|
[ rakula @ 04.08.2007. 13:27 ] @
| Dakle interesuje me mišljenje vas koji ste iskusni i koji ste imali dodira sa ovim automobilima. Koji auto da izaberem,govorim o novom autu, astru 1.4 ili clio 1.2, benzinci su u pitanju. Naravno budite što iscrpniji sa informacijama.
Hvala ! |
[ slobapet @ 04.08.2007. 17:37 ] @
Nisam upozat sa cenama i opremom u istom cenovnom rangu, ali po onome sto sam osetio u voznji i sa jednim i drugim, pre bi se opredelio za clio 3. Pre svega tehnologija je nova, noviji auto, udobniji- ne oseca se svaka neravnina na putu- a i posle kad razmislis o prodaji bolje ces da prodjes. Ipak Astra je auto koji je izasao '98 a clio 2006. Mislim i po velicini prostora koji nude da su priblizni. E sad sto se tice cena servisa i nabavke delova bar u garantnom roku razlika je verovatno 100-tinak evra sto i nije nesto. Vec kasnije u vangarantnom roku nabavka delova uopsteno za francuze je skuplja, i teza.
Pa sad vidi, nadam se da sam malo pomogao
[ Atsa @ 21.09.2008. 11:29 ] @
Ja sam kupio skoro reno klio 1.2 16v, 2001.godiste za 5100e
veoma je stabilan, malo troshi, ubrzava kao lud...vozim ga 170 veoma lako..ne pravi nikakve probleme...
Moj brat ima astru 1.4, ima vise mesta na zadnjim sedistima sto meni i nije plus jer se ja retko vozim na zadnjem sedistu:)
u klio mogu da stanu 4 odrasla coveka od 100 kila...meni je to i vise nego dovoljno
[ kuntalo @ 26.09.2008. 12:11 ] @
Citat: Atsa: Ja sam kupio skoro reno klio 1.2 16v, 2001.godiste za 5100e
veoma je stabilan, malo troshi, ubrzava kao lud...vozim ga 170 veoma lako..
Sve je u redu, ali ovu tvrdnju stvarno ne mogu da oćutim.
Renoov 1.2 motor je najveće malo g. koje sam imao (i još uvek imam) prilike da vozim. Reći da "ubrzava kao lud" i "malo troši" nije čak ni neosnovano favorisanje, već čista laž. Tromiji i halapljiviji ovaj motor verovatno nije ni mogao da bude.
1.2 iz Korsi je nešto bolji, dok su Fiatovi 1.1 i 1.2 za pomenute, a posebno za "Francuza" nedostižan cilj u tehnici i inženjerstvu.
Daleko od toga da je Clio sam po sebi loš auto, šta više, sa 1.5DCI od 50kW motorom, moj je favorit (jedan od).
[ tdusko @ 27.09.2008. 08:05 ] @
Citat: Atsa: Ja sam kupio skoro reno klio 1.2 16v, 2001.godiste za 5100e
veoma je stabilan, malo troshi, ubrzava kao lud...vozim ga 170 veoma lako..
I meni je ovo bilo sumnjivo. Jedan moj kolega ima 1.2 ali sa 8v i kaze da preko 120 nije prijatno voziti, jer je motor preslab. Znam da je 16v jaci ali ne verujem da moze da bude toliko jaci da se vozi 170 kao od sale. Jedino cime se moj kolega hvali jeste da mu u gradu(Beogradu) trosi do 6l. Doduse vozi ga samo na relaciji Novi Bg - Banovo brdo ali u smerovima kada nema guzve tako da ni to nije bas merodavno.
[ Zarko Silic @ 27.09.2008. 11:46 ] @
Reno 1200 8V i 16V su veoma razliciti i na njima skoro nista nije isto. Narocito performnse.
Fiatovi motori, za istu snagu, idu bolje.
Opelovi benzinci sa 3 cilindra su za izbegavanje. 1.4 16V motor im je solidan.
[ tdusko @ 27.09.2008. 14:43 ] @
Citat: Reno 1200 8V i 16V su veoma razliciti i na njima skoro nista nije isto. Narocito performnse.
Mislio sam da im je ispod glave sve isto ali izgleda da sam se presao.
[ kuntalo @ 27.09.2008. 16:00 ] @
Citat: zarsilic: Fiatovi motori, za istu snagu, idu bolje.
I, dodao bih, mnooogo manje troše.
PS: Sramota je moja što sam neobavešten (sa obzirom na to da u mojoj firmi čine dobar deo voznog parka), ali da li su u Clio III iz 2007. 1.2 motori sa 8 ili 16 ventila? Ako su potonji, onda su težak treš. Mogu misliti kakvi su tek ovi sa 8V.
[ Atsa @ 28.09.2008. 17:51 ] @
Citat: kuntalo: Sve je u redu, ali ovu tvrdnju stvarno ne mogu da oćutim.
Renoov 1.2 motor je najveće malo g. koje sam imao (i još uvek imam) prilike da vozim. Reći da "ubrzava kao lud" i "malo troši" nije čak ni neosnovano favorisanje, već čista laž. Tromiji i halapljiviji ovaj motor verovatno nije ni mogao da bude.
1.2 iz Korsi je nešto bolji, dok su Fiatovi 1.1 i 1.2 za pomenute, a posebno za "Francuza" nedostižan cilj u tehnici i inženjerstvu.
Daleko od toga da je Clio sam po sebi loš auto, šta više, sa 1.5DCI od 50kW motorom, moj je favorit (jedan od).
Brate, nas cetvorica od preko 100 kila se vozilo autoputem bg-ns 170 ko od shale. Ja josh nisam vozio kola koja su stabilnija i bolje ubrzavaju. Klio je sve samo ne trom! Potroshnja mu je 5l najvise na autoputu a po gradu oko 6l. Pritom se motor uopshte "ne muchi".
Ja ne znam koji ti 1.2 imash ali ja ovaj ne bih menjao ni za jedan drugi...a nemam razloga da lazem. Moguce da si naishao na neki krsh, jebiga.
A te fiate shto pominjesh...na dan ih prestignem najmanje 20ak...vuku se samo tako.
Takodje, taj 1.5 dci ima 65ks a ovaj 1.2 16v 75ks.
[Ovu poruku je menjao Atsa dana 28.09.2008. u 19:02 GMT+1]
[ kuntalo @ 28.09.2008. 20:04 ] @
"Brate",
ne verujem Ti nista, jer- lazes. Cemu to- ne znam, niti me zanima.
Sem ukoliko ne vozis onaj 1.2 turbo, mada Ti ni tad prica o laganih 170km/h sa 4 stokilasa u kolima ne pije vodu.
A da sam naleteo na los primerak- malo je verovatno, 20 od 20 sebi ne bi priustila ni Zastava, a kamo li jedan Renault.
Ako ih prodajes, verovatno Te znam, ukoliko radis na Sajmistu. Mogu li onda da predlozim direktoru da ih sve zamenimo, jer smo, baksuzi, "naisli na 20 krsheva", kako si strucno opravdao ovo g. od motora?
[ Atsa @ 28.09.2008. 21:29 ] @
Shto si toliko ogorchen? Dobro, nisi "brat". Ne prodajem kola, govorim iz perspektive obichnog korisnika, vozacha koji je sasvim prosechan i koji je vozio prosechan broj kola u zivotu.
Imam dosta drugova koji voze automobile tipa Megana 1.6 16v npr i svi koji su seli u ovog Clia su vishe nego odushevljeni!
A glupo je da govorish da lazem jer me ne poznajesh tako da je to prilichno nekulturno. Bilo kako, ne dotiche me mnogo shta ti mislish, samo zelim da kazem da sam vishe nego zadovoljan Cliom 1.2 16v.
Motor je odlichan, 75ks je vishe nego dovoljno da auto od 1t ide 170km/s, Clio je dosta sirok i nizak tako da savrsheno ulazi u krivine i izvanredno ubrzava.
Jedina mana koju mogu da uochim je nedostatak prostora na zadnjem sedishtu shto je sasvim evidentno, ali kome to nije zahtev kao meni npr, nije ni mana.
Ako mi neko ne veruje i misli da lezem neka ukuca na youtube "clio 1.2 16v"....postoji na desetine snimaka ljudi koji ga voze i do 190 itd....auto je veoma zabavan i lak za voznju...to je realnost....
Pozdrav!
[ Nebojsa Milanovic @ 28.09.2008. 21:36 ] @
Atsa, ne pričaj bez veze, Clio 1,2 16v i Megane 1,6 16v ne mogu da se porede.
[ Atsa @ 28.09.2008. 21:52 ] @
Ne mogu da se porede jer su razlicita klasa, ali Clio je mnogo lakshi za upravljanje, dosta je sigurniji u krivini...vozio sam par Megana...na svima volan nekako "kasni" za tochkovima shto kod Clia nije nikako sluchaj...Clio je ubedljivo najzabavniji auto za voznju koji sam do sada sreo.
[ popovicvl @ 29.09.2008. 15:52 ] @
Nemojte se liziti...mozda kazaljka prebacuje vise od 40 km/h,sto je moguce.
Zakoni fizike su takvi da sa 60 KS ne moze da se prebaci vise od 160 Km/h.
Ja u Focusu od 100 KS treba nacekam dok kazaljka ne dodirne 170,a da ne pricam preko toga.
Na auto putu od Pojata do Sr. Mitrovice sa prosecnom brzinom od 160 Km/h pretekli su me tri auta,
pa ako Atsa primetis da te zaobilaze cesto znaj da ta kazaljka nije dobra i moze pokazati i 200 km/h na sat,
ali to nije to.
[ Atsa @ 29.09.2008. 17:23 ] @
Ja jedino da uzmem da vozim ljude sa foruma pa da ih redom uveravam da 75ks u cliu izvlaci 170 bez problema.
Zakoni fizike...hah...60ks do 160, kako li si to izracunao bas me zanima...
[ Atsa @ 29.09.2008. 17:32 ] @
[ etjen @ 29.09.2008. 17:58 ] @
Atsa, moram da ti pruzim podrsku.
Ako moj Twingo 1.2 8V moze bez problema sa klimom da predje 150km/h (digitalni brzinomer) a on ima 60konja, zaista ne vidim zasto Clio 16V sa 75 konja ne moze da ide 170km/h?!?
Moj dobar prijatelj inace vozi takvog Clia i njegova prica se potpuno poklapa sa Atsovom.
Tako da, sto se mene tice, ja verujem da covek govori istinu.
Inace, brzinomer moze da laze (i laze u vecini slucajeva) ali retko kad iznad 10km/h.
OT
Pre desetak godina imao sam Corsu kockicu 1.2 OHC vozio sam je (sa jos dvoje ljudi u kolima) 170km/h! Bilo mi je neverovatno da ide toliko, mislio sam da laze brzinomer i to debelo... Ali moj prijatelj me je pratio u Escortu RS i kada je vozio istom brzinom kao i ja, njemu je brzinomer pokazivao neverovatnih 180km/h!!! (jos uvek se secam njegove zgranute face kada smo se zaustavili, nije mogao da veruje da Corsa ide toliko)
Eto, ja ovo ispricah, neko ce sad reci da izmisljam ili slicno ali sve je istina od reci do reci-pa ko veruje-veruje!
[ Nebojsa Milanovic @ 29.09.2008. 19:03 ] @
Ja sve vreme mislim da Atsa govori o novom Cliu-u, a ono je u pitanju stari. Nema sumnje da ovaj stari ide 170, ali kakve to veze ima? Naravno da ide toliko, kada je toliko mali.
Ali to je auto konstrukciono star preko 10 godina, i to u nižem delu B segmenta i besmisleno ga je porediti sa savremenim autom C segmenta, tamam i da ide ne-znam-koliko bolje.
Nije taj Clio loš, svojevremeno mi se sviđao, ali ima jako malo prostora unutra.
Kada bih ga razmatrao, uzimao bih u obzir samo 1,6 16v varijantu sa 110 ks, ona zaista ide lepo.
Još jedna stvar: taj mali Clio ima farove koji su osetno jači od velike većine i današnjih auta B i C segmenta.
[ popovicvl @ 01.10.2008. 18:04 ] @
..oprostite,nisam znao da se prica o motoru od 75 Ks.Sa tom snagom moze da ide 170...doduse jedva.
[ kuntalo @ 02.10.2008. 18:30 ] @
Kao malo opravdanje za ovaj motor, neka bude činjenica da Clio III prazan teži 1175kg (!). Danas pogledao u saobraćajnoj.
Nešto je živahniji u novom Twingu, čija je masa (praznog vozila) 820kg, ali je i dalje potrošnjom inferioran u odnosu na Fiatov pandan.
Pozdrav!
[ Zarko Silic @ 02.10.2008. 19:02 ] @
Proveri ponovo te tezine. Nesto ne stima.
Opel Vectra 17 TD je teska 1170KG.
oko 900Kg bi trebalo biti.
http://www.wisebuyers.co.uk/in...;ids=RE004476&ids=RE002641
[ kuntalo @ 03.10.2008. 07:26 ] @
Proverio:
PS: Link koji si ostavio je za Clio II. Evo ga pravi, baš u opremi koju je moja firma uzela. Navode masu od 1080kg, mada vidim da je klima (koju naše Klidže imaju) i neke džidža-bidže opcione.
http://www.wisebuyers.co.uk/mo...Renault/Clio+(2007-)/RE005016/
[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 03.10.2008. u 08:39 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 03.10.2008. 21:11 ] @
Saobracajna knjizica nije merodavna. Vidjao sam svakakve gluposti da pisu.
I na onom sajtu koji sam postavio ima dosta gresaka. Treba pogledati originalno uputstvo, ili ga nositi na stocni kantar. Bez rezervnog tocka, alata i sa praznim rezervoarom.
Ne bi smeo biti vise od 900 Kg.
[ etjen @ 03.10.2008. 22:03 ] @
Citat: zarsilic: Saobracajna knjizica nije merodavna. Vidjao sam svakakve gluposti da pisu.
potpuno se slazem sa ovim
[ Atsa @ 03.10.2008. 22:30 ] @
[ tdusko @ 04.10.2008. 14:20 ] @
Code: Ja sam na dosta mesta video da je tezak oko 900kg
http://www.globalcar.com/datas...02_Renault_Clio_II_1.2_16v.htm
Opet greska.
Kuntalo prica o tezini klija III, a ne klija II. Na istom sajtu postoje podaci i za klija III iz kojih se jasno vidi da je najlaksi model tezak 1080 Kg
[ Nikola_BGD @ 01.12.2008. 10:06 ] @
Samo mali OT o cliu II
Vozio sam to cudo letos kad sam se vracao iz crne gore. 1.2 16V 75ks.
Auto ide pristojno za svoju velicinu, mada su mi ubrzanja daleeeeko od spektakularnih. Pristojna i to je to. Naravno, nisam isprobavao da li moze da ide 170.
Auto je udoban, a sto se tice upravljivosti, mislim da je previse "mekan" tj da se na volanu po mom ukusu ne oseca dovoljno ono sto se desava izmedju tockova i asfalta. Vise mi vuce ka nekoj gradskoj udobnosti nego upravljivosti u ostrijim nacinima voznje.
O skucenom prostoru u istom bolje da i ne trosim reci. Imam utisak, da nema prednjeg stakla, da bih mogao da posegnem rukom i otvorim haubu. Kao da me je neko zipovao u paklu cigareta. Premali auto za bilo sta osim po gradu...a i tad ga ne bih kupio, prosto suvise mi je mali. (Da se razumemo, nemam ja 190+cm, samo ne volim toliko mala vozila)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|