[ Orlando11 @ 28.07.2007. 00:43 ] @
Zanima me mišljenje o ovom automobilu, vrline, mane, vredi ili ne vredi uzimati, cene održavanja i sl. Pozdrav. [Ovu poruku je menjao Orlando11 dana 28.07.2007. u 01:57 GMT+1] |
[ Orlando11 @ 28.07.2007. 00:43 ] @
[ jocaNI @ 16.09.2011. 23:42 ] @
Samim pogledom na ovaj auto, stiče se utisak da je to jedan siguran porodični auto, 9 airbegova dovoljno govori, posebeno kada se radi o svakodnevnom odlasku do vrtica i skole sa decom. Meni izgleda više nego dobro http://auto.oglasi.rs/oglas/31...ili+novi+sad+toyota+2007+dizel, Kakva je situacija sa servisom, ako ima neko, nek podeli iskustvo
[ cozmo_im @ 17.09.2011. 07:22 ] @
Osim pocetnih problema sa 1.8 vvti motorom u vidu garniture dihtunga u glavi (samo prvi modeli), sve ostalo je besprekorno, a mislim da i od 2007 godista na ovamo su popravili osetljivu garnituru dihtunga za neka trzista (inace stvar je u nasem gorivu i uslovima voznje vise nego u samoj garnituri) - desavalo se da nakon 150.000km dodje do popustanja dihtunga glave i pregrevanja zbog toga, sto je iziskivalo zamenu istog. Ali iz mog nekog iskustva znam da se u voznom parku od jedno 15 Versoa samo jednom vozilu to desilo (automobili su vozeni u firmi od strane vise vozaca).
Inace vredi za sve pare. Dakle samo obratiti paznju pri kupovini na temperaturu motora i tvrdocu creva koja idu u hladnjak ako je presao dosta i to je to. Inace je jedan od najpouzdanijih automobila uopste. [ jocaNI @ 18.09.2011. 19:37 ] @
Hvala Kozmo, baš si mi pomogao sa komentarom.
[ Nocni @ 18.09.2011. 20:30 ] @
Nesto nije u redu sa ovim linkom... tamo pise da se radi o dizelu...
Taj 1.8 vvti (1ZZFE) je odlican motor i ovo sto cosmo kaze da je bilo problema bilo je nekada ranije jer taj motor se proizvodi odavno... Kod tog vozila je odrzavanje svedeno na najmanju mogucu mjeru, cak nema ni zupcasti kais i ne treba raditi veliki servis sve do 250.000 km. Nikako se ne kvare niti motor niti drugi sklopovi... Jedini problem, ako se to moze nazvati problemom, je taj sto se corolla verso proizvodi u Turskoj, pa se podsvjesno ocekuje neki nizi kvalitet zbog toga... Toyota deklarativno kaze da je kvalitet isti i na to se sustinski nebi trebalo obazirati jer po kakvim se sve africkim zemljama proizvode vozila ili djelovi renomiranih Evropskih proizvodjaca... Turska je jos i dobra. Jedino sto je vazno treba zbog 16 ventila i zbog vvti tehnike mijenjati ulje na 10.000 i to najkvalitetnije 5W30 i nema problema bukvalno nikada... Samo ne castrol edge a drugo koje god hoces... Probleme bi jedino mogao da ocekujes ako ugradis plin u to vozilo sto toyota nikako ne preporucuje... Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|