[ gigasettel @ 13.07.2007. 15:15 ] @
Imam Landirezo Auto - gasni uredjaj ugradjen na Skodu Feliciju 1.3 atmosverski karburator, u Yu Wax International d.o.o. . 19.08.2007 istice godinu dana i garancija,mada ja nisam presao ni 10 000km. Auto je presao kod ugradnje 62000km i redovno se odrzava od kupovine novog u ovlascenom skodinom servisu. Pre nekih mesec dana poceo je da mi trokira na leru i da se gasi.Pa kada stojim na semaforu pocinje da raste broj obrtaja od 500o/min do potrebnih 700-800o/min.U voznji se normalno ponasa ali kad moram da stanem na semaforu ili slicno pogotovu kada je motor hladniji desava se da se i ugasi.Mada to nije presudno.Radi to i kad je topao i slicno.Neki put sa 700o/min smanji 450-500o/min ako brze vozim i zaustavim na semaforu. Moram da naglasim da na benzinu radi super na leru jer mu je uradjen godisnji servis. Do skoro je radio besprekorno i bio sam prezadovoljan. Cak i sad ponekad radi super i taman pomislim da je sve ok onda imam probleme.Ranije je palio na gas bez problema a sada to mogu samo ako idem nizbrdo da mi se ne bi gasio na leru. Lepo on upali ali moram da drzim nogu na gasu i da kocim rucnom.Sada me u servisu prave ludim time sto mi kaze da moram da dam karburator na servis. Sta ce biti ako mi i dalje bude tako radio i posle servisiranja karburatora. Kome da naplatim maltretiranje. Ja sam avio elektronicar pa mi ovakva njihova objasnjenja nisu dovoljno dobra.
Molim da mi neko pomogne sa savetom sto pre da im ne dovedem inspekciju u servis.
Unapred zahvaljujem.
[ vladd @ 13.07.2007. 17:13 ] @
Zamajavaju te za karburator, pogotovo ako na benzin radi dobro. Nema veze plin sa karbom, samo koristi isti usis. Trebali bi da pregledaju plinsku instalaciju, ventile i filtere, a ne da izmisljaju price. Njihov uredjaj ne radi, a ne neki deo motora.

Poz.
[ gigasettel @ 13.07.2007. 18:47 ] @
Hvala ti na misljenju i podrsci .

Dobro bi mi doslo jos neko misljenje. Da bi mogao da im to stavim pod nos.Oni mi pricaju bajke o karburatoru itd.

Hvala mnogo...

Zoran
[ Doberman @ 13.07.2007. 19:37 ] @
Dali imte tih problema sa lerom i pre servisa ili se oni javljaju posle servisa?
Mozda negde vuce fash vazduh koji za benzin i nije toliko bitan a za plin je itekako bitan.isto tako svecice i kablovi za plin moraju da budu u perfektnom stanju...
Pozz
[ milovank @ 13.07.2007. 22:51 ] @
E, ovakva je bila stvar kod mene:
Kad sam kupio auto, polovan sa vec ugradjenim plinom (Pasat 3, 1988, 1.8 motor RP), imao sam problem kao i ti, tj. kad vozim brzo i hocu da stanem na semaforu, čim jače pritisnem kočnicu on se gasi. Tip koji mi je prodao auto je rekao da mu se taj problem pojavio kada je otvorio klapnu topao/hladan vazduh ispred (tj. ispod) filtera vazduha. Pri ugradnji plina, majstori ili skroz zatvore hladana vazduh ili u tu granu ubace sundjer (bar je tako bilo na svim autima koje sam ja vidio). Kada se ta grana zatvori ili osakati ubacivanjem sundjera motor je na benzinu losiji (nema dovoljno vazduha). Potpunim zatvaranjem te klapne sam rijesio problem.
Moje shvatanje problema: posto se usisna grana hladnog vazduha nalazi u pravcu kretanja vozila, to ovaj hladni vazduh u usisnoj grani stvara veći dinamički,a time i ukupni pritisak u usisnoj grani. Količina plina koja se iz isparivača pušta u usisnu granu zavisi i od tog podatka, tj. potpritiska u usisnoj grani (primjetio si da postoji tanko vakuum crijevo koje spaja usisnu granu i isparivač za plin). Veci podpitisak => vise plina, kretanje većom brzinom + kočenje izazove naglu promjenu pritiska koja smanji dotok plina => siromasna smesa i gašenje motora.
Ja sam to tako razumio, ako grijesim nek me neko ispravi, ima ovdje sigurno ljudi koji to bolje znaju.
Znači, ja sam problem rijesio zatvaranjem hladne grane vazduha, probaj pa javi

PS: Ovo je slučaj sa Venturi sistemom za plin, a vjerovatno i ti imas taj, na sequentu ne vjerujem da se to moze desiti
[ Doberman @ 13.07.2007. 23:29 ] @
Kad se auto konvertuje na plin iskljucuje mu se dotok toplog a ne hladnog vazduha u usisnu granu-karburator.Kod nekih motora sa karburatorom se smanjuje otvor na usisu vazduha u filter.
Pozz
[ milovank @ 13.07.2007. 23:35 ] @
Ja sam zavirio ispod haube u nekih 7-8 automobila sa ugradjenim plinom i svaki je imao, kao sto sam napisao u prethodnom postu, zatvorenu hladnu granu ili sundjer u hladnoj grani. To sam sigurno dobro video. Nisam siguran u fizičko objašnjenje procesa, tj. zasto je to tako?
Pozzz
[ gigasettel @ 14.07.2007. 17:38 ] @
Hvala na odgovoru i podrsci!!!!!

Oni su meni rekli da kada sam se prvi put javio sa tim problemom da prvo uradim servis koji sam pominjao.Gde su mi sve od svecica pa nadalje promenili u ovlascenom servisu po PS-u. Nakon servisa se isto ponasao i onda sam otisao u servis gde mi je serviser rekao da on radi lose i na bezinu sto nije bio slucaj. Bila je nesnosna vrucina pa ga je mrzilo da nesto ozbiljnije uradi nego da odem da radim karburator. Danas sam vozio auto i posle dva sata ga upalio na plin i onda se gasio itd. Kad se ugrejao je radio na 500 o/min ponekad do 700 o/min znaci nije bio potpuno hladan. U medjuvremenu sam zvao sefa servisa i on je naravno bio na strani svog servisera.
I pricao mi bajku da karburator koji ponavljam radi na benzinu perfektno i tiho i hladan i topao mora da se servisira svakih 10 000 km.Zamisli lika.
Kao kopcam se ja na ledjima.
Reako sam sefu servisa da cu staviti majstora u kola da ga provozam da mu dokazem sta se desava.Naravno i da ako posle servisa karburatora nastavi da tako radi dovescu im inspekciju i prilozicu im racun da mi plate bespotrebnu popravkukarburatora.

Hvala svima koji su mi pomogli svojim iskustvima.

Ocekujem jos mnogo misljenja.

Pozdrav

Zoran
[ minjastrahinja @ 18.07.2007. 07:46 ] @
Na kucishtu filtera za vazduh postoji otvor sa donje strane gde ide IBER lauf. Ako ti je IBER skinut a otvor nije zapushen karburator sav vazduh vuce preko tog otvora a ne preko filtera. Pogledaj to i zapushi ako je otvor u pitanju. Ja sam na AUDI-ju 1.6 sa karburatorom to tako delimicno reshio.
Pozdrav