[ Ognjen Djukic @ 17.07.2007. 10:53 ] @
| Ima li neko iskustva sa Focusom 2001 godiste koji je fabricki spusten? Mene zanima koliko je taj nizi od standardnog i koliko je tvrdji. Ako je neko vozio takvog, kakav je celokupan ugodjaj i kako se ponasa na nasim putevima.
Hvala. |
[ HoT_Steppa @ 17.07.2007. 11:18 ] @
Spusteni automobili su u globalu vrlo nezahvalni za nase puteve. Mozes da ostetis karter, auspuh, duboke branike itd. Tesko se penjes na trotoare, tesko prelazis preko lezecih policajaca...
[ popovicvl @ 17.07.2007. 11:26 ] @
focus sa trend (da ne pricam o st i rs modelu) opremom je nizi za 15 mm,nesto i samo nesto tvrdji...
nemoj da me drzis za tih 15 mm,jer je mozda i 20 mm u pitanju...generalno svaki focus je zalepljen za
put kao macka...
Nema nista sladje nego kad ga spustam niz Frusku Goru ludacki...prednji kraj prvi proklizava,mala
korekcija,popustanje gasa i opet si u putanji...slaba tacka je 1.6 l motor koji ima 101 KS...da ima bar
1.8 ili disel sa 116 KS dovodio bih ga do ludila u svaku krivinu...
[ Ognjen Djukic @ 17.07.2007. 11:35 ] @
Razmisljam da kupim takvog polovnjaka. Ovaj je 1.8 TDDI sa zetec opremom, aluminijumske felne 16''. Zna li neko koliko je taj nizi od standardnog?
[ popovicvl @ 17.07.2007. 11:43 ] @
toliko da ti oko nece nista primetiti...
Samo nisam cuo za Zetec opremu,ali ako su 16'' gume u stoj opremi,
onda je sigurno nesto nizi,ali kao sto ti kazem nije on nizak kao Need For Speed auto...
Sve je to neosetno...
[ Ognjen Djukic @ 17.07.2007. 11:57 ] @
Hvala svima, mnogo ste mi pomogli.
Pozdrav.
[ Munja666 @ 17.07.2007. 18:20 ] @
Mislim da ti je taj sa Zetec opremom i 16" tockovima bruka visok,i izgleda bas visok,meni je sa tim felnama vise licio na Fusiona i nekog malog terenca nego li na spusteni sportski auto. Pazi vidi koji je profil gume jer precnik je dovoljno velik da ne bude nizak,osim ako je profil manji od 60!
[ driveM @ 26.07.2007. 15:14 ] @
"Tvrdoca" zavisi od vesanja, ali i od guma/felni. Ja vozim (pominjanog) Focus-a, 1.8 benzinac, sa Trend opremom tj. fabricki spusten, ali takodje ima 16" alu sa 205/50 gumama pa i to dodatno utice na tvrdocu. Licno uzivam u voznji ali se desilo par puta da su se putnici zalili da je tvrd. Sto se tice ponasanja na putu tu je Focus inace fenomenalan - pre manje od mesec dana sam njime isao za CG i prezadovoljan sam - mozes ga cepati u Zlatioborskim krivinama samo tako, nema nikakvog naginjanja, lezi k'o pegla.
Naravno, puno toga zavisi i od puta (kolicine rupa na putu). Dosad nisam imao ruznih iskustava da mi je nesto ocesalo dole, ali se cesto desi da mi zadnja guma ocese blatobran ako upadnem u neku "uvalicu" (cak i na nasem autoputu!).
Sto se tice TDDI motora nije bas preporucljiv, dosta je slab a mislim da sam negde procitao da je i po dugotrajnosti losiji od TDCI motora. Ako mozes da nadjes TDCI motor to je mnogo bolja investicija.
Takodje obrati paznju ako kupujes auto iz uvoza da na zapadu dizeli najcesce prelaze dosta vise od benzinaca (bez obzira sta pise na kilometrazi)!
Inace, vezano za izgled, ja imam varijantu sa troje vrata i bas sportski izgleda.
Moj savet ti je da kupis auto shodno svojim zeljama. Ako zelis dinamican auto koji ces moci i malo sportski da nagazis, da malo atraktivnije izgleda, onda odaberi jaci motor sa 16" felnama i spusten. A ako ti automobil sluzi kao obicno prevozno sredstvo od tacke A do tacke B, jos cesto vozis familiju unutra i sl. onda nemoj uzimati spusten auto i niskoprofilne gume.
[ vsi @ 27.07.2007. 00:09 ] @
Spusteni automobili su vrlo teski za voznju, imam iskustva sa Fiatom, i bukvalno je toliko nizak da ne mozes preci normalno preko lezeceg policajca, na 14' felnama.
[ Ognjen Djukic @ 27.07.2007. 12:55 ] @
Toga sam se i plasio. Koliko moze da vredi focus 2001. godiste, TDDI ili TDCI sa klimom i standardnim zezalicama (el.podizaci, daljinsko zakljucavanje).
[ vsi @ 27.07.2007. 14:19 ] @
Samo da nadodam to je Abarth verzija Fiata, znaci fabricki je spusten, ali ne tako malo kao Golfovi rabbit, ili taj Focus....Ovo je bas nisko, znaci izmedju tla i suknjice(kod vrata, spojler) ne mozes uglaviti telefon manjih dimenzija(probano sa Nokiom nekom maleckom :) ).Sto se tice cene, stvarno ne znam, pogledaj po oglasima.E da nemoj ovo da te plasi sto je nizak, jeste da ne ide preko lezecih bas najbolje, ali zato nema mrdanja karoserije, moze se naglo menjati pravac....
Sve ima svoje pogodnosti, ako si porodican covek ne preporucujem nesto bas nisko, a ako si neko ko voli i malko da potegne(brze da ide) to je dobar izbor.
[ driveM @ 27.07.2007. 15:29 ] @
A ne, fabricki spusten Focus nije toliko nizak kao taj Abarth o kome pricate. Probao sam da odredim visinu sac-metodom (nemam metar pri ruci), cini mi se da je nekih 15-tak cm udaljen od tla. By the way, ja njime nikada nisam zakacio nijednog lezeceg policajca - sa takvom masinom cesce imas problema sa pravom policijom nego sa lezecom ;-)
Sto se tice cene Focusa, 2001, dizel, verovatno ces najcesce naletati na cene u rangu 7000-8000. Naravno, ostaje ti lutrija koliko je realno presao km. Ako nadjes neki koji ti se bas dopada i imas prilike da ga prvo proveris uvek mozes u ovlascenom servisu da uradis dijagnostiku za 30-tak eura.
[ vsi @ 27.07.2007. 16:29 ] @
Dzabe da da tih 30 eura, nije mu potrebno.Kilometraza realna putem diagnostike se ne moze odrediti kod Forda, to ti je ko PC znaci formatiras HDD, i preko njega presnimis nov sadrzaja, stari ne mozes da izvuces.
[ Lomnica_city @ 04.09.2007. 03:42 ] @
Prvo da napravim par ispravki jer vidim da neki zive u zabludi sto se tice opreme kod Focus-a!!Kao prvo NE POSTOJI tako nesto kao Zetec oprema,to je Zetec motor ljudi,a postoji jos i Duratec (na njemu se bez problema ugradjuje plin,Zetec je problematican jer kako cujem trebaju mu neki skupi aditivi da bi radio kako treba na plin) i to postoje u obe varijante,i dizel i benzinci!
Sto se tice Zetec motora on je usao kasnije u Focus-a,posle facelift-a negde 2001 godine (kad su prednji migavci integrisani u farove,procackan jos malo branik i unutrasnjost auta) kada je takodje i comonrail dizel motor TDCI usao kao opcija i to veoma dobra opcija moram da dodam,posto su prethodna dva dizela malo kudili za nivo buke koji odaju,mada se to u kabini i ne primecuje toliko!!
Sto se tice vasih pokuda za TDI i TDDI motore u Focus-u da su preslabi i kilavi,moram da pitam,da li ste vi ljudi UOPSTE VOZILI takve Focus-e ili samo pisete napamet!?Ja sam bas pre neki dan vozio na kracu relaciju jednog TDDI-a od 90ks sa jos 3 putnika,prosecno smo nas 4 bili teski po 90kg,i ne da je mali cimao... ma ide tako lepo i vuce da je to milina,i to tako natovaren sa jos pride ukljucenom klimom,mogu da zamislim kakav bi osecaj bio da sam bio sam!!
TDCI verzija ima jos pride 26ks i jos manju potrosnju i mirniji rad,i takav jedan cekam da mi stigne za koji dan pa cu vam opisati i njegovo ponasanje na putu sa punim opterecenjem,kad je prazan,itd... (ako mi ne propadne kupovina ali ce onda stici 1.8 ali benzinac,jos je nabavljac u shoping-u pa ako ne odgovara ovaj TDCI imam rezervnu varijantu,uglavnom za koji dan prestajem da budem tester i postajem vlasnik jednog lepog Focus-a)! :)
Toliko od mene,nadam se da sam pomogao bar malo!
Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|