[ EHHO @ 03.08.2007. 13:18 ] @

Posto su me skoro zezali brisaci (kako ukljucim brisace crkne mi osigurac) pomislim ja mozda je motor. Kupim polovan drugi motor koji je 100% ispravan, opet isto. Ajde reko mozda je relej, ali kad sam zamenio relej ponovo ista prica. Uzmem da ispitam konektor koji ide na motor i dodjem do zakljucka da mi problem pravi zeleno/crna zica. Skinem ja nju sa konektora i prikljucim motor nema izbijanja osiguraca ali sam ostao bez onog povremenog rezima ukljucivanja brisaca.

Nabavim ja el. semu od auta (ne slaze se nijedna sema od Golf-a II od 1985-1992, nego mi pase od Jette, reko nema veze svaba imao viska pa postavio tu tablu za osigurace i releje) i resim da sredim gore pomenuti kvar (sta cu kad volim da sve funkcionise kako treba). Skinem relej za prednje i zadnje brisace da vidim da li se sve slaze sa semom koju sam nabavio i kad sam ih vratio brisaci ni da mrdnu, kao ni prskalice, a sada jos mi i neradi ventilacija (pre skidanja releja sve je radilo). Uzmem instrument da proverim osigurace prva 4 ispravna, a zato od 7 - 14 osiguraca nista (osigurac ispravan a na njegovom ulazu nema nikakvog napona).

Ako neko zna odakle prvo da pocnem da gledam neka pomaze, jer sam poludeo i ne mogu uopste da razmisljam, pa reko bolje da pitam jos neke ljude pre nego sto krenem da trazim sve od pocetka sto je slozicete se ogroman posao.


P.S. Da li je mozda instalacija u auto razvedena na vise grana pa da mi zato taj red osiguraca neradi i ako neko zna gde se nalazi to cvoriste. Da li iza same kutije sa osiguracima ili negde drugo.

Hvala svim ljudima koji su spremni da pomognu.
[ vladd @ 03.08.2007. 15:17 ] @
Ta instalacija kod golfa 2 je pojam smeha i aljkavosti. To su koristili i kradljivci da dobiju kontakt bez kljuca, ventilator na 3 ablend i stop, ili samo ablend, ili neke slicne akcije, i eto napona na bobini. Jednostavno lose uradjeno, puno muke da se dotera u red.

Moras da pregledas interval prekidac, i rucicu na volanu, da nema neki spoj sa masom.

Dobru semu neces bas naci, ili da nabavis hejnsovu knjigu, tamo su malo obradili verzije, nemci su stalno nesto muljali "sa opremom", te ovo skinu, ono dodaju, deo instalacije moze cak i da "visi".
I naravno, pproveri da nije neki kabl ustinut, desava se kod montaze radija...

Poz.
[ ~Vojvoda @ 03.08.2007. 16:15 ] @
Nisam znao da G2, ima tako problematicnu instalaciju.
Vidi moj savet ti je da se kreces uz instalaciju u kontra smeru od toka struje, znaci, upalis brisace, i meris napon izmedju mase i : 1.motora brisaca, 2.releja, 3. prekidaca na stubu volana, i tako sve do razvodne kutije sa osiguracima i akumulatora. Jeste da ovo sada je malo verovatno da je kvar, ali nije na odmet da proveris koliki ti je el. otpor mase, ako imas multimetar, lepo skini "-" pol i izmeri el. otpor izmedju kraja koji ide na ACU i mesta gde se taj kabal srafi na sasiju. Cak i da je vozilo 100% ispravno valja se to nekada proveriti s vremena na vreme.
I jos jedan savet, obavezno kraj sebe papir i olovku, i sve zapisuj i nacrtaj kako je bilo povezano, u slucaju da ne proradi da ipak vratis sve kako je bilo.