[ inobradovic @ 12.08.2007. 15:14 ] @
mnogi se zale na auspuhe i njhovu izdrzljivost, uzmemo auspuh od motora fabricki koji mnogi motoristi menjaju i prodaju JEFTINO jer im motor tiho radi i niko ne obraca mnogo paznju na njih kad prolaze jer motor ne grmi, ali ovo nije ova tema vec kao sto rekoh uzmemo auspuh fabricki od motora koji nismo skupo platili i naravno je od prohroma jer se takvi ugradjuju fabricki koji znaci trajace duze nego bilo koji auto, recimo motor od 600 kubika sa stotinak konja i koji se vrti do 12 hiljada obrtaja nebi trebalo skoditi autu sa motorom 1,6 takodje sa stotinjak konja i koji se vrti na 6 hiljada obrtaja sto je duplo manje.
e sad pitanje glasi sta mislite da li steti autu takva konbinacija?
[ vladd @ 12.08.2007. 16:09 ] @
Ko se to "mnogo" zali na auspuhe. Posle nekoliko godina i preko 100 000km, treba dati par stotina evra, za bolji komad. Cak i oni osrednji, od 50-ak evra imaju garanciju 2 godine.
Osim raznolikog koriscenja motorcikla, nacina funkcionisanja auspuha, teskoce oko ugradnje, ne verujem da bi auspuh motora zavrsio potreban posao na automobilu, a o izdrzljivosti mogu da kazem da je slicna, bez obzira na hromirani spoljni sloj.
Mozda bi konstrukcija "prosla" na peglici ili staroj bubi, uz dramaticne zahvate.

Poz.
[ Horvat I @ 13.08.2007. 10:03 ] @
Zaboravio si da je auspuh motora smesten na boku zasticen a na kolima do hladne,slane vode,kamencica...
[ inobradovic @ 13.08.2007. 12:36 ] @
zar stvarno mislis da voda i kamencici mogu nesto prohromsom auspuhu koji fabricki na sebi ima rupice na kojima izlazi voda od kondezacije sto nema na auspusima za auto ili ima na pojedinim modelima. a na peglici i bubi je to skoro nemoguce namestiti jer nema prostora i bubi ide grejanje preko auspuha. na modelima golf,astra,kadet,tempra,bravo i ostali slicni modeli to je izvodljivo bez neke vece muke i problema oko montaze.
[ vladd @ 13.08.2007. 19:20 ] @
Mogu, nije prokron vecan, ima on svoje "bubice", a daleko da je bas svaki takav, vise je celik pa hrom kao zastita.

Ovo je jedan primercic za staru bubu, kosta jedno 200€, pa ti vidi da li vredi praviti...i budziti
[ inobradovic @ 13.08.2007. 22:25 ] @
sta ste se uvatili za bubu ko to jos vozi i ko to jos smatra kolima ok je za neku zanimacicu ili hobi ali to nije vise ozbiljan auto ko sto je nekad bio sad je to golf 3, astra,fiat,reno ili tako nesto slicno jer su ovo prosecni automobili u srbiji. kupio sam polovan prohromski auspuh od suzukija original za 30e montaza me je kostala 10e i trajala je pola sata na autu ekstra lepo stoji, zvuk je normalan jer ima prednji lonac a probao sam ga do blokade znaci do 6000 obrtaja i ne gusi se auto je fiat bravo 1,8 gt.
znaci dao sam 40e i miran sam a ugradjivao sam taj od 50e sa dve god garancije i taman je toliko i trajao i meni i mojim prijateljima slicne marke i slicne cene su bile u pitanju i max 2 god trajanja.
ko zeli neka ugradi na svoj auto nece pogresiti pricam iz licnog iskustva.
[ vladd @ 14.08.2007. 02:10 ] @
Ko vozi "ozbiljan" auto, njemu ne trebaju cudne inovacije, tipa "prohrom radi prohroma". Auspuh ima neke konsruktivne zadatke, koji su sa takvom konstrukcijom zanemareni. Da ne spominjem kolicinu gasova u jednom ciklusu, na skoro duplo vecoj zapremini.
Ima nekih rezima rada, koje mogu da smetaju motoru, nije bas sve u "obrtajima", a i remus ili borla bi stavili katanac, da je to tako prosto..a i ko moze da oseti par konjica manje, kada se ionako voze rastelovani..

Poz
[ inobradovic @ 14.08.2007. 11:52 ] @
stavili bi oni katanac kad bi mogo svako da nadje i kupi prohromski lonac od motora,ali necemo o tome jer to nije tema.
ja nastavljam sa takvim auspuhom jer nemam primedbi a svako kome sam pokazao i ispricao detaljno rekao je nadji i meni jedan takav.
[ vladd @ 14.08.2007. 12:24 ] @
Pitao si za misljenje.
E sad, neki od nas nisu "svako", i ne fokusiraju se na manje bitne detalje, ako se i osvrnem na trajnost auspuha, potrazim kvalitetniju firmu, i svoju dodatnu "brgu" platim.
Sa tehnicke strane, smatram da bi trebali staviti 2 auspuha od bajka, za vece kubikaze, uz dve odvojene grane. A to nije bas "akcija" za 10€.

Poz.
[ apex @ 14.08.2007. 12:29 ] @
Izmisljati toplu vodu i stavljati auspuh od motora na auto je besmisleno, kad su ljudi izmislili poluprotocne i protocne auspuhe za auto. Inace konstrukcija navedenih je ista kao i za motore.

Inace prohromski auspusi po ceni do 100e mogu se naci, bili oni protocni, poluprotocni,....

evo is slike



Ne odgovaram na pm ili u nastavku texta gde se mogu naci, jer oglasavanje je zabranjeno :)
[ inobradovic @ 14.08.2007. 12:56 ] @
Sa tehnicke strane, smatram da bi trebali staviti 2 auspuha od bajka, za vece kubikaze, uz dve odvojene grane vladd tu si upravu ali zaboravljas da jaci auti takodje imaju auspuhe na dve strane, zato sam i rekao pribliznih snaga i pomenuo obraje.

apex ti kazes ljudi su izmislili poluprotocne i protocne auspuhe za auto. Inace konstrukcija navedenih je ista kao i za motore.
Inace prohromski auspusi po ceni do 100e mogu se naci, bili oni protocni, poluprotocni,.... pa o tome i ja pricam kad su konstrukciski isti sto dati 100e za lonac kad se moze naci za 30e.
GOVORIM O ISTOJ STVARI SA TRODUPLOM USTEDOM
[ vladd @ 14.08.2007. 18:04 ] @
Snaga nema veze sa za izbor auspuha.
E sad ovo deluje "zabavno"

Racuna se kolicina gasova i zapremina motora, plus zeljeni rezim, ne rade svi bas stalno na 6000 obrtaja.

Snaga je "dosla" na posmatranje, i kao "lazni uzrok", snaga je posledica nekih aktivnosti motora, zapremine i broja obrtaja.

Znaci i auspuh i snaga su "posledice", i treba da su saglasne, a ne da postoji "univerzalna povezanost izmedju njih, nesto kao i sirina guma

Poz
[ inobradovic @ 14.08.2007. 18:22 ] @
kazes snaga nema veze a sto se remus pricam o zadnjem loncu koji kupujes od ovlascenog dilera i ako neces tipski ne svidja ti se, za auto kupis univerzalni i jedini parametar koji se gleda je snaga motora ili nikad u zivotu nisi imao remus nov vec sa otpada ili nisi ni pokusao da imas nov remus jer da si zvao prodavnicu cuo bi ovo sto sam ti ja sad napisao. tako znaci da je snaga bitna, kolicina gasova nije ista na 2000 i na 6000 obrtaja a ja kazem da i na 6000 nema problema sa kolicinom gasova sto se automacki podrazumeva da nece imati ni na 2000 problema.