[ siki2001 @ 20.08.2007. 08:32 ] @
Ne znam sta da radim! Da li da sipam ovo u motor.
Imam Golfa II 1991 godiste 1.6D, preso 188.000.
Radi, ide, ali trosi ulje ko lud. Kada ga vozim 120 km/h nestane litar/100km.
Ne bih da mu radim neku sveopstu generalnu koja ce da kosta preko 500 EUR (mislim da prodam dogodine i kupim drugi auto).
Zato mi je prodavac preporucio RESURS, neki ruski aditiv.
Ima li neko iskustva sa ovim?

Evo sta pise na strani http://www.saneco.co.yu/resurs/index.htm

OBNAVLJANJE MOTORA BEZ RASKLAPANJA
RESURS vraća snagu motoru i popravlja oštećene delove bez rasklapanja motora - remetalizacija

Motor je srce automobila, deo koji je izložen surovim uslovima eksploatacije: nagla ubrzanja, kočenja, forsirana vožnja, hladno startovanje, slabo podmazivanje, gradska vožnja i velike temperaturne razlike su glavni razlozi koji dovode do preranog oštećenja tog vitalnog organa Vašeg automobila.

Oštećenja se manifestuju kao:
snižena kompresija
povećana potrošnja goriva
pad broja obrtaja
motor se pregreva
otežano startuje
dimi zagađujući okolinu
Sve navedene probleme u 90% slučajeva rešiće RESURS, dodatak motornim uljima koji popunjava sva oštećenja na klipu, cilindru, ležećim i letećim ležajevima, kao i podizačima ventila.

Rezultat primene:
povećana kompresija 40%
smanjeno trenje za 75%
motor radi tiho bez buke i vibracija
smanjena temperatura u zoni trenja za 80°C
zadovoljava emisiju izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje okolinu)
odložena generalna za 50.000 do 60.000 km

RESURS - aditiv za metalno plakiranje (oblaganje), koji se dodaje u ulje.
RESURS - se sastoji od ultra sitnih čestica legure Ag, Sn i Cu.
RESURS - ne stupa u međusobnu reakciju sa uljem.
Čestice RESURS-a se u zoni trenja pod dejstvom temperature i pritiska aktiviraju i počinju da obnavljaju oštećenu površinu delova.
RESURS formira POROZNU STRUKTURU, koja KAO SUNĐER zadržava ulje i maksimalno štiti delove od habanja.
RESURS VRAĆA DELOVIMA DOZVOLJENE TOLERANCIJE.

KADA TREBA PRIMENITI RESURS
Smanjena kompresija, čuje se šum u motoru, pada broj obrtaja, povećava se broj obrtaja, povećava se potrošnja goriva, gori ulje, dimi, neravnomeran rad motora. Za nove automobile profilaktika i zaštita od habanja.

KAKO RADI RESURS?
Čestice RESURS-a slobodno prolaze kroz uljni filter i ne sjedinjuju se sa uljem. U ZONI TRENJA pod dejstvom temperature i pritiska čestice RESURS-a se aktiviraju i počinju popunjavati površine na oštećenim delovima klipova, cilindara, ležećih i letećih ležajeva. RESURS formira ŠUPLJIKASTU STRUKTURU koja KAO SUNĐER zadržava ulje, i pouzdano štiti delove od habanja pri hladnom startovanju, kod pregrejanog motora, naglog ubrzanja i uopšte u surovim uslovima eksploatacije. RESURS pomaže ulju da normalno radi.

NAČIN UPOTREBE RESURS-a
Poželjno je promeniti filter za ulje i ulje.
Zagrejati motor do radne temperature i ugasiti.
Intenzivno promućkati flašicu 30 do 60 sekundi.
Povući prsten na zatvaraču i udaljiti membranu.
Sipati sadržinu flašice u otvor za ulje - karter. Pustiti da motor radi 10 do 15 minuta na leru. Sledećih 200 do 300 km voziti oštrije. Pri doziranju više od dve flašice po 50gr preparat dolivati kroz pređenih 50 do 100 km.

SASTAV
Vrlo sitne čestice d < 1 mk legure metala Ag, Sn i Cu.

DOZIRANJE
Količina ulja, litara Kilometraža, hilj. km flašica 50 g
do 100.000 km 100.000-170.000 km 170.000-250.000 km preko 250.000 km
3 - 5 1 2 3 3
6 - 8 2 3 4 4

Puni efekat dejstva RESURS-a osetiće se posle pređenih 200 do 1000 km i sačuvaće se 20.000 do 25.000 km.

TEST
Stavite belu krpu na izduvnu cev auspuha i posle par minuta rada motora krpa će pocrneti.. Kod primene RESURS-a i pređenih 500 km ako to isto ponovite krpa će biti boje BELE KAFE. SVAKI DIJALOG JE IZLIŠAN.
[ cozmo_im @ 20.08.2007. 09:09 ] @
Nikakve aditive nemoj sipati u motor. Mislim - mozes ti ako hoces, u prvo vreme ce "navodno" da nestanu simptomi, a ubrzo posle toga mogu da se pogorsaju - kad otvoris motor posle sipanja aditiva tesko ces ista da uradis s njim (pitaj majstore koliko vole da ciste motor posle sipanja aditiva, a u nekim slucajevima je i nemoguce).

Ulje ima sve aditive koji su potrebni za tvoj motor. Zameni karike i gumice i garnituru dihtunga (ako su hilzne OK, ne diraj ih, kao ni klipove) - mozda neki ventilic koji je pregoreo, lezajeve... to sve uopste nije toliko skupo (mislim za Toyotu je 300e sa rukama), a ne posle da rasturas i menjas maltene ceo motor...
[ bakara @ 20.08.2007. 10:05 ] @
Nemoj da ga sipas, nece ti pomoci, osim sto ces na par dana da pomislis kako se stanje popravilo...

A kakav je to g2 koji je presao "samo" 188000km i vec riknuo?
[ siki2001 @ 20.08.2007. 10:43 ] @
Ja sam drugi vlasnik - kupio sam ga pre 3 godine.
Presao sam oko 35.000.
Nisam nista radio na motoru, ali cu sada morati. Ne znam da li da idem na more sa njim (sad septembra), a nemam vremena da ga sredjujem totalno?
Pozdrav.
[ vladd @ 20.08.2007. 11:14 ] @
Mani se tog aditiva, i uopste "carobnih" dodataka.
Posto ti auto ide, vuce, ali trosi ulje, proveri mu gumice na ventilima i ventile. Moguce je ako je iz lagane voznje presao u "velike" brzine.
To nije "dramaticna" akcija...

Poz.
[ siki2001 @ 20.08.2007. 11:27 ] @
Da ide. Na autoputu ga vozim do 130 km/h (kazu da ne valja za dizele preko 110).
Ali me i kosta. 1L/100km je previse. Moracu sto pre da to sredim.
Koliko vremena treba majstoru za tako nesto, posto mi treba auto?
Par sati, dan, dva , tri?

Hvala na odgovorima.