[ Corey @ 01.06.2007. 21:19 ] @
Za oni koji žive sa "ove" strane Dunava i izlaze, zanima me šta se dešava kada su sada počeli radovi na mostu?? Nije valjda da ću svaki put morati da čekam jutarnji u pet ili ima nekih propusta uveče ? |
[ Corey @ 01.06.2007. 21:19 ] @
[ SlobaBgd @ 01.06.2007. 21:44 ] @
Komšija, čuo sam da će na svaki sat puštati saobraćaj po 15 minuta. Verovatno u vreme kad ide onaj naš kružni bus. I ne, radovi na mostu još nisu počeli! Tek vrše snimanje stanja! Zamisli kad stvarno krenu da rade! Neka nam je Bog u pomoći!
[ Emil Ranc @ 01.06.2007. 21:46 ] @
...saobraćaj će biti u prekidu noćas od 1.00 do 5.00, kao i dve naredne noći, zbog snimanja stanja čelične konstrukcije. Svake noći u 2.00 i 3.15 radovi će biti prekidani po 15 minuta kako bi se omogućilo vozilima u oba smera da pređu preko mosta.
Izvor: b92 Pretpostavljam da će i neki gsp da saobraća u to vreme, ali nije zgoreg proveriti u dispečerskoj službi. [ stonex @ 01.06.2007. 22:59 ] @
Ja u to vreme sigurno spavam ali kada budu krenuli dnevni radovi i svakodnevna zatvaranja mosta onda ce tek nastati haos ! Kada 150.000 ljudi bude kasnilo na posao svaki dan pitace se ova drzava sto prvo nije napravila jos jedan most !
[ Corey @ 02.06.2007. 23:14 ] @
stonex, radovi će biti samo noću.
Nego, ti termini u 2 i 3:15 to su za noćne autobuse u 2:10 i 3:25 ako ne grešim ? da nisu njima menjali termin [ brainbuger @ 03.06.2007. 00:50 ] @
Mislim da ovom gradu treba jos najmanje 3 mosta da bi iole mogao da cirkulise. Pogotovo na Dunavu i to ka strani Panceva jer je Pancevacki most potpuno nedovoljan za toliki broj ljudi koji dnevno prelazi, nedovoljan je jer ne spaja samo BG sa Pancevom vec sa jednim delom Vojvodine. Prvi sledeci most uzvodno je most kod Beske :(
Gledao sam skoro nekog matorca na TV, covek je za svojih dana projektovao nekoliko mostova Srbiji, sad je u penziji ali cisto daje komentar. Kaze da su mostovi u sustini jeftine investicije, jeftine u odnosu na ostale vrste gradjevinskih investicija koje postoje. Recimo, primera radi, jedan veci trzni centar ili stambena zgrada kosta daleko vise od jednog mosta jer trzni centar je objekat koji mora da ima struju, vodovod, komunikacije, kancelarije, kupatila, bravariju i ko zna sta sve jos...dok je most uglavnom beton,gvozdje,asfalt. Pored ovoga, zar je moguce da nema ni jedan saobracajni inzenjer (ili ko vec ?!) da uradi analizu troskova i da to javno iznese. - koliko se goriva (novca) potrosi dok hiljade i hiljade vozila stoje u mestu zbog radova na mostu ??? - koliko se bespotrebno potrosi radnih sati i dnevnica ??? - koliko se izbaci stetnih gasova u vazduh dok vozila bespotrebno rade u mestu ??? - koliko izgube firme koje recimo nisu isporucile robu na vreme, deca koja kasne u skolu, zaposleni ljudi ... ??? Siguran sam da svi ovi troskovi na godisnjem nivou iznose skoro jedan nov most (najmanje). A onda cujes nekog od "gradskih prasaca" kako izadje i kaze kako ce most konacno biti rekonstruisan, kako su sredstva odobrena i kako bi sad svi trebali da budemo sretni i radosni. Ne znam samo kome se vise zamazuju oci sa tim rekonstrukcijama umesto da se paralelno pored tog mosta (u blizini) krene sa gradnjom novog. I nije samo Pancevacki most u pitanju, sad se prica da ce i Gazelu da rade, pa bi onda mogli opet malo da zatvore i Brankov most, malo da ljudi ofarbaju ogradu. Kad se setim samo onaj mali mostic na Sajmu (u blizini Stenke) koji su peglali skoro metar dana, i sta, steta izazvana zastojem koja kosta milione i milione svakog dana, koga to boli uvo? ti onako cekas kao poslednji mucenik da predjes i kad posle 2 sata pridjes tom mestu gde su navodno radovi imas sta da vidis, na tom istom mestu sedi nekoliko radnika naslonjeni na lopate i cirkaju mlako pivo. Ubijaju ljudi dnevnicu... [ Corey @ 03.06.2007. 09:28 ] @
Ma PA most je užas, to samo što se ne sruši.Realno treba sagraditi nov most, ovaj srušiti pa na tom mestu sagraditi nov.Nema svrhe krpiti ga više.
[ brainbuger @ 03.06.2007. 11:26 ] @
Ma uzas koji je odavno presao u bezobrazluk. Pogledaj samo ovo :
Citat: Ni dinara za rekonstrukciju Pančevački most izgrađen je 1935. godine, kao most kralja Petra Drugog. Svečano ga je otvorio knez Pavle Karađorđević, a tokom Drugog svetskog rata most je srušen. Obnovljen je 1946. godine. Prvi voz preko Pančevca prošao je 7. novembra, a pešački i drumski saobraćaj krenuo je 29. novembra 1946. godine. Od tada do danas nije uložen nijedan jedini dinar u rekonstrukciju!... Citat: Koliko je Pančevački most zapušten i zbog čega je neophodna hitna intervencija, možda najbolje svedoči podatak da unutrašnjost konstrukcije Pančevačkog mosta nije stručno pregledana više od 40 godina! Nagrizen rđom sa svih strana, ovaj most godinama čeka na temeljitu popravku, a kako sada stvari stoje, rekonstrukcija najavljena za ovo leto još je neizvesna, jer se čeka dogovor nadležnih... Danas je 21. vek, 2007 godina, a mi u Beogradu pricamo o tome kako bi "mozda" bilo dobro posle 60 godina napraviti jos jedan most jer je ovom postojecem odavno istekao rok trajanja. Nemam reci ... :( I jos nesto, ne bi bilo pametno rusiti most pa tek onda graditi novi, jer troskovi zastoja saobracaja ce nas kostati kao 2 nova. Cak i bilo kakvi radovi na njemu i stvaranje guzvi dovodi do rasipanja novca i ogromne stete.Mislim da je bolje odmah praviti novi a kada se saobracaj preusmeri na njega onda potpuno rekonstruisati stari PA most. Novi most sa te strane bi mogao biti napravljen recimo izmedju Borce i NBG, jer je potpuna glupost dozvoliti da Beograd ima preko Dunava samo jedan jedini most (izrdjao i raspao). I sta ako se tom mostu (ne daj Boze) dogodi nesto, cim ljudi treba da idu, SKELOM ??!? [Ovu poruku je menjao brainbuger dana 03.06.2007. u 12:51 GMT+1] [ Shadowed @ 03.06.2007. 12:39 ] @
Citat: brainbuger: I sta ako se tom mostu (ne daj Boze) dogodi nesto, cim ljudi treba da idu, SKELOM ??!? Znam ljude koji bi bili vrlo zadovoljni takvim ishodom ;) [ brainbuger @ 03.06.2007. 13:54 ] @
@shadowed : ko su ti ljudi, bas me zanima?
@beogradjani: zar smo dosli do tog nivoa tolerancije (pucanja uveta), da cak prihvatamo normalnim da 100.000 ljudi i dece dnevno prelazi preko mosta koji samo sto se nije raspao? Nisam vise pametan.. :( [ cume @ 03.06.2007. 14:54 ] @
Nema sumnje da je Pancevac jedan od vecih problema u Beogradu vec duze vreme.
Ja sam sa beogradske strane Dunava, ali svakodnevno prolazim pored mosta, i zbog neizgradjene petlje je veciti zastoj tamo gde se 95ica & ostali penju na most. Opste stanje konstrukcije necu ni da komentarisem. [ Emil Ranc @ 03.06.2007. 16:00 ] @
^ ovo je posebno tačno u slučaju da je neki sudar (ili nečim drugim izazvan zastoj) na mostu, u pravcu prema Pančevu. Zna i cela 29. novembra da bude u kolapsu zbog mosta.
[ ton_majstor @ 04.06.2007. 08:16 ] @
Moram da vam priznam da godinama nisam prešao taj most, i otišao u Banat. Jednostavno, uhvati me neviđen strah kada pomislim da to čudo može da se "sklečka" u hladni Dunav dok ovo pišem. Ustvari, bio sam jednom, tu do Koteža i brže-bolje se vratio nazad.
Nazovite me paranoikom, ali ja preko njega ne idem dok ga ne srede. Pričaju mi drugari koji su prinuđeni da ga svakodnevno prelaze da je i njih strah i da su imali prilike da stoje na njemu (zastoj, kolona) i gledaju koliko je zarđao i "rastrešen". Jeza... Pozdrav! [ Majstor Duja @ 04.06.2007. 11:29 ] @
Da, posebno je zanimljiv JO-JO efekat dok stojis na mostu u vreme zastoja i pitas se kad ce sve da ode u PM!
[ brainbuger @ 04.06.2007. 17:00 ] @
A i onaj stari tramvajski (kod glavne autobuske) nije los za JO-JO igre. Citao sam negde da su ga jos 1942. napravili Nemci za svoje potrebe dok su bili ovde, a mi eto nastavili da ga koristimo jos 60-ak godina i ko zna koliko cemo jos. Ma nema, Nemac kad ga napravi ....
[ milos308 @ 04.06.2007. 18:35 ] @
Ja sam negde cuo da su ga doneli iz Makedonije, jer su stari most na mestu Brankovog srusili za vreme bombardovanja.
[ Corey @ 04.06.2007. 20:31 ] @
Sećam se dok su radili petkju i DVA meseca sam morao peške da idem u školu, zajedno sa PA mostom, to je jezivo, još kada prođe neki kamion to se sve trese.
[ Emil Ranc @ 04.06.2007. 21:42 ] @
Pre par sati na rts-u je gostovao neki lik iz CIP-a. Pričao je o tome kako će se regulisati saobraćaj kada rekonstrukcija mosta otpočne. Postoji nekoliko varijanti, i ne zna se koja je veće zlo:
1) obustava železničkog saobraćaja preko mosta, i popločavanje železničkog dela mosta - jasno je zašto je ova varijanta odmah odbačena 2) popločavanje jedne železničke trake (koja se inače ne koristi, i koja je jedan od glavnih razloga čekanja na ukrštanje vozova). Međutim, ovo bi omogućilo saobraćaj samo po jednoj traki u smeru, te bi gužve bile nesnosne. 3) postavljanje pontonskog mosta (2x2 trake) - ideja je da se otvara svake noći da propušta brodove, ali nije izvesno da li bi Dunavska komisija odobrila ovakav projekat. Takođe, problem je u beogradskoj strani mosta gde ne postoji izgrađena petlja prema mostu, pa je izvesno da bi i ovo premošćavanje saobraćaja skupo koštalo. Na kraju je napomenuo i to da bi radovi trebalo da krenu krajem avgusta, ali zbog finansija itd. može da se desi da radovi ne počnu pre kraja godine, a možda ni tada (?!) Šta god da bude, čekaju nas velike gužve, pre ili kasnije... Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|