|
[ S_Kid @ 17.07.2007. 19:21 ] @
| Znam da je napolju nenormalno vruće, ali ipak, da li je okej da temperatura posle par minuta vožnje ode na 90c?
Na displeju mi takodje gori žuta lampica sa slikom motora, video sam u uputstvu da se odnosi na exaust emission, zna li neko bliže šta nije u redu i da li ići na servis?
|
[ izida @ 18.07.2007. 10:52 ] @
i ja sam primetio da mi na astri g za par minuta temperatura brzo skoci,dobro je sto se tu i zadrzi u toku voznje tako da ne verujem da je to neki problem...sto se tice te lampice sto ti se pali,imao sam isti problem,odvezao sam ga u servis,stavili na aparat i za par minuta su resili problem,rekli su mi da se to palilo zbog lose namestenog ler gasa
[ rajkosladja @ 15.07.2011. 17:41 ] @
Na mojoj astri G 2.0 dtl,desava se to da pri brzini od 120-130km/h temperatura ide na skoro 100 C,ne znam sta bi mogao biti uzrok,da li neko ima ideju? Majstor mi je trenutno na moru pa sam u dilemi. Inace prosle godine sam radio glavu,ravnanje,zamena dihtunga,prelivnih creva itd.,i predpostavljam da tako nesto nebi smelo da se desava...
[ botr @ 15.07.2011. 19:22 ] @
Mozda termostat. Meni se desavalo da na uzbrdci, i ako nje velika i ne forsiram ga, temperatura skoci, a kada se spustam nizbrdo pada ispod normale. Zimi je bila muka da dostigne radnu temperaturu, pa je bilo problema i sa grejanjem. Sve je to reseno zamenom termostata. Mada ni ovaj novi nije bas neki, posle 5-6 dana stajanja se zaglavi, pa na prvoj uzbrdici digne temperaturu, kad tu otvori posle nema problema, sta god mu radio, prikovana je na normalu.
[ rajkosladja @ 16.07.2011. 12:13 ] @
Hvala na odgovoru,verovatno je to uzrok jer sam u toku zime imao problema sa postizanjem radne temperature i sa grejanjem...
[ Milojkovic @ 16.07.2011. 16:06 ] @
Proveriti rad termoprekidaca i same ventilatore, stanje hladnjaka ....
[ makis @ 18.07.2011. 11:59 ] @
Setio sam se ove teme od pre par godina jer sam i ja imao problema oko temperature.
Rezim rada ventilatora hladnjaka astra g 2.0 dti
[Ovu poruku je menjao makis dana 19.07.2011. u 12:28 GMT+1]
[ tdusko @ 20.07.2011. 10:08 ] @
LOL LOL LOL. Neverovatna koincidencija!
Tu temu sam otvorio ja, jer sam muku mucio sa mojom astrom a kojom sam bas pre dva dana posle 2 godine imao problema i hteo ovde upravo da se pozalim kad vidim neko je aktivirao ovu temu.
Ja inace nikad nisam resio inicijalni problem koji sam imao sa paljenjem lampice, a presao sam tacno 50 000 Km od kada sam kupio auto. Ne znam gde sve nisam isao, cak sam i ovde u nemackoj vozio u servis i nema sanse da nadju zasto se lampica pali kada se ukljuci ventilator. Znaci, cim ga malo opteretim vise, na primer uzbrdo 140 on krene da dize temperaturu do nekih skoro 100 stepeni i onda se ukljuci ventilator, upali se lampica i temperatura se ne penje vise i cim se popnem na brdo vrati se na 90. Takodje, ako ga vozim 160-170 par minuta na ravnom isto tako se ponasa.
Medjutim, sada mi se javio drugi problem. Pre neki dan sam dosao iz Minhena za BG bez problema. Znaci, temperatura zavarena na 90 stepeni osim u gore pomenutim uslovima. Kada sam krenuo nazad za Minhen pre dva dana auto je poceo da dize temperaturu i kada vozim 100 Km/h po ravnom u petoj brzini iako je spoljna temperatura samo 12 stepeni. Znaci, kako dajem gas tako kazaljka temperature ide ka 100 stepeni i kasnije ka crvenom. Ali, ako ukljucim grejanje u kabini temperatura spada na 90 stepeni pri voznji od 120 Km/h u petoj brzini po ravnom. Tako sam vozio ceo put sa otvorenim prozorom i full grejanjem u kabini.
Stajao sam i proveravao nema pritiska u crevima, nema pritiska u boci, nema ulja u boci, ventilatori rade kao ludi. Ostaje mi da sumnjam na termostat koji se zaglavio zatvoren. Nisam se setio da proverim da li je donje crevo ladno.
[ Sceka @ 20.07.2011. 11:40 ] @
Citat: tdusko: LOL LOL LOL. Neverovatna koincidencija!
Tu temu sam otvorio ja, jer sam muku mucio sa mojom astrom a kojom sam bas pre dva dana posle 2 godine imao problema i hteo ovde upravo da se pozalim kad vidim neko je aktivirao ovu temu.
Ja inace nikad nisam resio inicijalni problem koji sam imao sa paljenjem lampice, a presao sam tacno 50 000 Km od kada sam kupio auto. Ne znam gde sve nisam isao, cak sam i ovde u nemackoj vozio u servis i nema sanse da nadju zasto se lampica pali kada se ukljuci ventilator. Znaci, cim ga malo opteretim vise, na primer uzbrdo 140 on krene da dize temperaturu do nekih skoro 100 stepeni i onda se ukljuci ventilator, upali se lampica i temperatura se ne penje vise i cim se popnem na brdo vrati se na 90. Takodje, ako ga vozim 160-170 par minuta na ravnom isto tako se ponasa.
Medjutim, sada mi se javio drugi problem. Pre neki dan sam dosao iz Minhena za BG bez problema. Znaci, temperatura zavarena na 90 stepeni osim u gore pomenutim uslovima. Kada sam krenuo nazad za Minhen pre dva dana auto je poceo da dize temperaturu i kada vozim 100 Km/h po ravnom u petoj brzini iako je spoljna temperatura samo 12 stepeni. Znaci, kako dajem gas tako kazaljka temperature ide ka 100 stepeni i kasnije ka crvenom. Ali, ako ukljucim grejanje u kabini temperatura spada na 90 stepeni pri voznji od 120 Km/h u petoj brzini po ravnom. Tako sam vozio ceo put sa otvorenim prozorom i full grejanjem u kabini.
Stajao sam i proveravao nema pritiska u crevima, nema pritiska u boci, nema ulja u boci, ventilatori rade kao ludi. Ostaje mi da sumnjam na termostat koji se zaglavio zatvoren. Nisam se setio da proverim da li je donje crevo ladno.
Ako je grejanje ukljuceno i duva vreo vazduh onda je termostat zaglavio zatvoren 100% (a kazes da se vozi preko 80 km na sat). Provereno i kod mene i kod drugih vise puta. Mana Opel-a je termostat, kupio sam nekoliko komada i ni jedan ne radi! Sada je leto a opet je zaglavio ali srecom otvoren tako da ne zurim...
Pozdrav!
[ tdusko @ 20.07.2011. 12:06 ] @
Ne da duva vreo vazduh nego ubija koliko je vreo. Ma i ja mislim da je termostat. Sobzirom da znam kakvo sra***e moze da napravi tako glup kvar, ja sam do sada uvek pred leto vadio termostat za svaki slucaj. Medjutim, ove godine sam imao neke turbulencije u zivotu pa sam totalno smetnuo to sa uma. Videcu ovih dana da ga skinem samo da prodje ova ladnoca.
[ Sceka @ 20.07.2011. 12:36 ] @
^^
Koja 'ladnoca, bre?! Pa mi pocrkasmo ovde, doduse trenutno pljusti kao ludo ali do pre sat vremena je bilo vruce i (danas oblacno) sparno do jaja! Ako je kod tebe hladno onda ce i ovde doci uskoro!
Inace bi trebalo da se ventilator ukljuci tek na 102 stepena! Mislim na ventilator hladnjaka, malo cudno ali i nije obzirom da moramo da koristimo antifriz i zimi i leti, a kako kazu on uslovljava to da se ventilator tako ponasa (tako je nastelovana vrednost termoprekidaca).
Pozdrav!
[ tdusko @ 20.07.2011. 12:50 ] @
Pa recimo da je toliko hladno da sam toliko popizdeo, seo u kola u cetvrtak posle posla, stigao u 5 ujutru u BG i u 9 ujutru cekao ispred kapije Kosutnjaka da se otvori bazen i da uhvatim bar nesto od ovog leta i sunca. Trenutno je ovde 12 stepeni, kisa sipa kao iz lavora non stop i nema izgleda da ce biti nesto bolje narednih dana. Stize to do BG-a ali samo u vidu manje temperature od nekoliko stepeni. Nije to nemacka pa da bude jesen u sred leta :)
Inace, kazaljka temperature ne pokazuje bas tacnu vrednost, pokazuje par stepeni manje odnosno malo zakasnelo reaguje. Meni se ventilator pali kada kazaljka predje pola izmedju 90 i 100 sto je u tom trenutku tacno 102 stepena. Ovde bas u servisu imaju neki uredjaj koji se uperi u crevo sa vodom i on pokaze tacnu temperaturu u sistemu. Pratili smo vrednost kada se ukjlucuje ventilator i uredjaj pokazuje tacno 102 stepena dok na tabli u tom trenutku pokazuje recimo 97
[ cozmo_im @ 20.07.2011. 13:08 ] @
Vrucine su nenormalne, na 43-45 stepena na asfaltu u guzvi temperatura moze da bude malo iznad pola (ali ne sme da luduje), ipak je ovo veliko opterecenje za rashladni sistem. Desava se cak da u voznji autoputem od vrelog vazduha temperatura bude povisena. Mada, to ne bi smelo ici preko 95 stepeni ako je rashladni sistem u redu.
Obicno temperatura se dize kad nema pritiska u sistemu, kad nema tecnosti (ima je malo), ili termostat/vodena pumpa ne rade. Ili ima vazduha u sistemu. Nije bitno dal je ladno il toplo napolju.
Obicna provera sistema na pritisak moze resiti problem - termostat se proverava ako je donje crevo ladno, znaci da nije ok...
[ Sceka @ 20.07.2011. 13:19 ] @
Citat: tdusko: ...u 5 ujutru u BG i u 9 ujutru cekao ispred kapije Kosutnjaka da se otvori bazen i da uhvatim bar nesto...
Mali Off zbog citiranog. Sto bas na Kosutnjak (otvoreni bazeni, lepo, mnogo lepo...), da nisi sa B. Brda "rodom"?! :)
Izvinjavam se za Off, jace je to od mene!
Pozdrav!
[ tdusko @ 20.07.2011. 13:30 ] @
[off]
Nisam, na Konjarniku sam ali sam radio 3.5 godine na brdu prvo u Izvorskoj pa onda u institutu Lola. Cesto sam posle posla isao da se osvezim, a i vikendom. Inace najvise volim te bazene jer najvise prostora ima, a i ambijent je najlepsi ubedljivo. Olimp mi je blizu ali iako je sportski centar prelep bazen mi nije bas omiljen. Doduse nesto su ga renovirali u zadnje vreme, ne znam da li je gotov.
[/off]
[ Sceka @ 20.07.2011. 13:50 ] @
[off]
:) Ja sam tridesetak godina ziveo u Kraljice Katarine, ulica ispod Izvorske, na kraju, privatne kuce do "Diplomatskog Naselja"... :)
[/off]
ENDE za OFF!
Pozdrav!
[ tdusko @ 02.08.2011. 09:11 ] @
Izvadio sinoc termostat i sve je profunkcionisalo. Temperatura sada mnogo vise varira ali bas me briga. Trosice malo vise ali nece mozak da me boli. Uzbrdo kad ga mucim digne do 95-100 ali cim upali ventilator ohladi ga. Nizbrdo spusti do 70-80, a na ravnom drzi oko 85-90 i to je to. Ne mogu da verujem da me je to s**nje toliko namucilo. Inace, termostat je bio star tacno 2 godine i 40 000 km.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|