[ glasmen @ 19.07.2007. 20:09 ] @
Radim GENERALKU na mojoj Lada-NIVA 1.6 /86.
Interesuje me misljenje drugih dali je bolje staviti original Ruske delove /VAZ/ ili nesto iz velike ponude Nemackih Italijanskih i drugih delova
[ bakara @ 20.07.2007. 00:23 ] @
Meni je nekako logicno da treba da stavis original ruske delove, cemu pitanje?
[ Srdjan Marinkov @ 20.07.2007. 09:13 ] @
Ja sam pre par godina imao Ladu-Samaru i morao sam da radim generalnu na njoj. Savetovali su mi da kupim originalne ruske klipove pkošto su KAO bolji. Uzeo sam komplet klipova za I specijalu, odneo ih u servis u koji sam odneo i blok motora na obradu, izmerili su ih i utvrdili da su svi klipovi različitog prečnika!!!
I šta ću, da ne bi kupovao nove, izbušili su cilindae u bloku na različite mere! Šljakalo je posle sve to kako treba, ali skroz mi deluje neozbiljno ta ruska industrija ako je tako nešto moguće da se desi, a u tom servisu u Vršcu su mi rekli da se ne dešava to prvi put sa klipovima za ruska vozila... Pa ti odluči sad sam!

[Ovu poruku je menjao SrDJaNN dana 20.07.2007. u 14:55 GMT+1]
[ glasmen @ 20.07.2007. 14:23 ] @
I meni su rekli u servisu da prvo donesem delove pa ce po njihovim dimenzijama da razbuse rupe,zato pitanje
[ lokke @ 01.08.2007. 10:35 ] @
Po iskustvu mogu reci da ruski delovi vise nisu kvaliteta sto su bile...Najveci deo ruskih delova je kvaliteta,ko' kod nas mala privreda sto pravi...
Ako hoces kvalitetu,uzmi delove nasih brendova ko' sto Cobest (Jugoazbest) zaptivaci,Motins klipovi,Prvi partizan ventili....nesto su skupji,ali vredi...
[ zid-su @ 30.01.2010. 13:17 ] @
Ruski delovi nisu toliko losi, pod pretpostavkom da su originalni.
Problem nastaje kad se kupi neki deo proizveden u maloj privredi (ruskoj, beloruskoj, ukrajinskoj, kineskoj) pa se prodaje kao original!
[ vladd @ 30.01.2010. 13:22 ] @
Ruski delovi su sasvim korektni. Problem je sto izmedju proizvodnje i krajnjeg kupca stoji serija prevaranata.

Po meni, ako se radi generalka, treba usaglastiti dimenzije klipova(mislim da je lakse obraditi ih na strugu nego razbusivati blok), usaglastiti tezine i klipnjaca i klipova na svakom cilindru, pa tek onda sastavljati motor.

Mislim da mehanicari bezobrazno komplikuju posao, u njihovu korist.

Poz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 30.01.2010. u 17:31 GMT+1]