[ Milan M. Radovic @ 31.07.2007. 21:06 ] @
Imam Jugica 45A ,ali nisam vlasnik kola,pa kakva je onda procedura sa papirima?
Moram li i s onim ko ugradjuje (servis) da nesto posebno uradim? Ili mogu iako nisam vlasnik?
Kako ide procedura za atest (atest papir cu imati ,ali me zanima procedura u supu,sta sve treba)?
Ako bas moram da prevodim kola ,kolito to kosta i koliko traje,sta je sve potrebno?

Mnogo pitanja a?... sorry.
[ bakara @ 31.07.2007. 22:04 ] @
Jedno OT pitanje:
A sto ne bi preveo yuga, kladim se da nisi ni pitao koliko kosta
[ Milan M. Radovic @ 31.07.2007. 22:30 ] @
Problem je sto je vlasnik nasa rodjaka i treba da je moljakamo za sve i jako je zaguljena,a to je dodatnih 100e koliko ja znam za prevod. A ja nemam i te pare. Skupio sam jedva za ugradnju i ko zna kad cu evre imati ponovo na gomili. Prenos vlasnistva koliko ja znam traje negde od 15-30 dana?... mozda gresim.

Lakse je da prevedemo negde na prolece, jer sada vec mesecima planiramo (roditelji i ja..) da ugradimo plin.
Lakse je dakle,da se i ovaj put gospodja proseta do SUP-a i da licnu kartu... ali i ona mi ide na zivce sa tim,pravi dramu ko da je to toliko tesko. I sad mi je to veca frka no sto sam ocekivao.Da nema atesta,sve bi bilo lakse...ali kad je vec tako - interesuje me detalja procedura... sa naglaskom da sam iz Panceva , pa ako je to vec neko radio skoro,da mi objasni.

Do sad sam saznao da atesta za uredjaj dobijam od servisa,a atest za ispravnost rada treba da radim gde? Ne treba valjda da idem na masinski fakultet u beograd? Sve su to jako zakomplikovali ... nesto kao treba da se menja i saobracajna i sto cuda i sve je konfuzno,tako da bi mi iskustvo nekog dobrodoslo.
[ bakara @ 31.07.2007. 22:54 ] @
Citat:
Milan M. Radovic: Problem je sto je vlasnik nasa rodjaka i treba da je moljakamo za sve i jako je zaguljena,a to je dodatnih 100e koliko ja znam za prevod. A ja nemam i te pare. Skupio sam jedva za ugradnju i ko zna kad cu evre imati ponovo na gomili. Prenos vlasnistva koliko ja znam traje negde od 15-30 dana?... mozda gresim.

Sve gresis...

Ako je vec vlasnica zaguljena, nemoj je ni voditi u sup vec je vodi u opstinu ili u neku agenciju i napravite ovlascenje, sa njim sve mozes sam da zavrsis, cak i posle da napravis kupoprodajni ugovor i prevedes auto na sebe.

Prevod za tog Yuga sigurno ne kosta vise od 1000-2000 dinara i zavrsava se odmah istog dana.
[ Milan M. Radovic @ 31.07.2007. 23:50 ] @
Citat:
bakara: Sve gresis...

Ako je vec vlasnica zaguljena, nemoj je ni voditi u sup vec je vodi u opstinu ili u neku agenciju i napravite ovlascenje, sa njim sve mozes sam da zavrsis, cak i posle da napravis kupoprodajni ugovor i prevedes auto na sebe.

Prevod za tog Yuga sigurno ne kosta vise od 1000-2000 dinara i zavrsava se odmah istog dana.


uffff... dobro,ali ne treba kupoprodajni ugovor (auto je vec 2 godine kod nas) samo nije preveden...blabla..
Da li si 100% siguran da je to istog dana zavrseno i da kosta samo toliko?
[ bakara @ 01.08.2007. 00:09 ] @
Pre dva meseca sam radio prevod svog auta i zavrsio za oko sat vremena sve.

Sto se cene prevoda tice nisam 100% siguran, pitao sam koliko kosta prenos za zeninog yuga 1992 god. 55ks i kostalo je oko 800 din + kupoprodajni ugovor koji je tu negde od 800-1000din.

Update:
zaboravih, trebace ti i nova saobracajna, a ona je ako se dobro secam 175 din.
[ lancia88 @ 01.08.2007. 08:14 ] @
Pozdrav,

cene ugovora su itekako iznad toga, pomenute cene su redje, visina poreza je tu negde a saobracajna je 270 dinara ali uz nju ide i administrativna taksa od 1130 dinara trenutno kao i priprema papira za prevodjenje saobracajne na svoje ime. Ode poneki dinar vise a posto se radi o tudjem dinaru, bolje da budemo malko precizniji, bar iz kolegijalnih razloga. Ipak, generalno prevod treba uraditi, ako nista, ono makar zbog procedure atestiranja. Olaksace zivot onome ko ga ozvanicava u vozilu, za samu ugradnju nema nikakve veze.
[ Milan M. Radovic @ 01.08.2007. 09:42 ] @
Citat:
lancia88: Pozdrav,

cene ugovora su itekako iznad toga, pomenute cene su redje, visina poreza je tu negde a saobracajna je 270 dinara ali uz nju ide i administrativna taksa od 1130 dinara trenutno kao i priprema papira za prevodjenje saobracajne na svoje ime. Ode poneki dinar vise a posto se radi o tudjem dinaru, bolje da budemo malko precizniji, bar iz kolegijalnih razloga. Ipak, generalno prevod treba uraditi, ako nista, ono makar zbog procedure atestiranja. Olaksace zivot onome ko ga ozvanicava u vozilu, za samu ugradnju nema nikakve veze.

Znaci,koliko bi morao da odvojim za sve to.... samo da nije 100e.... koliko sam cuo?
[ bakara @ 01.08.2007. 09:49 ] @
Pa rekao ti je lancia88...

Ja sam rekao oko 2000 dinara, ali sam zaboravio izgleda da sam placao tu taksu od 1130 dinara, ali opet je sve to zanemarljivo sitno +-1000 dinara

Uglavnom je to dosta manje od onih 100e
[ uraa @ 01.08.2007. 12:39 ] @
@Milan M. Radovic

Sto se tice procedure ugradnje plina, servis ti ugradjuje plin i daje ti ateste za flasu i rasplinjac (ne secam se da li je bilo za jos nesto). Posle toga atestiras samu ugradnju uredjaja a to rade masinski fakulteti (ja sam iz Subotice pa su dolazili Novosadjani kod servisera koji mi je ugradjivao plin). Posle ides na tehnicki pregled pa to posle nosis u SUP. U saobracajnu upisuju da imas ugradjen uredjaj ali ne znam da li se menja nova saobracajna posto sam ja tada registrovao i prepisivao automobil pa sam svakako morao da menjam. Inace, ako ti nije aktuelna registracija, tehnicki i SUP mozes da odlozis do registracije pa da sve obavis odjednom. Ovo koliko znam nije bas po propisu ali cajci ne prave probleme ako imas napravljen atest pa tako vozis.
Ovo sam radio prosle godine pa proveri da li se mozda nesto promenilo.

PS. Obrati paznju na ateste za flasu i rasplinjac koji ti daje serviser posto znam neke koji su ugradjivali kod jeftinih majstora pa atesti nisu bili ispravni.
[ Milan M. Radovic @ 02.08.2007. 10:57 ] @
U principu ,ja kevu moljakam da ugradi plin vec godinu dana unazad. Saznali smo za servis ovde,u Pancevu, u koji dolaze sa masinskog fakulteta ljudi i vrse atest... :D tako da su problemi velikim delom reseni.Prenos vlasnistva i registraciju radimo preko agencije i nekako cemo sve to resiti (ja i keva)...sta cete,mamin sin :D

Ono o cemu razmisljam trenutno je koliko je dobro da pored boce stoje zvucnici?
A pitanje da li ce stati uopste (to su panasonic zvucnici od jedne linije svaki je sirok po 20cm,sto je oko 40-50 cm ukupno...
Mislim da uzmem onu bocu od 40L.Mislio sam i onu od 30,ali razmisljam da bih je non stop punio jer ionako trosi vise od benzina za nekih 10% ,ako sam dobro cuo...Moze li neko da mi proveri validnost izlaznih podataka ovog dokumenta dole koji meri potrosnju plina.. ja pravio,pa ne znam da li je tacno. Znaci ne zanima me sintaksa...za to bih bio u PHP forumu,nego da li dobro sve to racunam.. mislim da da,to ne moz' da omane nego mislim na "stanja motora" i proncente vise potrosnje pline u odnosu na zinbe.