[ domaci_a_nas @ 07.08.2007. 19:05 ] @
Da li je ovako nesto moguce? Automobili su mi uvek bili nepoznanica, ali voleo bih da kupim nekog juga oko 700 evra, da dodam nekih stotinak da ga doteram, ne vise i da mi to bude jedino ulaganje u prvih par meseci, dok ne skupim vise novca za neku krupniju opravku. Znam da je tesko dati bilo kakav konkretan odgovor na ovo pitanje, ali ako mi neko moze pomoci iz iskustva bio bih vrlo zahvalan.
Pozdrav
[ hakinen @ 07.08.2007. 23:29 ] @
Veoma tesko da ces za tu lovu naci iole pristojan auto!
Iskustvo recimo drugar je kupio keca 85' pre godinu dana, platio 500e, imao je i plin, ali je limarija kao i motor bila u dosta losem stanju! Na popravke raznih delova do sad je dao preko 300e, doduse jeste presao 20k kilometara ali i dalje ima dosta nesiguran i nebezbedan auto!
I stalno nesto crkava, riknjava, ali on to i dalje tera jel nema para za nesto bolje!

Drugo iskustvo, deda je prodao pre 2 godine yuga 86' 45A, koji je onako bio lepo nasminkan spolja, jel mu je radjena limarija, al zato motor menjac i zadnja greda nisu vredeli nicemu, al se ipak nasla "budala" koja je dala za to zadovoljstvo 700e!
Pa sad ti vidi!
[ kuntalo @ 10.08.2007. 08:14 ] @
Verovao ili ne, automobile cenovnog ranga koji si naveo je mnogo lakse izabrati i kupiti nego recimo, do 3kEura.
Stvar je u tome sto pogresno zakljucujes. Sem ukoliko si neverovatne srece, u Srbiji je potpuno nemoguce vozilo kupljeno za 700Eura dovesti do operativnog i tehnicko ispravnog i bezbednog stanja za 100Eura.
Pri ovakvim plateznim mogucnostima, trebalo bi naci vozilo za 200 do 300Eura koje bi ulaganjima od 500 do 600 Eura ucinio ispravnim i bezbednim za voznju. Ponovo napominjem "only in Serbia"...

Ja Ti preporucujem Renault4.
[ vladd @ 10.08.2007. 10:36 ] @
Ta kombinacija je nemoguca misija. Ne upustaj se u takav posao, bolje sakupi jos malo para, i sve vereme trazi neki autic, ne bi li naleteo na neki kome ne treba zamena svega..

Poz.
[ kuntalo @ 10.08.2007. 11:04 ] @
Citat:
vladd: Ta kombinacija je nemoguca misija. Ne upustaj se u takav posao, bolje sakupi jos malo para, i sve vereme trazi neki autic, ne bi li naleteo na neki kome ne treba zamena svega..

Poz.


Nazalost vladd, veeeliki broj ljudi nema ni ovoliko sredstava za kupovinu automobila koji danas, slozices se, apsolutno ne predstavlja luksuz vec potrebu. Sigurno je najlakse reci "sakupi jos malo para", ali pitanje je, koliko bi to "malo" jos bilo? 50? 500? 1000? Koliko bi jos nash prosecan sugradjanin gulio djonove dok ne sakupi sumu dovoljnu za neki pristojan auto?
Koliko mogu da zakljucim, postavljacu teme bi to cak bila prva kupovina motornog vozila, te bi, shodno budzetu, kroz postepenu popravku i "krpljenje" naucio mnogo vise o auto- mehanici nego na bilo kom forumu.
Misljenja sam da to sto decko ima samo 800Eura nije razlog da ne ucestvuje u saobracaju kao vozac, pa makar i "Reshoa", "Pegle", "Fikusa" ili neceg drugog.

[Ovu poruku je menjao kuntalo dana 10.08.2007. u 12:33 GMT+1]
[ vladd @ 10.08.2007. 12:08 ] @
Ja sam na par foruma, ukljucujuci i ES, prepricao moju pricu, sa kecom za 700DM (ekvivalentan ovom), i prilicno velikim fondom za "popravku".
To nije avantura koju bih preporucio, i ta "potreba" sa takvim autom prestace da bude potreba, delovi jesu jeftini, ali ih je potrebno gomilu zameniti, vise ce da stoji na klocnama nego sto ce da zadovolji "potrebu". A pri tome, u retkim trenucima voznje, cesti su kvarovi i ostavljanje na ulici.

Visak vremena se napravi, ali visak para mnogo teze, i nakon svega kada se sabere, potrosice 1500 evra za godinu dana, vozice se 5-6 meseci, ostalo garaza, mozda je bolje kupiti peglicu za nasusnu potrebu, i za godinu dana da ustedi jos 700 evra.

Ako ne zna kako, evo ja cu da mu napravim "tajming". Neka za tri dana ostavi 60€ na stranu (nema "nemam", neka zamisli da je pazario Yuga koga mora da vozi) posto menja ulje kaiseve, svecice i filtere. Kao za kupljenog keca. Za mesec dana jos 60€ za ulje u menjacu, paknove, obrada dobosa. Sledeci mesec, jos 60, za gibanj i dva amortizera, pa sledeci za razvodnik i karburator, pa sledeci alnaser, pa accu, hladnjak, termostat, ventilator....
To sve na trulom kecu(yugu) za 700€, to sve, nabrojeno ili ne, ne valja, limarija, rubovi, gume, motor brisaca, brave i podizaca stakala da ne spominjem, to je stalna "zabava", a tek za nekog ko se ne razume....i pod uslovom da je motor "dobar"...
A iduce godine, sa svim doradama, vredece 650-700€

Naravni i "majstori" ce jako da se raduju..i iduceg leta ponovo u Grcku...

Poz
[ kuntalo @ 10.08.2007. 12:53 ] @
Stvarno ne bih znao kako berza polovnih Stojadina i Jugica stoji, ja stojim iza tvrdnje da sa ovim parama moze lepo da se sredi i vozi R4. Ukoliko zeli, postavljac teme moze da poseti http://www.renault4serbia.com/ i na forumu priupita vlasnike i clanove kluba za savet oko kupovine, majstora i delova.
[ ironman @ 29.01.2015. 14:34 ] @
Rođaku uletela neka kinta, pa hoće da zameni svog yugića za nešto bolje, auto je 89-o god i max je održavan kolko yugo može, nema plin, prešao oko 80000, navodno ga farbao prošle godine.
Koliko da mu ponudim i da li da se uopšte upuštam u avanturu, mislim jedno 200-300€ nije mnogo, nemam kola, a položio pre 6 godina, pa malo da se vozikam.
Otom potom, ali da li je isplativo ugraditi TNG, reko bih ne više.
[ bakara @ 29.01.2015. 15:49 ] @
Pa ne vredi vise od 150-200€...mislim registracija te kosta koliko i auto pa ih niko vise nece.

Znaci pazi na sledece stvari, stanje guma, ispravnost, registracija...sve to vredi vise od tog auta u ma kakvom da je stanju, i na kraju oni trose preko 10l benzina, sto je za danasnje pojmove neprihvatljivo.
Ugradnja plina zavisi od toga sta planiras sa autom i koliko (koliko ti je isplativo) zelis da ga zadrzis.
[ inobradovic @ 29.01.2015. 16:27 ] @
vredi 200-300e ako je registrovan uvek a i malo vise zavisi od stanja, jer u gvozdje da ga bacis dobices te pare uvek.
[ veselinovic @ 29.01.2015. 16:34 ] @
Ja sam cerki prije 2 godine kupio juga za 800E.
Jugo je u fulu, limarijski potpuno zdrav, nikada varen, nema packe.
Ofarban u karmin crvenu boju, enterijer potpuno nov, drveni volan, tamna stakla, suza retrovizori, alu felge i celicne pride, glas farovi, zadnja brava na struju...
Novi diskovi, novi dobosi, ramena, amortizeri.... Spusten malo, sa plasticnim pragovima...
Jugo je zapazen, cak je policija par puta zaustavila ne trazeci dokumenta, samo da vide juga.
Ima jedno 5 kg voska na njemu.
Dakle moze se naci solidan, ali kosta. Logicno
[ Zarko Silic @ 29.01.2015. 17:39 ] @
Drugar je prodao nasledjenog Juga sa 2000 km (tek nulti servis uradjen), bukvalno kao nov, iz tople garaze, bez korozije, stajao na klocnama 20 godina, za 350 eura.