[ MatezYU @ 17.08.2007. 05:51 ] @
Sta mislite o ovom autu? Imam motor 1.2 isto kao punto a izgleda mnogo lepse. Uz to nije tako ni skup, oko 3700e je '99 godiste..
Da li neko ima ovaj auto i kakva su mu iskustva?
Naravno mislim na ovaj model koji se pravio do 2003-god..
[ Ivand @ 17.08.2007. 12:14 ] @
Bas bas skoro sam gledao sta kazu ljudi all over the word za taj auto,
svede se na nesto u fazonu "Kada jednom kupis lanciu, vozices je ceo zivot. Jer neces moci vise nikad da je prodas."
Salu na stranu, devojka kupuje auto, i videla je Y, kako je videla tako se zaljubila u taj auto. Stvarno je lep totalno neuobicajan, unutra komforan - cak i za ovolikog konja, ima dosta opreme, skoro svaki klimu, abs, podizace, servo... sto recimo puntici istog godista nemaju. U poredjenu sa puntom istog godista Y je za klasu bolji auto bolja zvucna izolacija, bolji materijali unutra nema skripanja plastike karakteristicnog za punta...
E sada, motor je fiat-ov jeftin za odrzavanje, dostupnost delova...
A sto se tice ostalih delova karoserije, prava je umetnost pronaci nesto ovde, uglavnom se narucuje iz italije cene su paprene. Dok recimo za punta mozes da kupis na svakom koraku za nenormalno male pare sta god ti treba za Y nema.
[ etjen @ 17.08.2007. 12:43 ] @
Prelep auto! Mnogo lepsi od Punta

Ja imam stariji model i nije nikakva frka za delove (93 godiste Selectronic). Ceo trap i motor su isti kao i za Punta za tu o kojoj ti pricas, jedino moze da bude problem oko limarijskih delova i eventualno nekih nesvakidasnjih zamena.
Savet: Do 1999 (tu negde) je obicna usisna grana, dok je na kasnijim modelima plasticna (kao Punto II), tako da ako hoces plin da ugradjujes da imas tu informaciju
Pozz
[ cozmo_im @ 17.08.2007. 14:02 ] @
Moja koleginica ima Lanciu Y koju pominjes. Auto lepo ide, okretan je, ali lagan i nije za egzibicije niti brzu voznju. Ja sam ga vozio dosta puta jer sam joj terao auto po raznim servisima (objasnicu kasnije o cemu se sve radilo). Presao je oko 95.000km.

Na trapu je OK, ali bucan (ne mislim na motor) kao i svaki manji auto, cuje rupe, oseca rupe - ali je utegnut, nista nije crvcalo unutra, lepo je odradjen i sve je kvalitetno za tu klasu auta. Motor je OK, mada moze to i malo bolje, ali za taj auto sasvim kako treba. Menjac je po meni malo losiji (mislim na samo saltanje, malo neprecizan, robustan i bucan).

Evo sta se njoj pokvarilo za tih 95.000km (njen je 2000. godiste):

- Set kvacila (korpa, lamela, druk lezaj)
- Garnitura dihtunga u glavi (dihtung glave, gumice), prokuvao iz cista mira
- Krajevi spona, kugla desna
- Zadnji amortizeri su otisli
- Cesce centriranje trapa je bilo potrebno
- Podizac vozacevog prozora blokiro (crko, morao je da se zameni)
- Kocnice napred, pozadi

Za delove uopste nije frka i skuplje je oko 20% nego za Punta, majstori su isto u tom proseku skuplji za rad na Lanci...
Ne znam tacno koje su cene, dihtung glave sam je kostao 100e (sa gumicama). Zamena kvacila je bila 100e recimo.

U sustini ne znam da li je to puno kvarova za 7 godina i tu kilometrazu (uglavnom grad). Auto je pre toga vozen u Italiji (ona ga je uzela pre 5 godina, ima italijansko drzavljanstvo).

Zaboravih: motor koji je ona imala je 1.1, ne ovaj iz Punta, mada mislim da je to Fiatov 1.1 koji ide i u novu Pandu.
[ etjen @ 17.08.2007. 18:19 ] @
Citat:
cozmo_im:
Evo sta se njoj pokvarilo za tih 95.000km (njen je 2000. godiste):

- Set kvacila (korpa, lamela, druk lezaj)
- Garnitura dihtunga u glavi (dihtung glave, gumice), prokuvao iz cista mira
- Krajevi spona, kugla desna
- Zadnji amortizeri su otisli
- Cesce centriranje trapa je bilo potrebno
- Podizac vozacevog prozora blokiro (crko, morao je da se zameni)
- Kocnice napred, pozadi


LANCIA NIKAD NE PROKUVA IZ CISTA MIRA
[ cozmo_im @ 17.08.2007. 19:48 ] @
Pa eto njoj je crkao termodavac i prokuvala je u trenutku - rezime otisao dihtung glave.

I to je Fiatov motor, nije Lancin.
[ kuntalo @ 18.08.2007. 10:13 ] @
Citat:
Ivand: Bas bas skoro sam gledao sta kazu ljudi all over the word za taj auto,
svede se na nesto u fazonu "Kada jednom kupis lanciu, vozices je ceo zivot. Jer neces moci vise nikad da je prodas."


Ima i onaj: Svaki vlasnik Lancia-e se obraduje dva puta- kad je kupi i kad je proda...
[ etjen @ 18.08.2007. 14:23 ] @
Citat:
cozmo_im: Pa eto njoj je crkao termodavac i prokuvala je u trenutku - rezime otisao dihtung glave.

.


To je vec drugo...
[ goat @ 01.12.2013. 18:41 ] @
.. podigoh temu iz zaborava, iz razloga da ne bih otvarao novu...


.. interesuje me mehanika i elektrika ovog automobila proizvedenog od 2001 do 2003 godine...

pitam:

koliko se poduraju mehaničke i elektonske komponente motora ove Lancia-e i Punta II?

znam da je mehanika donjeg postroja od Punta I ; menjač ima iste prenose kao na Punto II osim finalnog prenosa, koji je na Lancia nešto "kraći" (ako je verovati podacima sa "cars-data") ; na "cars-data" stoji podatak da je potrošnja ista kao na Punto II međutim na "spritmonitor.de" je nešto (drastično) veća... tako da se pitam " u kom grmu leži zec"?