[ mali bager @ 12.08.2007. 10:33 ] @
pomagajte braco,lomim se izmedju renault megan 1.5 dci 2005g i peugeot 307 1.4 hdi 2005g [Ovu poruku je menjao momsab dana 12.08.2007. u 13:21 GMT+1] |
[ mali bager @ 12.08.2007. 10:33 ] @
[ vsi @ 12.08.2007. 16:39 ] @
megan dci!
[ sasa pg @ 13.08.2007. 23:19 ] @
Ja kupih danas polovni Megan 1,5 dci. Ova slabija verzija sa 80 KS. Shvatio sam da postoji i sa 100 KS i da je to bolji motor. Mada ovaj moj ide vrlo slatko. Bord kompjuter mu pokazuje prosjecnu potrosnju 4,9 l. Sladak, veoma povozan itd. itd. Ali nebi smio da te nagovaram na jedno ili drugo. Prvo stvar ukusa. Sigurno su oba oko 10 000 sto je mnogo novca, tako da je tvoj dozivljaj auta najvazniji. Moja dilema je bila vrlo slicna, pa je u stvari presudio slucaj a i novac (trenutna ponuda megana je bila bolja i bili su jeftiniji u prosjeku za oko 500 - 600 EURA, stvarno pezo 2,0 HDI).
Dalje, otkrivam kasnije na Meganu skriveni papiric na kojem je upisana kilometraza kad je promijenjeno ulje 128 000 - NA MOJOJ TABLI STOJI 82 000. Provjeri servisne knjizice (mada se i one falsifikuju) provjeri u carinskoj deklaraciji ko je bio vlasnik PROVJERI DOBRO SVE. Znaci uz tvoj subjektivan prilaz kupovini, moras imati vrlo dobrog, objektivnog i pouzdanog majstora (najbolje pravac ovlasteni servis) I znas sto je najgore od svega, vidio sam ja da je on presao vise (po volanu, ruckama i svim tim sitnicama koje se habaju) ali me opredijelila boja. Malo blesavo zvuci, ali tako je to. Sva ova prica staje u to da ne zuris. Bice auta. Izvini na duzoj prici bez zakljucka ali i ja sam jos pod stresom od kupovine. Pozdrav i srecna trgovina. [ MOSLER @ 15.08.2007. 03:34 ] @
Megan dci definitivno.Kvalitetniji auto,udobniji,bolji motor.Imam prethodnu generaciju ovog auta i generalno sam zadovoljan njime.Mogu tek da zamislim kakav je tek Megan 2.
[ Lappy @ 15.08.2007. 10:37 ] @
Ja sam takodje izbor bio sveo na Megane i 307 i - pobedio 307 - lepsi mi je
Sigurno jedan od glupljih razloga za izbor kola. Mada cini mi se da je 307 i nesto prostraniji unutra. [ Nikola Dasic @ 14.09.2007. 22:48 ] @
E neverovatno!
Ako se femka čovek sa aspekta ukusa, onda OK, ali mi nije jasno kako neko može izvaliti glupost tipa "bolji dci nego hdi",e to mi nikako nije jasno (zadnjih godina HDI motori nose titulu možda najkvalitetnijih diesel motora na tržištu - 2.0/90 uz redovne servise bez problema stiže 400 000)! Kao što se kod nemaca razume da je Mercedes ipak bolji od Audija, tako je i u Francuza jasno da Peugeot drži klasu iznad Renault-a po pitanju putničkih vozila! A i kad smo kod ukusa, vredelo bi kod davanja komentara sesti u Megan, dobro pogledati plastikenac od nezgrapne instrument table, pa zatim preći u 307 i ipak videti za 3 klase bolju završnu obradu, uz bolje materijale! Čisto da se zna, ne branim 307, ima toliko mana, ali porediti ga sa Meganom... [ vladd @ 14.09.2007. 23:12 ] @
HDi i DCi motori su plod zajednickog razvoja francuza(korporacje, uz prednjacenje pezoa u aktivnostima) i forda...tako da je razvoj i osnova ista. Ostalo je stvar ukusa.
Poz. [ StORM48 @ 15.09.2007. 12:30 ] @
Citat: Nikola Dasic: Kao što se kod nemaca razume da je Mercedes ipak bolji od Audija... A ko je to merio? Mislim, po kojim tačno parametrima je prvi bolji od drugog i obratno? Sve dok se argumentacija svodi na "ja kad vam kažem", dotle će i komentari slični Tvom (i onom koji napadaš) postojati. Te dve marke su u najmanju ruku potpuno ravnopravne. U svakom pogledu. Sve ostalo se svodi na želje, navike i ukus. Citat: Nikola Dasic: ...tako je i u Francuza jasno da Peugeot drži klasu iznad Renault-a po pitanju putničkih vozila! Za kakvu klasu? Pežo, kao ni reno, praktično i nema "klasu iznad", osim ako ne računaš onu "klasu u pokušaju" - 607. Ni jedan ni drugi proizvođač nemaju model koji po karakteristikama (a posebno po kvalitetu) može da "stane na crtu" jednoj E klasi, na primer. Zato ni prvi ne može da bude "za klasu bolji" od drugog. Citat: Nikola Dasic: A i kad smo kod ukusa, vredelo bi kod davanja komentara sesti u Megan, dobro pogledati plastikenac od nezgrapne instrument table, pa zatim preći u 307 i ipak videti za 3 klase bolju završnu obradu, uz bolje materijale! Pričaj mi o "kvalitetu enterijera 307-ice. Posle 85k kilometara unutra je počelo da mi se čuje sve što može da se čuje. Ne radi mi skupo plaćeni CD charger, samozaklapajući retrovizori su umrli posle par meseci, a klimu popravljam već drugi put. Tasteri za podešavanje retrovizora su riknuli u međuvremenu, a pošto to relativno retko koristim, nemam ideju kad se to tačno desilo. Sirena radi kad hoće, a servis svima poznatog uvoznika NE ZNA to da popravi. Sada imam 145k i uspeo je i alternator da rikne. Megan nisam imao, ali ovog znam ko zlu paru. Pozdrav [ BioSQUAD @ 17.09.2007. 00:10 ] @
I ja sam bio u pocetku u dilemi izmedju 1.9 dci ili 2.0 hdi/90 ks, ipak na kraju sam odlucio za 307.
Vozim ga od juna 2005, mogu da ti kazem da mnogo sam zadovoljan. U sve. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|