[ Milos038 @ 18.09.2007. 18:20 ] @
Svedoci smo popularizacije kurirskih službi poput city express,post express,dhl,overnight...
Samim tim se navikavamo da transport robe možemo obaviti u roku uz njihovu uslugu.
Međutim,imaju li te kompanije bilo kakvu odgovornost.
Primer:
City express,radno vreme call centra do 15h
15:01 min pozivam post express (radno vreme do 18h) i pitam dal mogu da pošaljem paket.
Odgovaraju mi da će do 18h doći neko
zovem svog kupca da mu kažem da opremu sigurno šaljem danas i on kao verni kupac meni sve to lepo uplati,organizuje 10 ljudi za ugradnju opreme i poziva svog klijenta da potvrdi da sigurno sutra popodne dolaze da montiraju opremu

19:00 =POST EXPRESS SE NE POJAVLJUJE=

ne bih napisao ovo da se to desilo 1-2 puta već u proseku svaki 7-8 put. Dal sam ja baksuz pa se to samo meni dešava ili jednostavno im se može da se tako bahato ponašaju.
Nekome je vreme novac a moj klijent će sutra isplatiti 10 dnevnica svojim monterima koji ništa nisu radili jer oprema nije stigla.
[ ventura @ 18.09.2007. 18:45 ] @
A tvoja odgovornost kao prodavca?

Ok, post express se nije pojavio do 19h, a ti kao prodavac onda organizuješ neki drugi vid transporta. Na kraju krajeva, sedneš u auto, lično isporučiš robu, i prestaneš da koristiš post expres. Što bi tvoju odgovornost prebacivao na kupca, pa uz to i finansijsku odgovornost (kupac plaća 10 dnevnica iz svog džepa jer se ti nisi organizovao kako treba).

Neko izgradi imperiju na nekom poslu, a neko na istom poslu ne može da zaradi za burek i jogurt... Pa ti sad vidi...

[ Milos038 @ 24.09.2007. 11:54 ] @
Pa ti kao da radiš tamo
ili kriviš samog sebe i kada struja nestane
[ Davor Vlajkovic @ 24.09.2007. 13:02 ] @
Ko hoće nađe način, ko neće nađe izgovor...