[ gogi 975 @ 17.09.2007. 11:43 ] @
imam problem sa paljenjem kada je motor mlak mnogo vergla dali neko zna sta moze da bude u pitanju je golf 2 1.6 dizel pomozite idem od majstora do majstora |
[ gogi 975 @ 17.09.2007. 11:43 ] @
[ ubimestruja @ 17.09.2007. 20:55 ] @
Ima tu više podpitanja, pa zato pomozi bar sa nečim...pali li grejače ali ne kontrolu na satu već da li oni dobijaju stuju,zatim kad upali mlak jel zadimi na auspuh, kako pali hladan i kako vuče u svim režimima vožnje i još od kada se to dešava mislim jel šta bilo šta radjeno na autu? pozz
[ gogi 975 @ 18.09.2007. 09:23 ] @
kad upali mlak onda zadim prilicno u svim rezimma vuce relativno dobro
uradjena generalna i pose presao 17000 km [ vladd @ 18.09.2007. 11:28 ] @
Lici na bosch pumpu, mada tako mladom autu moze "sve" da bude. I "linija" goriva i "linija" vazduha..
Proveri pritiske kod nekog "bosiste", cisto da si miran, ako je vec pretpostavka da je kompresija dobra, posle generalke.. Poz. [ Portir Velja @ 21.12.2007. 23:25 ] @
Da je do pumpe onda verovatno ni kao hladan ne bi palio normalno, tako da mi jedino lici na kompresiju posto se zna da kada je auto zagrejan onda pali na cistu kompresiju u slucaju da negresim [ vladd @ 21.12.2007. 23:34 ] @
Istina da nije javio sta je bilo, ali da si citao, primetio bi da je skoro generalna radjena, tako da kompresija sigurno nije, a i inace je manja kod hladnog motora.
Poz. [ Portir Velja @ 22.12.2007. 11:02 ] @
Citat: vladd: Istina da nije javio sta je bilo, ali da si citao, primetio bi da je skoro generalna radjena, tako da kompresija sigurno nije, a i inace je manja kod hladnog motora. Poz. Ne znam sta se podrazumeva u ovom slucaju generalna, da li je samo osvezio motor ili je radio komplet, a i nikad to vise nece biti kao sto je svaba napravio, jer kod nas nemas da kupis originalne (citaj: kvalitetne) delove sa kojima bi mogao da uradis generalnu valjano (a i ako nadjes negde nece kostati neku sicu). [ vladd @ 22.12.2007. 13:20 ] @
Nebitno sta smatramo pod "generalkom", "osvezenja" su majstorske prevare, btw. Ako pali kada je hladan, znaci nema reci o kompresiji, zbog tog detalja..
Poz. [ najludi @ 03.02.2008. 16:13 ] @
uljna pumpa sigurno i ja sam imao isti problem, ne nabije pritisak u podizače i ne otvara ventile kako treba
[ audi80 1.8i @ 03.02.2008. 21:35 ] @
Da je uljna pumpa, "trebala" bi mu se lampica ulja signalizirati da nesto nije u redu, zamjeni filter goriva sto je jeftino, a jako vazno pogotovo kod dizelasa.Pa onda vidi....sta dalje.
[ pudar @ 04.02.2008. 03:34 ] @
I ja sam imao isti problem sa vecinom WV-a koje sam vozio.Al' sam sa prvim,onako balkanski, resio problem i to dalje primenjivao na svakom sledecem. Setio sam se kad sam vozio mercedes 124-250d i on je palio grejace pri svakom okretu kljuca(bez obzira koja je temp. motora),sto kod WV-a nije bio slucaj.Ugradio sam taster za grejace koji sam koristio pri mlakom motoru(dovoljno je aktivirati grejace 3-4 sekunde i pali "k'o mina").
[ mkvb @ 04.02.2008. 11:32 ] @
Moze taster ali je prakticnije staviti otpornik reda 250-300Ohm-a na kabal koji ide na termodavac u glavi motora, taj termodavac je zaduzen da pali ili ne pali grejace, u zavisnosti od temperature motora, i ja sam imao slican problem, kad je motor mlak malo duze vergla pa zadimi kad upali. Stavio sam otpornik i sada svaki put upali grejace, kada je potpuno hladan drzi ih normalno upaljene koliko treba a kada je mlak ili vruc motor budu upaljeni oko 7-8 sekundi i pali bez problema, nije komplikovano da se uradi a ne razmisljas vise o grejacima, pozdrav
[ WuTang @ 04.02.2008. 12:05 ] @
da neotvaram novu temu
imam golf 2 benzinca 1.300 kubika 87 god.Problem je sa brzinometrom na kontrolnoj tabli!!Brzinometar mi je mrtav znaci vozio ja 100 ili 20 on ne pokazuje nista!! Nebimi ovo mnogo doticalo al u zadnje vreme prolazim pored pandura dosta pa se sve strecam da ne vozim vise od dozvoljenog posto mi kao sto kazem brzinometar uopste ne radi,a da neradi i skala sa pokazivacem predjenih kilometara.Imam plin ali problem je zamislite i na plin boci ne radi kilometraza(zamisli) Tako da samo nagadjam kad treba da idem da sipam!!!Inace ovako auto mi ide ekstra!! [ MirzaSila @ 04.02.2008. 12:11 ] @
moze biti da se sajla otkacila sa instrument table. menis e to desavalo. Rjesenje ja da skines sve one plastike oko instrument table i onda provuces ruku sa donje strane i vidi ako je otkacena sajla moras je ponovo ubaciti. kolko se sjecam ona se samo nabaci, ima neki plasticni hepek koji uklopi.
[ RS TURBO @ 04.02.2008. 12:12 ] @
Kilometar sajla ti je spala ili onda pukla. Odi kupi novu i sam je zamijeni nije tesko i bice ti sve ok. Sajlu mijenjas kada skines odnosno rastavis prednju masku gdje ti se nalazi kilometar sat i izvadi kompletan sat i otkopcas sa njega sve stekere i kilometar sajlu a drugi kraj sajle ti je prikopcan na mjenjacu i njega samo odvrnes i izvadis sajlu i onda je izvuces i ovu sto si kupio je stavis na mjesto te i zavrnes na mjenjacu gdje je i stara bila i ubodes je u kilometar sat i vratis sve stekere sto su bili na satu i vratis i pozavrces sve ostalo sto si rastavio i onda ce ti da radi normalno kilometar sat.
pozzz [Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 04.02.2008. u 13:24 GMT+1] [ WuTang @ 04.02.2008. 12:27 ] @
Mala dopuna do konacnog prenka rada instrument table mi se desil za vreme jedne od onih novogodisnjih zimaskih dana,,,a pre toga ponekad isto nije radilo ponekad ali tada sam to resavao prostim kucanjem nekoliko puta u instrument tablu..
P.S hvala na odgovorima uradicu po upustvima ali moram da priznam da usled nastanka ovog problema da sam svoj auto jos vise usao u dusu...mislim mozda zvuci glupo ali iako nemam brzinometar mogu priblizno ako ne i tacno da procenim koliko se krecem-milicija mi je to potvrdila ha ha cheers! Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|