[ Kosta ******um Rex Persia @ 08.09.2007. 14:23 ] @
| Da li je neko iskusio probleme sa Mazdom 626, serija sredina 2003. godine? Moj drug ima ogromne probleme s njom, kupio je skoro, i ve' je pukao skoro 500 evra na popravke, doduše prešla je 185.000 km, ali to ne bi trebalo da je toliki problem s obzirom da je Mazda 626 stara jedva 4 godine.
Mnogo je niska, preniska za naše puteve, kako da se podigne, jel ima načina a da ne bude previše skupo.
Koji je ovlašćeni Mazdin servis u Srbiji, treba mi informacija i od njih. |
[ bakara @ 08.09.2007. 20:48 ] @
Nije bas jasno kakve je to probleme imao sa mazdom, nije valjda problem to sto je niska?
A visina vozila je slicna kao i na ostalim automobilima.
Samo jedan detalj ne moze biti tacan posto se mazda 626 ne proizvodi od 2002 godine, znaci ili si ti pogresio godinu ili je u pitanju mazda 6?
Poslacu ti na pp ovlascene sevisere.
[ sen @ 02.09.2009. 23:09 ] @
Pozdrav svima
Pokusacu zatraziti pomoc ovdje da ne otvaram novu temu
posto sam i ja vlasnik mazde 626-1999 god-1.8 benz karavan
kada god podjem u auto sjednem za volan upalim ga na kljuc i podjem
pritiskati pedalu od gasa da bi krenuo uvijek mi je blokirana sve dok se
broj obrtaja na motoru ne spusti na 500/min i onda sama pusti
a isto tako ako hocu da je pritisnem prije nego sto upalim auto
takodje je pedala od gasa blokirana
a drugi problem mi se pojavijo tako sto kada savijem volanom pun u desno
u voznji cuje se isprekidani zvuk lupnjave u prednjem delu auta a u lijevo nista se
ne cuje i to nije stalno vec povremeno u zadnjih nekoliko dana sam zapazijo
[ vladd @ 02.09.2009. 23:19 ] @
Za prvi problem proveri patosnice, i da li je sve u redu sa mehanizmom pedale, da ne posoi neka smetnja.
Zto se kuckanja na jednoj strani tice, moze biti kraj spone, ili poluosivina.
Poz
[ Zarko Silic @ 03.09.2009. 09:37 ] @
Za kuckanje u jednu stranu moze biti i caura lezista amortizera.
[ cozmo_im @ 03.09.2009. 10:23 ] @
I homokineticki, kugla...
[ skorohaker @ 03.09.2009. 10:56 ] @
Meni nekako najvise na homokineticki zglob lici.
[ sen @ 03.09.2009. 14:36 ] @
za prvi problem mehanizam pedale izgleda da je ok mislim nema smetnje
ono sto mene zbunjuje je kako da kada radna temperatura postigne broj
obrtaja motora od 500/min.onda sama pedala otpusti i radi kako treba da ne postoji
mozda neki magnet ili sta vec sto je drzi sve dok se ne zagreje
a za drugi problem caura lezista amortizera nije u kvaru,kugle i stabilizatori isto tako
i gornje kugle od letve volana su NOVI promenjeni prije 2 meseca pred tehnicki pregled
a meni i izgleda da se malo vise cuje na lijevoj strani i to nije stalno vec povremeno
samo kada namotam volanom u desnu stranu i to bas ono isprekidano kuckanje
u jednakom vremenskom intervalu osim u slucaju kad me naljuti pa pritisnem gas
do kraja onda ono naravno i ubrzava sa kuckanjem
kod toga poluosovina ili kineticki zglob kako proverim na koji nacin...?
[ cozmo_im @ 03.09.2009. 14:46 ] @
Ako kucka kad smotas i ako je tako kako si opisao - homokineticki.
Vec si ga proverio (zato sto znas kako kucka i kad).
Ne znam kako je kod Mazde - kod nekih japanaca menjas celu poluosovinu, kod nekih moze samo zglob...
[ sen @ 04.09.2009. 16:47 ] @
moje konkretno pitanje je kako da znam jeli lijevi ili desni desava mi se kako sam
naveo povremeno i samo sam zapazijo da se cuje kuckanje kada namotam u desno
jeli ima to neke veze sa stranama ili moze da se desi da ono i prenosi i da je suprotni?
a za gas pedalu ona sama otpusti kada je motor zagrejan na oderdjenoj radnoj temperaturi
prosto receno a mene zanima jeli to normalno ili ima neki problem
[ vladd @ 04.09.2009. 16:53 ] @
Moras da podignes tocak dizalicom, da ga cimas tako sto ces drzati rukom na vrhu i na dnu, pa onda levo i desno.
Moze se i skinuti tocak i proveriti krajevi spona, manzetne...
Ili odvesti kod majstora za trap. Drugacije saznanje ne postoji.
Mehanizam pedale takodje treba pregledati, pomeriti sediste, i zaroniti ispod volana sa baterijskom lampom.
Poz
[ skorohaker @ 04.09.2009. 22:07 ] @
U slučaju homokinetičkog, ne može da se prenese zvuk jer poluosovine nisu spojene. Mnogo liči na homokinetički prema opisu. Ja bih na tvom mestu sledio Vladova uputstva, a najbolje je otići kod dobrog trapadžije.
[ sen @ 07.09.2009. 10:23 ] @
Napokon kvar je uspostavljen radi se o zglobu ili kako se to vec zove na lijevoj strani do tocka gdje je ona mazetna
a za pedalu moracu sa baterijom dublje zaroniti ispod volana kao sto rece vladd
[ vladd @ 07.09.2009. 18:42 ] @
Tu ima nekoliko zglobova, a najveci, najjaci, najvazniji i najskuplji je homokineticki zglob.
Te mazde su imali fabricku gresku sa mehanizmom pedale, losim patosnicama, i to je razlog mog insistiranja na "ronjenju"
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|