|
[ scele @ 24.08.2007. 10:57 ] @
| Pozdrav svima. Posedujem VW Golf 2 TD 1.6 1988 godište. Uglavnom sve radi OK, skoro sam mu reparirao turbinu i sad su potpuno nova kola, ali jedan problem me muči već skoro godinu dana. Naime, nekad se desi (a u poslednje vrijeme sve češće) da se crvena lampica koja se nalazi kod kazaljke za temperaturu jednostavno upali u toku vožnje, ujutro kad hoću da ga upalim, pa čak i kad uopšte ne upalim motor nego samo dam kontakt. Kad dam kontakt ona zatrepće nekoliko puta, ugasi se, pa se ponovo upali tj. počne da trepće i tako ostane. Nekad se desi da se uopšte ne pali, recimo sad sam putovao od HN do BG treptala je cijelim putem do Čačka, tu sam malo stao da se odmorim i kad sam krenuo uopšte se nije palila do kraja vožnje tj. do BG. Pokušavao sam da nađem neku logiku kad i zašto se pali, bez uspjeha. Kad lampica ne gori, kazaljka od temperature stoji pod uglom od 90 stepeni i pomjera se pomalo lijevo-desno u zavisnosti od opterećenja. Kad lampica gori onda se kazaljka pomjeri na recimo ugao od otprilike 100 stepeni, znači blago desno, i tu stoji i opet pomjera se pomalo lijevo-desno u zavisnosti od opterećenja vozila. Motor nikad nije prokuvao, ne gubi nigdje ulje, voda u rezervoaru je čista, kad otvorim poklopac dok motor radi voda normalno teče, nema mehurića... Pokušao sam i da nađem koji je to senzor koji uključuje lampicu da gori ali bukvalno poisključujem sve kablove koji vode do motora, cijevi i ostalih stvari i ništa, lampica i dalje gori. Ako neko zna šta bih još mogao da probam molim neka pomogne, rastavljanje kontrolne table mi je zadnja opcija koju ću da uradim ako bude trebalo :) |
[ Sardon @ 24.08.2007. 14:31 ] @
Meni se ta lampica palila kada mi ventilator hladnjaka nije imao kontakt, pa se nije uključivao. Pa kada ti se malo zagreje motor proveri da li ti se uključuje ventilator.
[ scele @ 24.08.2007. 14:56 ] @
Pali se ventilator regularno, ranije je imao problem ali sad se pali. Ma samo mi je da nađem gde je taj senzor od te lampice da ga skinem, pa ako se i dalje pali onda je definitivno neki problem u instalacijama ili u samoj kontrolnoj tabli.
[ Goran Mijailovic @ 24.08.2007. 20:29 ] @
Senzor ti je na posudi za vodu, skini kontakt i zduvaj ga tj. osusi verovatno je probio antifriz gore pa je vlazan. Takodje ona crta na posudi je oznaka za min a ne max tako da ne treba tecnost da bude ispod nje ;) Ako hoces da ukines treba skinuti te dve zice i samo ih spojiti (tako su meni rekli).
[ scele @ 28.08.2007. 08:01 ] @
Citat: Goran Mijailovic: Senzor ti je na posudi za vodu, skini kontakt i zduvaj ga tj. osusi verovatno je probio antifriz gore pa je vlazan. Takodje ona crta na posudi je oznaka za min a ne max tako da ne treba tecnost da bude ispod nje ;) Ako hoces da ukines treba skinuti te dve zice i samo ih spojiti (tako su meni rekli).
Nema nikakvog senzora na posudi za vodu! Posuda za vodu: dve cevke, jedna debela jedna tanka. I ništa više. A tečnost se nalazi između min i max, uvek se trudim da tako držim.
Ko zna šta je tu sad problem...
[ Goran Mijailovic @ 28.08.2007. 18:19 ] @
Kod mene je na toj posudi senzor. Mozda je kod tebe zamenjena posuda starijim tipom a zice od senzora nisu spojene pa sad imas stalno signal kako ti je posuda nedovoljno napunjena... Mogu i da slikam.
Pozdrav.
[ scele @ 29.08.2007. 07:40 ] @
Bio bih ti vrlo zahvalan ako bi mogao sliku da postaviš, jer pregledao sam posudu, skidao je i ništa...nema. Makar da znam koji je od kablova, jer ima 4 ili 5 konektora koji onako vise sa strane i ničemu ne služe. Ali meni je čudno to što kada ta crvena lampica počne da blinka temperatura se malčice popne, a kad ne blinka temperatura tj. kazaljka od temperature stoji pod 90 stepeni. Da možda nije neki termostat u pitanju ili tako nešto...?
[ savudin @ 29.08.2007. 13:15 ] @
Prijatelju, imao sam isti problem na mom automobilu (golf 1, benz.1.3). Menjanje senzora temperature nije pomoglo,voda i ulje ok,ponasa se normalno...., ali s vremena na vreme kazaljka temperature ode skroz ulevo i pocne da blinka crvena lampica (dioda). Uzrok je bio banalan. Oslabili su kontakti u konektoru koji spaja instrument tablu i zice koje dolaze i motornog dela.nakon ciscenja i prskanja sprejom (WD 40 ili slican) problem je nestao. E sad, kod mene je taj konektor sa desne strane table ispod volana i potrebno je skinuti masku (plastiku) koja je pricvrscena sa par srafova. Ako me dobro secanje sluzi,znaces da je pravi konektor ako pri njegovom razdvajanju (skidanju) a pri datom kontaktu dobijes nepravilna ocitavanja temperature,nivoa goriva, vremena (stace sat)
Nadam se da sam barem malo pomogao
[ scele @ 29.08.2007. 13:55 ] @
Citat: savudin: Prijatelju, imao sam isti problem na mom automobilu (golf 1, benz.1.3). Menjanje senzora temperature nije pomoglo,voda i ulje ok,ponasa se normalno...., ali s vremena na vreme kazaljka temperature ode skroz ulevo i pocne da blinka crvena lampica (dioda). Uzrok je bio banalan. Oslabili su kontakti u konektoru koji spaja instrument tablu i zice koje dolaze i motornog dela.nakon ciscenja i prskanja sprejom (WD 40 ili slican) problem je nestao. E sad, kod mene je taj konektor sa desne strane table ispod volana i potrebno je skinuti masku (plastiku) koja je pricvrscena sa par srafova. Ako me dobro secanje sluzi,znaces da je pravi konektor ako pri njegovom razdvajanju (skidanju) a pri datom kontaktu dobijes nepravilna ocitavanja temperature,nivoa goriva, vremena (stace sat)
Nadam se da sam barem malo pomogao
Hvala puno na odgovoru, sumnjao sam ja pomalo na instrument tablu ali nisam nešto imao preveliku želju da je rastavljam jer to je posao od jedno sat-dva (bar kako su mi ljudi pričali), ali izgleda da ću morati da je razvaljujem...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|