[ VladeM @ 09.05.2007. 11:04 ] @
Vozi li neko lanosa? Kakva su iskustva? Vidim da se sa euro3 motorom pravi jos od '97 (ako je verovati www.parkers.co.uk )!
[ palomas @ 09.05.2007. 12:45 ] @
Ja imam dva Daewooa, Nexiu i Lanosa. Prilično su pouzdani i kvaliteti automobili - čak što više, Nexia je pravo čudo, barem za mene. Lanos je nešto noviji model, ali praktički se radi o istome motoru, samo je 100 ccm manji volumen.

Trenutno je na brojčaniku Nexie 123.000 km, a rezultati mjerenja emisije štetnih plinova na tehničkom pregledu su za rubriku "vjerovali ili ne":

-emisija CO na leru na posljednjem testiranju iznosila je 0,000 od dozvoljenih 0,500.
-emisija HC izmjereno je 9 od dozvoljenih 100
-emisija CO2 na 3000 rpm iznosila je 0,090 od dozvoljenih 0,300

Jednom godišnje zamjeni se ulje i filter, inače baš nikakvih kvarova ili problema nije bilo niti sa jednim od Koreanaca!
[ vidan kv @ 09.05.2007. 18:33 ] @
Ne znam iz kog razloga su svi *koreanci* potcenjeni u Srbiji.....izuzetno dobri(spram cene),pouzdani i nisu skupi za održavanje kao što ljudi misle.Ako kupiš polovan obavezno odradiš veliki servis(pogonski kaiševi,svećice,ulje i svi filteri,itd) i voziš....i uživaš!Pozz!
[ palomas @ 09.05.2007. 20:36 ] @
Ispravka krivog navoda, Nexia ima već 127 tisuća km, a ne 123! Ispočetka sam mislio da u stanici za tehn. pregled uređaji ne rade dobro, ali isti rezultati ponavljaju se baš svake godine.

Kad se to usporedi s današnjim novim vozilima "renomiranih" zapadnih proizvođača, koji imaju desetke "bugova" i kvarova od samog početka, ispada da je Daewoo pravo čudo tehnike :)) Dosadan, ništa se ne događa, samo vozi i vozi..
[ bmiillan @ 12.05.2007. 13:16 ] @
topla preporuka, imam lanosa i legancu, ako ne trazis auto za preprodaju nego da ga vozis duze vreme neces pogresiti ako uzmes lanosa. nije atraktivan i kod nas nije na ceni, ali je jako pouzdan i do sada nisam imao nikakve probleme sa njim. vozi ga zena udje upali vozi koreanci su cudo, delovi jeftiniji od evropskih a pri tom su originalni. kao i kupovina svakog polovnog automobila je da nadjes ocuvan i odrzavan primerak. pozdrav
[ servis.impuls @ 15.09.2007. 14:33 ] @
imao sam espera, sad imam nubiru i samo mogu da kazem da ce mi i sledeci auto biti daewoo (ili chevrolet, svejedno)
[ Vlad @ 16.09.2007. 22:22 ] @
A kako Daewoo stoji sa potrosnjom?
Gradska, na otvorenom, kombinovana?
[ bolenbgd @ 17.09.2007. 15:08 ] @
Pozz svima ovo je moj prvi post


interesuje me daewo lanos googlanjem sam naleteo na ovaj forum pala je reg.....

glavna stvar je da li ovo vredi

DAEWOO Lanos 1.5 (2003), klima, metalik, ABS, servo, airbag, radio, 5.600 EUR. oko 70000km

veceras idem da pogledam auto
ispostavilo se da ga komsija iz moje zgrade prodaje
[ HoT_Steppa @ 17.09.2007. 15:13 ] @
To ti je najbolja kupovina, od proverenog prodavca, bez obzira na marku. Gledaj, pitaj, probaj, cenkaj se, kupi i vozi :)
[ sasa022 @ 28.01.2009. 02:40 ] @
Hajde da malo ozivim temu....

Koji motor izabrati - 1.4 , 1.5 ili 1.6 ?

Na sta treba posebno obratiti paznju kod kupovine Lanos-a ?
[ Reno4 @ 28.01.2009. 21:31 ] @
Moje iskustvo sa Daewoo modelima je pa recimo loše. Doduše, ja se bavim popravkom istih, pa verovatno viđam samo one sa problemima, ali svejedno, meni se ne dopadaju. Da se razumemo, ne dešavaju im se neke teške havarije ali problemi sa elektrikom i elekronikom, polomljenim plastikama i drugim glupostima su dosta česti. Jedino se kloni 2.0 motora koji se može naći u Nubiri, a više se dešavalo da klipnjače izađu na vazduh. Ni trapovi nisu nešto posebno izdržljivi, ali šta može da podnese ove naše grozne puteve? Ako već kupuješ Lanosa, kupi 1.4, najmanje troši. A i delovi su u Bg džabaka, barem ono osnovno.
Ako mene pitaš, a ne pitaš me, Hyundai su mnogo kvalitetnije makine, ali i srazmerno skuplje. Nadam se da sam pomogao, i srećno pri kupovini.

[ zoranr64 @ 29.01.2009. 17:32 ] @
Upadam bez nekog reda ali kad je vec tema Lanos 1.4 SE ,kako da dodjem do osnovnog uputstva za upotrebu?
[ sasa022 @ 29.01.2009. 22:48 ] @
@Reno4

U pitanju su samo neka razmatranja i poredjenje modela,pa je i Lanos usao u celu tu pricu....
Kolika je razlika u potrosnji izmedju 1.4 i 1.5 ?
Da li su svi modeli veliki potrosaci u gradskoj voznji ?
Sta najcesce zafrkava od elektronike i koji plasticni delovi su najpodlozniji lomljenju ?
Kakva je limarija,gde se rdja najpre pojavljuje ?


@zoranr64

http://depositfiles.com/en/files/3155009
http://depositfiles.com/en/files/2970890
[ Reno4 @ 30.01.2009. 07:37 ] @
Pa potrošnja u gradu ne može ispod 10, bar se tako vlasnici izjašnjavaju, ja lično nisam imao prilike da testiram. A što se tiče plastike, ručke, tapaciri, plastični delovi podizača prozora itd. Što se tiče elektronike, skoro svaki ima problem sa regulatorom ler gasa. Vrlo neprijatna stvar, s vremena na vreme, ler gas poludi, ili je prevelik ili prenizak pa se auto gasi. Uz pomoć dijagnostike, podesi se i radi neko vreme bez problema. Zamena regulatora lera nema eekta. Takođe, procesor motora se nalazi ispred nogu suvozača, pa se dešavalo da se ošteti instalacija i onda nastaju razni problemi u radu motora. Itd, itd. Elem ako ne prelaziš neku veliku kilometražu možda i nije loše rešenje. A da, limarija je sasvim OK.
[ CandyMan @ 12.05.2009. 09:21 ] @
Citat:

Pozdrav!

I ja imam Lanosa 1.6, limuzunu, isto godiste, i mislim da imamo isti problem.
Naime, i ja sam menjao "dizne", ali to je samo malo popravilo stvar.
Pošto znam generalno o autima jako malo, mogu da nagađam da u smeši koja treba da se sagoreva ima previše benzina. Kada stanem iza upaljenog auta, ono što izlazi iz auspuha "štipa" za nozdrve. E sad, kako se reguliše koliko čega ide u smešu - nemam pojma... Možda je tu kvar.
Molio bih nekog ko ima iskustva da prokomentariše ovo moje nagađanje i da eventualno smernice za rešavanje problema.

dr.hummer, ako si rešio problem reci mi kako si ga rešio.


Unapred zahvalan.


Što se plastike tiče, ja imam problema sa suncobranima, rasklimali su se, ali još stoje... Nisam uspeo da nađem nove ili polovne, a ako neko zna - može info na pp.
[ zoranr64 @ 05.12.2009. 16:40 ] @
Imam Lanos 1.4 SE 2000.god. i imam problem sa vučom motora.Naime,motor na leru besprekorno radi međutim u hodu pri dodavanju gasa dogodi se da se guši i u jednom momentu "probije barijeru" i nastavi normalno.To nije stalno i događa se povremeno od slučaja do slučaja.Ako je neko imao slično iskustvo neka mi pomogne i napominjem da se isti simptomi javljaju u oba režima vožnje(plin i benzin).