[ bakancs @ 19.09.2007. 18:44 ] @
Hteo bih da uvezem iz nemacke Opel Vectru, negde 98 godiste, ili mladje... zavisi sta nadjem
Dali ti auti imaju euro3 motor?
U oglasima na internetu svugde stoji da su euro3.. cak i oni koji su 96-97mo godiste..
Medjutim uvek se nadje neki znaja, pa me ubedjuje da su poceli da ugradjuju euro3 tek 2000 ili 2001 godine.
I to je sada dovoljno da covek postane nesiguran..
Jos mi samo fali da napolju kupim auto ubedjen da je euro3, a da mi ovde na carini kazu "a ne, ne, ne, decko.."
Ima'l ko da se razume u temu?
Unapred hvala
poz.
[ nnn @ 19.09.2007. 18:50 ] @
Ti automobili imaju ugradjene katalizatore i tamo se registruju kao euro 3 sto znaci da tamo placaju manju registraciju. Da bi kod nas uvezao auto on mora fabricki da ima euro 3 motor.
[ lancia88 @ 19.09.2007. 19:33 ] @
Pozdrav,

sve je tacno, nikakva modifikacija ne dolazi u obzir za carinu a to ce reci ponesto iz 2000. a skoro sve iz 2001. godine od najpopularnijih vozila dolazi u obzir.
[ vladd @ 19.09.2007. 19:40 ] @
Ta uredba je i uvedena u cilju sprecavanja takve "akcije", da se kupi i uveze "otpad" limuzincina, za malo para, drugacije nije moglo..

Poz.
[ sasa022 @ 19.09.2007. 22:28 ] @
Kod Opela prvo slovo u oznaci motora oznacava kom standardu pripada motor
Z benzinci i Y dizelasi (Y17 i Y20) su EURO 3

@bakancs
Pozovi neki ovlasceni Opel servis i potrazi info o oznakama za EURO 3.
[ vladd @ 19.09.2007. 23:54 ] @
Ili da pregleda liste euro 3, kojima je dozvoljen uvoz.

Poz.
[ Monte12 @ 20.09.2007. 22:39 ] @
Ja imam Opel vektu dizel 1999 godiste i ona je euro 2 znaci posle tog godista idu na euro 3.
[ momsab @ 20.09.2007. 22:46 ] @
to je vec receno: http://www.elitesecurity.org/p1706613
[ kgman83 @ 22.09.2007. 11:02 ] @
Hteo bi ovaj auto da uvezem iz Nemacke pa me interesuje da li ima euro 3 motor i da li moze da se prevede na nase table bez problema? Naravno prodavac da ima sve legalne papire za njega.
[ pavlovic @ 25.09.2007. 05:34 ] @
NNN i sasa022 su dali dobre odgovore, tj preko ugradjuju katalizatore i tada vozila imaju manje gasova i buke tako da motor ispunjava euro 3 a to znaci da manje placa registraciju istog. Po uredbi o uvozu polovnih vozila ista moraju biti proizvedena sa DTE3. Ima vekti B u 99. godini sa E3 i pocetak koda motora kod dizela je Y17DT ili Y20DT.
[ bakancs @ 26.09.2007. 10:02 ] @
A benzinci? Jel samo kod motora mora da pocinje sa Z? Ili posle Z ide jos nesto?
Dali se pod kodom motora misli na serijski broj motora koji je utisnut u isti?
Dali se taj kod/broj moze videti u saobracajnoj, ili samo na samom motoru?
Unapred hvala, i hvala svima koji su do sad bili od pomoci
Poz.
[ pavlovic @ 26.09.2007. 17:00 ] @
Kod benzinaca je Z i ima Z10, Z12, i mislid da ima Z16 ali nisam siguran. Brojevi iza Z su 1000 1200 i 1600 ccm.

Kod motora se sadrzi na samom bloku motora i nema neke velike veze sa sasijom a sto se tice obelezavanjima u ino saobracajnim ga ima kod holandjana i italijana. taj podatak je samo zbog standarda i osiguranja jer svuda preko je motor potrosna roba kao filteri ili svecice.

Nadam se da je ovo od pomoci
[ zoran1984 @ 10.02.2013. 19:24 ] @
moze li molim vas meni neko da pomogne u vezi sa mojim problemom bio bih mu zahvalan. vidim da ovde ima dosta pametnih i upucenih ljudi pa bih vas pitao ako neko moze da mi odgovori konkretno u vezi uvoza land rovera freelandera iz italije kako da znam da li je u pitanju euro 3 zasigurno jer bih isao tamo pa da nezapucam dzabe i odem bez ikakvog predznanja pa da kupim auto koji nemogu da registrujem. citao sam na nekoj temi ovde ali nemogu da je nadjem sada da se u italiji nesto drugacije radi nego kod ostalih pri odredjivanju tih emisionih klasa, a vidim da su tamo dosta jeftiniji nego bilo gde drugde. unapred hvala
[ botr @ 10.02.2013. 19:34 ] @
Ne znam kako je u Italiji, ali znam kako je u Nemackoj. U saobracajnoj mora da pise EURO3 und D3/D4, a najsigurnije je da bude proizveden ne pre 2001. godine. 2002 i mladje je euro 3.
[ Dule 021 @ 13.02.2013. 08:47 ] @
Plus sto kad bi otisao u tu Italiju kako bi doterao auto? Treba da znas da italijani nemaju col tablice i da cim pravis ugovor oni skidaju tablice i ti ne mozes doterati auto nikako drugacije nego na prikolici.
Ako imas prikolicu onda ok.
[ Nocni @ 13.02.2013. 09:19 ] @
^Ne mogu da vjerujem da se bavis tim poslom i da stalno ovdje dajes netacne podatke...

U Italiji naravno postoje exportne tablice, takozvana "targa provisoria" ima oznaku zavisno od grada i duzine trajanja B3, B6, B7... vazi od 4 do 10 dana, cijena jedne takve kartonske tablice je 60 € plus odjava 60 € i osiguranje na 5-7 dana kosta za putnicka auta od 70 do 120 €...



[Ovu poruku je menjao Nocni dana 13.02.2013. u 12:21 GMT+1]
[ Dule 021 @ 13.02.2013. 16:32 ] @
Odlicno ali samo mi reci koliko je ljudi dosad dovezlo kola iz Italije na tim tablicama?
Ja za mojih 10 godina jos nijedan auto iz Italije sa tim "tvojim" tablicama ne videh i pitam se kako to?:-)
Kako uopste izgledaju te tablice? Ako vec ti to znas daj okaci nam sliku nekog auta sa tom tablicom jer eto ja gledam samo nemacke i holandske col table ali italijanske jos nikad nisam video a mislim da i necu.
Kad ti to vec znas dali obican covek iz Srbije moze da vozi na te table ili mora da ima strano drzavljanstvo ili stranu radnu vizu? I dali moze slobodno sa tim tablicama da prodje kroz Sloveniju,Hrvatsku i Madjarsku i da ga niko ne dira?
[ aleksandarzz @ 13.02.2013. 17:28 ] @
@Dule021 , Nocni
Ni ja još nikog nisam video sa Italijanskim col tablicama. Postoji varijanta da se auto doveze sa tablicama koje su na njemu i da se uzme neko kratkotrajno osiguranje, ali to ne verujem da će da daju bilo kome.

@Zoran1984
Svi automobili koji su u EU registrovani posle 01.01.2002. godine ispunjavaju EURO3 standard i uvoze se bez ikakvih kontrola. Stariji od toga moraju na homologaciju.
[ Nocni @ 13.02.2013. 18:06 ] @
@Dule 021,
To sto ti nisi vidio ne znaci da ih nema. Vise puta sam licno dovozio auta iz Italije na tim kartonskim tablicama. Ne koriste se kod sitnih preprodavaca jer se dovoze krsevi od auta pa im je jeftinije kamionom a i polisa koja se dobija sa ovim tablicama vazi samo u EU. Za razliku od Srbije mi se granicimo sa Italijom i ne moramo placati dodatne polise u Hrvatskoj i Bosni. Ako se dovozi neko normalno auto onda to nije skupo da se plati par stotina eura tih dodatnih polisa...

Tablice se razlikuju u sitnicama od grada do grada a izgledaju ovako

Ima i agerncija koje ti zavrse sve komplet uz proviziju... evo ova npr: http://www.privatimport.it/

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 13.02.2013. u 19:44 GMT+1]
[ Dule 021 @ 13.02.2013. 19:25 ] @
Ja u zivotu nisam video te tablice.
I kako onda covek da dotera auto u Srbiju?
Evo objasni nam kako bi jedan Srbin iz Srbije doterao auto sa tim tablicama u svoju rodnu zemlju a mora preci i kroz Sloveniju,Hrvatsku a neki i kroz Madjarsku jer hoce u Subotici da carine automobil?
[ Nocni @ 13.02.2013. 23:48 ] @
^Kako bi ga doterao? Pa najbolje je da ide putem...
Moguce je da ima problema jedino u Hrvatskoj koja od navedenih nije u Evropskoj uniji... Ako je auto platio 15.000 nece mu biti problem da plati ili podmiti Hrvata sa par stotki... ako ga je platio 1.500 onda ce mu biti veliki problem.
Ovo sto stalno potenciras koliko dugo radis sa autima i pominjes tvoje veliko iskustvo... ima vise ljudi na ovom forumu koji su bili u posjedu ogromnog broja automobila, mozda x puta vise od tebe... Evo ti samo podatak da sam 1990 kupio novog mercedesa 124 u Italiji i samo sa racunom ga ubacio u brod bez ikakvih tablica...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 14.02.2013. u 01:01 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 14.02.2013. 00:35 ] @
Moze se auto dovesti iz Italije. Madjari masovno dovoze auta na takav nacin.


Dule 021 verovatno misli na aute koji se uvoze u Srbiju, a koje nije bezbedno voziti pa zato ne dolaze na tockovima vec se moraju dovoziti na slepu jer bi se dovozenjem raspali
[ miki069 @ 14.02.2013. 00:47 ] @
Kragujevac je preplavljen sa Puntima 1.2 sa 8 ili 16V, godišta 2001, 2002 i 2003 sa italijanskim tablama.
Nakupci tvrde da su na svojim gumama doveženi iz Italije.
Prodaju se na ime kupca.
[ Dule 021 @ 14.02.2013. 08:23 ] @
Dobro.Vi pricajte jedno a praksa je drugo. Nocni ja tebe stvarno ne razumem jer Crna Gora i Srbija su dva pojma a ne jedan i to sto se kod vas sve moze zahvaljujuci kriminalu u Srbiji se ne moze. Ako hoces legalno da ga dovezes i bez peripetija znaci da ga ne mozes dovesti u Srbiju. Sta ako naidje nepodmitljiv pandur? Kako ces se onda provesti?
A prica da sve ima svoju cenu zaista ponekad ne pije vodu.
Ti Nocni racunas 90'-tu kad smo bili Jugoslavija i sada kad smo niko i nista?:-)
@Miki069
Imam i ja jednu Fabiu sa italijanskim tablicama koje moraju da se predaju na salter prilikom registracije ali je auto dosao na kamionu tako da su to gluposti koje ti kragujevcani pricaju.
Kao dokaz lepo odete u vasu carinu i slikajte kola jer se te col tablice ne skidaju na carini i ako uslikate auto sa italijanskim coll tablicama za koje je Nocni rekao da postoje imate rucak ili moje izvinjenje ili sta god hocete.
KAo sto vec rekoh novosadska carina je puna kola sa col tablama ali samo sa nemackim i holandskim.Sto bi neko dovlacio kola iz Holandije i placao vecu carinu kad mu je Italija duplo bliza,jeftinija su kola i manji rizici.Takodje prolazis kroz nase govorno podrucje gde se mozes sporazumeti dok iz Holandije dok ne dodjes do Srbije nemas pojma sta bi kad ti se eventualno ugasi auto. Sto su oni ludi kad mogu da dovezu kola na tockovima iz Italije?
[ botr @ 14.02.2013. 09:46 ] @
Citat:
Nocni:
^Kako bi ga doterao? Pa najbolje je da ide putem... :D
Moguce je da ima problema jedino u Hrvatskoj koja od navedenih nije u Evropskoj uniji... Ako je auto platio 15.000 nece mu biti problem da plati ili podmiti Hrvata sa par stotki... ako ga je platio 1.500 onda ce mu biti veliki problem.
Ovo sto stalno potenciras koliko dugo radis sa autima i pominjes tvoje veliko iskustvo... ima vise ljudi na ovom forumu koji su bili u posjedu ogromnog broja automobila, mozda x puta vise od tebe... Evo ti samo podatak da sam 1990 kupio novog mercedesa 124 u Italiji i samo sa racunom ga ubacio u brod bez ikakvih tablica...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 14.02.2013. u 01:01 GMT+1]


Zasto bi ovo radio, ako je prevoz na prikolici 300-400 evra?!

Nema racunice da se da jednako ili vise novca za podmicivanje nego na prevoz. Uz to, ne racunamo gorivo, osiguranje, kartu do italije, smestaj, itd.
[ sasa022 @ 14.02.2013. 10:36 ] @
Ako se od dilera u Italiji kupuje vise vozila u paketu dobija se dodatni popust.
Kada se obavi kupovina,vise se isplati natovariti sve na prikolicu i dovesti u Srbiju,nego svaki auto pojedinacno dovoziti.

Ako neko bas hoce da uzme pojedinacno auto,postoje ljudi koji imaju prijavu boravista u Italiji i koji auto sa IT tablama mogu legalno dovesti u Srbiju.
[ zoran1984 @ 14.02.2013. 19:59 ] @
evo ovako, tamo imam babu koja ima njihovo drzavljanstvo, te nije problem za nista od navedenog nego kako sam i rekao samo mi je problem da vidim koji je euro 3, a koji nije. gledam na autoscout24.it da ih ima raznih i cak i oni koji su oko 2001 pise im u opisu da su euro 2 pa me to malo zbunjuje, jer nije mi poklapajuce sa ovim sto vi pricate da svaki automobil registrovan posle i u toku 2001 je euro3. pa pitam kako onda da znam. pimetio sam jedino da svi euro 2 imaju motore od 71kw, a euro3 od 82kw. da li je moguce tako ih otkriti? takodje vidim da dosta njih pise u opisu vozila emisiju stetnih gasova, a ona je oko 205 ili 208 necega. kako da odem i uzmem auto koji je 2001 god budem siguran na osnovu vase price da je euro3, a dodjem kod nasih i ono prc.... postoji li oznaka za emisionu klasu vozila kod njih u saobracajnoj ili takvo nesto? kako ustvari i oni znaju da li je euro 3, ili ne? i jos jedno pitanje do kada ce moci sada da se uvezu bez carinjenja euro 3vozila? ja sam nesto cuo do marta pa ce posle morati e4. da li je to tacno?
[ botr @ 14.02.2013. 20:24 ] @
Euro 3 su sva vozila proizvedena od 2002. godine. Vozila proizvedena 2001. su uglavnom euro 3, ali ima izuzetaka. Da li je vozilo euro 3 moze da se sazna preko broja sasije.
[ Nemanja @ 14.02.2013. 20:54 ] @
Imao sam vozilo 2001g. EU4. Tako da je najbolje saznati broj sasije pa upitati ovlasceni servis.
[ aleksandarzz @ 14.02.2013. 21:11 ] @
Nemoj da gubiš vreme sa gledanjem količine izduvnih gasova i sličnim glupostima. Iz Italije možeš slobodno da uvezeš bilo koji auto koji je 2002. i mladji. Stariji (2000. i 2001. godište) se šalju na homologaciju i ukoliko se utvrdi da ispunjavaju EURO3, onda možeš da ga cariniš. Homologacija se svodi na slanje zahteva, saobraćajne i taksi, a rezultat dobiješ za 10 do 15 dana. U Italijanskoj saobraćajnoj postoje šifre koje označavaju klasu i po njima se zna da li je auto euro3 ili nije. Na brzinu nadjoh ovaj rumunski forum gde ti je lepo nacrtano gde se šifra nalazi, kao i šta znači
http://www.italiaromania.com/f...?TOPIC_ID=2149&whichpage=1
[ inobradovic @ 14.02.2013. 21:54 ] @
kupi u italiji 2002 ili mladje i nemas brige.
[ aleksandarzz @ 14.02.2013. 22:02 ] @
Jedno sam zaboravio:
Citat:
i jos jedno pitanje do kada ce moci sada da se uvezu bez carinjenja euro 3vozila?

Kako misliš da uvezeš auto bez carinjenja?
[ sasa022 @ 14.02.2013. 22:40 ] @
@aleksandarzz

Verovatno je cuo najavu uvodjena Euro 4 norme kao limit za uvoz polovnjaka.
Takodje su mnogi pomislili da se ukida carinski postupak uvodjenjem carinske stope od 0%.


@zoran1984

Kupi auto 2002.godiste ili mladji.2001 mora da prodje homologaciju.

Pre polaska u Italiju,obavezno se dogovori sa spediterom sta i kako treba da uradis i koje "papire" i kako treba da sredis.

Pogledaj slike - sta treba da gledas u saobracajnoj



[ aleksandarzz @ 15.02.2013. 12:54 ] @
Citat:
Verovatno je cuo najavu uvodjena Euro 4 norme kao limit za uvoz polovnjaka.
Takodje su mnogi pomislili da se ukida carinski postupak uvodjenjem carinske stope od 0%.
Bolje da ga pitam odmah nego da posle kuka i psuje državu i novinare.
Najve o uvođenju euro4 norme se pojavljuju povremeno, ali niko ne zna kada će i da li će uopšte biti usvojena. Te najave najčešće potiču od uvoznika novih automobila i generalnih zastupnika proizvođača. Ja mislim da se to neće skoro desiti.