[ minjastrahinja @ 02.07.2007. 14:44 ] @
Skoro sam kupio audija 80 `87 godishte, 1.6 karburatorska verzija. Nisam ni stigao da proverim potroshnju, i ako me je prethodni gazda ubedjivao da troshi 8 litara na 100, odmah sam otishao i ugradio plin. Tu pocinju muke. Na prvo paljenje bez obzira kolika je temperatura napolju mora pod sauhom da se vozi. Kada stanem na semaforu obrtaji padnu i auto se ugasi. Potroshnja mu je oko 16 litara. Ko zna neshto o tome neka pomaze! Hvala
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 02.07.2007. 19:00 ] @
Uh ajmo redom..
Prvo da se razumemo 16 je mozda malo jaca potrosnja za taj motor ali ispod 12 l po gradu nemoj da racunas.. na otvorenom oko 9 pa na vise sve u zavisnosti od stila voznje.. ostalo su lazi i zablude..
Necu da ulazim u to ko ti je i kako ugradio plin ali pretpostavimo da je uradjeno ok.. da bi ti auto sto manje trosio pri voznji na plin preduslov je da je besprekorno radio na benzin.. to podrazumeva nove i kvalitetne kablove i svecice kao i filter za vazduh koji mora biti u besprekornom stanju.. na samom rasplinjacu imas sraf kojim stelujes ler gas.. isto tako na crevu za dovod vazuha koje ide do rasplinjaca imas ventil kojim direktno stelujes potrosnju plina i u direktnoj srazmeri utices i na snagu automobila.. tako da ako auto pretezno vozis po gradu ovaj ventil mozes solidno da pritegnes cime ces znatno prigusiti auto ali isto tako znatno smanjiti potrosnji (reda velicine par litara)... onda je bitno da je dobro nastelovano paljenje itd... sve ovo u manjoj ili vecoj meri utice na potrosnju..
[ Zeleni zub @ 04.07.2007. 08:54 ] @
Ja sam skoro uzeo Audi jaje 1.8 karburatorska verzija;
Potrosnju benzina nisam merio, jer ga samo ujutru upalim na isti i provozam par minuta pa prebacim na plin i posle citavog dana samo paljenje i voznja na plin.
Ujutru obicno malo podignem sauh, jer bez sauha nezagrejan ima 400-600 obrtaja pa sauhom dignem na oko 1000;
Na plin (naravno) ne koristim sauh, ali dok je hladan ima obrtaje 700-800, a kad se zagreje ide od 900 do 1100, nemam pojma zasto varira ali tako je;
Potrosnja - trosi mi manje od lade samare koju sam imao (ustelovana je bila). Samara 1300 pri 90-100 km/h auto putem je trosila 9-10l, a Audi pri 140 km/h auto putem oko 9l (8.8 kaze matematika). A kad ga ne ganjam vec vozim oko 90-100 izadje neke smesne i neverovatne cifre tipa ~7l.
Sto se gradske voznje tice, oko 10% ga vozim po gradu pa ne mogu da ti kazem situaciju za kreni-stani, mada sam cuo iskustva da je potrosnja penje do 12, ali ne do 16.

Ovo sto sam napisao je za motor 1.8, probaj da izvuces analogiju za taj 1.6.
[ pudar @ 07.07.2007. 00:05 ] @
Taj auto treba da trosi 12l u gradu(taxi voznja) i 8l na otvorenom.E sad,tacno je,zavisi ko ti je i kako ugradio plin. Ja sam imao VW Santanu sa tim motorom i ja sam licno ugradio plin(ne ponosim se time,ali je takvo bilo vreme). Imao sam Bedini-junior isparivac,ali nisam imao plocu za karburator,pa sam izbusio kuciste filtera vazduha i doveo plin sa dve bakarne cevi u karburator(UZAS!!!).I tada mi se isto kao tebi ponasao(trosio je 16-17l,ler je bio jako los,hteo je samo pod sauhom,a kad mu namestim ler-tada varira od 500-2000 obrtaja).I onda mi neki komsija otkrije najseljackiju foru-zapusis dovod vazduha na filteru,tako sto natrpas neku krpu u ono crevo za dotok vazduha u filter(jer plin trazi manje vazduha od benzina). Posle tog "gusenja" sam nastelovao plin i auto mi je BESPREKORNO radio na 900 obrtaja,imao navedenu potrosnju i nikad vise nisam povukao sauh(ni zimi,a palio nam ga uvek na plin-zimi 2l vrele vode prospes po uredjaju da se zagreje i pali ko mina i radi ko sat!). Prema tome,ti imas ili visak vazduha,ili ti nisu dobro nastelovali plin.Ako ti vazi garancija,moras da im "skaces po glavi" i da ides u servis,bukvalno,svaki dan dok ti to ne srede. Pozdrav..