[ apex @ 07.08.2007. 21:41 ] @
U pitanju je pezo 406 1.8 16v, problem je ler gas! desama mi se da gasi na leru dok se motor ne zagreje. Kako se cisti motoric ler gasa i gde se tacno nalazi? |
[ apex @ 07.08.2007. 21:41 ] @
[ vladd @ 08.08.2007. 00:54 ] @
Mozda je senzor polozaja klapne. Nalazi se na usisnoj grani, sa leve strane. Mozd je bolje da prosvrljas net-om, ima raznih uputstava sa slikama.
Poz [ apex @ 08.08.2007. 11:47 ] @
Pretrazivao sam ceo net, ali za 406-icu nisam nasao ama bash nishta. Na usisnoj grani sa leve strane ja nemam nista.
Ako mozesh malo bolje da objasnish. Evo prilazem i sliku, stavio sam strelicu na ono sto ja mislim da je motorcic ler gasa, ali se ne vidi bash najbolje posto je ispod onog creva, pa ako neko zna gde se nalazi neka napise. [ Stele @ 08.08.2007. 15:45 ] @
Blizu si.
Evo ti još jedna slika sa položajem IAC-a (poz 9)..... Ne vidi se ni ovde baš najbolje ali ako znaš šta tražiš lako ćeš naći i bez slike. Zumiraj malo taj deo oko strelice, ali ako već imaš problema sa pronalaženjem, možda je bolje da to prepustiš neko drugom. Pozdrav! [ apex @ 08.08.2007. 18:18 ] @
E pa to je to onda, i tu na slici nije prikazano bas najpreciznije.
On se nalazi ispod puza za gas, ispod tog creva i na ovoj slici viri, jedva se moze videti. Gledao sam ja pre par sati, ima tu i nekih senzora okolo sad sam vide i koji su, ma zavukli su ga za medalju. Ali samo su dva imbusa koja ga drze, pa cu ga verovatno u dogledno vreme skinuti. Mene interesuje ako ga je neko vec skidao na sta treba obratiti paznju, jel moze nesto da se odlomi, ispadne itd. [ Stele @ 08.08.2007. 18:52 ] @
Mislio sam da uradiš zoom in a ne zoom out
Imaš ovde nešto. http://www.french-mania.org/mo...c.php?topic_id=158&start=0 doduše nije za P406, ali ako imaš IAC ventil tog tipa ovo će ti pomoći. Nadam se samo da si siguran da to muči tvoj auto! Pozdrav! [ apex @ 08.08.2007. 19:59 ] @
E hvala!!! extra si mi pomogao a usput i bacio u dilemu, moze izgleda sto djavola da bude.
Barem su ljudi lepo objasnili sta sve moze biti uzrok problema, a ja cu sad redom pa cu valjda da nadjem problem. [ apex @ 08.08.2007. 23:14 ] @
E sad sam jos u vecoj dilemi jer nisam nesto napomenuo, a to je da u autu imam i gasni uredjaj.. Sad mi je nesto palo na pamet, ali je malo slozenije za objasnjavanje pa ko ima zivaca.....
Auto palim na benzin, pa kad dobije broj obrtaja automatski se prebaci na gas. Creva za gas isto idu u usisnu granu pre ventila za ler gas. E sad kada upalim auto dok je hladan, dok je na benzinu, jako je trom odziv na gas, auto jedva odrzava obrtaje i ako pustim papucicu gasa do kraja, ugasi se, a kada mu dajem gas, gas mu raste jako tromo, uz zvukove kao da se motor gusi. Cim prebacim na gas sve je u redu, trenutno prima gas, ne gasi se ler ne varira. Ne razumem. Motor ler gasa regulise protok vazduha, a ako lepo radi na gasu, to bi moglo da znaci da mu je protok vazduha dobar, i da nije problem u opste u motoru ler gasa. Ima li neko ideju sta bi dalje trebalo da gledam? [ Backy @ 08.08.2007. 23:16 ] @
možda je oslabila pumpa za gorivo koja nabija pritisak u prazno dok auto radi na plin
[ apex @ 08.08.2007. 23:48 ] @
Mozda, ne kazem da nije, ali kako onda kad se motor ugreje i kad prebacim na benzin sve lepo radi bez razlike benzin plin, prima gas i na benzinu i na plinu isto , isti ler.
Ako je pumpa dotrajala, onda ne bi gurala pritisak ni kada je auto ugrejan, zar ne? [ vladd @ 09.08.2007. 10:25 ] @
Tako je. A i da je motorce lera, i zagrejan ne bi radio.
Znaci malo sirimo pricu. Postoje dve stvari. Kao prvo senzor temperature, a kao drugo, lambda sonda. E sad, nepoznanica je kako je kompenzovana lambda sonda kod ugradnje plina.. Poz. [ apex @ 09.08.2007. 11:36 ] @
Znaci moze biti u pitanju ECT senzor ili lambda.
Moze li se bilo kojem od ova dva senzora proveriti ispravnost, a da ne moram da vozim auto na dijagnostiku? Citat: E sad, nepoznanica je kako je kompenzovana lambda sonda kod ugradnje plina.. lambda nije u opste kompenzovana kod mene koliko sam video, posto kad ga vozim na benzin nemam nikakve signalizacije, dok kada vozim na plin i kad dam gas, pali mi se check engine lampica, kad oduzmem gas gasi se i lampica i tako u krug, pa pretpostavljam da to lambda signalizira pogresnu smesu. [ apex @ 09.08.2007. 19:30 ] @
Kupio sam danas ovo: , pa cu sutra da probam da ocistim motorcic ler gasa, da vidim hoce li biti razlike.
Samo jedno pitanje, kako u ovom slucaju lambda sonda moze da pravi probleme, da li je moguce da ona pocne da ispravno ocitava vrednosti tek kad se ugreje? [ Stele @ 09.08.2007. 21:00 ] @
Lambda sonda ima svoj sopstveni grejač koji počinje da greje sondu pre nego što ti i upališ motor.......
Kad budeš čistio motorčić ler gasa nemoraš da skidaš celu klapnu kao na onim slikama već samo otkačiš konektor, odviješ ona dva torex šrafa i izvadiš sve napolje. Ako to ne da rezultate, moj prijateljski savet ti je da oteraš auto na dijagnostiku jer je sve ovo što je napisano ovoj temi samo pipanje u mraku. Javi šta si uradio ! Pozdrav! [ apex @ 09.08.2007. 21:11 ] @
To sam i ja razmisljao i tako ce da bude.
[ vladd @ 11.08.2007. 00:27 ] @
To je nesto cudno izvedeno. Mora da se uradi kompenzacija lambde, cudi me kako je uopste radio, u nekom proizvoljnom rezimu. Lambda je ispravna, posto bi radio lose i na benzinu.
Neka ti ubace nesto za kompenzacju lambde i resices problem, dijagnostika nema sta da "vidi". Ovako samo zaludjujes racunar i teras ga u neke ceudne rezime, i jos ako zapamti gresku.... Poz. [ apex @ 13.08.2007. 13:39 ] @
Probao sam danas da skinem motorcic, ali bezuspesno. Izuzetno nezgodno mesto za prici, sa bilo kojim alatom. Izgleda da cu morati da skidam ceo deo za usis, pa onda posebno motor.
Posto moram da sve skidam, i senzore, interesuje me da li moze da se zezne ECU, ako skinem senzore i motorcic i to sve radim dok mi je skinuta - klema sa akumulatora. Posle vratim sve, a zadnje vracam klemu [ Stele @ 13.08.2007. 18:12 ] @
Skini minus klemu sa akumulatora i onda možeš bezbedno da radiš. Ako imaš kodiran radio trebaće ti kod kad budeš hteo ponovo da ga uključiš !!!
Pozdrav! [ umraku @ 10.12.2007. 10:33 ] @
U svoj Peugeot 106 1.1 ugradio sam plin i kada vozim konstantnom brzinom oho 80km/h na autoputu posle 5-6 minuta upali mi se narandjasta lampica na desnom delu kontrolne table.
Kada izbacim iz brzine ona se malo potom ugasi. Ta lampica se inace pali kada se da kontakt i stoji oko jednu sekundu posle paljenja. Probao sam sa raznim podesavanjima plina ali nikako da mi se prestane paliti ta lampica. Jedino sto me brine osim sto ta lampica nervira, moze da ima i drugih problema. Da li se nekome desavao slican problem. Pozdrav, Mihajlo Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|