[ vlada01us @ 27.08.2007. 12:27 ] @
Na mom seatu, neki put teze ulazi u brzinu(bilo koju), pa moram jace da cimam rucicu menjaca. Cesce ide normalno, sa dva prsta menjam. Kod njega je automatsko kvacilo, i dosta nisko hvata, iako lamela nije nova. Pocelo je to pre par meseci, do tada je sve islo super. Zna li neko sta bi moglo biti? Ozbiljno nesto?
[ KMaRKo @ 27.08.2007. 13:03 ] @
Kad kazes automatsko mislis na hidraulicno? Treba da istestiras tj. da vidis da li se to desava kad je auto hladan ili vruc. Ako se to desava kad je hladan moguce je da je ulje u menjacu gusto pa mu treba malo vremena da se "razbije". Isto tako moze biti i kvacilo ako je istroseno pa ne odvaja lepo, moze biti korpa... Ako je hidraulicno kvacilo da li imas osecaj da ponekad "propadne" ili je uvek isto? Da li uvek odvaja na istoj visini?
[ vlada01us @ 27.08.2007. 13:17 ] @
Hidraulicno. Koliko znam kada se lamela trosi papucica kvacila se dize. Tako da ne bi trebalo da je otisla lamela. Odvaja nekih 3cm od poda. Uvek isto. Probao sam da ispustim vazduh iz cilindra, ali nista. Npr. krenem od kuce, sve ok. Onda usput kad menjam brzinu, bilo nizi ili visi stepen, teze ide. Pa posle nekoliko km. ponovo je sve u redu. Rikverc, recimo od tri ubacivanja, jednom krci-teze ide.
[ KMaRKo @ 27.08.2007. 13:43 ] @
KOliko znam sva hidraulicna kvacila fabricki podesena odvajaju mnogo vise nego na 3 cm od patosa (po pravilu bi trebalo da hvata na kraju prve trecine ukupnog hoda papucice kvacila). Posto dosta blizu odvaja moguce je da ne odvoji svaki put kako treba pa se otud javlja krcanje, pogotovu ako je kvacilo staro pa mozda i nema dovoljno jak hidraulicni pritisak.
[ ~Vojvoda @ 27.08.2007. 13:49 ] @
Predpostavljam, da se to krcanje javlja kada se spojnica ne odvoji dovoljno, pa se vrhovi sinhrona drljaju jedan o drugi, i to pravi onaj funky zvuk.
Zaista prvi put cujem za automatsko kvacilo. Imas li ti papucicu za kvacilo u kabini? Ako imas stisni je jos dublje ako zacujes krcanje i ono ce prestati. Ako nemas papucicu onda najverovatnije mehanizam koji radi odvajanje povremeno "zakaze"
[ vlada01us @ 27.08.2007. 19:13 ] @
Ma da, greska, hidraulicno je. :) Al' stisnem pedalu do kraja svaki put. Neki put zakrci, neki put ne. Izbacio sam i patosnice, jer sam mislio da smetaju da pedala ode do kraja. Znaci sinhroni, valjda. Nezgodno za rad?
[ millko @ 27.08.2007. 22:15 ] @
mogu biti sinhroni,zavisno koje brzine,moze biti i selektor brzina,ovo drugo se manifestuje pretezno u "neusaltavanju" parnih ili neparnih brzina.posao je toliki da se za zamjenu sinhrona mora skinuti mjenjac.za selektor mislim da ne treba.pozzzzzzzzz
[ vlada01us @ 27.08.2007. 23:08 ] @
E hvala. Samo jos nesto, posto sutra, odnosno vec danas, krecem na malo duzi put 2000-2500km. kakve su sanse da se nesto nepredvidjeno desi ako su ti sinhroni? Moze li da zakuca menjac ili slicno.
[ millko @ 28.08.2007. 17:31 ] @
mislim da se moze desiti to da ostanes u tom stepenu prenosa,tj. nemogucnost presalavanja.pozzzzzzzzzz