[ bora61 @ 16.07.2007. 07:51 ] @
Sta mislite o ovom autu. Nemojte samo o lepoti. Na stranim auto-review sajtovima, dali su mu mnogo bolje ocene od konkurenta mu Fiat Stilo.

Al, to su stranci, oni nemaju pojma kao mi ovde.
[ bakara @ 16.07.2007. 10:12 ] @
Pa i cena mu je bolja nego stilu za jedno 2000€...
[ Doberman @ 16.07.2007. 20:07 ] @
Auto je dosta dobar izbor za nekoga kome je mala potrosnja na prvom mestu,ne ide nista spektakularno,nije nesto posebno udoban,ako malo bolje zagledate zazoreizmedju recimo prednjih vrata i prednjeg krila ,cak i kod novog auta izgledaju kao da ih je neki limar pocetnik pasovao. Drugar ga vozio dve godine kupio ga sa 2000 km prodao ga sa 75000km za to vreme osim redovnog odrzavanja dvaput mu je crko podizac vozacevog stakla (popravka u ovlascenom servisu 18000 dinara!!!!). I jos da dodam da se ne prodaje tako lako kao neki Japanski ili Nemacki auto.
Pozz
[ S_Kid @ 16.07.2007. 22:20 ] @
Da li pitaš za nov auto ili za polovan auto iz uvoza?
[ bora61 @ 18.07.2007. 10:15 ] @
Za polovan iz uvoza.
[ S_Kid @ 19.07.2007. 15:09 ] @
U slučaju polovnjaka sa tim motorom budi vrlo obazriv. Pri kupovini obavezno povedi sa sobom majstora koji poznaje DCI motore. Upravo taj 1.5 se pokazao kao problematičan a dodatni problem sa vozilima iz uvoza je što relativno brzo treba da se radi remont.
Remont je inače jako skup. Recimo da je jedna nova dizna za taj motor oko 300 eura, ima polovnih za duplo manje ali opet je gadna računica. Turbina je još skuplja, nova je oko 1500 eura, opet ima polovnih i remontovanih ali sve to može da ispadne mačka u džaku. Remont obično dolazi na 150.000 a ti što su uvoženi retko imaju ispod 130.000.

Razmisli o jačem 1.9 DCI motoru koji se bolje pokazao i obavezno nadji mehaničara da pregleda stanje motora jer u suprotnom možeš da pukneš mnogo više para nego što planiraš.