[ Dalibor81 @ 26.05.2007. 20:59 ] @
Kako se primeti da li je amortizer zreo za zamenu, ili da je pri kraju, da li se auto podize ili stoji isto, ako dugo "ljulja" na opruzi, da li mu je kraj? Ako moze sto opsirnije, ili neki link.
Hvala i pozdrav!!
[ HoT_Steppa @ 26.05.2007. 21:29 ] @
Kad zaljuljas kraj, treba u jednoj oscilaciji da se zaustavi, znaci gore-dole i kraj. Ako ima vise od jedne oscilacije, ne valja.
[ MarkBg @ 26.05.2007. 22:52 ] @
Da upravo tako, sto se vise ljulja znaci da je u gorem stanju...
[ vladd @ 27.05.2007. 11:09 ] @
Za pocetak:

http://www.chris-longhurst.com/carbibles/suspension_bible.html

Pa zavisno od tipa i namene kola...vrste amortizera videti kako funkcionise pa prema tome se odnositi kao prema necemu "ozbiljnijem".

Moze se ljuljati auto, ali to je samo dilema da li je totalno propao ili nije. Da li je u losem stanju...tesko

Sistem za vesanje, ili jis bolje "amortizere" treba remontovati ili menjati kako je propisao proizvodjac. Kao svecice, na 15kkm, makar jos "radile. Za razne amortizere su razliciti rokovi trajanjam zavisno od tipa, proizvodjaca, nacina voznje i ostalih uslova, opterecenja...

Neke amortizere bi trebalo menjati na 30kkm, neke na 60kkm, za svaki postoji period, i mislim da "fabricku" granicu ne treba puno "prelaziti".

Naravno "balkan-odrzavanje", podrazumeva da se deo ne menja, mora sam da otpadne, a onda se postavlja drugi, moze i slican, polovan, ako je "original" preko 20€


Poz.