[ Novake @ 27.07.2007. 13:50 ] @
Da li je neko menjao onaj gornji kod koša,cilindar i onu posudu za ulje.
Zamenjena je korpa.lamela i druk ležaj,auto lepo ide drzine se lako menjaju,ali imam utisak da varira visina kvačila,posebno kada duže vozim(npr.200km) i kada je auto ugrejan.Ulje je koliko znam bistro i bezbojno ali kod mene u posudi je tamno boje koka-kole.
Predpostavljam da su gumice u cilindru propale a ulje kada se zagreje bude redje pa prolazi pored njih?!
Cilindar košta oko 2500din i kažu da ga nije problem zameniti samo je nepristupačan.Da li je neko od vas to radio?
[ cozmo_im @ 27.07.2007. 14:22 ] @
A samo ulje da promenis? Prvi put cujem da se to nekom desava, jedino ako posle zamene nije sve leglo kako treba ili treba da se nasteluje kvacilo...
[ skorohaker @ 27.07.2007. 18:06 ] @
Kod mene je kvacilo na sajlu, tako da ne mogu da budem siguran ali mi se cini da treba da postoje 2 cilindra, glavni (koji vidis) i komandni (kod pedale). U tom slucaju, pre ce problem biti u tom drugom. Ja bih poslusao predlog iznad,pa posle isao dalje.
[ Novake @ 27.07.2007. 22:41 ] @
Kako se šteluje kvačilo,znam na kvačilima sa sajlom a ovde sajlu nevidim?
[ Novake @ 27.07.2007. 22:45 ] @
Na čepu piše Dot-3,u prodavnici kažu Dot-4,i da nema veze to što piše?
[ skorohaker @ 28.07.2007. 08:18 ] @
Dot3 je minimum, ne sme ispod tog standarda.