[ barcode @ 12.08.2007. 16:31 ] @
Dakle, imam

1. Keca 1986. god. kome se karoserija raspala, a motor mu je u super stanju.
2. Juga 45, 1991. god, kome je karoserija dobra, a motor se raspada.

Interesuje me da li je moguce bez nekih vecih prepravki prebaciti motor iz pomenutog keca u juga.

[ vladd @ 12.08.2007. 16:56 ] @
To se onda zove Yugo 55, naravno da moze..

Poz.
[ barcode @ 12.08.2007. 17:21 ] @
To znaci da su nosaci na istom mestu u oba auta, jel? Nema zavarivanja i slicnih akcija?


[ RAMBRAKER @ 13.08.2007. 22:38 ] @
Nema, sve je sraf na sraf .
[ barcode @ 15.08.2007. 11:54 ] @
Hvala, hvala, jos da nadjem nekoga ko ce to da mi odradi.
[ Java Beograd @ 15.08.2007. 14:20 ] @
Dobra karoserija na Yugu iz 1991 ???
[ RAMBRAKER @ 15.08.2007. 22:40 ] @
Sto da ne ? Mozda nije nesto vozen......
[ vujo032 @ 15.08.2007. 23:08 ] @
A,da posle ubaciš u keca yugov motor,i to tako nekome prodaš?
[ barcode @ 16.08.2007. 06:28 ] @
Citat:
vujo032: A,da posle ubaciš u keca yugov motor,i to tako nekome prodaš?

Ekstra ideja za oglas :)

"Prodajem keca, los motor, ali zato limarija ocajna"
Ne bih imao srca tako nesto nekome da uvalim...

Citat:
Java Beograd: Dobra karoserija na Yugu iz 1991 ???

Pa sad, dobra karoserija=izdrzace jos 2-3 godine dok se ne raspadne... To mi je auto za zenu, sad ce da polozi, pa neka se malo vezba...
[ pctel @ 16.08.2007. 07:28 ] @
Citat:
barcode: "Prodajem keca, los motor, ali zato limarija ocajna"
Ne bih imao srca tako nesto nekome da uvalim...

Prodace se odmah, veruj mi. Ne moras ni da sklapas, ni da sredjujes dokumentaciju, sve ce oni. Polovina kupaca su trgovci, koji su svi majstori za nesto, s njih 3-4 se udruze tako da jedan drugom ne placaju i takva ekipa uglavnom trazi automobile na kojima nista ne valja za neke sitne pare, da bi doveli auto u "perfektno" stanje i zaradili lepe dnevnice.
[ barcode @ 16.08.2007. 08:34 ] @
Citat:
pctel: Prodace se odmah, veruj mi.

Da znas da si u pravu. Nije losa ideja da ga prodam preprodavcima.

Kad smo kod dokumentacije, da li neko zna koliki su troskovi da se ovakav (moj, a ne za preprodavce) 'hibrid' registruje, to valjda onda mora da se menja saobracajna ili sta, moram da ga vozim na masinac na neki atest ili sta?

A to 'perfektno' stanje sam video kada sam pre 5 godina prodavao golfa keca (koga sam prodao jer je bio vidjen da ce limarija da mu rikne).
Kupio ga preprodavac za 400 EUR (kao kupuje za sina, naravno vidi se iz aviona da valja kola). Posle godinu dana mi se javlja neki lik da ga prebaci na svoje ime, i tu ja iz razgovora ukapiram da ga je ovaj preprodavac samo prefarbao i da mu je karoserija pukla tacno tamo gde sam i mislio da ce puci.
Znaci ja sam ga kupio za 1000 maraka, vozio 3-4 godine i prodao za 400 EUR, a ovaj ga je ofarbao i prodao za 1000EUR (slovima: hiljadu evra).
[ pctel @ 16.08.2007. 09:22 ] @
Ne moras da radis atest kad je takav automobil seriski proizvodjen. E, sad, naravno moras da izmenis naziv vozila sa Yugo 45 na Yugo 55, a to se valjda radi u SUP-u. Mozda i na tehnickom, popunis nove podatke, znaci Yugo 55, broj sasije od Yuga, broj motora od keca, podaci o motoru od keca, podaci o masi od Yuga 55, a posle sa dve saobracajne i tehnickim ides u SUP.
[ 123Pedja @ 18.08.2007. 15:52 ] @
Radio cale na njegovom jugu silom prilika, jer mu je motor stradao. Nabavio dobar polovan motor od keca za nekih 100 eura (150), a prijatelj mu zamenio u korist starog motora. Potrebno je samo izmeniti nosac ili dva, i mala izmena na izduvnoj grani, mada sa starim auspuhom od juga motor se gusi iznad 80-90 na sat. Sa izmenom auspuha ide kao zmaj. Auto je kasnije prodao jer je kupio Fabiu.

POZZ
[ barcode @ 28.08.2007. 14:30 ] @
Hvala svima na odgovorima...

Citat:
123Pedja: Radio cale na njegovom jugu silom prilika, jer mu je motor stradao. Nabavio dobar polovan motor od keca za nekih 100 eura (150), a prijatelj mu zamenio u korist starog motora. Potrebno je samo izmeniti nosac ili dva, i mala izmena na izduvnoj grani, mada sa starim auspuhom od juga motor se gusi iznad 80-90 na sat. Sa izmenom auspuha ide kao zmaj. Auto je kasnije prodao jer je kupio Fabiu.

POZZ

Cek, mislis treba uzeti i auspuh sa keca? Ili kupiti auspuh za Yugo 55? Nije mi bas jasno...

Jos ako neko ima nekog majstora da preporuci na private, bilo bi super...
[ Aco_Ue @ 30.08.2007. 00:15 ] @
Kako saf na saf? Kao prvo nosaci motora nisu isti na yugu 45 i 55, yugo 45 nema duplu cev znaci komplet lonac mora da se stavi od 55-ice(dupla cev, cev prednja, srednji lonac i zadnji lonac) Menjac moras prepakovati sa 101 jer ne moze ostati od 45, zvona nisu ista, zatim creva vode sva komplet, creva grejanja itd, da ne nabrajam vise ima jos nekih stvari
[ fanfon @ 21.01.2010. 19:21 ] @
Motor iz keca je isti kao u jugu 55? Ako se prebacuje iz njega u jugo 55 onda ne trebaju prepravke? Tako?
[ vaske2 @ 21.01.2010. 19:56 ] @
Tema je stara 2,5 godine do sada su i Kec i Jugo na reciklazi!
[ barcode @ 21.01.2010. 21:37 ] @
LOL, jugo je jos uvek citav i radi sa onim motorom koji sam hteo da menjam :)
[ fanfon @ 21.01.2010. 22:04 ] @
Citat:
vaske2: Tema je stara 2,5 godine do sada su i Kec i Jugo na reciklazi!

Moje pitanje je sveze i odnosi se na temu
[ vladd @ 22.01.2010. 10:50 ] @
Tako je fanfon, imas odgovor u drugom postu, i nista se nije promenilo, za par godina

Poz
[ fanfon @ 22.01.2010. 13:07 ] @
Hvala! Sad samo treba pronaci dobar motor
[ karadima @ 22.01.2010. 13:13 ] @
offtopic:

kako da znate da ste preterali sa kladionicom?

kad umesto naziva teme "Motor iz keca u juga" procitate "Motor iz keca u dvojku"


Moracu malo da oladim sa kladjenjem :D