[ kosac @ 10.06.2007. 14:19 ] @
Potpuni sam laik pa rekoh da pitam ...
Postoji neka akcija u *** ... moze da se kupi nekakav skuter (50ccm) za 49500 dinara.
U nazivu postoji nesto MFX ili tako nesto slicno ... nisam ga video, planiram ovih dana.

E sad ja imam problem i sto nemam garazu a cujem i da postoje nekakvi alarmi za skutere.
Preporucili su mi, u slucaju kupovine skutera, i nabavku nekakve cerade za skuter koja moze da ide na topao motor.

Moze li neko da me posavetuje o svemu ovome?
Prvo, da li je to skup/jeftin skuter?
Vredi li alarm na skuteru?
Treba li ta cerada za skuter?

ili bilo sta drugo ...

Hvala!

[Ovu poruku je menjao momsab dana 10.06.2007. u 22:40 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao kosac dana 12.06.2007. u 16:37 GMT+1]
[ hakinen @ 10.06.2007. 18:36 ] @
To je jeftino, al opet nista dok nevidim o cemu se radi!
Sutra idem u metro!
Alarm na skuteru vredi go k...., nicemu ne sluzi!
Cirada je dobra stvar da ti ne pada prasina!
[ pctel @ 10.06.2007. 21:10 ] @
Evo o cemu se radi:


editovan reklamni deo poruke, lancia88


Posto *** snadbeva iskljucivo firme i preduzetnike, skuter moze biti registrovan samo na nesto od ta dva, ne moze na fizicko lice. Takodje za obveznike PDV-a da napomenem da se ne moze izvrsiti odbitak PDV-a placenog za nabavku skutera.

[Ovu poruku je menjao momsab dana 10.06.2007. u 22:41 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 12.06.2007. u 07:04 GMT+1]
[ hakinen @ 10.06.2007. 21:27 ] @
Ja bi rekao da je ovo sprin, model iz prosle sezone?
Da tu je caka, znaci dzabe kad ne moze obican covek da ga vozi :(
Tj moze, al mora da ima popunjen putni nalog :(
[ kosac @ 11.06.2007. 00:20 ] @
A vredi li ovaj skuter cemu?
Odnos "pare/sta dobijes"?

Citat:
hakinen:
Alarm na skuteru vredi go k...., nicemu ne sluzi!


Imas neka losa iskustva ili?
Komsija mi je neki majstor za motore i on mi je to posavetovao.



[Ovu poruku je menjao kosac dana 11.06.2007. u 08:41 GMT+1]
[ hakinen @ 11.06.2007. 12:48 ] @
Pisti ko osrednja sirena na autu :D