[ kojot_ @ 12.09.2007. 15:52 ] @
Ford Focus TDCI 2001 godiste, oko 160.000 km. Kada menjam brzine i pustim gas pa odmah stisnem kvacilo broj obrtaja mu skoci, ako pustim gas pa sacekam 0.5 - 1.0 sekunde pre nego stisnem kvacilo sve normalno. Sta bi mogao biti uzrok?
[ ubimestruja @ 13.09.2007. 23:28 ] @
Mislim da zaglavljuje leptir na dovodu vazduha,verovatno je prljav od gareži. Pozz
[ driveM @ 14.09.2007. 13:40 ] @
Imam vrlo slican problem na svom Focusu '99 1.8 benzinac. Cesto je u leru pri promeni brzina prejak gas tj. broj obrtaja, pogotovo kad je auto hladan. Kao da je "sauh" prejak i da traje predugo.
Taj isti simptom se manifestuje i tako sto izbacim auto iz brzine (recimo kada stanem na raskrsnici), broj obrtaja zadrzi/poraste na 1500-2000, i posle sekund-dva padne na oko 700-800 koliko bi i trebalo.

Hm, bice jako dobro ako je samo neki "leptir". Ja sam pre ovog auta imao Fiestu IV i imao sam slican problem koji nije bilo "jeftino" resiti. Fiesta je imala "regulator ler gasa" koji je izliven u komadu i ima elektroniku u sebi koja regulise mahanicke leptire i kada se "malo zafrkne" retko pomaze ciscenje - cesce pomaze zamena. Zamena je bila ultra jednostavna - odvrtanje i zavrtanje dva srafa i konekcija na jedan prikljucak, al' je deo kostao oko 150e! Kazu da u nasim uslovima voznje brze riknjava zbog loseg goriva :-(
Nadam se da nije nesto slicno i na Focusu... mada generacijska razlika je vrlo mala pa moguce da su tehnicka resenja slicna!

Istina, to na Fiesti se uzasno manifestovalo - auto sam turira u leru gotovo do max obrtaja! Kod mene na Focusu ovo jos uvek nije neprijatno za voznju.

Ako skontas sta je javi pa da vidim da li je isti problem i kod mene.
[ ubimestruja @ 17.09.2007. 20:43 ] @
Dizel je jedna prica a benzinac nesto sasvim drugo sto se tice postavljenog pitanja.