržišnih inspektora i prijavio sta su mi uradili u Metou.inače sam bio u Metrou 07.05.2007. reki su mi da će oni to da pošalju u servis i da će me obavestiti naj kasnije do 22.05.2007.za to su mi izdali potvrdu.pošto se nisu uopšte javili ja se lepo uputim u inspekciju,a oni po reakciji kada su čuli o čemu se radi kao da su jedva dočekali da krenu u akciju.čekam dalji razvoj situacije.sutra idem do Metroa da vidim šta kažu za kompresor tj.kada stiže
[ alexandar_cajic @ 11.08.2007. 03:43 ] @
Citam sve ove postove,i sve mi se cini da sam zakasnio....
Kupio sam kevi tv Vivax...jeftino djubre...nisam imao para za nesto kasvetnije....
Posle desetak dana dode do kvara.. Pozovem telefonom prodavca da pitam gde je servis..a on drsko..nemamo mi nista vise stim..imate servis primaju samo ujutru....pa se njima obratite...
Odnesem u servis...tamo prepuno ovim Vivax-ima.... poprave oni to....sve lepo smeskaju se i sl...
Odvezem kevi tv....poradi on jos desetak dana i opet se pokvari...sad vec iznerviran odnesem u servis i ironicno pitam sta cu kad istrosim one servisne kupone...i sta ja da radim bez tv-a...kupio sam taj uredaj jer mi treba..a ne da ga vozam po servisima...oni samo slezu ramenima i kazu pa imate garanciju...sto se sekirate....BEDA
Keva razocarana kaze da trazim zamenu jer je ocigledno neki felerican...ali mislim da je sad kasno..posto je vec servisirano...ili nije?
[ spartak @ 11.08.2007. 23:19 ] @
Ja odneo laptop u servis BSProcessor, i dok sam sacekao da mi dodaju jos RAM dolazi neka zena da reklamira HP printer. Kupila je printer u Metrou neki crno beli, a unutra zapakovan kolor kertridz. Pokusavala kuci po uputstvu da ga ubaci i pokrene ali jednostavno ne pasuje posto i ne moze da pasuje.
Ovi ljudi sta ce, okrenuli dva tri neka sefa da im odobre da joj daju drugi kertridz posto to niti spada u kvar niti servisiranje. I ode ona sve joj sljaka, printer bio ispravan.
Slusam posle ljude koji rade tamo, komentarisu u fazonu: "Hoce li se ljudi dozvati pameti da ne kupuju sudomil, kupus i racunarsku tehniku na istom mestu?!?"
Ja sam u Metrou par puta kupovao nesto, ono tipa mali bojler i slicno. Pa ne znam da li sam nasao na jednu kutiju koja nije otvarana i rascerupana. Tako su i toj zeni ko zna sta ispremestali u kutiji od printera.
[ Davor Vlajkovic @ 12.08.2007. 00:15 ] @
Ja sam baš juče pazario Canon štampač u Maxiju, i prvi utisak je vrrrrrrlo povoljan - dobio sam sasvim solidan proizvod, čak slobodno mogu reći natprosečnog kvaliteta, za krajnje smešne pare :) Kad/ako mu se kojim slučajem nešto neželjeno bude dogodilo, pravac ovlašćeni servis (CT u ovom slučaju) koliko god puta to bilo potrebno.
Sudomil i kupus obično kupujem na istom mestu, ali tehniku uglavnom u za to specijalizovanim prodavnicama, neretko i u pomenutom ComTrade-u, i dosad gotovo da nisam imao problema ni sa jednim od ta tri ;)
Inače, za mene će izgleda ostati misterija zašto se gro ljudi iznova vraća prodavcima koji su ih nebrojeno puta zeznuli. Mazohisti, nepromišljeni ili nešto treće? Tržišna inspekcija je solidna mera zaštite od zloupotreba, ali je najbolja ipak zdrav razum...
[ blackholemix @ 14.10.2010. 20:04 ] @
Da ne otvaram novu temu, mogu na ovu da se nadovezem.
Pre 2,5 godine sam kupio par komponenti za racunar, izmedju ostalog i graficku karticu koja je otkazala. Nisu mi to brzo zamenili, jednom sam ih pozvao i vise nisam hteo, resio sam da sacekam 45 dana koliko je zanonski rok, to pise na garantnom listu. Znam da je pre par dana usvojen Zakon o zastiti potrosaca, koji valjda stupa na snagu tek u 2011. godini. Pa me zanima o sadasnjem, koji je na snazi, koja su moja prava? I na koji nacin mogu njima da nanesem stetu, kome da se obratim?
Hvala
PS
Nije ovo, bolje da komsiji crkne krava nego tebi da se oteli, ali nesto sto mogu da istestiraju za par sati, oni me vuku ceo rok i na kraju ga probiju, tako da ako mi ne daju neku dobru graficku, ne zelim da ovo prodje nekaznjeno. :)
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|