[ rakipro @ 12.09.2007. 20:48 ] @
Zdravo,vozim punta koji je bio van i registrovan je za dve osobe tako mi pise u saobracajnoj dozvoli,sada su ugradjena zadnja sedista pa me zanima kako da ga registrujem kao putnicko vozilo za pet osoba?
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 12.09.2007. 21:17 ] @
Moras da uradis atest..
[ rakipro @ 12.09.2007. 21:28 ] @
Stole da li mozes da mi objasnis detaljnije sta mi je sve potrebno za atest i koliko kosta?Hvala ti unapred!
[ lancia88 @ 12.09.2007. 22:45 ] @
Pozdrav,

ovako: prvo moras da ubacis zadnja sedista ali i da ubacis mehanizam za obaranje u prednja ili citava da uzmes originalna od modela putnickog auta sa dvoja/troja vrata. Tek tada ides na tehnicki pregled koji konstatuje da si napravio izmene na vozilu, zatim u nadleznu stanicu saobracajne policije (za Beograd to je u ljermontovoj, u NS se stalno menja ali mislim da je sada u K.Marka, po manjim mestima je sve na jednom mestu), a zatim tamo da uplatis taksu i podneses zahtev za atestiranje. Na osnovu toga dobijas uput za atest, odes na atestiranje u nadleznu ustanovu (KG, Nis i NS Masinski fakultet, u Beogradu Institut Vinca i Masinski fakultet, ne znam da li je AMS dobio licencu vec za ove vrste atesta) i tamo konstatuju da si dobro izveo operaciju prepravljanja i to dobijes u vidu potvrde. Sa tom potvrdom ides na onaj isti tehnicki sa pocetka price, tamo konstatuju promenu namene i broja sedista, zatim ides u nadleznu stanicu saobracajne policije gde urade novu saobracajnu a na sledecoj registraciji placas takse/osiguranje kao za putnicko vozilo.

To je ta prica.
[ pctel @ 13.09.2007. 07:47 ] @
Mrzi me da kopam gde sam procitao, ali evo ti pa sam proveri - ako se vozilo prepravlja u identicno onakvo kakvo postoji u serijskoj proizvodnji, atest nije potreban vec samo tehnicki pregled.
[ lancia88 @ 13.09.2007. 08:53 ] @
Pozdrav,

e, hajde bas prekopaj pa da vidim gde si to nasao?

Zasto li sam nesto ubedjen da si permutovao to sa ubacivanjem drugog motora u sasiju i stavke vezane za proizvodjaca vozila i motora koje standardno taj proizvodjac ugradjuje u svoje modele.....
[ inspkluzo @ 13.09.2007. 11:01 ] @
Moraš ići na atest. AMS ili mašinac, izaberi. Automobil mora biti identičan onom iz serijske proizvodnje. Moraš imati sedišta i zadnju policu (ovo ti možda progledaju kroz prste). U Ljermontovoj uzimaš uput za atest gde ostavljaš kopiju celokupne dokumentacije o automobilu, zatim ideš na atest, pa se ponovo vraćaš u Ljermontovu. Sve će te koštati oko 5000 din sa uputom za atest, ako od februara nešto nije poskupelo. POzdrav. Ako sam nešto pogrešio ne zameri, ali mislim da me sećanje dobro služi.
[ pctel @ 13.09.2007. 11:24 ] @
Citat:
Zasto li sam nesto ubedjen da si permutovao to sa ubacivanjem drugog motora u sasiju i stavke vezane za proizvodjaca vozila i motora koje standardno taj proizvodjac ugradjuje u svoje modele.....

OK, verovatno... Nije valjda veci problem zamena sedista nego zamena motora?!
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 13.09.2007. 11:52 ] @
Citat:
pctel: OK, verovatno... Nije valjda veci problem zamena sedista nego zamena motora?!


Naravno da nije veci problem ali sada se menja namena vozila pa mora da se menja i saobracajna.. Atest je obavezan..
[ lancia88 @ 13.09.2007. 12:12 ] @
Pozdrav,

naravno, sve nosi sa sobom svoju problematiku. Zamena sedista nije, kako vec napisah, bas naivna stvar. Za vecinu Vanova je relativno tesko pronaci adekvatna sedista a ugradnja mehanizama koji prolaze atest je ipak pomalo nesigurna opcija pa moze da se desi da i ispadne problem, kudikamo veci nego kod ugradnje motora. Doduse, pod uslovom da motor kupis tek kad imas pouzdanu varijantu za prebacivanje, narocito kada je asihronizacija na relaciji motor sa automatikom i motor sa manuelnim menjacem i slicno. U oba slucaja se menja saobracajna dozvola.
[ rakipro @ 13.09.2007. 20:08 ] @
Pozdrav,hvala svima na pomoci.Posebno se zahvaljujem lancia88 na pomoci i da li mozes da mi kazes da li na atestu bas gledaju svaku sitnicu ili mogu da ti malo progledaju kroz prste.Ja mislim da su moja zadnja sedista dobro odradjena,napravio sam policu i obara mi se suvozacko sediste.Pozdrav
[ lancia88 @ 13.09.2007. 21:57 ] @
Pozdrav,

ne, ne gledaju svaku sitnicu i cene zdrav i normalan odnos sa ljudima koji dodju na atest, naroccito sa aspekta "ne-gledanja-svake-sitnice". To ce reci da je sasvim prihvatljivo da odes na Masinski, udjes i pozdravis se, zamolis da neko pogleda Tvoje vozilo preliminarno i odmah cujes da li ce proci ili ne. U Vinci je malko drugacije, tamo moras prvo papire u obradu a onda tek vidis nekog od nadleznih pa sa te strane je ipak bolji Masinac.
[ Goranpvl @ 18.10.2010. 08:02 ] @
Treba da registrujem Pezo 206 kao putnicko vozilo... Ima fabricka sedista i pojaseve za zadnju klupu. Ali nigde ne mogu da nadjem naslone za glavu za zadnju klupu... Da li mogu da odem na atest i bez toga ili je taj naslon za glavu bas toliko neopgodan... ?