[ Pneos @ 21.09.2007. 23:15 ] @
Da li neko zna koje zahteve mora da zadovoljava. Secam se da prikolica vrsi neko opterecenje na kuku, a za svaki auto zna se maksimum. Moze malom vise informacija ? hvala |
[ Pneos @ 21.09.2007. 23:15 ] @
[ lancia88 @ 21.09.2007. 23:41 ] @
Pozdrav,
moraces direktno da se obratis Masinskom fakultetu ili institutu u Vinci da bi dobio koje sadasnje propise mora da zadovoljava kuka za naletnu silu. Mislim da je vec izvrseno menjanje standarda jer je bilo predlozeno (ono staro je, cini mi se, bilo po propisima iz 1956.) pa onda tesko da ces dobiti bez da se nekom od njih direktno obratis, te usvojene standarde. Spram tereta koji vuce, imas standardizaciju tipa kuke a ona definitivno mora da se ukroji sa standardima vucnog vozila. Znam za pojedine slucajeve gde je radjena posebna kuka velicine kuke na starim Dajcevima (tip TAM 4500/5000 kamiona, stariji ce se setiti) te su je izradjivali u Gosi u Sm.Palanci. [ Pneos @ 22.09.2007. 08:21 ] @
hvala, ali hteo bih malo konkretniji odgovor. Jednom pre par godina sam se raspitivao i rekli su mi bitno je koji auto imate i sta bi ste vukli, primer nosivost prikolice. Znaci vozio bih manje aute, oni su teski oko tone i prikolica 500 kg znaci da vuca ne bude veca od 2-2,5 tone. I onda kazu ovaj auto moze, ovaj ne moze.
Zna li neko nesto vise ? [ SmilieBG @ 22.09.2007. 19:10 ] @
pa svako vucno vozila ima odredjeno koliko sme da vuce prikolicu bez sopstvene kocnice, a koliku prikolicu koja ima sopstvenu kocnicu. To, pored u knjizici od vozila, mozes na sajtu samog proizvodjaca automobila da nadjes.
Recimo, za moj auto (stilo) je odnos: prikolica bez kocnica do 500kg a sa kocnicom do 1000 kg. Veci automobili mogu naravno vece terete i da vuku :) Poz, Sale [ Pneos @ 02.03.2008. 21:04 ] @
recimo za prevoz automobila do 1.200 kg koji bi auto trebao da vuce, sta bi ste predlozili ?
[ vladd @ 03.03.2008. 01:14 ] @
Pritisak na kuku ne sme da bude veci od 40kg.
1500kg, prikolica + automobil, moze da vuce svaki auto, naravno uz obavezu da postoji naletna kocnica, uz odredjena ogranicenja. Najzgodnija varijanta je da je vucni auto bar identicne ili vece tezine od prikolice sa teretom. To na neki nacin obezbedjuje neke stavke sigurnosti. Prelak ili preslab auto, moze da dozivi upalu lamele ili kidanje odredjenih delova karoserije. Poz. [Ovu poruku je menjao vladd dana 03.03.2008. u 02:25 GMT+1] [ sasa022 @ 03.03.2008. 05:17 ] @
Citat: Najzgodnija varijanta je da je vucni auto bar identicne ili vece tezine od prikolice sa teretom. To na neki nacin obezbedjuje neke stavke sigurnosti. Prelak ili preslab auto, moze da dozivi upalu lamele ili kidanje odredjenih delova karoserije. Slozio bih se sa vladd-om. @Pneos Najpogodniji za taj posao su dzipovi. [ Pneos @ 13.04.2008. 11:15 ] @
dzip je malo gadan za autoput, ali vazno da moze da povuce i da ima jaku konstrukciju
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|