[ Iznogud @ 18.08.2007. 15:58 ] @
Imam ugradjen autogas sitem Lovato. Auto se pali na benzin i nakon 4000 obrtaja prekidac prebaci na gas. Moje pitanje je kako da promenim broj obrtaja, tj da prebacivanje bude na 2000 obrtaja. Na prekidaci (koji je u unutrasnjosti vozila) ima oznaka LOVATO 198 DI (ako to mekom moze pomoci - otvarao sam ga i tamo nema nikakav potenciometar gde bi se to regulisalo). Zna li neko kako ovo da uradim?
[ medija @ 21.08.2007. 23:04 ] @
Prvo ides na resetovanje parametara:
1. Okreni kljuc bez startovanja auta
2. Sacekaj da blinknu one dvije diode
3. Iskljuci kontakt
4. ponovo daj kontakt
5. Sacekaj da blinknu one dvije diode na prekidacu
6. Iskljuci kontakt
7. Okreni kljuc bez startanja motora ali drzi dume prekidaca pritisnuto
8. Poslije 5 sekundi LED dioda ce poceti da blinka zeleno-crveno i tada pusti dugme
9. Isljuci kontakt

Sada si resetovo sistem a sada ide podesavanje

1. Okreni ljuc na kontakt bez startovanja motora i sacekaj 5 sekundi
2. Iskljuci kontakt
3. Okreni kljuc i startuj auto i drzi dugme pritisnuto
4. Pusti dugme i drzi gas na broju obrtaja na kome zelis da se mijenja
5. Pritisni dugme da bi ga memorisao
6. Pusti dugme:a)Ako je upaljena narandjasta lampica onda prijelaz nije dozvoljen
b)Ako je upaljena narandjasta lampica i trepti onda je dozvoljen


To je to uzivaj
[ ar nogard @ 22.08.2007. 08:22 ] @
kod mene je to malo drugacije to jest meni varira taj broj obrtaja za automatsko prebacivanje u zavisnosti od temperature rada motora kad je hladan od je veci kad je vruc on je manji pa verovatno to nije za bezveze tako a isto tako nebi trebalo da se vozi na plin dok nema radnu temperaturu iz poznatih razloga pozzzz
[ kentaur66 @ 22.08.2007. 17:00 ] @
..a kod mene automatski prebacuje na gas, na 2.000 o/min, ali tek kada je rashladna tecnos preko 30 stepeni C.. a navodno, tako bi i trebalo po pravilu..
[ maric1 @ 22.08.2007. 23:04 ] @
ja imam indesa slicni radi jedino je kod mene problem prilikom gasenja kada gasim autu a radio je na plin okrenem kljuc da ugasim "a on pokusa opet da se upali" odnosno da nastavi da radi jos malo

zna li neko zasto je to tako
[ duki_pa @ 04.10.2007. 11:03 ] @
Medija!

Da li je moguce neko slicno podesenje i za temperaturu ukljucivanja?
Ili imas li neku ideju kako da mi sto pre bude dostupna voznja na gas?

Dolazi zima, a moj posao je blizu kuce, pa mi auto prebaci na gas tek 100m ispred firme.
Kako u se u Jugu moze cak i startovati na GAS, a ovde mora temperatura biti na 30C ili vise da bi se sistem startovao.

Ah, da, imam Loeco-Pro sistem sa Lambda kontrolom, auto Astra F, monopoint, 8 ventila.

Pozdrav.
[ markoart @ 06.10.2007. 22:33 ] @
ja sam vozio jugica 45 2 god. i palio ga iskljucivo na plin, benzin nikada nisam imao,
sve je radilo savrseno cak i pred prosle zime kada je temperatura bila i do -25, kasnije sam ga prodao i kupio golf II, isto i sa njim, benzin ne sipam i uvek pali na pola kljuca, u oba auta je ugradjen lovato.


a usput da pitam postoji li mogucnost da se smanji broj obrtaja za prebacivanje na gas na BRC uredjaju?

[Ovu poruku je menjao markoart dana 07.10.2007. u 00:09 GMT+1]
[ badboy89 @ 07.10.2007. 01:01 ] @
@markoart

Auto je napravljen da ide na benzin. Plin je alternativno gorivo. Nije preporucnljivo da auto vozis samo na plin. Ti tog jugica verujem na gorivo vise nisi mogao da upalis. A da ne pricam za ova novija vozila sa brizgaljkama i potapajucim pumpama za gorivo. U slucaju da auto ne palis na gorivo i da ga ne vozis na gorivo sanse da ti se pokvari neki deo su mnogo mnogo vece. Naravno i popravka nije jeftina.
[ Zeleni zub @ 07.10.2007. 10:21 ] @
Ja svoju samaru dok sam imao, duzi vremenski period nisam prebacio na benzin. To znaci nesto manje od dve godine i tako sam i jednu zimu preterao.
Pred narednu zimu sam probao na benzin, cisto onako - naravno ni da pipne.
Najpre sam morao da cistim karburator, koji je bio TOTALNO pun kreca i kamenca. Bilo je jezivo pogledati ga, pa sam Boga molio da se to ocisti i proradi, samo da ne jurim drugi karburator.
Da, i pumpu za benzin sam morao da menjam, jer je kod samare bilo reseno da ona uvek nabija pritisak, pa kad prebacim na plin, ventil benzina, koji je inace bio vezan izmedju pumpe i karburatora, zatvori putanju i u crevu se nabija pritisak. Dva puta mi se desilo da crevo popusti oko selni i da osetim smrad benzina u kabini, samo sto sam znao sta je - odmah zaustavim vozilo, skratim crevo i sredim to. Da se to desilo nekom ko se manje razume u vozila - eto jos jedne ruzne price iz novina :( A Samara mi je prosla atest iz cuga i bez greske !
Sad na audiju 80 takodje imam LOVATO i karburator, ali ga SVAKO JUTRO palim na benzin, poucen prethodnim iskustvom. Cak mi se letos desavalo da auto u 12h bude max zagrejan, parkiran na suncu i u 17h malo duze vergla na plin da bi upalio...
I da dodam, na audiju postoji T-spojnica koja od onog creva u kome se na samari nabijao pritisak, visak benzina vraca u rezervoar.