[ kinkel @ 10.05.2007. 11:28 ] @
...
Dakle kupio sam Floridu 1.3 in pre tri nedelje (sa popustom oko 5.500E), zastavin motor, malo kao dodatne opreme i cekam da stigne jer je rok isporuke 2-3 meseca. Do sada sam sam imao Keca i zajsta je sluzio OK, al godine su ucinile svoje ('84god, nasledjen od rodjaka) i bilo je vreme da kupim nesto novo. Posto sam navikao na zastavine "olupine", odlucio sam se za Floridu, jer za Z10 nije bilo para, a Jugo mi je mnogo mali (kec je ispao iz konkurencije, ne zato sto imam lose misljenje o njemu, nego mislim da je dizain, u najmanju ruku, prevazudjen da bi se kupovao kao novi automobil).
Mene zanimaju iskustva drugih vlasnika Floride, sta da ocekujem od automobila (kvarovi i sl.), utisci u voznji i svi ostali komentari vezani za Floridu.

Da ne bi sirili temu o tome da sam pogresio sto sam kupio Floridu, da je bilo bolje da sam kupio polovnog stranca za te pare ... Molim prisutne da se suzdrze od takvih komentara...

Hvala
[ dalibord5 @ 10.05.2007. 12:23 ] @
Probaj da pretragom foruma pronadjes uporedni test Floride i Fiata Tipo...
U vreme kada su izasli.
Mozda nadjes nesto zanimljivo.
[ vidan kv @ 10.05.2007. 16:30 ] @
Ma sa srećom kupovina,pusti te priče o polovnim za tu kintu.....nek ti odrade prvi servis....e onda ti je već uzalud da teraš kod državnih majstora.....na 5.000 km kod svog majstora i zameni:ulje i filter za ulje(sipaj kvalitetno mineralno 15W40,Shell,Esso,Total i sl),filter za vazduh,svećice(preporučujem Valeo),prešteluj ventile i paljenje....i OBAVEZNO odvezi auto na reglažu trapa...vozi i uživaj.Pozz!
[ njinsa @ 10.05.2007. 22:28 ] @
dobro sto sam priznajes da si pogresio u kupovini ! :))
pucaju im kvake spoljne za otvaranje vrata,sajla gasa i ta nova tabla hoce da se kvare,trapove ces morati cesce stelovati jer su i novi delovi kriminalni,o zveketanju ventila i slicnom to znas i sam!ugradi odmah plin bez obzira na garanciju,nemoj ga forsirati i sluzice te bez problema 70-80 000 km i onda ga se resi!
[ hakinen @ 10.05.2007. 23:00 ] @
Evo ja mogu da ti prenesam stricevo iskustvo, on je pre 2 godine kupio istu takvu floridu :d
Sve u svemu do danas je presla 20000 km, uglavnom otvoreni put, na 5000 je probio dihtung glave, onda su sve to majstori sredili, postoje jelte bio u garantnom roku, i do sada sa motorom nema problema!
Problem je plastika koja skripuce! Prvih godinu dana plastika se stvarno nije cula, a nakon toga sve jace i jace :D
U svakom slucaju, ako budes ugradjivao alarm, zamoli onog majstora da budes tu da bi dotegnuo sve strafove u vratima, ili zamoli samog elektricara da ti to odradi ( mada kakvi su danas majstori bolje je da sam odradis ), smanjices zveketanje plastike za 50%!
Inace ugradi neku malo jacu muziku, i problem sa skripuckanjem ce da nestane :D
Plin ugradi u ovlascenom servisu, potrosi i 100e vise al znas da ti ostaje garancija na motor, i kud si dao tolike pare je**s 100e!
[ kinkel @ 11.05.2007. 11:12 ] @
...
Kao prvo da vam zahvalim na odgovorima...
Plin mislim da ugradim tek posle prvog servisa i naravno u ovlascenom servisu (zbog garancije), cisto da vidim da li ce motor raditi kako treba...
Koliko vidim po odgovorima i nije neki problem odrzavati Floridu (pod uslovom da je motor OK), sa kecom sam se dosta zezao, al to je zato sto se ja bas i ne razumem u kola i cim nesto krene da zeza isao sam kod majstora, a uvek pored glavnog kvara nadju se jos dva ili tri sitnija :))
[ vidan kv @ 11.05.2007. 14:29 ] @
Zato i postoji REDOVNO održavanje....na žalost servisni interval je kod Zastave jako kratak..ali za tu kintu je ODLIČAN(auto) ma šta ko pričao...kao što rekoh u zdravlju da ga voziš pa da posle pazariš Astru(domaću naravno)....kakva god da je Zastava NAŠA je...drugi ne prave ni bicikle...

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 12.05.2007. u 12:57 GMT+1]
[ StORM48 @ 12.05.2007. 11:54 ] @
@vidan kv
Uzdrži se od tih lokal-partiotskih ideja. Na ES-u postoji pregršt tema koje pokrivaju oblast Zastave i njenih "proizvoda", pa se javi tamo. Nemoj da miniraš ovu temu, jer je pokretač izričito zahtevao da se svi uzdrže od tog tipa komentarisanja, pa mu možemo izaći u susret. Potenciranje drukčijeg mišljenja samo dovodi do flejma, koji je ovde nepoželjan, a Ti se uporno trudiš sa takvim provokacijama.

Nedolično izražavanje takođe NIJE DOZVOLJENO, pa slobodno prouči i Pravilnik!

Pozdrav
[ vidan kv @ 12.05.2007. 13:49 ] @
Druže SuperModeratoru,stvarno se izvinjavam i iskreno se kajem,ako sam nekoga uvredio još jednom sorry....možda malo bolje poznajem Zastavu i njene proizvode tako da i mene provociraju pojedini komentari....poenta mog izlaganja je da je za TU lovu odličan NOV auto!.....a i mislim da nije loše biti patriota(makar i lokalni)...zato uživajmo u lepom vremenu....pozz,Vidan KV!
[ vladd @ 12.05.2007. 14:10 ] @
Lose je na taj nacin "proglasavati" lokal patriotizam, moze da kosta, licno, a ne donosi nikakvo "priznanje".

Florida, kao vozilo iz proslog veka, zahteva poseban tretman, bez ustrucavanja, kao u vojsci. Dnevni pregled, nedeljni pregled, mesecni, veliki polugodisnji, i najveci godisnji, sa kapitalnim zamenama, obicno pred registraciju.

Od pribora, osim sijalica, poneti i davace temperature, poneku svecicu, ili kabal..

Ako je moguce, pronaci servis, naravno posle garancije, i uraditi zastitu odozdo.

Na sest meseci provera trapa, zbog specificne karoserije. Obavezno svaki sitan nedostatak, izolacije, plastike gume, popraviti na vreme, steta se progresivno siri.

Svi elementi auta su "elementarni", na nivou poluproizvoda, bez vece zastite ili obrde, prilicno sirovi. Obezbedjivanje "dodatnih kvaliteta" delovima(zastite, farbanja, sitne modifikacije, kao npr dodatna relea), obezbedjuje da ne crknu u putu, povecava pouzdanost, ne obezbedjuje dugotrajnost.

Poz
[ kinkel @ 14.05.2007. 10:55 ] @
...
Da se razumemo, nisam ocekivao od Zastave vrhunski proizvod, dobar dizain, performanse nekog zapadno evropskog automobila... Ako nista drugo, vozim zastavu i shvatam o cemu pricate. Mene je jedino interesovalo, a posto nemam iskustva sa Floridom sta mogu da ocekujem od iste, drugim recima koliko je bolja ili gora od keca.
Polovnog zapadnjaka nisam zeleo da kupim... iskustva moih prijatelja su razlicita... ali svako od njih je imao intervenciju na takvim kolima... vecu ili manju. Meni automobil nije stvar prestiza, vec neophodnost u zivotu i potrebno mi je da, ako se vec kvari, mogu sto jeftinije da ga popravim i odrzavam.
Da sam imao 10.000 - 15.000E namenjeno za kupovinu novog automobila, sigurno bih pazario neku Astru ili neki slican auto gde necu ulagati novac bar 5-10god. na popravku, al imao sam 6.000E i ni evro vise i Florida je moja realnost...
[ vidan kv @ 14.05.2007. 15:26 ] @
Što se tiče motora razlika je samo u kubikaži,i jedan i drugi traže iste stvari po pitanju održavanja.Problem na Floridi ume da bude karburator koji posle 50-ak hiljada ume da zeza....al zato i postoje karb servisi....florida je prostranija od keca,ima veći gepek i ima bolji dizajn od keca....u zavisnosti od uslova vožnje ume da na pojedinim floridama posle 15-20 hljada rikne lamela kvačila no ceo set(Ruen-ov) je oko 3.000din.....kao što sam i pre napisao obavezno regliraj trap,cena 10-15evra...pozz!
[ vladd @ 16.05.2007. 18:14 ] @
Kupovina kola je stvar uslova. Ne samo kolicine para. Ako je nekome jeftino vreme, pa svako jutro, umesto da upali kola i krene, proverava ulje i zategnutost srafova, to je stvar mogucnosti.
O kvalitetu i tehnologiji ne vredi ni pricati.
Izlazak na ulicu, eventualne incidentne situacije, upadanje u rupe i kidanje volana, svakodnevne realnosti, kocenje po klizavom putu, ponasanje vozila na jakom suncu....

I to sve cemo zanemariti, rec je o Floridi.

Razlika ponasanja i mogucnosti da se covek preveze 100-500km, bez pregleda, je ideja koju imaju kupci polovnoh stranih vozila. Za takvu akciju sa Floridom, neophodno je tip top stanje, koje podraazumeva preglede, kontrole, zamene, cuvanje rezervnih delova...
A pri tome "novo" ne povecava pouzdanost...

Zato ne treba biti indolentan prema situaciji, i potrebno stalno pregledati kola. Uz dosta potrosenog vremena, moze se ocekivati neka pouzdanost, a uz laganu voznju i bezbednost i trajnost.

Poz
[ ctrl alt del @ 17.05.2007. 14:32 ] @
Moj rođak je kupio floridu sa pežoovim motorom pre par meseci i mogu da prenesem par njegovih iskustava:
- Od početka je nešto kvrckalo i cvilelo iz instrument table pri brzinama većim od 40km/h. Tek posle treće posete servisu stvar je sređena (klima ili neki njen deo je bio loše montiran)
- Posle mesec dana je pokvarena ručica za ablendovanje (tri meseca se čekalo da u servis dođe deo za zamenu)
- Posle dva meseca se pokvario podizač stakla na vozačkim vratima, odmah zamenjeno u servisu. Problem je nastao zbog toga što se motor ne zaustavi sam kad skroz otvori ili zatvori prozor već radi dok god je pritisnut prekidač. Vremenom se verovatno pojedu navoji ili šta već...

Osim ovoga što može da spada u sitnice, auto je generalno startan, značajno udobniji od keca i za sada se pokazao kao dobra kupovina. Videće se tek za par godina koliko je karoserija sposobna da podrži francuski motor. O servisnoj službi, ljubaznosti i brzini otklanjanja problema ne treba puno pričati...
[ Area68 @ 07.06.2007. 23:56 ] @
Kupio sam Floridu davnih 90-ih platio sam za njega onda170000 dinara to je bilo skoro 20000 DM.Uglavnom mi dobro služio odmah sam i ugradio plin pa nije bilo nikakvih problema.Jedino zveckanje plastike i preterana potrošnja goriva,zimi znalo trošiti i po13-14 litara.Pošto onda još nije bilo Gas pumpi samo u velikim gradovima dojadilo mi ručno pretakanje gasa.Pošto počeo naglo gubiti vrednost ja ga prodao 1999-e za 4500 dem (za 2250 eura) i odma kupim za te pare BMW 320i, 1985-to godiste,pa ako mi več Florida troši tolko onda svejedno šta vozim.Inače taj BMW bilo je zadnji uvoz polovnjaka iz 1996-e.
Da ne odužim i dan danas vozim taj BMW ne zvecka plastika,ne troši ko Florida,i puno udobniji a sto je i najvažnije za nas da
DRŽI CENU!!!!!!!!I dan danas ti taj auto košta min 2000 Eura!!!!!Da sam ostavio Floridu sad bi dobio za njega možda 800 Eura!!!
[ MarkBg @ 08.06.2007. 00:17 ] @
Nisi spomenuo koliko 320i bolje ide od floride, koliko bolje lezi, koliko ima bolji menjac itd...
[ netDemon @ 08.06.2007. 13:56 ] @
Kupio sam istu Floridu 1.3 sa karburatorom pre 1,5 godine na kredit (rata 5.500 din) i presao sam sa njom 21.000 km, naravno zahvaljujuci jeftinom plinu koji sam odmah ugradio. Nikakvih problema nisam imao sa autom, osim jedne rucice za otvaranje vrata koja se malo zaglavljivala. Zamerke: pretvrdo kvacilo, los kvalitet i zveckanje plasike na instrument tabli kao i ruzan dizajn iste, tvrdo prednje vesanje. Za pohvalu: za 5150 e nov automobil finog dizajna sa gepekom od 410 l i puno mesta u kabini, sa garancijom od 2 god, jeftina adaptacija za voznju na plin i jeftino odrzavanje. Preporuka: odmah preci na polusinteticko ulje (recimo Selenia Gold) i menjati ga na 5.000 km. Florida nije auto koji ce lagano preci 200.000 km kao neka zapadna vozila, ali ce vrlo korektno odraditi period eksploatacije od 5 god ili 80.000. Zakljucak: vredi te pare i ponovo cu kupiti samo nov automobil. Zapadna vozila su daleko kvalitetnija, ali ne bih komentarisao polovna vozila koja su presla 150.000 i vise km, ko kupi, videce i sam da nista nije crno ili belo, 70 % ce dobro da prodje, 30 % ce da se finansijski upropasti.
[ vladd @ 08.06.2007. 14:40 ] @
Kakve veze ima BMW sto drzi cenu( i u tredu o Floridi), kada se ne prodaje. Ako bude neka frka za prodaju, videces da i nije bas neko "drzanje".

Florida je druga klasa automobila, koja moze da se arci i cak i da se lupa, a da ne pravi rupe u budzetu od par hiljada evra...

A i potrosnja je bespredmetna, uvek plin moze da anulira "gubitke"...

Poz.
[ FlavioPO @ 09.06.2007. 17:33 ] @
Posto nisam nikad imao svoju Floridu prenecu neka iskustva mog frenda.Covek je kupio polovnu pre nekih 7-8 godina i relativno korektno se sa istom vozio do pre koju nedelju.Bila je '89.god.,prva korozija/truljenje se javilo pre jedno 2 godine i to na mestu pricvrscivanja zadnje osovine za pod vozila.Od nekih zamerki za tih 70-ak hiljada km,sve se svodi na skripanje plastike u kabini (koje bi se moglo resiti nekim "sam svoj majstor" metodama).Naravno,imam u vidu da se tu ipak radi o jednom Zastavinom vozilu tako da se pregledi podrazumevaju (vec je neko gore opisao to).Eto,covek je bio toliko "nezadovoljan" te je na sajmu u BG uplatio za novu (1.3 carb. za 4.800 sa nekim silnim popustima) koja mu je najzad isporucena pre nekih 10-15 dana.Videcemo kako ce se ova pokazati.E sad,u firmi je jedna Poly Florida 1.4 carb (da,1.4,motor je 160A1),stara nekih 2,5-3 meseca.U medjuvremenu je presla jedva 1.700km ... i dosla dotle da trenutno trosi,u proseku ceo litar ulja na 1000 km.Jeste sluzbena ali je veci deo te kilometraze predjen na otvorenom putu i nije nesto mucena.
To su neka tudja iskustva.Ja sam vozio 128 nekih 45-6.000 km pa sobzirom da je tu skoro ista mashina (DMB 1.1 i 1.3) savetujem sledece za ubuduce:
-neka lagana i normalna voznja,bez nepotrebnih naterivanja
-pazljiva voznja,izbegavanje udarnih rupa i sl.
-cesce vizuelne kontrole auta
-obavezno redovno odrzavanje/servisiranje auta
-prilikom izbora zamenskih delova i potrosnog materijala izbegavati opcije sa najmanjim cenama

Za motor preporucujem neku polusintetiku.U 128 sam bio redovan sa Galax Sint 10W40 i intervalom zamene 5.000km a kad sam presao na TNG,na 7.000km.Na zadnjoj zameni sipao sam Seleniu Gold 10W40 i snjom prodao auto.
Uz sve ovo,mislim da ce Florida moci solidno da posluzi svrsi a bez izazivanja "crnih rupa" u kucnom budzetu (o cemu pise @vladd).U okviru svojih konstruktivnih i kvalitativnih mogucnosti,naravno.
@kinkel nadam se da ti koristi ovo bar malo !
[ bssm @ 09.06.2007. 22:35 ] @
Evo malo patriotizma.

Danas mi je u toku voznje otpao desni zadnji amortizer na Skali 55 iz 1988god. Auto je presao ~125K Km. Nije me nikada ostavio, ali sam mu redovno sve davao (ulje, svecice, filtere, servis na 5k km). Stvarno sam bio zadovoljan, ali je doslo vreme za odluku sta dalje? Uzeti opet isto ili nekog iz uvoza do ~4K €. Za Dacia Logan-a nemam, nazalost, mogucnosti, a ne uzimaju mi se krediti uz ove lihvarske kamate.

A sada malo realnosti.

Patriotizam bi trebao da bude dvosmeran, zar ne. Bez zadovoljne jedinke nema ni zadovoljavajuceg drustva. Zastava 30 godina ne zeli da ulozi u razvoj novog modela automobila, koji bi bio moderan i ne tako skup. 30 godina su menjali samo pozicije migavaca na branicima i uzimali debelu lovu za "novi" model. Sada, kada im prodaja ne ide, pozivamo se na patriotizam. Zar su Rumuni bili blesavi, kada su se udruzili sa Francuzima.

Svi Vi kojii se pozivate na patriotizam, pogledajte sta imate kuci od bele i ostalih tehnika.
[ vladd @ 09.06.2007. 23:09 ] @
Nema nikakve price o patriotizmu, radi se o parama, troskovima, zelji za novim autom...a guber kratak
[ demos034 @ 06.08.2007. 12:37 ] @
Dajte ljudi nemoj te da zezate gde imate nov auto za te pare?Ja sam floridu platio preko 6000e 2003god model 1.3in dosad imam preko 55000km na njoj,tacno je da je u pocetku bilo nekih gluposti i sitnica al pogledaj te makar su delovi jeftini i samo odrzavanje. Zamenio sam zupcasti kais i kais altenatora za 1700din sa majstorskim uslugama,znate li vi ako imate auto sa 16v za isto treba da date 200e i to skoro svake 2god nije mala para to.Nasa kola stvarno brzo gube cenu to je tacno al kad negde podjem makar ne brinem novo je novo i makar bila zastava .Kad je bila 2000km na auto putu je isla cetvrom 160 ubacis u 5 a ona 150 na 10000km ide 5-tom 170km,sad skoro sam je terao 175km/h na plinu 5000 obrtaja u 5-prava brzina preko 160(kad mi sat pokaze 165 gps pokazuje 156km/h).Imate u drugoj temi na ovom sajtu sta sam izmenjao na pocetku mislim prve dve god.Svaki auto ima decije bolesti to je tacno samo sto se to ne vidi-srede u servisu, a ovaj servis u kragujevcu je los katastrofa cujem da je sad privatizovan pa se mozda nesto i sredi na bolje.Drugar mi ima floridu (1.3i) 8meseci pre mene kupljenu nista nije menjao na njoj do sad samo je sipao gorivo i teraj ima do sad preko 70000km.Potrazite malo po forumima sta sve crkava na ovim kolima iz uvoza pogledajte ima po netu(i sva su presla 140000-160000km kobajagi). Pozdrav
[ vladd @ 06.08.2007. 13:40 ] @
Nije bas rec o tome, ali moze i da se postavi pitanje zasto zastava pravi tako lose "nove" automobile. Saobracaj je sve brzi, dosta ljudi je spaseno od tezih povreda sa erbegom, dobrim kocnicama ili trapom.
Zastavina florida je "nova" samo po sastavljanju, sve ostalo je van vremena.

Mozda bi trebali da definisemo sta je to "novo".

Za tu cenu, uz domacu proizvodnju, morali bi da dodaju bar erbegove, ako im je servo konstruktivni problem, za samo 1000 evra vise postoji uvozni, sa carinom i profitom uvoznika auto sa malo vise opreme...

Ali to nije poenta treda, svi dosta dobro znamo gde smo i sta smo, sa kojim parama raspolazemo, i sta zelimo od vozila.
Pojednostavljenje problema ne vodi nicemu, kao ni zagovaranje jedne ili dve stavke oko kupovine kola (npr samo cena ili odrzavanje), a potrebe su jako razlicite...
Ako neko treba u cugu da predje 700-800km, yesko da ce mu Zastava biti izbor, nova ili najnovija...

Poz.

P.S.
A "balkansko odrzavanje", kao npr "xx nije menjao nista", je posebna prica, za poseban tred i posebno "posmatranje"...
[ demos034 @ 06.08.2007. 19:05 ] @
Ovo sto si napisao gore jel se to odnosilo na mene ili na sve predhodno receno.Kais se menja na 60000km ili svake 2 god a kod ovih sto sam napisao je na 35-40000km,ja sam kod mene menjao na 47000km jedino sto nisam ispostovao je menjanje ulja u menjacu koje ide na 30000km ali i to cu uskoro.Vazdusni jastuci nisu toliko znacajni jer samo malim delom spasavaju te povreda,druga stvar je abs,esp i tako dalje to su sistemi koje zivot znace.Potrazi po forumu ima jedan lik koji je imao saobracajku sa dacijom logan i da nije imao savrsenu verziju(verovatno "najnoviju "koja se pojavila) vazdusnog jastuka ne bi imao povrede ,sad bas zbog tog jastuka ima opekotine 3 stepena.Dacija ima na kres testu 3 zvezdice sto nije lose.Sto se tice serva u floridi imas kao doplatu. Uostalom za 10000e i vise biraj sta ti volja ovako je za te pare i ovo dobro.Imas ladu kalinu i ladu 110 nisu lose ,dacija na nasem trzistu ima povlascenu cenu ,da ona kosta 9500e kad bi dao za carinu onda je bolje uzeti grande punto ko ima para nek kupi ja sam i za ovo jedva skupio svi bi mi voleli da vozimo besna kola pa ko moze nek vozi ja vala i ovo da nisam kupio bila bi katastrofa.Imam keca koji je presao 277000km bez generalne i jos ide .
[ vladd @ 07.08.2007. 00:58 ] @
Principijelno, ne volim ljude koji se, sa jedne strane, briju i glancaju cipele, a na kolima stede na gumama, odrzavanju..da ne nabrajam amortizere, spone...
Ova "tamna" strana njihove stedljive iznemoglosti dovodi i tudje zivote u zonu nebezbednosti, bolje da pustaju bradu...

Poz.
[ kinkel @ 21.08.2007. 09:34 ] @
Eto opet mene...

Najzad posle mesec i nekoliko dana zakasnjenja, konacno sam seo u Floridu :) Doduse nisam dobio to sto sam hteo (zadne pojaseve, blokadu vrata, antenu i crvenu boju --- vec bordo metalik i el. podizace stakala, bez antene i blokade vrata), jer bi u protivnom cekao jos minimum mesec dana da se ekipa "sastavljaca" floride skupi posle kolektivnog godisnjeg odmora. No sta je tu je, unutrasnjost, veoma je prostran automobil, stvarno ima mesta, a i sedista mi se svidjaju nisu neudobna (to je jedino sto mogu pohvaliti u unutrasnjosti automobila), ali zato sva plastika i guma je trecerazrednog kvaliteta. Jos uvek nista ne skripi ali mislim da stari kec ima daleko bolji kvalitet plastike od floride. Odlivci plastike su nedoradjeni, imaju visak plastike iz kalupa, dugmad na inst. tabli su kruta, guma na volanu i drzacima za ruke suvise meka za moj ukus. Ocekivao sam da to bude lose, al toliko :)) Da dodam da mi se vozacev pojas raspao posle drugog utacinjanja :)) al sredio sam to. Sto se tice voznje tu sam zadovoljniji. Lako je upravljiv, menjac je solidan i precizan, prima lepo gas, kvacilo mi odgovara, sve u svemu OK je za voznju. Automobil spolja nije los, al ta plastika je stvarno lose odradjena. Kvalitet los, al ajde to, nego bre neznaju da je zalepe kako valja, a dihtung na 5 vratima pusta vodu (sreca pa to moze lako da se zadihtuje).

I eto kad sve oduzmem i saberem recimo da sam za sada zadovoljan. Lepo se vozim i konforan je auto, samo da se naviknem na plastiku (koju cak i kineska industrija vise ne proizvodi) i da me posluzi sreca da se nekvari mnogo.

Pozdrav svima

P.S.
Ako neko ima ideju gde bi mogao da kupim zadnje pojaseve nek mi javi. hvala
[ inobradovic @ 21.08.2007. 12:15 ] @
sravciger u ruke sve lepo sve stegni i gde se ne vidi mnogo koristi silikon sve to ce popraviti zveckanje plastike to jest mnogo ce se manje cuti i bolje ce drzati a zadnji pojasevi sta ce ti to jos nikad nisam koristio NITI SAM IKAD VIDEO DA NEKO KORISTI zadnje pojaseve.
[ Backy @ 21.08.2007. 12:44 ] @
pošto čovek pominje i blokadu vrata, verovatno za nemirnu decu
[ tweeester @ 21.08.2007. 12:56 ] @
off: Zadnji pojasevi i blokada vrata su nezamenjivi kada imate malu decu pozadi (pojasevi i za vezivanje malo starije dece i za ucvrscivanja decijeg sedista za malu decu).
[ kinkel @ 21.08.2007. 14:16 ] @
Pojasevi i centralna brava mi trebaju za dete, mislim imam sediste za dete, al ne mogu da ga montiram bez pojaseva. Ustvari improvizovao sam nesto i drzi, al nije estetski. Pitao sam u zastavi da li mogu oni da mi montiraju pojaseve, naravno uz doplatu, rekose "moze nije problem, samo da ih dobijemo i bice" :))
Posto sam ugradio alarm u jednoj firmi (kod poznanika), ove nedelje ce mi ljudi ugraditi i centralnu bravu 25E po vratima, tako da cu i to da resim.
Sto se tice zatezanja to mislim da uradim kada postavim muziku, sreca te ih nije mrzelo pa su razvukli zice za kasetofon i zvucnike.
[ demos034 @ 21.08.2007. 23:01 ] @
Na vratima na samoj bravi imas malu polugu nju pomeri na drugu stranu i to je blokirac vrata posle toga mogu da se vrata otvore samo spolja(zastita za decu).Kad sam ja kupio floridu 2003 dao sam 2000din za podizace stakla i 2000din za centralnu bravu.Antena i farovi magle su tad bila standardna oprema sa pripremom za radio,ni ja tad nisam uzeo pojaseve pozadi i zadnje naslone za glavu.Slusaj brava na buvljaku je cela 25e 4 motorcica + relej to sam mozes da postavis.Svaki noviji alarm cak u sebi ima relej centralne brave samo nadjes izvode i povezes ih nije slozeno samo ti treba sema alarma.Pozdrav
[ hakinen @ 21.08.2007. 23:44 ] @
Sto se tice plastike drzace se najvise godinu dana, posle toga krece polagano da zvecka! Zato muziku sto pre, i onda ne cujes zveckanje!
Sedista jesu udobna, al je zato polozaj gasa, dosta neudoban, pa posle duze voznje ( 2-3 sata ) na otvorenom putu ima da ti utrne desna noga!
Svaki noviji alarm ima foru za sigurnosno zakljucavanje, tj posle 10 sekundi od paljenja ako su sva vrata zatvorena, alarm zakljuca sva vrata i cim ugasis auto vrata se otkljucavaju!

Savet za srafciger je isto na mestu, skini one stranice na vratima, i svaki sraf dotegni, ako to ne odradis vrlo brzo ce ti se otsrafiti neki sraf pa ce da zvecka, i mnogo je neprijatan zvuk!
[ vppvule @ 27.01.2011. 13:40 ] @
Florida je sasvim ok auto imajuci u vidu njegovu cenu i cenu odrzavanja sto je jos bitnije :) moja najveca zamerka i totalna glupost ZASTAVE je da Florida 1.3 ima 1301 cm kubnih sto znaci da je registracija skuplja zbog tog 1 ali dobro neka im ga :)
Zanima me da li neko zna neko mesto,u Beogradu po mogucstvu, gde mogu da kupim unutrasnju plastiku,mislim na onu gde ide menjac,rucna.
Hvala unapred :)
[ jnk @ 27.01.2011. 14:33 ] @
Moj predlog ti je da probaš da prodaš taj auto i kupiš bmw 320 iz 85e god.