[ iny @ 20.09.2007. 13:59 ] @
Ljudi hitno mi je potrebna pomoc! E ovako...ja sam pocetnik u voznji,do sada nisam nikad kupovala kola,skoro sam polozila i ne znam koja prva kola da kupim??? Zanima me kakava je Suzuki Maruti,ako neko zna nesto o njemu neka mi napise! O njemu me zanima kakav je na putu,kakva je potrosnja...cula sam sve i svasta o njemu....Zanima me jugo 55,45,isto kakav je,kakva mu je potrosnja...Ma sve me zanima....Kupujem kola do 1200e,pa mi MOLIM VAS predlozite neka ok kola za te pare,ja ne znam sta da radim! Plavusa u nevolji! Hvala u napred!!!
[ sasa022 @ 20.09.2007. 14:47 ] @
Vec je bilo ovakvih tema....

Najbolje je da kupis Yugo ili Z-101.Delovi su jeftini i gotovo svaki majstor zna da otkloni kvar.
Posto kupujes polovnjaka nikad ga nemoj kupovati za maksimalnu sumu koju imas.U tvom slucaju
ostavi 100-200€ za prvi "veliki servis".
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 20.09.2007. 14:57 ] @


Slozio bih se sa ovim... znaci nadji sto boljeg jugica za 900-1000 e a ovih 200 eura spremi da ulozis u njega, da ga sredis i servisiras.. i onda sto vise vozi da bi stekla pitrebnu rutinu i iskustvo.. naravno sto pre ugradi plin da ne bi nepotrebno "bacala" pare za benzin.. jugic je za devojke korektan auto za pocetak, jeftin je za odrzavanje, mali je i relativno pregledan i lak za parkiranje.. pa i ako ga "cvrknes" negde ili ogrebes nece biti skupa popravka.. kasnije kad steknes dovoljno iskustva i skupis novca mozes razmisljati o nekoj corsici ili slicnom stranom autu... pozz
[ bobiska @ 20.09.2007. 19:16 ] @
Potpisujem ovo iznad.
[ HoT_Steppa @ 20.09.2007. 21:46 ] @
Maruti nije los auto, ali malo tu ima Suzukija ;)
za grad je i vise nego dobar, pitanje je samo da li mozes da nadjes neki u pristojnom stanju za tih 1000 evra.
[ RAMBRAKER @ 22.09.2007. 23:03 ] @
Kupi juga . Jednostavno . Ali kupi crvenog posto si plavusa ;)
[ cigo bos.brod @ 22.09.2007. 23:27 ] @
Slozio bi se sa svima naravno i moja preporuka je jugo .........
[ vladd @ 23.09.2007. 11:44 ] @
Nemoj nista da kupujes od kola za te pare. Ako moze da ti bude ucesce za kredit za novog Yuga, mozda, inace je Yugo los auto, velike potrosnje, veoma kvarljiv, sklon truljenju.
Sa novim bi bilo mnogo manje problema, postoji i garancija, sve drugo je igra bez granica i sa mehanicarima i sa nervozom.

Poz.
[ M-84 AB1 @ 23.09.2007. 16:15 ] @
Ista ti je lutrija i sa kupovinom novog ili polovnog Yuga...

[ RAMBRAKER @ 23.09.2007. 16:56 ] @
Yugo se kvari onom ko ne zna da ga odrzava . I ko ne zna da vozi . Tako da.......svaki se auto kvari ako si debil.....
[ vladd @ 23.09.2007. 19:21 ] @
Jel' to predlazes, koleginici plavusi, da svaki vikend provodi pod haubom da bi "pravilno" odrzavala yuga.

Poz.
[ M-84 AB1 @ 23.09.2007. 21:21 ] @
Citat:
RAMBRAKER: Yugo se kvari onom ko ne zna da ga odrzava . I ko ne zna da vozi . Tako da.......svaki se auto kvari ako si debil.....


Nadam se da ovo nisi mene pogresno shvatio.
Kao i sam vlasnik Zastavinog vozila (da ne kazem fan ;-), delim tvoje misljenje.
Svaki se Yugo moze utegnuti kao savrseno prevozno sredstvo (znaci od tacke A do B), i da sluzi dobro odrzavanje uz redovno servisiranje (e sad ko ima zivce da se bakce kolima, moj cale naravno, vise nema nameru u 51-oj, a ja 18-oj smatram da mogu da treba).

Medjutim, i Yugo, takav kakav je, izlazi 'nov' iz fabrike sa zavrsnom obradom da se smrznes. :)
Zato kazem ista lutrija, ti je i kod polovnjaka i kod novih.
Zivi primer je lik koji je uzeo novog, (a cini mi se i poslednjeg) kabrija - auto ide nenormalno.
Kabrio pre njega nije mogao u petu da ubaci, imao je krivo postavljene neke detalje enterijera, i gomilu drugih gluposti, zivi uzas!

Pozdrav
[ RAMBRAKER @ 23.09.2007. 21:36 ] @
@vladd, ne .

@M-84 AB1, znam i ja tog lika . Beli kabrio ?
Pazi, ne kazem ja da treba da se bakces preterano, samo treba da ga vozis kako se vozi.....ako je karburatorski, treba naci nekog majstora (ima dobar na crvenom krstu) koji ce ti podesiti karburator kako Bog zapoveda i ima da radi k'o sat . Naravno treba voditi racuna kad se menja zupcasti kais i ulje.....ja inace vozim yuga 1.1i (bez karburatora) i zaista nisam imao problema dosad, ranije sam imao 1.3 sa karburatorom koji je takodje bio odlican.....
[ iny @ 23.09.2007. 22:14 ] @
hvala stvarno puno ljudi....ali ja i dalje ne znam sta da radim...nerviram se po ceo dan...vrtim oglase....sve iste gluposti pricaju....kao,dobar je auto...vozila ga moja tasta,mama,sestra....garaziran...malo trosi....svi isto govore,sve sto ja kao kupac zelim da cujem....strasno.... znaci savetujete mi juga,a? cula sam da je katastrofa.limarija mu strada,vozila sam neke...sve su stari po 18,19,20god...he,mozete da zamislite tog juga,,,sve krsevi...ne znam,dodje mi da nabavim negde papire,,,i da kupim auto u inostranstvu i da me bog vidi....ali kada bi to bilo tako lako....za suzukija mi ne pricate nista...vidjam ga cesto po gradu...lepo izgleda....ne znam.
[ RAMBRAKER @ 23.09.2007. 22:27 ] @
Za suzuki necu da pricam jer nisam siguran, ali mislim da je bolje da das 1200 za yuga da barem znas kakav je nego iste pare za suzukija jer ces za yuga lakse naci delove a i majstore jer ima dosta njih koji rade zastavu.....
[ M-84 AB1 @ 23.09.2007. 22:50 ] @
Jes', beli Yugo, vozi ga onaj momak Ivan.

Inace ne zaboravite da nije isto - star auto i krs auto. Ne kazem da je jedno bolje od drugog, ali razlike su jasne.

-Vozio sam Yuga 91, (45 AX).
Zgrozio sam se kako je razdrndan, menjac struze, prva jadno, druga jedva, dalje nisam isao - a to je kao Yugo iz zlatnih godina.
Na 80km/h je unutra kao u Mig-u 21 ;-).
To se zove raspad.

-Nasurprot njemu - Kec 83' godiste.
Taj auto je mator, a to znaci (barem dok mu se ne posvetimo i sredimo) da je DO JAJA nepouzdan.
To su mu ucinile godine, elektrika korodirala i sva ostala zacepljenja.
Moze da stane, kad god hoces.
Ugasi se iz cista mira.
Migavci cas rade, cas ne rade (osiguraci).
ALI BRATE, kada ide, bas fino ide.
Svi se krste na menjac koji izvrtim ceo (i rikverc) za 2 sekunde, motor jedva razradjen itd, buka po fabrickom standardu. :)
Medjutim, uvek bude - nece da upali, pa posle sat vremena upali.
Zasto nije hteo, a sad hoce - NEMAM POJMA!
;-)))))


To sto je auto star, ne znaci da je krs, ali i starost nosi svoje, a ni jedno ni drugo nije dobro.

Pozdrav

[ vladd @ 23.09.2007. 23:03 ] @
Za 1200 evra uz balkansko odrzavanje, sve su krsevi, na trzistu, oni koji kao valjaju, voze se dok se ne umore. Tako da je 1200€ dobar ulog za kredit, za doticnog Yuga, ali novog.

Za tri godine prodace se bar za upola cene, mada, gledajuci koliko kostaju svi ispod 5 god, to je bar 3k€, sto znaci da vozis auto 3 god za 1000, neka bude sa registracijom za 1500 evra troskova, ovako, polovan Yugo zahteva bar jos 400-800 evara ulaganja, i silno druzenje sa majstorima, i nakon 3 god, kostace 800€, sto znaci "trosak" od bar 1200 evra.

Pa ako pomaze ovaj racun...naravno sve je stvar suve srece, mozda se zadesi polovan Yugo koji se nece moci voziti 3 god..

Poz.
[ RAMBRAKER @ 23.09.2007. 23:26 ] @
Da, jos bolja solucija, uzmi novog, ali gledaj da bude 1.1 EFI , znaci bez karburatora, sa direktnim ubrizgavanjem, trosi manje a ide bolje ;-)
[ ~Vojvoda @ 23.09.2007. 23:35 ] @
@iny
Vidi, yugic nije najsrecniji izbor, ali za te pare jeste dobar, naravno da se nadje nesto iole pristojno, sto je malo teze, ali uz mnogo truda moze da se izbunari poneki u solidnom stanju. Sto se tice kupaca:
Ma pusti kupce, oni uvek k*njaju, znas onu staru poslovicu:"Svaki cigo svoga konja hvali"
I cenjkaj se, nemoj im popustati, jer imaj na umu da za yuga od 1000e nece biti bas puno kupaca, a sa druge strane ti imas sirok izbor, ako ti se taj ne svidja uvek ima drugi
Automobil je ogledalo vlasnika, ako je vlasnik neuredan i ne pazi na sebe, mozes misliti kako je tek pazio-la na automobil...
Sto se tice limarije, sa tim se pomiri-svaki automobil pre ili kasnije korodira, a jos kada je star 20god, i to yugo...
Ako ti je to trazenje i gledanje vozila problematicno, angazuj nekoga-tatu, brata, decka, prijatelja koji se razume u mehaniku.
Sto se tice Suzukija, ja ih bas malo vidjam po gradu, kao sto je vec receno mozes imati problema sa nabavkom delova. Ako naletis na problematicnog Suzukija, tesko ces ga prodati nekom drugom bez velikih ulaganja, dok yuga malo bolji mehanicar moze da osposobi, i utegne za prodaju, za male pare.
Moj ti je savet da za prvu ruku nadjes solidnog yuga, samo da ide, odrzavaj koliko mozes, i pomalo shtedi za nesto bolje, neka ti cilj bude 3500E + da yuga nekome uvalis za 500E=4000E, tu imas izbor: Corsa,Polo,Micra...
Ako te nesto interesuje pitaj.
Srecno!
[ kuntalo @ 24.09.2007. 15:59 ] @
Za ukupan budzet koji je dostupan clanici, Renault 4 k'o zvono.
[ ~Vojvoda @ 24.09.2007. 16:15 ] @
^Eto shale niotkuda...
To definitivno nije automobil za devojku. To nije ni za auto-otpad, meni ubedljivo najodvratniji automobil.
Bas me interesuje sta je sledece, mozda Spacek?
[ kuntalo @ 24.09.2007. 19:28 ] @
Citat:
~Vojvoda: ^Eto shale niotkuda... :)
To definitivno nije automobil za devojku. To nije ni za auto-otpad, meni ubedljivo najodvratniji automobil.
Bas me interesuje sta je sledece, mozda Spacek? :)


Bas me zanima zbog cega imas takvo misljenje o R4? Lose iskustvo mozda? Ako ne, ne zagadjuj temu, vec daj konstruktivan predlog ili objasnjenje zasto ne Renault.


Sto se mene tice, za te novce i uslove, samo R4.
[ HoT_Steppa @ 24.09.2007. 19:45 ] @
Prelistavam Halooglase, moze svasta da se nadje oko 1000 evra, svaka pocetna cena ide oko 10 % min dole, recimo:

FIAT Uno 1.3D (1988), 1.300 EUR.
FIAT Uno 55 (1986), 3v, 5b, plin, registrovan, vlasnik, metalik siv, 1.100 EUR,
FORD Escort 1.3 (1986), 2v, registrovan, 1.200 EUR,
FORD Escort 1.6 dizel (1987), prvi vlasnik, 1.300 EUR.
FORD Fiesta 1.6D (1986), 5b, registrovana god. dana, vlasnik, 1.150 EUR.
FORD Sierra 2.0 (1988), 5v, registrovana, 1.100 EUR.
LADA Riva 1.3 (1989), crvena, atestiran plin, registrovana do 3.2008, 1.200 EUR, hitno.
LADA Samara (1991), 1.200.
OPEL Ascona 1.6 (1986), registrovana, ugrađen plin, metalik, muzika, 1.150 EUR nije fiksno.
OPEL Corsa 1.3 (1985), motor dobar, limarija solidna, registrovana do 5.2008, 1.300.
OPEL Kadett 1.6 D kockica, registrovan, 1.200 EUR.
OPEL Kadett 1.6D (1986), 1.150 EUR.
OPEL Kadett Suza 1.3, beo, registrovan, vlasnik, 1.150 EUR.
PEUGEOT 205 1.9D, vlasnik, hitno, 1.200 EUR, fiksno.
RENAULT 5 1.1 (1988), 1.300 EUR.
SUZIKI Maruti (1991), registrovan, 1.200 EUR.
SUZUKI Swift 1.3B (1987), 5v, vlasnik, 1.100 EUR.
YUGO Florida 1.4 (1989), crvena, garažirana, 1.200 EUR, može zamena.
[ iny @ 24.09.2007. 20:38 ] @
E hvala vam puno...videcu sta cu uraditi...hvala svima!!!
[ HoT_Steppa @ 24.09.2007. 20:52 ] @
vodi majstora kada gledas kola, ili trazi da se kola koja gledas oteraju kod majstora po tvom izboru, tj. najbolje kod onog koji ce i da ti odrzava kola
[ ~Vojvoda @ 24.09.2007. 21:16 ] @
Citat:
kuntalo: Bas me zanima zbog cega imas takvo misljenje o R4? Lose iskustvo mozda? Ako ne, ne zagadjuj temu, vec daj konstruktivan predlog ili objasnjenje zasto ne Renault.

Sto se mene tice, za te novce i uslove, samo R4.

Zbog cega ne R4? Zato sto je zastarela tehnologija i dizajn iz 60-ih, zato sto izgledaju kao da ce da se raspadnu svakog momenta, i jednostavno odvratan automobil, koji ni konstruktor ne moze da voli.
Hot Steppa je naveo listu automobila koji su i tehnoloski i po skoro svim aspektima bolji od R4. Jednostavno ne mogu da se porede.
[ sasa022 @ 24.09.2007. 22:10 ] @
@ ~Vojvoda

Yugo nije zastarela tehnologija,a R4 jeste - e svasta cu jos cuti ovde.
To sto tebi R4 nije po volji a Yugo mozda jeste je stvar tvog ukusa....

@iny

Nadji nekog iskusnog majstora i trazite penzionera ( 70+ godina ) koji prodaje auto.Moguce je pronaci solidno ocuvan i odrzavan auto.
[ kuntalo @ 25.09.2007. 07:59 ] @
Citat:
~Vojvoda: zato sto izgledaju kao da ce da se raspadnu svakog momenta, i jednostavno odvratan automobil, koji ni konstruktor ne moze da voli.


Strašni argumenti, nema šta.

Evo komentara sa jednog bosanskog foruma:

Produkt genijalnog uma:

- Sva stakla ravna (razbije se - plexi ili bilo sta drugo i furaj dalje)
- Prozori na vratima klizni (ne uvlace se; voda ne curi kroz vrata nego s vanjske strane)
- Nema steka na vratima s unutrasnje strane (u otvoru ispod prozora je poluga za otvaranje; nemas se za sta, greskom, zakaciti)
- Straznja vrata se otvaraju od krova do poda
- Sva vrata na najobicnijim sarkama (lako skinuti i promijeniti)
- Pod u gepeku potpuno ravan cijelom duzinom
- Unutrasnji retrovizor na instrument tabli (nema potrebe da ga se obilazi pogledom u krivinama i na raskrsnicama; uzgred - lakse je pogled jos malo spustiti nego podici pri voznji)
- Rucna kocnica nije na podu vec lijevo od volana
- Rucica mjenjaca na instrument tabli (u posljednje vrijeme se komande mjenjaca pomjeraju u slicnu poziciju)
- Zbog polozaja rucne i mjenjaca pod je ravan (nema tunela za mjenjac, drangulije i kardan - prednji je pogon)
- Mjenjac je ispred motora (ne zalazi u putnicki prostor)
- Torziono ogibljenje (meko; ne postoji makadam i neravnine na putu)
- Amortizeri polozeni kao i tirzione sipke (ne zauzimaju mjesto ukaroseriji)
- Rezervni tocak straga, ispod poda (zbog toga je gepek ravan; tocak "zakljucan" iznutra; otkljucava se kljucem za tockove koji stoji pod haubom i u isto vrijeme je poluga za dizalicu - takodje pod haubom - a i kurbla; prljav tocak? pa prljav je i onaj kojeg cete skinuti a zato je gepek cist i ne treba istovarati da bi se tocak izvadio)
- Tockovi s tri sarafa - dovoljno - pokriveni ratkapom fiksiranom sarafom koji se odvrce kljucem za tockove
- Sva cetiri blatobrana na saraf
- Hauba se podize prema naprijed (nema teorije da se otvori u voznji)
- Karoserija i sprijeda i straga skoro bez prepusta
- Cijelom duzinom vozilo iste sirine (nema ispupcenja koja se mogu zakaciti pri provlacenju)
- Sve to na sasiji (nista ne viri ispod nje; nema se sta odvaliti; izduvni lonac ispod prednjeg lijevog blatobrana, S krivina i cijev do pred zadnji lijevi tocak)

Jesam li sta zaboravio?
Mozda.
[ Okmijun @ 25.09.2007. 08:15 ] @
Nisam nikakav strucnjak za automobile vec laik kao i ti, ali mislim da je auto od 1200€ najgore sto mozes da uradis sebi.
To je auto (koji god za te pare) koji uzimaju ljudi za akanje i baci posle ili prodaj za 800-900€ ako imas srece.
Ili daj to za ucesce ili se pomiri sa tim da trenutno nemas auto, mislim da je i to bolje nego bilo sta za 1200€.
Sto se tice Yuga iz "zlatnih godista", on kao i jos neke marke vozila kod nas samo potvrdjuju da smo epski narod, ovaj put u negativnom znacenju. 97-98 to je bila dobra kupovina, sad ne.
Uostalom, polako i ne zuri, pravi auto i prilika za tebe ce se pojaviti, samo ne brzaj.
Osim zvanja telefonom kreni da i obilazis "teren", sama, sa momkom/drugom da uzivo vidis to sto ti pricaju.
Provozaj test voznju i probaj sebe da zamislis u tome, dal je stvarno to to.
Pozdrav i srecna kupovina
[ RAMBRAKER @ 25.09.2007. 14:44 ] @
@INY, ajd' srecno pa javi posle sta si uradila.... ;)
[ diplodok @ 06.10.2007. 17:38 ] @
Ja sam za pribliznu sumu kupio Jugica. Uspeo sam pronaci prvog vlasnika kojeg su neki moji ljudi znali sto mozda nije losa strategija. Tako da sam znao istoriju autu. Jugo je jetin za odrzavanje i realno - to mu je najveca prednost.
Od drugih modela mozda pezo 205 ne bi bio los izbor. Samo pitanje u kakvom stanju moze biti.
[ ~Vojvoda @ 06.10.2007. 18:01 ] @
Meni pala VW Buba na pamet sada kako je bila ova tema o bubi i plinu. Bolje buba nego R4.
[ pudar @ 09.10.2007. 22:46 ] @
Ma GOLF 1 je zakon za te pare! Trazi samo dobru limariju(motor se sredi za male pare).Uz malo srece,mozda nadjes i dobrog dizela(trosi 5-6l).
[ ivan.ivan @ 29.01.2009. 10:06 ] @
Ja malo zakasnio, verovatno da si kupila kola, voleo bi da znam sta i da li si zadovoljna njima ?
Pitam jer jedna moja drugarica isto sada trazi nesto za tu cenu...
A ako slucajno nisi kupila ja jesam skoro, pa mozemo se nekad provozati ako nemas nista protiv )
Pozdrav !
[ bakara @ 29.01.2009. 18:48 ] @
@ivan.ivan

Pa nije vam ovo forum za upoznavanje

Lock bre