|
[ brusic @ 20.08.2007. 14:03 ] @
| Da li neko moze da mi kaze (okvrno narvno ) cenu za generalnu poravku juga 55 (1993 god.)
Jedan cilindar ima kompresiju oko 3 , ostala tri oko 11.
Znaci okvrno ruke i uobicajeni delovi koji se najcesce menjaju.
Pozdrav |
[ lancia88 @ 20.08.2007. 15:06 ] @
Pozdrav,
oko cene nema razloga da diskutujemo jer to nije u opisu foruma pa ako tema zabrazdi u to, ode u nepovrat. O delovima i postupcima moze, pardon, treba. :)
[ vladd @ 20.08.2007. 15:11 ] @
Od 200 do 1000 i vise evra, zavisi kako i sta hoces da radis i sta ti se isplati. Optimum je negde na sredini, 500-600€, ali ..moras doobrog i postenog majstora da nadjes( , opako kontroverzno).
Zasto ti taj cilindar ima malu kompresiju, pukla glava, karika, nagoreo ventil, progoreo klip...prvo to konstatuj, ako je dobar pritisak ulja... pa mozda i ne treba generalka bas..
Poz.
[ smatch @ 20.08.2007. 20:39 ] @
Evo informacije iz prve ruke. Moj drug je radio skoro generalku na Y55.
Delovi oko 17000din (motinsovi klipovi, hilzne, polovna italijanska bregasta-2000din (bolja od nove))
Mašinska obrada sa hilznovanjem 7800din
Ruke: 100e (možda je u BG skuplje)
Ukupno: oko 400e
Plus dodatne popravke zamenjena lamela, korpa, druk ležaj, zamenjeno ulje u menjaču, očišćen rezervoar, kočiona creva i slične stvari. Sve oko 500e
[ fanfon @ 20.08.2007. 21:11 ] @
Pola cene polovnog u dobrom stanju...
[ Zoran TV @ 20.08.2007. 21:23 ] @
Za 1116 ccm motor koji nosi Kec, Yugo i Fiat Ritmo cena stranih delova :
Klipovi s karikama KOLBENCHMIDT su 10.000,00 din.
Hilzne GOETZ su 4.000,00 din.
Leteci + Lezeci lezajevi AE su 2.000,00 din.
Garnitura dihtunga GLASER oko 2.500,00 din.
Masinske obrade po rupi naplacuju oko 20 Eur.
Ruka za generalnu ide oko 100 Eur., za vozila ranga Golf oko 150 Eur., Mercedesi od 200 Eur. pa navise.
[ Mobtel @ 21.08.2007. 14:19 ] @
e sad dati 400-500 eu i imati nov motor ili uzeti motor iz nekog fiata una pa ubaciti?
[ ~Vojvoda @ 21.08.2007. 14:36 ] @
Citat: vladd: Od 200 do 1000 i vise evra...
Ne znam, ali ova druga cifra mi definitivno ne stima, mnogo je kume. Znam da su generalne popravke motora skupe, ali sto je mnogo mnogo je. Ipak je to Yugo.
A pre svega nelogicno mi je to zato sto je moj ujak 2002. kada mu je rikno G2 TD ne secam se da li je placao u EUR, ali vrednost je bila oko 1500DEM, a motor je bio u katasrofalnom stanju, glava prsla-trebala nova, ne trosi ulje nego ga pije, kompresija shit, sada posle 5god. i vise od 150 000km super se drzi, zimi pali iz prve, ne trosi ulje, turska glava sasvim ok radi.
[ boban779 @ 21.08.2007. 14:42 ] @
Ja bih se pre odlucio za zamenu motora u DMB-u nego generalka za 500e. Das svoj i doplatis nekih 300-350e i dobijes reparirani motor sa garancijom.
[ ar nogard @ 21.08.2007. 17:01 ] @
u jeeeeeeeeeee pa to je bas dz a jel ima i garancija
[ yu1ny @ 21.08.2007. 17:50 ] @
Oko 30000 dinara košta zamena motora za Yugo u DMB-u, drug radio pre neki mesec, garancija godinu dana.
Kaže da je prezadovoljan.
[ ~Vojvoda @ 21.08.2007. 18:17 ] @
Izgleda da ta varijanta ispada najpovoljnija.
[ vladd @ 21.08.2007. 18:22 ] @
Lepo rece Lancia88 da ne sipamo ulje na vatru, nego u karter..:)
@vojvoda:
"Ne znam, ali ova druga cifra mi definitivno ne stima, mnogo je kume"
Ljudi svasta zovu generalkom, nekada se zadrze na "letecim i lezecim", pa do karika, a tada je 200€..
Nakupi se drangulija, jeste mnogo, ali, ili se radi generalka ili se neko teze "radjenje po motoru" zove generalkom.
Na dopisanu cifru, coveka iz iskustva, od 500€, ruke su u BG-u "malo" vise od 100€, ako je dobar majstor, zatim nova bregasta, obrada radilice, uljna pumpa, i davaci, ciscenje hladnjaka, zamena vodene pumpe i creva, remont razvodnika i bar anlasera, eventualno zamena kartera, novi ventili, obrada glave, zamena svecica i kablova,..to je ono sto "nedostaje" za generalku motora, ako mu se vec pojacava kompresija..pa zamena ulja i filtera na 1000km, dotezanje glave..
A ima i detalja, koji se i ne gledaju, "dobri su", kod skidanja motora, zamena guma na nosacu, ciscenje karburatora i zamena filtera vazduha..prija motoru..
Gomila sitnica koja dopunjava "generalku" a kosta. Ipak je to generalna motora na autu koji ce se voziti.
I to je "ono" sto dopunjava troskove, pa kome se isplati...da radi hilzne i karike, a za par meseci glavu....
Pri remontu u rakovici, uljnu pumpu odmah bacaju, bez dileme, majstori najcesce vracaju staru..
Tako da je cena prilicno rastegljiva, kao i termin "generalka"
Poz.
[ ar nogard @ 21.08.2007. 20:14 ] @
pa zna se sta je generalka a sta je polugeneralka tu nema sta da se prica
a inace ono das motor uzmes drugi i to sa garancijom e to je bas dz
[ vladd @ 21.08.2007. 21:18 ] @
Pa ne postoji, u stvari, termin "polugeneralka", to mu vise dodje kao "poludevica".
Ili jeste ili nije, kada se "otvori" motor, sve ostalo je fus ili "stednja", zabasurivanje za "zenidbu"...ili standardno budzenje, pa kako se zalomi novom vlasniku. Drzace vodu bar nekoliko meseci, a onda "lose ulje", "los benzin"....
Poz.
U rakovici rasture motor, provere sve mere, i sastave ga, sa novim delovima, gde treba, njima je "nulta" cena delova(gde pumpa za gorivo kosta oko 2 evra, klip i manje), a postoji i "druga ugradnja", a kada mi kupujemo u radnji, to je najskuplja verzija dela, i zapakovani i sa pdv-om i zaradom prodavca...
[ brusic @ 22.08.2007. 08:02 ] @
HVALA svima na informacijama
[ Mobtel @ 22.08.2007. 12:41 ] @
Imate li kakav broj telefona ili sta drugo za kontakt?
[ demos034 @ 23.08.2007. 12:50 ] @
Moguce je da ti ne treba uopste generalna ,moguce je da ti je na tom klipu pukla neka karika ili sam klip se zeznuo ako imas na ostalim dobru kompresiju(za taj motor ide 10-12).Mozes u tom slucaju ako su ti hilzne dobre da stavis drugi klip i karike da zamenis ali pazi mogu da ti posle toga odu lezajevi na radilici.Cini me se da su karike bile 1500din a majstor bi ti uzeo za ruke 6000-7000din plus garnitura dihtunga....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|