|
[ fabolus @ 21.09.2007. 15:01 ] @
| Zdravo, odlucio sam da uzmem nov Automobil na Lizing, do jedno 12.000 Evra, tako da mesecna rata ne bude puno vise od 150 Evra,
moji favoriti su:
Zastava 10 - 7.990 Evra, mesecna rata 108 Evra. 1242 kubika, 60ks, 5 vrata, 5.7l/100km
Dacia Logan Ambiance 1.5 Dci - 8.600 Evra, mesecna rata 116 Evra. 1461 kubika, 65ks, 5 vrata, 4.8l/100km
Fiat Grande Punto 1.2 Active - 9.990 Evra, mesecna rata 135 Evra. 1242 kubika, 65ks, 3 vrata, 5.7l/100km
Hyundai Accent 1.3 GL - 10.266 Evra, mesecna rata 139 Evra. 1341 kubika, 84ks, 5 vrata, 6.4l/ 100km
Skoda Fabia new 1.2 16V - 10.800 Evra, mesecna rata 146 Evra. 1198 kubika, 70ks, 5 vrata, 5.9l/100km
Toyota Yaris 1.0 Terra - 11.200 Evra, mesecna rata 149 Evra. 998 kubika, 68ks, 3 vrata, 5.6l/100km
Suzuki Swift 1.3 GS - 11.225 Evra, mesecna rata 152 Evra. 1328 kubika, 94ks, 3 vrata, 5.3l/100km
Volkswagen Polo 1.4 16V Trendline - 11.630 Evra, mesecna rata 157 Evra. 1390 kubika, 75ks, 5vrata, 6.4l/100km
Opel Corsa 1.2 Essential - 12.015 Evra, mesecna rata 163 Evra. 1229 kubika, 80ks, 3 vrata, 5.8l/100km
to su sada puno Automobili koje ja spredujem, ali ti su mi bas spali za oko, sad treba mi vasa pomoc. Hteo sam da saznam koji od ovih Automobilia je najpovplniji po vasem misljenju, meni je na prvom mestu bitno, komfort i kako se vozi po gradu a onda ide dali se cesto kvari i dali su skupi delovi za njega i njegovo odrzavanje, onda gledam na potrosnju u gradu a onda kolko kosta registracija. Meni bi bilo dobro da cujem misljenje od vlasnika od ovih vozila ali mi je i bitno misljenje od svakog drugog sto cita ovo, hvala sto ste citali i nadam se da mi mozete pomoc.
|
[ Tehnoman @ 21.09.2007. 15:25 ] @
Opel Astra Classic II 1.4 - 5 Vrata 11.500 Eur - Preko rent-a (VB, Raiffeisen...) oko 160Eur rata...
[Ovu poruku je menjao Tehnoman dana 21.09.2007. u 16:40 GMT+1]
[ bakara @ 21.09.2007. 16:39 ] @
Mislim da ovo nije dobar nacin za odabir auta.
LM, samo si nabacao modele sa slicnom cenom pa makar oni bili razliciti i po klasi a i po ceni je +- 4000€...
Moras vise obratiti paznje sta se nudi u odredjenom ponudjenom modelu i ko vise nudi.
Primer: navodis Fiat Grande Punto 1.2 Active - 9.990 Evra to je gola verzija sa dvoja vrata, a sa spiska se vidi da si spreman dati i 12000€ a za jos 2000€ se moze napakovati jos opreme u punta, ali pitanje je da li je to tebi potrebno.
[ fabolus @ 21.09.2007. 16:58 ] @
@tehnoman
da Astru sam zaboravio, hvala, to je jos jedna opcija
@bakara
hvala sto si me podsetio, zato sto mi je komfort najbitnije u Auto, treba mi kao dodatna bitna oprema:
-klima uredjaj
-servo upravljac
-ABS
-el. podizaci stakla
-centralno zaklj.
-daljinsko zaklj.
-radio/cd
eventualno, ali nije tako bitno
-putni racunar
-vazdusni jastuci
-alarm
-aluminiumske felne
-el. retrovizori
-metalik farba
-zatamnjena stakla
ja mislim da se bitna oprema uklapa sa cenama sto sam ja naveo. Ako nije tako onda +-1000 Evra bi bio voljan da dam vise, sto bi zavisilo od tipa Auta, kod Zastave 10 bi bio cak i voljan da dam 2000 Evra vise, dok kod Corse 1.2 nebi dao ni 1Evro vise.
[ cozmo_im @ 21.09.2007. 19:28 ] @
Onda uzmi Astru Classic II, za 12000e (12185e je tacna cena) ces je dobiti sa sledecom opremom:
Varijanta
Karoserija sa 5 vrata
Model
ASTRA 5-door Classic II
Motor i menjač
Z14XEP (66 KW, 90 KS, 1.4 lit.)
- Hrom ručice iznutra, retrovizori u boji vozila
- Elektro pomični prednji prozori
- Električno pomeranje retrovizora
- W61 - Natpis "Riviera" na boku
- Manuelni klima uređaj
- Vozačevo sedište podesivo po visini
- Podešavanje volana po visini
- Centralno zaključavanje
- Elektro pomični zadnji prozori (A33)
- Kožni volan (NP5)
- Multi info displej (Board computer + check control) (UV5)
- Prednje maglenke (T96)
Standardna oprema:
- Napred disk pozadi doboš kočnice
- ABS
- Čelične felne 6Jx15, crno ofarbane, sa ukrasnim poklopcima
- Gume 195/60 R 15-88 H
- Rezervni točak pune veličine (čelična felna)
- Prednja sedišta sa podesivim naslonima
- Nasloni za glavu napred i pozadi
- Elektro hidraulični servo volan
- 3-kraki volan
- Vazdučni jastuci za vozača i suvozača, pune veličine
- Priprema za radio sa dva zvučnika i krovnom antenom
- Tripl info displej: vreme, datum/radio, spoljna temperatura
- Instrument tabla sa crnom podlogom
- Bočne zaštitne lajsne u crnoj boji
- Kućišta retrovizora u crnoj boji
- Natpis "Classic", na zadnjoj strani
- Kodirani ključ sa Imobilajzerom
MP3 player uzmi neki od Sony-a za 120 evrica, imaju i port za USB... nemoj bacati pare na fabricku muziku.
Ove cene koje si ti naveo su cene osnovnih modela i mnogo su skuplji kad dodas opremu... nista ispod 13000e a da je normalno. Eventualno Hyundai Getz ako je jos na popustu. Ostalo su sve slabi motori za klimu, osim Pola (ali Trendline oprema ne sadrzi nista, osnovni je model u pitanju). Getz 1.3 ne znam da li se prodaje, 1.4 je motor... i on je oko 12.600e u full opremi...
[ vladd @ 21.09.2007. 20:21 ] @
Ja bih licno uzeo Accenta, sa klimom. Ali to je moj izbor, kako si napisao, i uglavnom zbog situacije, okolisa i potrebe.
Posto su slicne cene, pa to nije "presudan" faktor, ostaju neki "okolni plusevi".
Hjundaji je u "usponu", isporucuje sve bolji kvalitet, prvi su na listi kvaliteta u USA, za ovu godinu, a kao najvaznije, uvek su na nekoj "akciji", letos je Hyundai bio prvi na listi popusta sa 2500€.
Eto i razloga, vise racionalni, kao kupca, nego emotivni
Poz.
BTW, odakle ti Fabia 1.2 sa 16 ventila kada ima 3 cilindra? Da nije 1.4...
[ pimbe @ 21.09.2007. 22:16 ] @
Kupi bre POLO,
Sva kola na svetu mozes svrstati u dve grupe
1. Nemacka kola i
2. Sva ostala.
[ vladd @ 21.09.2007. 23:55 ] @
Polo je simpa auto, ali em je mali, em nije mu mala cena, delovi, ne samo da pasuju od golfa, nego im je cena kao za golfa, a za solidne pare, ne nude klimu.
Pri tome, "nemci" su izmislili "jajarenje" na opremi, do besmislenih granica, jedan model ima grejanje ili okretranje retrovizora, drugi nema, i slicne "pakosti".
Pricam kao kupac, jednog komada, na lizing, bez vecih "beneficija" (sajam, prodajne akcije..), vise ih se isplati kupiti 3 komada nego jedan, zbog popusta :)
Poz.
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 22.09.2007. 00:18 ] @
Citat: pimbe: Kupi bre POLO,
Sva kola na svetu mozes svrstati u dve grupe
1. Nemacka kola i
2. Sva ostala.
Mozda je i bilo nekad ali definitivno nije vise...
[ sasa022 @ 22.09.2007. 01:36 ] @
@fabolus
Preporucio bih ti starije teme - vecina ovih auta je vec spominjana.
Moj izbor bi najverovatnije bio Accent ili Astra.
[ pimbe @ 22.09.2007. 01:52 ] @
Naravno Srpska kola su van konkurencije, to se porazumeva :)
Japanska su OK, ali jos uvek svuda za Toyotu kazu da je japanski mercedes...
Pitam se zasto.
Koreanci se nesto bas neisticu kvalitetom (malo su jaci od Kineza), a ni crash testovima, tankosava limarija, ali zato su natrpani glupostima tipa na stuju ovo, a na dugme ono. Kao na primer, sto su stavili na onu malu KIU od 1000 ccm klimu, pa sa klimom ne moze uzbrdo, jedva prvom... Ali nema veze bitno da je ima...
Italijani su posebna prica... Pitam se zasto u Italiji ima najmanje registrovanih Italijanskih automobila.
Francuzi su najudobniji, ali najnezgoniji (za budzet) za odrzavanje i delove i prilicno su meki, za srpske puteve...
Ameri vec i neprave kola, vec budalastine...
Polo nije nista manji od ostalih auta, za koje je "fabolus" zainteresovan...
[ fabolus @ 22.09.2007. 07:22 ] @
@cozmo_im
hvala ti, ta Astra mi bas atraktivno deluje i mislim da je za moje uslove potpuno odgovarajuca.
@svi ostali
neki su mi rekli da uzmem Pola, ali nebi bas uzeo Auto bez klime, imao sam 3 Auta bez klime i sad bi hteo bas da imam jedan sa, da i ja malo uzivam :).
Accent mi je slicni kao i Astra, ali mi Astra deluje mnogo kvalitetnija od Accenta, ne znam borim se sad izmedju:
Opel Astra Classic II (sa onom opremom sto je nabrojo cozmo_im)
Opel Corsa 1.4 (treba imat klimu, ABS, el. podizace, Airbag i putni racunar, samo ne znam dali taj Auto kosta puno vise od 12000 Evra)
Hyundai Accent(ista oprema, ko kod Corse ili Astre)
hvala vam na svim odgovorima, bila bi mi velika pomoc gad bi mi mogli rec vase misljenje o ovim 3 Autovima.
[ HoT_Steppa @ 22.09.2007. 11:15 ] @
Astra Classic je van konkurencije UBEDLJIVO best buy u ovom cenovnom rangu.
[ vladd @ 22.09.2007. 11:29 ] @
Valjda postoje neki detalji kod automobila, koje bi "vise voleo", i koji bi pomogli pri izboru i dilemi. Ovako smo dosli "do zida".
Obrati paznju na Opel-ove klime, dosta se ljudi zali, a majstori lepo zive od istih.
Cisto da nemas klimu "na papiru".
Za Pimbeta;
Hyundaji, iako sa istoka, tesko da moze da se uklopi u "posprdni" ton. Tehnoloski su u rangu nemaca, podrska im je jaca od "nemaca", a sa kvalitetum su rame uz rame. Jeftiniji su, i na americkom (referentnom) trzistu se visoko kotiraju.
Znaci da ubacivanje "predrasuda" u pricu, nije zabranjeno, ali korisnika moze da kosta para svaka zabluda, i to ne malih.
Kao "vaspitnu" metodu, spreman sam da "podrzim" predrasude, ali kao kupac, jako postujem sopstvene pare. Tako da "proste" podele, i sabloni, u oblasti koja se "vrtoglavo"(bolje receno naglavacke) menja nisu bas od koristi.
BTW, da li mozda kuckas poruke na "nemackom" racunaru...
Poz.
[ fabolus @ 22.09.2007. 12:01 ] @
Citat: vladd: Valjda postoje neki detalji kod automobila, koje bi "vise voleo", i koji bi pomogli pri izboru i dilemi. Ovako smo dosli "do zida".
Obrati paznju na Opel-ove klime, dosta se ljudi zali, a majstori lepo zive od istih.
Cisto da nemas klimu "na papiru".
Za Pimbeta;
Hyundaji, iako sa istoka, tesko da moze da se uklopi u "posprdni" ton. Tehnoloski su u rangu nemaca, podrska im je jaca od "nemaca", a sa kvalitetum su rame uz rame. Jeftiniji su, i na americkom (referentnom) trzistu se visoko kotiraju.
Znaci da ubacivanje "predrasuda" u pricu, nije zabranjeno, ali korisnika moze da kosta para svaka zabluda, i to ne malih.
Kao "vaspitnu" metodu, spreman sam da "podrzim" predrasude, ali kao kupac, jako postujem sopstvene pare. Tako da "proste" podele, i sabloni, u oblasti koja se "vrtoglavo"(bolje receno naglavacke) menja nisu bas od koristi.
BTW, da li mozda kuckas poruke na "nemackom" racunaru...:)
Poz.
znaci ti bi mi savetovao da kupim Accenta?
Videcu, oticu u obe Auto kuce, zivim u Somboru i tu ima i Hyundai i Opel, pa cu da zakazem test voznju, ako se to uopste moze, pa cu da vidim koji Auto mi se vise svidja.
Kucam poruke na Americkom Laptopu, MacBook Pro, ali sam ga kupio u nemackoj :) kako si to video?
[ Miroslav Jeftić @ 22.09.2007. 12:25 ] @
Citat: pimbe: Koreanci se nesto bas neisticu kvalitetom (malo su jaci od Kineza), a ni crash testovima, tankosava limarija,
Khm, ovo nije 1987. godina, već 2007. Ovo što si ti napisao možda važi za '87, ali to je bilo pre 20 godina. Npr, pre dve-tri godine Kia Sorento je proglašena za najbolji terenac u svojoj klasi u UK i pored jednog Land Rover-a.
[ StORM48 @ 22.09.2007. 12:39 ] @
Citat: pimbe: Japanska su OK, ali jos uvek svuda za Toyotu kazu da je japanski mercedes...
Pitam se zasto.
Nije mi tačno jasno šta ova konstatacija znači? Je l' to loše po Tojotu ili nije? Mislim to da je "japanski mercedes"?
Citat: pimbe: Koreanci se nesto bas neisticu kvalitetom (malo su jaci od Kineza)...
Sigurno, sigurno. Čuo sam da ne mogu ni prvom dok radi klima, nego moraju u rikverc. Eventualno ako imaju čekrk.
Citat: pimbe:Italijani su posebna prica... Pitam se zasto u Italiji ima najmanje registrovanih Italijanskih automobila.
Pa da. I ja kad sam brojao ispalo je da u Italiji svi voze ustvari "strane" automobile. Sram ih bilo.
Citat: pimbe: Francuzi su najudobniji, ali najnezgoniji (za budzet) za odrzavanje i delove i prilicno su meki, za srpske puteve..
Začudo, ovde se slažemo.
Citat: pimbe: Ameri vec i neprave kola, vec budalastine...
E neka si im rek'o. Već sutra će propasti, nakon što si ih razotkrio.
Citat: pimbe: Polo nije nista manji od ostalih auta...
Naprotiv, veći je i od autobusa! Nemac je to!
Mislim, šta reći - šta si Ti vozio dosad od SVIH automobila (proizvođača) koje si nabrojao, pa si ovako "pun iskustva"?
"Koreanci krš, Ameri budalaštine, Italijani nisu rodoljubi...."???
Tvoj post je toliko neargumentovan i paušalnih ocena, da bih najverovatnije kupio i skejt umesto automobila, kad bi Ti rekao da "to ne valja ništa".
Džizs Krajst...
Pozdrav
[ Slobodan Miskovic @ 22.09.2007. 12:40 ] @
Ne znam zasto ste svi zaobisli Skodu Fabiju..ovaj novi model je extra za te pare. :)
[ pimbe @ 22.09.2007. 17:14 ] @
Citat: vladd:
Za Pimbeta;
BTW, da li mozda kuckas poruke na "nemackom" racunaru...
Poz.
Kuckam sa americkog kompa (HP)... Neznam na sta aludiras, ali su ipak svi racunari IBM compatible (worldwide), sto opet nema veze sa Istokom ! U svakom slucaju se izvinjavam za any typing errors
Dobrom autu nije toliko potrebna "podrska" . . .
Citat: StORM48: Naprotiv, veći je i od autobusa! Nemac je to!
Mislim, šta reći - šta si Ti vozio dosad od SVIH automobila (proizvođača) koje si nabrojao, pa si ovako "pun iskustva"?
"Koreanci krš, Ameri budalaštine, Italijani nisu rodoljubi...."???
Tvoj post je toliko neargumentovan i paušalnih ocena, da bih najverovatnije kupio i skejt umesto automobila, kad bi Ti rekao da "to ne valja ništa".
Džizs Krajst...
Pozdrav
Hoces da kazes da je Polo sedan manji od ostalih izlistanih automobila?
Trenutno vozim golfa 3 D i (ponekad zeninu) Toyotu Vitz , pre njega sam vozio (neki u vlasnistvu i ostali su sluzbeni automobili): Chevrolet kalos, golfa 2 GTD, opel kadeta, juga 45 i 55, seat ibizu 2, toyotu hilux, fiata punta 1, daihatsu charade, hyundaia accent, Alfa 33, mazda 121 i 323, opel comodore, pezo partner, 205 i 405, audi 80 D, 100 D, ford fiestu, escort, mondeo, Reno 4, 21 i 25, golfa 1 gti i gtd, kia Shuma, Z101, citroen Berlingo, Picasso i Dianu, peglu i ficu . . .
Skejt sam samo jednom probao i nikad vise...
Ameri prave kola koja se NE koriste u Evropi, prevashodno zbog prevelike litraze, zato zam rekao da su budalastine... Osim novog Chevroleta (citaj Daewoo koji je BIO Koreanski gigant u usponu,cccccccc), a inace je oduvek kopija nemackog Opela.
Zasto nekazu za Toyotu da je Japanski fiat, vec Mercedes, probaj da izvuces pouku... Mercedes je Etalon . . .
talijane necu da komentarisem, proguglaj sam, a i inace su svi oni FUNNY CUNTS.
Dok prilikom hvaljenja Hyundaija, navodis statistike iz amerike, zasto nisi pomenuo cene koje su van konkurencije u americi, jednom recju za cenu jednog Nemaca u US mozes kupiti preko nekoliko Hyundaija... Fazon preuzet od Yuga.
Citat: Miroslav Jeftić: Khm, ovo nije 1987. godina, već 2007. Ovo što si ti napisao možda važi za '87, ali to je bilo pre 20 godina. Npr, pre dve-tri godine Kia Sorento je proglašena za najbolji terenac u svojoj klasi u UK i pored jednog Land Rover-a.
Naravno, vidi ovako tj, dace Bog, pa zivi bili i videli tu Kiu Sorento za 20 godina... ccccc
A sad vidjamo Land rovere i Range rovere koji imaju i 40 god. i jos se voze...
Ziveli . . .
[ vladd @ 22.09.2007. 18:13 ] @
Pun si emocija, nicim izazvanih, situacija je da "nemci" nisu ono sto su bili, a ostali su se prikljucili u igru.
Ni jedni ni drugi ni treci ne razmisljaju da li ce pimbetu trajati auto 20 god, nego ti pimbe kupi novi za tri, pardon, nisi u eu standardu, evo kupi za pet godina, a u medjuvremenu, krv cemo ti piti preko servisa i delova.
Kao sto vidis, naseo si na "legendu", uskocio si u auto mladji od 20 god, nisi ostao veran kucnom ljubimcu.
Tako da prosta podela ne vazi, i to sto si kupio u usa a kompatibilno je sa "americkim" programom, koj se razvija u Indiji i Tajvanu, zajedno sa komponentama koje se, istina, samo tamo proizvode, posto je najbogatiji amer sjurio na te terene 20 milijardi $...
Znaci, iseljene su tehnologije, kako IT tako i auto, i ono sto nam stize, ima svacega, ali odabir kvaliteta je na nama, ili kome god.
Proste formule, i "bezanje" od realnosti, usvajanjem "legendi", predrasuda, uvrezenih shvatanja, vise nema puno logike. Nekome je tako lakse, da ne bi puno razmisljao, ali dozvoli da nekoga zanima da "vidi" te "skupe" plastike (cuveni "nemacki" termin) i da sam donese neku racionanu, kada vec ne zeli emotivnu odluku, valjda zna da ga emocije kostaju.
Npr, nekada su bli koza, drvo, metal, sa jedne i "jeftine" plastike sa druge strane, a sada, uz dosetku koja milione korisnika skupo kosta, imamo, "jeftine" i "skupe" plastike i "ostalo" sto pripada nekoj "ekskluzivi". Cist recept kako uzeti pare...na pricu...
Posto je evidentno da ono sto su nemci nudili, ne vazi vise, cak iako naprave, slucajno" kola koja ce da traju, udavice ih sa eko normom, pa sada ne vredi euro 3, mora da se pazaruje nova generacija.
Hjundai daje garanciju 5 godina, sto bi trebalo nesto da znaci, skoro duplo je "veca" od "nemaca", da li su se mozda nadrogirali i zele da se upropaste??
Poz
[ Miroslav Jeftić @ 22.09.2007. 18:45 ] @
Citat: pimbe: Naravno, vidi ovako tj, dace Bog, pa zivi bili i videli tu Kiu Sorento za 20 godina... ccccc
A sad vidjamo Land rovere i Range rovere koji imaju i 40 god. i jos se voze...
Ziveli . . .
Videćemo mi i te Land Rovere iz 2003. za nekih dvadeset godina. Mada, neki su se već i sad počeli raspadati. Pročitaj samo nekoliko komentara s liste: http://www.whatcar.co.uk/car-review-readers.aspx?RT=678 Ali šta uradi marketing ljudima, ccccc...
[ pimbe @ 22.09.2007. 19:16 ] @
Ok ubedio si me, sledeci je hjundaji sa skupom plastikom i dugom garancijom (na plastiku predpostavljam).
Uzivaj...
Naravno, kad su pre par godina Rover kupili zuti ljudi za dalekog istoka...
[ MyWay @ 22.09.2007. 19:26 ] @
Dodaj 1K i uzmi Hyundai i30. Rata neće nešto biti veća.
[ vladd @ 22.09.2007. 20:08 ] @
Ma ne treba da se krvimo , vec da pomognemo coveku. mada je neophodna obostranost..komunikacije.
Po meni, sve su plastike jeftine, zasto bih neku proglasavao skupom, i pride je vatreno placao...bez predmetna diskusija.
S druge strane, naterani smo, lagano pa sve jace, da menjamo kucna dobra, nema vise AEG-a, siemensa...pa da traju ceo vek, sve se kupuje, da bi se "novije" i "bolje" kupilo za par godina. Tako i automobili...zana, deca..
Daj boze da izdrzimo trend.
Tako da se ne brinete kakvi ce biti danasnji automobili za 20 god, u presi, za reciklazu, vozni ili ne...reinkarnirani kao civiluk, mozda...
Nego ne razjasnismo fabiu, sa 3 ili 4 cilindra u zapremini 1.2L.
Poz.
[ StORM48 @ 22.09.2007. 20:35 ] @
Citat: pimbe:Hoces da kazes da je Polo sedan manji od ostalih izlistanih automobila?
Ne, al' hoću da kažem da je najlošiji po pitanju cene održavanja. A ne traje ni kilometar duže.
I ja sam, kao i Ti, bio ubeđen da je VW najbolji na svetu, dok sam vozio Golf III 1.9TDI. Sve mi je izgledalo ružičasto, jeftino i lepo. Međutim, vrlo brzo sam se uverio da nije tako.
Reći će Ti Bakara koliko je Polo dobar. Njemu je "omiljen" od ranije. :D
Citat: pimbe:Trenutno vozim golfa 3 D i (ponekad zeninu) Toyotu Vitz , pre njega sam vozio (neki u vlasnistvu i ostali su sluzbeni automobili): Chevrolet kalos, golfa 2 GTD, opel kadeta, juga 45 i 55, seat ibizu 2, toyotu hilux, fiata punta 1, daihatsu charade, hyundaia accent, Alfa 33, mazda 121 i 323, opel comodore, pezo partner, 205 i 405, audi 80 D, 100 D, ford fiestu, escort, mondeo, Reno 4, 21 i 25, golfa 1 gti i gtd, kia Shuma, Z101, citroen Berlingo, Picasso i Dianu, peglu i ficu . . .
Nisam znao da se računaju i oni koje si provozao par km ili samo sedeo u njima...
Kada kažem "kakvo Ti je vozačko iskustvo", prvenstveno mislim na nešto što je voženo barem par desetina hiljada km. Ako nabrajam u čemu sam sve sedeo i šta sam sve preparkiravao u životu, ne verujem da bi moglo da stane u jedan post.
Inače, američki automobili su odavno pregazili granice USA i prilično su prisutni u Evropi, tako da ne bih baš diskutovao o "glupostima" i sličnim epitetima.
Konačno, to što njihovi automobili ne pokrivaju small-city-car klasu, ne znači da oni ne umeju da naprave automobil. Ustvari, moja opaska o površnosti i paušalnosti Tvojih ocena upravo i proizilazi iz činjenice da si Ti "negde čuo da ovo valja, a ono ne valja".
A o nemačkoj poslovnosti u auto industriji ne bih trošio reči. Oni su izmislili trend da se od opreme dobija samo volan i EVENTUALNO točkovi, a da pretekne može samo za neku desetinu hiljada evrića više. Kvalitetom upotrebljenih materijala u enterijeru se ne mogu pohvaliti ni mnogo jači "Nemci" nego VW, tako da... u konkretnom slučaju, Polo ne donosi nikakve benefite osim potencijalne glavobolje i neprespavane noći zbog popularnosti kod onih koji obožavaju da poseduju baš vaš auto.
Pozdrav
[ vlada01us @ 22.09.2007. 21:18 ] @
Citat: Hjundai daje garanciju 5 godina, sto bi trebalo nesto da znaci, skoro duplo je "veca" od "nemaca", da li su se mozda nadrogirali i zele da se upropaste??
Za Audi, garancija je 2. godine. Znaci ljudi kupujte Hyundai, ne Audi. Garancija=Kvalitet. :)
[ pimbe @ 22.09.2007. 21:23 ] @
Citat: StORM48: Nisam znao da se računaju i oni koje si provozao par km ili samo sedeo u njima...
Kada kažem "kakvo Ti je vozačko iskustvo", prvenstveno mislim na nešto što je voženo barem par desetina hiljada km. Ako nabrajam u čemu sam sve sedeo i šta sam sve preparkiravao u životu, ne verujem da bi moglo da stane u jedan post.
Za 21 godinu vozackog iskustva, (pa cak i ako si rodjen 1.1.38.), garantujem TI da sam presao vise U RIKVERC, i to u inostranstvu, no ti uopste unapred. Lepo sam naveo da su vozila bila moja ili moje firme, a nikada nisam bio zaposlen kao parking boy. . .
Zapeli ste za Koreance pa nek vam bude, ja sam probao da obrazlozim pitanje kvaliteta i pouzdanosti automobila, a vi mi skacete za vrat sa tvrdnjama da su nemaci retardi, a zutaci lideri.
kupujte bre sta 'ocete . . .
Ziveli ...
[Ovu poruku je menjao momsab dana 22.09.2007. u 22:58 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao momsab dana 22.09.2007. u 22:58 GMT+1]
[ sasa022 @ 22.09.2007. 22:12 ] @
Citat: vladd:Nego ne razjasnismo fabiu, sa 3 ili 4 cilindra u zapremini 1.2L.
Evo specifikacije
www.autocacak.co.yu/fabia/f_sedan/teh.html
[ vladd @ 23.09.2007. 11:32 ] @
Znaci nije 16 nego 12V..ne verujem da bi sa 6V izvukli 64ks..
Poz.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2007. 11:55 ] @
Fabia mi se nikako ne sviđa.
Prvo što je kockasta i ružna, ali kao zmija noge kriju podatak koliko je to UZAK auto. Trebalo bi da bude 10-15% jeftiniji samo zbog toga.
Osim toga, motori su u proseku loši, rastrošni i zastareli.
Mislim da je preskupa u odnosu na ono šta zaista nudi.
[ ~Vojvoda @ 23.09.2007. 13:22 ] @
offtopic:Ne mogu ovo je bilo jace od mene...
Nije mi jasno sto ste svi zajasili na nemacka kola? Da imate 100.000E sta biste kupili, neki ultra hi-luxury Hyundai? Ma daj...
Svi novi BMW-ovi su ruzni za medalju, ali se prodaju, iako su opet ruzni ja bih zeleo jedan.
Stvarno su nemacka kola s*****, evo zatvaraju fabrike, prodaja lose ide, nemaju leba da jedu...
[ MyWay @ 23.09.2007. 13:45 ] @
Citat: pimbe:Naravno, vidi ovako tj, dace Bog, pa zivi bili i videli tu Kiu Sorento za 20 godina... ccccc
A sad vidjamo Land rovere i Range rovere koji imaju i 40 god. i jos se voze... Nekad davno se Volvo hvalio prosekom od 20 i nešto godina. Pa su prestali. I niko se više ne hvali time. ;-)
Citat: ~Vojvoda: offtopic:Ne mogu ovo je bilo jace od mene...
Nije mi jasno sto ste svi zajasili na nemacka kola? Da imate 100.000E sta biste kupili, neki ultra hi-luxury Hyundai? Ma daj...
Svi novi BMW-ovi su ruzni za medalju, ali se prodaju, iako su opet ruzni ja bih zeleo jedan.
Stvarno su nemacka kola s*****, evo zatvaraju fabrike, prodaja lose ide, nemaju leba da jedu...
Mislim da si debelo promašio temu jer:
- ovo je tema nov auto za oko 12K a Mercedes, BMW, Audi u svojoj najjadnijoj varijanti koštaju bar 50% više
- VW i Opel u svojoj najjačoj varijanti nemaju ništa za 'tvojih' 100000 (mislim čak ni za 50 000€)
Ne mešaj babe i žabe, mada si lepo rekao da je offtopic..
[ vladd @ 23.09.2007. 13:52 ] @
Niko nije rekao da su *ranje, vec da nisu za nas. E sad sto se neki propinju da budu nesto pa ih kupiju..druga prica. Jednostavno, kada se pogleda i30 (u evropi nazvan "golf kiler"), on je malo lepsi i po kvalitetu jednak petici samo za peticu hiljada evra manje.
Ako hocete dobar luksuzan auto, da je pouzdan i da dugo traje, da nema jeftine plastike, ima, Rols i slicni, ali su cene kraljevske..
Ne raspravljemo sta je bolje nego zasto, i da li u tome ima "opravdanja" u ceni.
Naravno, glavna je stvar za sta nam auto treba.
BTW, nemacka auto industrija je u recesiji, tako da im ne prijaju koreanci, kao sto su im i japanci odgrizli veliki deo trzista. Prodaju se ali nisu zadovoljni.. . Cak na "slobodnom" "konkurentnom" trzistu, nabijaju cene kinezima, da ne bi propali.
Ako se tako bore, drzavnim ogranicenjima, sta je onda sa "konstrukcijom" i kvalitetom..zar nisu prosto mogli da puste "zelea" sa cenom 5000€, ako je BMW ili MB tako dobar i kvalitetan da mu ne traba nista drugo. Samo razmisli...da nije drzava "odredila" cenu kinezu na 18000€, koliki bi katanac pravili za "nemacke" faabrike...
Poz.
[ Slobodan Miskovic @ 23.09.2007. 14:06 ] @
Citat: Fabia mi se nikako ne sviđa.
Prvo što je kockasta i ružna
Ok ukusi su razliciti, meni je naprimer bas lepa i neobicna.
Citat: ali kao zmija noge kriju podatak koliko je to UZAK auto. Trebalo bi da bude 10-15% jeftiniji samo zbog toga.
?
Nije mi jasno samo zasto je to toliko bitno da trebalo zbog toga da bude jeftiniji?
Takodje ne znam kako to kriju podatak kao zmija noge? Dva klika i :
http://www.skoda.co.uk/skoda3g.../newfabia/dimensions_large.jpg
Btw sto se tice sirine:
Toyota Yaris: 1695mm
Skoda Fabia New: 1642mm
Vw Polo: 1650mm
Citat: Osim toga, motori su u proseku loši, rastrošni i zastareli.
U kom proseku, na koji nacin su losi, sta znaci rastroseni i zatareli.
Nisam mogao da verujem da ces ti dati toliko pausalnih i neargumentovanih ocena u jednom postu...
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2007. 14:17 ] @
Fabia je ubedljivo najuži auto u klasi (Corsa 174 cm!), a širina je najbitnija dimenzija auta, važna po mnogim parametrima.
Ako pratiš reklamne napise Škode, vrlo retko u njima navode širinu (naravno da je moraju dati kada navode sve dimenzije). Evo ti samo dva slučaja od nebrojeno takvih koje sam video:
http://www.autocacak.co.yu/fabia/new/cinjenice.php
http://www.autocacak.co.yu/fabia/new/eksterijer.php
Pri proizvodnji auta, širina je osim što je najkorisnija, i najskuplja dimenzija, pa su je zato toliko usukali.
O motorima ne treba trošiti mnogo reči, ako se imalo baviš automobilima znaš koliko je osnovno motor (pre)slab i zastareo, koliko je 1,4/100 KS neelastičan (ovo je zaista strašno), koliko je 1,9 SDI lenj, koliko je 1,9 TDI lošeg rada i bučan, koliko 2,0 troši itd..
U najkraćem: precenjen auto, primetno ispod najsavremenijih u klasi.
[ StORM48 @ 23.09.2007. 16:15 ] @
Citat: pimbe: Za 21 godinu vozackog iskustva, (pa cak i ako si rodjen 1.1.38.), garantujem TI da sam presao vise U RIKVERC, i to u inostranstvu, no ti uopste unapred. Lepo sam naveo da su vozila bila moja ili moje firme, a nikada nisam bio zaposlen kao parking boy. . .
Hehe...
Šta reći... Ni piloti avionom ne prelaze tu kilometražu za svoj radni vek.
Svaka čast! Ovo je "argumentacija"... sa stilom.
Pozdrav
[ millko @ 23.09.2007. 21:09 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
O motorima ne treba trošiti mnogo reči, ako se imalo baviš automobilima znaš koliko je osnovno motor (pre)slab i zastareo, koliko je 1,4/100 KS neelastičan (ovo je zaista strašno), koliko je 1,9 SDI lenj, koliko je 1,9 TDI lošeg rada i bučan, koliko 2,0 troši itd..
U najkraćem: precenjen auto, primetno ispod najsavremenijih u klasi.
ne kontam sto ne treba trositi rijeci?!cuj tdi "loseg rada"?!kakva je ovo konstatacija?!motori u fabiji su izuzetno dobrog kvaliteta.dezel agregati sigurno prelaze mnogo vise nego sto ti ocekujes.svaki tdi motor,pogotovo predzadnja generacija pd motora je exztra dobro koncipiran,inace nazvan" sportski dizel".ne vidim niti jedan segment tvog argumenta loseg motora!to sto radi bucnije od ostalih konkurenata sigurno ne dovodi u pitanje kvalitetu istog,jos ako dobro znamo da ovakvi dizeli gaze preko 450k.ne primjereni komentari sigurno nisu mijesto ovom forumu.
moja slolucija bi bila fabia.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2007. 21:25 ] @
Kontao ti ili ne, pumpa-brizgaljka TDI motori su prošlost. Na primer, Fiat-ovi 1,2 i 1,9 JTD ih prevazilaze u svemu, takođe i ISUZU 1,7, takođe i Renault 1,5, 1,9, i 2,0 DCi, a BMW 320d da i ne spominjem.
I sam VW je priznao da je pumpa-brizgaljka njihova najveća pogrešna procena i zvanično su objavili da prelaze na common-rail i u srednjoj klasi. Verovatno ne znaš da su najveći VW dizel motori već dugo vremena common-rail, a ne pumpa-brizgaljka kao su srednjoj klasi.
E sad, što su VW i svi njegovi manje ili više uspešni klonovi (tipa Škoda i slično) kod nas dignuti na pijedestal savršenstva, druga je stvar.
[ vlada01us @ 23.09.2007. 22:01 ] @
Citat: Na primer, Fiat-ovi 1,2 i 1,9 JTD ih prevazilaze u svemu, takođe i ISUZU 1,7, takođe i Renault 1,5, 1,9, i 2,0 DCi, a BMW 320d da i ne spominjem.
Mene zanima to sto kazes, "u svemu". Pa ako bi mogao malo konkretnije, mislim i na Fiatove, i na Isuzu...
Da budem konkretan, evo, Fiatov 1.2, i VW 1.2 TDI, Pa napisi sta je to "u svemu".
Ma jel ima Fiat 1.2 JTD?
[ pimbe @ 23.09.2007. 22:04 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Kontao ti ili ne, pumpa-brizgaljka TDI motori su prošlost. Na primer, Fiat-ovi 1,2 i 1,9 JTD ih prevazilaze u svemu, takođe i ISUZU 1,7, takođe i Renault 1,5, 1,9, i 2,0 DCi, a BMW 320d da i ne spominjem.
I sam VW je priznao da je pumpa-brizgaljka njihova najveća pogrešna procena i zvanično su objavili da prelaze na common-rail i u srednjoj klasi. Verovatno ne znaš da su najveći VW dizel motori već dugo vremena common-rail, a ne pumpa-brizgaljka kao su srednjoj klasi.
E sad, što su VW i svi njegovi manje ili više uspešni klonovi (tipa Škoda i slično) kod nas dignuti na pijedestal savršenstva, druga je stvar.
A ko je pobedio ovogodisnji Lemans ??? AUDI TDI ! ! ! Ubedljivo . . .
ko je napravio prvi W motor??? Fiat, cccc . . .
http://www.autocult.com.au/Image.aspx?id=1530
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2007. 22:21 ] @
Hej derani, naučite prvo šta je common-rail, a šta pumpa-brizgaljka, pa onda pročitajte ponovo moj prethodni post.
A taj Audi-VW motor sa trka je common-rail i MNOGO je sličniji Fiat-ovim Multijet, Toyota D4 D i ovim drugim motorima koje sam naveo - nego starom VW TDI kakvi su u srednjoj klasi.
Evo samo jednog citata u vezi sa tim:
Citat:
Povećana ekonomičnost i manja emisija štetnih materija, uz poboljšana vozna svojstva i istovremeno mirniji i uglađeniji rad motora, učinili su da Common rail gotovo preko noći postane dominantan sistem napajanja u putničkim dizelima. Sistem pumpa-brizgaljka kojim je Volkswagen pre nekoliko godina pokušao da odgovori na Common rail nije opravdao očekivanja razvojnog tima, pa je u ovoj oblasti ispao iz igre.
Ali džabe, kada je i najjeftinija inkarnacija VW-a, čak i tamo gde je najgori, što je u ovom slučaju motor, kod nas vrh vrhova.
Malo se obrazujte i ne očekujte da vam neko drži predavanja na forumu, a ja se dobrovoljno samobanujem sa ove teme.
Pozdrav
[ millko @ 23.09.2007. 22:21 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: Kontao ti ili ne, pumpa-brizgaljka TDI motori su prošlost. Na primer, Fiat-ovi 1,2 i 1,9 JTD ih prevazilaze u svemu, takođe i ISUZU 1,7, takođe i Renault 1,5, 1,9, i 2,0 DCi, a BMW 320d da i ne spominjem.
I sam VW je priznao da je pumpa-brizgaljka njihova najveća pogrešna procena i zvanično su objavili da prelaze na common-rail i u srednjoj klasi. Verovatno ne znaš da su najveći VW dizel motori već dugo vremena common-rail, a ne pumpa-brizgaljka kao su srednjoj klasi.
E sad, što su VW i svi njegovi manje ili više uspešni klonovi (tipa Škoda i slično) kod nas dignuti na pijedestal savršenstva, druga je stvar.
mislim,nije tema pd motor naspram cr motora.sustinski pd motor sigurno ima svojih nedostataka ali u poredjenju sa cr mislim da zestoko grijesis.pd motor po svojoj koncepciji sigurno izacuje vise obrtnog momenta i ima bolja medjuubrzanja i ubrzanja od cr motora.ovakav motor sigurno je genijalan izum,odakle ti da su prizmali gresku?!motor je razvijen od strane audi-wv i kao takav sa bmw-ovim dizelom bio je u vrhu ponude dizla.kakv fiat?!cr tehnologiju kada je alfa lansirala predstavljala je bum,nemogucnost licenciranja wv cr motora dovodi ih do iskoristavanja dosta tehnika i znanja.kao takav nastaje pd motor,koji je i po snazi i po ob/momentu i po potrosnji bolje plasiran nego cr motor.onda,za nase balkanske uslove,optorniji je na losu nafti od cr motora.
onda,koliko je audi na cr motorima?pises kao da su niz godina u tome,a ono tek godina dana!pd motor nije mogao opstati iz razloga viskoke cijene exoplatacije ovakvih motora i eko norme.razmisli samo da jedan 4-cilindras ima 4 pumpe naspram cr koji ima jednu.u prosjeku jedna pumpa za passata pd kosta oko 600e,pumpa za cr motor je oko 1700e.
opet kazem,navedi mi u cemu cr tuce pd motor pa da onda raspravljamo!po meni,tuce je u "tisem" i "ugladjenijem" radu.potrosnja,ubrzanje,medjuubrzanje,snaga sigurno su na strani pd motora!
[ millko @ 23.09.2007. 22:31 ] @
Nebojsa Milanovic,prije pisanja postova predlazem dobronamjerno da iscitas potrebnu litaraturu bar za ovu temu.neargumentovanost tvojih postova sigurno ne mogu pridonijeti nikome i sl. sigurno ne vodi nikuda.prvo,razluci kako radi pd a kako cr motor,pa onda "puni" nama glavu koji je bolji i sl!mislim da sa bar ja ovu tematiku motora davno savladao,jedino da ti preporucim strucnu litetaturu ako treba!
[ sasa022 @ 23.09.2007. 22:32 ] @
Ko je uopste pomenuo i sto se svadjate oko "dizelasa" ,kada su predlozeni modeli za kupovinu benzinci ( i Astra i Accent i Fabia ) ???
[ vlada01us @ 23.09.2007. 22:47 ] @
@Nebojsa Milanovic
Osim sto znas da brises poruke, to sto si napisao kao razlog ne drzi vodu. Taj motor Multijet 1248ccm se vodi kao 1.3. a ne kao 1.2
I u cemu je bolji od VW 1.2TDI???
[ lancia88 @ 24.09.2007. 12:11 ] @
Pozdrav,
bice sasvim primereno jedno svestrano spustanje lopte.
vlada01us, ukoliko imas primedbi na brisanje poruka, postoji adekvatno mesto za takve stvari. Nemoj pokusavati da to iznosis kao argumentaciju za svoje stavove Vs Nebojsine. Dakle samo strucna argumentacija "drzi vodu", ostatak ce biti pobrisan ukoliko prevagne nad onim argumentima kakve jedan tehnicki forum zahteva.
[ vlada01us @ 24.09.2007. 12:26 ] @
@lancia88
Ne, uopste nemam primedbu, jer to govori o njemu. Postavicu poruku u "Predlozi i pitanja", iako nisam hteo, samo zbog tebe i tvoje recenice.
Citat: Dakle samo strucna argumentacija "drzi vodu", ostatak ce biti pobrisan ukoliko prevagne nad onim argumentima kakve jedan tehnicki forum zahteva.
Dakle, da li je za tebe ovo u skladu sa tehnickim forumom, ili se ta prica odnosi samo na obicne clanove?
Citat: Malo se obrazujte i ne očekujte da vam neko drži predavanja na forumu,...
[ vladd @ 24.09.2007. 13:17 ] @
Ludi, ako mozede da POMOGNETE coveku, makar suvim "glasanjem" za selektovane modele a ne da "obarate" ruke ko je kako i na koji nacin pametniji u nekom detalju.
Ja sam rekao jedan model, ali od odabranih, i sa sitnim obrazlozenjem. Sta ja vozim i sta sam kupio, moze da nema veze sa ovom listom ili da postoji sasvim drugaciji "razlog" kupovine...
Lista je solidno ogranicenje, i konkretni modeli su u pitanju, sa svim manama i vrlinama KONKRETNOG modela, a ne brenda, cele bekgraund ili neke nacionalne industrije...
Poz.
P.S. Jedna je prica ako se kupuje "emocijama", onda argumenti ne vrede, ili nisu vazni, a ako su suve pare u pitanju, onda nema "brendova", vec detalji, vrednost, povoljnosti i prilika za kupovinu...ne moze se "lavirati" i "skakutati" izmedu ovih nacina...
Svi znamo za Rolsa, korvetu i Andjelinu Zoli...a sta guslamo to je druga prica
[ momsab @ 24.09.2007. 14:38 ] @
Zamolio bih sve diskutante da se drze teme (tj.da prihvate molbu clana vladd).
Ova tema ce uskoro biti prociscena (bilo da se neke poruke izdvoje u posebnu temu bilo da se izbrisu).
[ eki86 @ 25.09.2007. 01:54 ] @
da sam na tvom mestu uzeo bih Astru. Drug je uzeo pre nekoliko nedelja, vozio me i mogu ti reci odusevljen sam. Motor od 1.4 16V je sasvim dovoljan da se vozi na benzin, ne trosi mnogo, a ide odlicno. Moj glas dajem Astri ...
[ Tehnoman @ 25.09.2007. 09:32 ] @
U duhu teme:
Nisam pristalica "kulta" neke marke. Realno gledano proizvodjaci automobila imaju svoje uspehe
i padove, uspesne, manje uspesne i promasene modele. "Japanci", "nemci", "koreanci", "italijani".....
Po meni jako je pogresno generalizovati proizvodjace automobila po zemlji porekla. Pogotovo
u poslednje vreme kada se proizvodnja svakog proizvodjaca nalazi u razlicitim zemljama.
Lepo je videti i produzenje garantnih rokova kod proizvodjaca.
Medjutim ono o cemu se jako malo govori je stvarno i prakticno odrzavanje automobila.
Da probam da pojasnim: sta znaci i 10 godina garantni rok ako je servisni lanac doticnog
prozvodjaca nestrucan i zamena filtera i ulja je jedino sto mogu dobro da obave. Zasto da
za svaki kvar, pa makar i banalan, da idete do servisa i po vise puta i da auto ostavljate po
vise dana. Znam, kazacete "garancija, pa nista ne kosta" ali kao prvo ume da bude veoma
frustrirajuce a sa druge strane postoji cak i odredjen procenat kvarova koje uopste ne uspeju
da otklone vec vam se toliko smuci da odlazite vise u servis pa se "sazivite" sa njima.
Isto vazi i za postgarantni period. U redu, verovatno ce neko da promeni auto cim izadje iz
garantnog roka ili ranije ali razmislite da li tako nesto planirate i kakvo ce biti odrzavnje posle
garancije.
Zato DOBRO se raspitajte kod ljudi koji voze novije automobile o njihovim dosadasnjim iskustvima
pa pokusajte zakljucite sta ce vam odgovarati. Uzmite u obzir da danasnji automobili, cak i oni
najjeftiniji (izuzmite juga), ne mogu da se popravljaju u svakom servisu i cesto zahtevaju
specijalne alate sto elektronske sto mehanicke.
Kupovina automibla je samo prvi i najjednostavniji korak. Odrzavanje je ono
sto kasnije moze da vam zagorca zivot.
[ ZloPrase @ 04.10.2007. 23:36 ] @
Moje skromno misljenje je da Polo uopste nije dobar izbor sa navedenim motorom. Taj 1.4 sa 75KS se u Nemackoj, na primer, ne prodaje vise (postoje oni od 1.2 i 1.4 sa 80KS) sto znaci da je auto verovatno starijeg godista. Dodatno, neki drugi Polo, sa spiskom dodatne opreme, zaista previse kosta.
Ja bih, takodje, odmah izbacio Daciu, bez previse objasnjavanja. Takodje, meni u uzi izbor ne bi usli ni Zastava, a ni Fiat Grande Punto (iako je vizuelno, od navedenih u samom vrhu).
Toyota Yaris (ova koju si naveo) i Skoda Fabia 1.2 su 3-cilindrasi. Mozda ne vozis previse i preferiras "laganu" voznju, ali bi mozda i to trebalo da uzmes u obzir. Takodje (iako mozda ne previse vazno) enterijer Jarisa (sa onom centralnom konzolom) je meni nesto jednostavno neprihvatljivo, a mislim da je nova Fabija (opet licni utisak) jedan od najruznijih auta (u svoje vreme) u istoriji...
Za Suzuki mogu da kazem samo prijateljevu impresiju da je (za svoju klasu) nevidjeno udoban...
To bi znacilo da ostajemo na Opel-u (ne bih verovao da cu ovo da kazem )... Iako je Corsa meni svakako lepsi model, Astra je apsolutno konkurentna sa ovom cenom, a i veci je i prostraniji auto... Takodje, preporuceni model (sto se Astre tice) je 1.6. Potrosnja je neznatno veca (oko pola litra na 100 km) a auto bolje vuce (narocito pod punim opterecenjem).
Hjundai zaista nije ono sto je nekad bio, uostalom, jako dugo su prisutni u auto-industriji, i usavrsavaju se... Ali mislim da ovaj Accent ipak predstavlja losiji izbor od Astre.
P.S. Da generalizacija "Japanci", "Nemci", "Francuzi" nije dobra, apsolutno se slazem. Ali opet nikako ne mogu i da se slozim sa nekim konstatacijama o maltene superiornosti italijanskih dizela (na primer), sto je vise masta, a manje realnost. Uostalom, pogled na listu o kvalitetu marki (pravljenu na osnovu zadovoljstva kupaca) sve govori.
[Ovu poruku je menjao ZloPrase dana 05.10.2007. u 01:14 GMT+1]
[ vladd @ 05.10.2007. 13:44 ] @
Generalizacija nije dobra ako se "zloupotrebljava".
Odnosno, postoje grupe ljudi, kojima je "lakse" da razmisljaju tako sto ce da se zakace na neke predrasude ili kategorizacije.
Ne sporim da li je to dobro ili lose, licno smatram da takva filozofija ima svoju "cenu".
Auto industrija se okomila na potrosace, i potrebne su neverovatne cifre novca za namirivanje "ljubimca". Skoro do imbecilnosti.
Ko ima para da "pokrije" nerazmisljanje o kolima, masala.
Iako sam "optuzen" da "mrzim" neke firme, nije bas tacno. Posmatram ih iz moje pozicije, pozicije moje lokacije, standarda i resursa.
Zivim u zemlji Srbiji, imam prihode koje imam, servisna mreza je takva kakva je, trgovacka, jos gora.
Auto mi nije vise kao jedan clan porodice, nego dva do dva i po.
E sad, "japanci", ili "nemci" ili "koreanci"...
Ocigledno je da je "Lopez efekat" "unakazio" "nemce", cene stoje ili rastu, kvalitet pada, zakida se na opremi. Japanci nude vise konfora i opreme, uz malo manji "lokalni imidz", uz blagi rast cene, van realnih okvira. Koreanci su u pazljivom usponu, gde nude razne stvari, bolje(ili iste ili srazmerno losije), za manje para(po mozda bolje receno realnijoj ceni, mada su cene globalno nerealne), nude i neke "bocne" prednosti, garancije, ali niko ne pravi "kompletan" auto, pa jos za nase potrebe, pa i za nase pare..
Na navedenu listu, dodao bih Fiat Linea, za razmisljanje. I plus, jesen nije dobra za kupovinu auta, ne samo zbog zime(na juznoj polulopti je leto, ali "savet" je isti), nego zbog prolecnog "izbacivanja" novih modela, popusta, i pada cena.
I koliko god malo se na "nas" odrazilo pojeftinjenje, zbog tvrde trgovacke mreze, koja "ne popusta", ipak ce usteda biti solidna, prema nasem standardu.
Kupovinu kola, zbog "trenda", ili za "pokazivanje" komsijama, ne uzimam u obzir, to je specificna "prica"..
Poz.
[ bakara @ 05.10.2007. 14:33 ] @
Citat: vladd:
Kupovinu kola, zbog "trenda", ili za "pokazivanje" komsijama, ne uzimam u obzir, to je specificna "prica"..
Ako kupuje auto zbog komsija onda samo "nemac" dolazi u obzir i tu se svaka prica zavrsava.
Jer sta komsije znaju sta je to elentra, avensis, i30, c`eed i ostala "zvucna" imena...
[ ZloPrase @ 05.10.2007. 17:34 ] @
Kad spomenu "elantru" sto bi rekla moja komsika "veliki zeleni auto"...
A i30 ce da prepozna svako na svoj nacin (koja mu je marka omiljena)...
[ NeoBG @ 06.10.2007. 15:52 ] @
Lično ne preferiram nov automobil zato što ih relativno često menjam. Nov auto se uzima da se vozi najmanje 3-4 godine i da se pređe > 100000km. Od modela koje si naveo, najviše mi se sviđa novi Accent.
Hyundai Accent 1.4 GL je 11.990 sa PDV
Oprema:(FAMILY)
Motor 1,4 DOHC
Ručni menjač
Električni servouređaj upravljača
Podesiv nagib stuba upravljača
Elektronska blokada paljenja motora
Centralno zaključavanje vrata
60/40 deljiva i preklopiva zadnja klupa
Podesivi nasloni za glavu zadnjih sedišta
Otvaranje prtljažnika i poklopca rezervoara za gorivo iz put. prostora
Prednje i zadnje zavesice
Pokazivač broja obrtaja
Zatamljena stakla -grejač zadnjeg stakla
Digitalni sat
Intervalni prednji brisač
Sigurnosni pojasevi podesivi po visini
ABS
Vazdušni jastuk na vozačevoj strani
Priprema za ugradnju radioaparata sa 4 zvučnika
Električno podizanje stakala
Ručno podesiv klima uređaj
[ ZloPrase @ 06.10.2007. 23:57 ] @
"pokazivac broja obrtaja"... jel i to danas spada u "dodatnu opremu"?
Inace, i ova "astra" je u "goloj" verziji bas "gola" sto se opreme tice... ali kad se sabere i oduzme, sa vise opreme, da se manje novca... sto se opreme tice... da ne ulazimo opet u raspravu o boji koze koja proizvodi vozilo...
I da, sta ti znaci to "novi Accent" ?
[ fabolus @ 07.10.2007. 10:38 ] @
Citat: NeoBG: Lično ne preferiram nov automobil zato što ih relativno često menjam. Nov auto se uzima da se vozi najmanje 3-4 godine i da se pređe > 100000km. Od modela koje si naveo, najviše mi se sviđa novi Accent.
Hyundai Accent 1.4 GL je 11.990 sa PDV
Oprema:(FAMILY)
Motor 1,4 DOHC
Ručni menjač
Električni servouređaj upravljača
Podesiv nagib stuba upravljača
Elektronska blokada paljenja motora
Centralno zaključavanje vrata
60/40 deljiva i preklopiva zadnja klupa
Podesivi nasloni za glavu zadnjih sedišta
Otvaranje prtljažnika i poklopca rezervoara za gorivo iz put. prostora
Prednje i zadnje zavesice
Pokazivač broja obrtaja
Zatamljena stakla -grejač zadnjeg stakla
Digitalni sat
Intervalni prednji brisač
Sigurnosni pojasevi podesivi po visini
ABS
Vazdušni jastuk na vozačevoj strani
Priprema za ugradnju radioaparata sa 4 zvučnika
Električno podizanje stakala
Ručno podesiv klima uređaj
ove Slike sto si ubacio imaju automatski menjac i cini mi se digitalnu klimu, ali Auto je bas lep.
[ NeoBG @ 07.10.2007. 13:18 ] @
Citat: "pokazivac broja obrtaja"... jel i to danas spada u "dodatnu opremu"? :p
to za opremu sam samo copy/paste sa sajta http://www.***.co.yu
Citat: I da, sta ti znaci to "novi Accent" ?
ovaj model je predstavljen 2006. to stoji, a ja ga u razgovoru zovem "novi" da bi naglasio na koj model mislim, jer mi je stari model odvratan
Citat: ove Slike sto si ubacio imaju automatski menjac i cini mi se digitalnu klimu, ali Auto je bas lep.
i slike su samo linkovane sa pomenutog sajta (to je sa ful opremom), a auto mi je najlepši od svih u toj kategoriji i uvek mi privuče pogled u gradu ;)
ja bih lično, pre uzeo njega nego astru G (sada zvanu classic), jer je ipak to nova tehnologija i novi dizajn a to treba imati na umu kada ga kasnije prodajes...
[Ovu poruku je menjao momsab dana 07.10.2007. u 14:53 GMT+1]
[ Rob.rada @ 29.10.2007. 12:50 ] @
Nisu na listi, ali definitivno Renault Clio ili C3. Ili cak Hondu Jazz.
[ vladd @ 29.10.2007. 13:20 ] @
Clio je oko 15000, da valja, tako da ako se "popnemo" na 15000, zasto ne bi krenuli na 20..pa za mesec dana, da vidimo i nekog BMW-a. Covek je pitao sa liste, ne zbog ljubavi i popularnosti, vec zbog fonda..
Poz.
[ ad0lf @ 30.10.2007. 23:14 ] @
honda jazz...imam ja novu, PREZADOVOLJAN !!!!!!!
[ ZloPrase @ 31.10.2007. 10:52 ] @
Citat: vladd
Covek je pitao sa liste, ne zbog ljubavi i popularnosti, vec zbog fonda..
Nekima je ovo ocigledno pretesko za shvatanje...
[ Okmijun @ 31.10.2007. 21:46 ] @
Citat: ZloPrase: "pokazivac broja obrtaja"... jel i to danas spada u "dodatnu opremu"? :p
Neces verovati, ali spada, i to sve vise, za jeftinije automobile.
Ko sto rece neke u pocetku teme "jeftina plastika"<<<?!!?!?!
Koja fora, pa sva je plastika jeftina??
[ vladd @ 31.10.2007. 23:50 ] @
Bravo Okmijum, ti si jedan od retkih, koji nije naseo na univerzalne price PR managera, i trgovcica i novinarcica. Kako da opravdaju razlike, idiotske, u ceni, ne bi prijalo kupcevim usima da cuju da "debeli nemac", ili slican proizvodjac, zeli samo debelu zaradu za sebe, i zato je neki auto 5-15k€ skuplji od istog, ali "nerenomirane" firme. Ili grube "obrade" ili slicni epitei, koji pokusavaju da prikriju laganu propast auto-industrije.
Razni parametri, pri "ubedjivanju" kupca, se koriste, te prodavanost, te mogucnost lake preprodaje, pa povoljnosti oko nabavke, a kada bilo kom autu, samo promenis naziv, ne nazoves ga imenom na koje se uvo naviklo, shvetis da je u pitanju prevara, malo masnija.
Problem je sto se mi ovde, upinjemo da zivimo neki zivot, spominjemo vozila "srednje" klase, a za nas je Yugo(koral, ne Florida, ona je "visa" klasa) vozilo srednje klase, stalno podizemo nogu za potkovicu, kao da smo u "lancu" ili krugu desavanja u auto industriji, da bi opravdali nasa nastojanja.
Zato je spominjanje "jeftine" ili skupe, ili "kvalitetne" plastike, tuznije i smesnije na ovim terenima.
Poz.
[ vladanz @ 21.11.2007. 22:01 ] @
Ja sam imao novu Seat Ibizu koju sam uzeo na lizing.Ukrali su mi je iz dvorista pre tacno godinu dana....
Nisam vozio tvrdji i neudobniji auto(to je ista sasija Fabije,i Pola) ,redovan servis je kostao 16000din,dok je sa zamenom
svecica i plocica to bilo 30000din u ***-ovom servisu!Za sesdesetak i kusur hiljada par kvarova(klima,selen blokovi na prednjem trapu,sitna elektronika)....los kvalitet plastike enterijera......Rekao sam Porsche grupa nikad vise!(Audi,VW,Seat..)
A hteo sam da kupim Ford Fokusa pa promenio odluku ....Ne mogu to sebi da oprostim...
A drugar ga ima skoro dve godine i nijedan kvar za osamdesetak hiljada..
I jos nesto:Cuvajte se lizinga i eventualne kradje,ja sam do tog momenta dao 6800 i nisam dobio nista,jos sam dobio
da ja njima moram da doplatim 96000din-oko 1200eura.....citajte sva sitna slova na ugovoru!!!
[Ovu poruku je menjao momsab dana 22.11.2007. u 02:45 GMT+1]
[ vladd @ 22.11.2007. 01:08 ] @
Nesto mi tu ne stima.
Naravno, sazaljevam slucaj zbog kradje.
Lizing ne ide bez kasko osiguranja. U slucaju kradje, auto kuca ti daje drugi auto. Kakav si ti ugovor napravio, ne znam, plus toliko placanje servisa, tolika cena nije ni za pasata, van garancije, sa promenom svih filtera i tecnosti.
Zaista treba citati "sitna slova", posto su uslovi, koje ti navodis, katastrofa.
Sada nije bas tako, banka je vlasnik kola, teoretski, pri kradji, oni naplacuju vrednost iz kaska, a ti nastavljas sa drugim vozilom lizing, ili nekom pogodbom.
Zasto bi se oni toliko stitili, zahtevali zedere i kasko, ako je sve "na stetu" kupca.. Nesto i kupac, sada, mora da izgubi, to je uglavnom "amortizacija" ukadenog vozila, eventualni popust, troskovi nove registracije, ali ipak, dobije novo vozilo, pa nastavlja "robiju"..
Stvarno mi nije jasno..kakav je to "lizing"..imas "polog", imas placene rate, troskovi, oni su obesteceni od kaska, a ti "puko"..
Poz.
[ bakara @ 22.11.2007. 10:44 ] @
@vladd
Mislim da je covek imao kasko sa ucescem u steti ili tako nesto...vec smo imali nekoliko kradja na forumu i sve su se zavrsavale bas kao sto je i @valadanz opisao.
Sto se odrzavanja i cene servisa tice, ja imam isto iskustvo kao i on, i samo mogu da zamislim koliko kosta za passata.
[ HoT_Steppa @ 22.11.2007. 18:09 ] @
Citat: vladd: Bravo Okmijum, ti si jedan od retkih, koji nije naseo na univerzalne price PR managera, i trgovcica i novinarcica. Kako da opravdaju razlike, idiotske, u ceni, ne bi prijalo kupcevim usima da cuju da "debeli nemac", ili slican proizvodjac, zeli samo debelu zaradu za sebe, i zato je neki auto 5-15k€ skuplji od istog, ali "nerenomirane" firme. Ili grube "obrade" ili slicni epitei, koji pokusavaju da prikriju laganu propast auto-industrije.
Razni parametri, pri "ubedjivanju" kupca, se koriste, te prodavanost, te mogucnost lake preprodaje, pa povoljnosti oko nabavke, a kada bilo kom autu, samo promenis naziv, ne nazoves ga imenom na koje se uvo naviklo, shvetis da je u pitanju prevara, malo masnija.
Problem je sto se mi ovde, upinjemo da zivimo neki zivot, spominjemo vozila "srednje" klase, a za nas je Yugo(koral, ne Florida, ona je "visa" klasa) vozilo srednje klase, stalno podizemo nogu za potkovicu, kao da smo u "lancu" ili krugu desavanja u auto industriji, da bi opravdali nasa nastojanja.
Zato je spominjanje "jeftine" ili skupe, ili "kvalitetne" plastike, tuznije i smesnije na ovim terenima.
Poz.
Da, ali i ti si jedan od onih koji su "naseli", kupio si nekoliko VW u kompletu jer ti je "navodno" Porsche SCG dao najbolje uslove od svih mogucih marki da kupis bas takav paket automobila, a cisto sumnjam da si obisao bas sve uvoznike i pitao za takav paket, i kod tebe je bio proradio preprodavacki mentalitet.
[ vladd @ 22.11.2007. 19:10 ] @
Sta ti treba spamovanje, vec sam napisao, sta sam uradio, i koliko je povoljno bilo. Posalji mi PM, pa cu da ti odgovorim, x-ti put, i pojasnim o cemu se radi.
Da vidim ko bi gledao na marku, na popustu oko 40%.
I nije Porsche SCG, peti put kazem....
Jedino ako ti je zelja da me "diskreditujes" i svrstas u "navijace" za i protiv neke firme.
Umesto da "shvatis" sta sam uradio, da se eventualno organizujes na neku slicnu akciju, ne, tebi treba neka druga prica...
Dilera i Banku, odredila je situacija, u tom trenutku(pazi, ni trenutak, ni nedelja, ni pre ni posle) i bonitet mog partnera u poslu. Ja sam se samo pridruzio sa delom novca...
I ta kola "rade" na rent-a-car-u, i u dobroj meri se samootplacuju....i naravno nisam vlasnik cele ergele...samo suvlasnik..
I gde je tu "nased", i kakve veze ima sa "obicnim pricama"...
Da se sam upistam u "akciju", sigurno bih uzeo auto sa 5 god garancije, a to je ovih dana jedino i30. Moram da se ogradjujem, ako za sest meseci slucajno "promenim misljenje", iskopaces ti ovaj tred...
Poz.
[ HoT_Steppa @ 22.11.2007. 20:10 ] @
Dobro onda, Fata je Fata, al' 40 % je 40 % :D
onda cestitam na dobrom ugovoru
a i ovo drugo mi se svidja, garancija uvek treba da igra glavnu ulogu pri kupovini novog auta.
[ ZloPrase @ 23.11.2007. 14:07 ] @
@vladd
Zasto onda ne Kia C'eed?
[ dejande @ 15.11.2011. 14:05 ] @
da mnogima prekratim muke oko izbora automobila :)
citroen sam kupio pre 4 godine na lizing sto i nije vazno za ono sto sledi, 26 avgusta ove godine radnik zelenila mi je razbio staklo kosilica kamen .... 27 avgusta sam otisao u ovlasceni servis , tamo kazu u retka boja mora da se naruci iz francuske pa ce se cekati da stigne nekih mesec dana , usput se ja raspitam moje staklo je standardno staklo koje je ugradjeno na vecini automobila svetlo zeleno za citroen skoro pa standard , sta cu cekam ja tih mesec dana zovem nije stiglo kada ce niko nema blage veze pozovem ovascenog distributera objasnjavam se sa nekim direktorom rezervnih delova on mi kaze ali servis je tek pre par dana porucio staklo za vas , pozovem servis prva laz znate citroen ne radi u avgustu a ja u servisu bio 27 avgusta , natezem se ja sa servisom i generalnim zastupnikom i dan danas staklo jos nije stiglo ja imam najlon na prozoru jer nema sanse da se ugradi pleksiglas posto je pokretno i treba da se busi pleksiglas a to niko nece da radi jer isti puca . u medjuvremenu sam se naslusao tuznih prica id zastupnikovih radnika i radnica da je i njima lose da se nema para za delove da zadnjih 4 meseca nije bilo isporuke delova zato sto ne placaju , juce su mi nasli resenje da mi ugrade staklo koje je da ne lazem jedno tri puta tamnije od originalnog uz konstataciju uzmi dok ima jer ko zna kada ce biti originala i da li ce ga biti .
tako da pre bilo koje kupovine automobila proverite da li je uvoznik propao ili nije da li se cekaju delovi i koliko, postoji mogucnost da se staklo naruci iz hrvatske ili madjarske ali za takav deo necete dobiti fakturu i necete moci da naplatite od osiguranja , ja sam zbog lizinga jos uvek kasko osiguran zelenilo koje mi je razbilo staklo je osigurano i njihovo osiguranje ce snositi troskove tog stakla ali ja skoro 3 meseca nemam staklo na kolima i kola su neupotrebljiva ...... zakon kaze da ce servis izvrsiti popravku u razumnom roku a sta je razuman rok 100 godina mozda e zemljo srbijo medju sljivama prokleta avlija je malo dete za tebe.
P>S> srbija namerno malim slovima nemam postovanja prema zemlji koja dozvoljava ovakve stvari
[ Zarko Silic @ 15.11.2011. 17:22 ] @
Citat: dejande: tako da pre bilo koje kupovine automobila proverite da li je uvoznik propao ili nije da li se cekaju delovi i koliko
Odavno ja ovo govorim, ali nece bas svako da poslusa.
A mozda je i bolje tako,
Khm,
tada bi svi vozili automobile od jednog proizvodjaca
Ne znam samo od kog?
[ bakara @ 15.11.2011. 17:30 ] @
Pa fiata...
[ cozmo_im @ 15.11.2011. 17:55 ] @
Ovde je rec o Citroenu koji je kao neko "ime".
S Hyundaiem ne vidim da neko ima problema s rezervnim delovima.
[ ventura @ 15.11.2011. 18:54 ] @
Citat: dejande:
... ja sam zbog lizinga jos uvek kasko osiguran zelenilo koje mi je razbilo staklo je osigurano i njihovo osiguranje ce snositi troskove tog stakla ...
Čisto onako da napomenem... Da li si izračunao da li se tebi isplati prijavljivati tu štetu kasku? Tj. da li će šteta biti veća nego godišnji popust koji bi ostvario u slučaju da ne prijavljuješ štetu?
[ straniplacenik @ 15.11.2011. 19:09 ] @
jbs kasko onda
[ jnk @ 15.11.2011. 19:49 ] @
Pa i nije bas. Popust ako nemas nijednu stetu ti je 10% sto znaci ako ti je kasko za citroena 30,000 din popust ce ti biti 3,000 a soferka je otprilike 10,000. Ako je u pitanju bila sofersajbna trebao si kupiti kod glass servisa a nisam siguran mozda oni nabavljaju i ostala stakla. U svakom slucaju mnogo bolji izbor nego da se cimas sa uvoznikom.
Ukoliko ti je kasko 2,000 eur godisnje ne isplati ti se da prijavljujes stetu ispod 200 eur. Jos ako imas kasko kod DDOR-a isplati ti se i da odradis besplatni trening bezbedne voznje i dobijes dodatnih 10% popusta.
[ ventura @ 15.11.2011. 20:07 ] @
Citat: jnk: Pa i nije bas. Popust ako nemas nijednu stetu ti je 10% sto znaci ako ti je kasko za citroena 30,000 din popust ce ti biti 3,000 a soferka je otprilike 10,000. Ako je u pitanju bila sofersajbna trebao si kupiti kod glass servisa a nisam siguran mozda oni nabavljaju i ostala stakla. U svakom slucaju mnogo bolji izbor nego da se cimas sa uvoznikom.
Ukoliko ti je kasko 2,000 eur godisnje ne isplati ti se da prijavljujes stetu ispod 200 eur. Jos ako imas kasko kod DDOR-a isplati ti se i da odradis besplatni trening bezbedne voznje i dobijes dodatnih 10% popusta.
Kod DDOR-a je to 15% u prvoj godini, 30% u drugoj i tako do 50% za 5 godina bez prijavljene štete... Ne znam koliko je osiguranje za Citroena, ni koji je citroen u pitanju, samo znam da sigurno svaka osiguravajuća kuća daje popust i da to treba takođe računati...
[ jnk @ 15.11.2011. 20:11 ] @
Ne znam kako si se ti dogovarao ali meni je cini mi se bio popust 10% vec dve godine za redom.
[ ventura @ 15.11.2011. 20:18 ] @
Evo ti informacija i kod njih na sajtu:
http://www.ddor.co.rs/osiguran...rodica/saobracaj/kasko-master/
Ja sam pre imao kasko kod Dunava, i mislim da su bili identični popusti..
[ milivoje t @ 16.11.2011. 02:30 ] @
ne znam sta je problem u vezi uvoznika, pa nije taj sto je propao jedini. evo ima drugih, izgradise velelepne objekte, od koji\h para bog ce ga znati.
znas kako znam, pukla mi soferka na pezou, naravno nigde da je nadjem na stanju, siromasna zemlja, pa se sve narucuje.
posto psa grupacija dosta delova deli, pozovem i citroen za istu soferku kod njih dobijem 20% manju cenu nego u pezou.
glas servis je bio najbolji, bili su skuplji za cikra 100% od citorena i pezoa.
najbolji je bio neki njegus iz cacka, auto otpad, koji bi nabavio brze od svih i to bi ceo polovan auto dovezao od preko samo meni soferku da proda :)
[ sasa022 @ 16.11.2011. 04:38 ] @
Kada nemate rešenje odete u Šabac ili Segedin
[ dejande @ 16.11.2011. 07:12 ] @
Citat: ventura: Čisto onako da napomenem... Da li si izračunao da li se tebi isplati prijavljivati tu štetu kasku? Tj. da li će šteta biti veća nego godišnji popust koji bi ostvario u slučaju da ne prijavljuješ štetu?
pa rekoh da ce pokriti osiguranje zelenila ne moj kasko .
nisam hteo da sirim pricu vozilo je jos pod lizingom registrovano na preduzece, sklopljen ugovor sa ovlascenim servisom kako zakon nalaze ..... servis overava putne naloge i slicno.
kao sto rekoh postoji mogucnost da se staklo naruci iz hrvatske ili madjarske ali za takvo staklo je od servisa ne mogu da dobijem fakturu jer se takvi delovi placaju u kesu i roba se salje autobusima ili kako se oni vec snalaze , obzirom da je meni stetu napravilo zelenilo beograd ja nisam imao zelju da sam snosim troskove jer njihovo osiguranje placa stetu.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|