[ Okmijun @ 25.08.2007. 16:27 ] @
| Voleo bi da mi neko objasni u cemu se sastoji taj cuveni "mit"
o Yugu "devedeseto" godiste?
Taj auto sad vec ima 17-18 godina i zasto je za vecinu ljudi bolja kupovina
od recimo keca, lade, samare? ( ili cak floride za nesto vece pare)
|
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 25.08.2007. 16:50 ] @
Zato sto je on idealan kao drugi auto tj auto "za po gradu" , do pijace, prodavnice.. Mali je, okretan, lak za parkiranje.. Idealan recimo da ga kupis zeni da ide na posao itd.. Das joj kljuceve i znas da ne moze da napravi stetu vecu od 100e :))) Vecinu delova mozes da nadjes "kod komse za pivo" tako da o odrzavanju ne mora da se brine puno.. A cena je otprilike koliko i ovi novi scooteri koji su nas preplavili ove godine.. eto toliko...
[ Okmijun @ 26.08.2007. 11:04 ] @
Kao drugi OK, to je u redu, al mnmogima je prvi (i jedini)
[ vladd @ 26.08.2007. 14:02 ] @
Tako je to kada se "vuku" price godinama, kao da vreme stoji..
Prica je vazila, pre nekoliko godina, kada je bilo bolje uzeti '90-to godiste nego '95-to(sankcije, los lim, fus u proizvodnji svake vrste..), ali sada su oba godista debelo van okvira neke upotrebljivosti. Pa ne mogu "legende" na nadzive truljenje lima... obojici su grede otpale..
, bar do pola..
Poz.
[ ~Vojvoda @ 26.08.2007. 16:57 ] @
Stvarno ljudi odvale nesto i ostanu zivi, svi pricaju o starom Jugicu u da je u najmanju ruku kao Kadilak, mislim daj...
Jedino sto sam primetio to je da su prve serije stojadina sa italijanskim motorom, bile za pohavalu, da se ne varamo, shasija je i dalje bila krsh, ali motor je zaista bio dobar. Ujak je imao jednog, imao je 4 brzine, cepao ga je, kaze da je isao i do 130-140, ko je video kakva je Dalmacija, sve krsh, kamenjar, krivina na krivinu, on vozio ko manijak, nekoliko puta je bio sleteo, na svu srecu nije isao brzo kada je izletao, motor je trpeo torturu uvek visoki rpm, za kada su bile sankcije sipao je svakakve koktele u njega, alkohol, razredjivac, i sta sve jos nije. Do pre nekoliko godina ga je imao, bio je u voznom stanju, ali jedva, i opet od svega u najboljem tanju je ostao motor, ali ga je ipak na kraju prodao u staro gvozdje. Sve u svemu, kako se on ponasao, automobil je to super podneo. :)
Takodje kaze da su i prvi modeli nase prozivodnje bili malko zivahniji, znaci ima malo istine u toj prici, ali ne toliko da bude neki mit.
[ pudar @ 02.09.2007. 02:13 ] @
Ma Jugo je djubre! Kec je za Juga limuzina! Ja vec dugo vozim vw-audi program,al' sam nekad vozio zastave,sto sluzbene-sto svoje i siguran sam da je Jugo najnestabilniji autic na nasim drumovima i jedva cekam da nestane sa ove planete. Skoro svaki dan vidim nekog Juga prevrnutog na krov.Imam utisak da ce da se prevrne i kad stoji na parkingu.O raspadnutim zadnjim kosevima,sajtnama,zadnjoj gredi i sl. na relativno novijim Jugicima,da i ne govorim.Kad kupuju Juga,ljudi uopste ne razmisljaju o bezbednosti.Pa to je konzerva koju pri sudaru sa Vespom mogu da otvore samo vatrogasci!Prosle nedelje,mom drugaru na Jugicu pukne prednja leva guma na 70km/h i isprevrce se kao u filmu-3 puta po sirini i 1 put po duzini.Samo kad je ziv ostao! Dakle,sve najgore!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.